No voi hitsi: Tuli heti kirjoitusvirhe blogi-osoitteeseen, mutta yritetääs uudelleen:
Joopa joo: Siis onhan se ennenkin nähty, että näiltä palstoilta poistetaan kyllä aivan asiallisia viestejä, jotka eivät loukkaa ketään, ei puhu rumia, eikä riko annettuja sääntöjä, tai muutakaan hyvien tapojen mukaista.
Mutta selvää herjaamista ja kiroilua näillä palstoilla saa viljellä yllin kyllin.
Katsotaampa nyt vielä, toisen kerran, mitä tapahtuu, kun ilmoitan, että oheisessa blogissa selvitetään ensi kertaa maailmassa, MIKSI ja miten ihmiskunta ja avioliitto ovat tälle planeetalle ilmaantuneet.
Asia koskee aivan varmasti ihmisen evoluutiota, kiistatta. Joten ei sitä ainakaan sen vuoksi tarvitse siirtää muualle, että se olisi muka väärässä osastossa.
Merkitsen muistiin, mihin kohtaan tällä listalla olen viestini laittanut. Jälkikäteen on kiva osoittaa, miten näinkin merkittävään asiaan täällä suhtaudutaan. Omasta puolestani otan kyllä herjatkin vastaan, mutta tämä täkäläinen "moraali" (?) on kyllä tosi kyseenalaista?
Arvoisat nettiläiset. Jos haluatte tietää, miksi ja miten olette tälle planeetalle ilmaantuneet, niin se on selvitetty tässä:
http://www.alkuperamme.blogspot.com/
Jännittävin terveisin: Vihtori Pönttö
NÄIN alkoi ihmiskunta!!!
8
1048
Vastaukset
- moniaviollisia kulttuureja
Tulee sitten vähän lisävivahteita teorioihisi ;)
Itseasiassa jo ennen, kuin olen tämän oivallukseni saanut ja sekin on jo vuosia vanha.
Ajatteleppas itsekin, mitä ajattelet, sillä epäilen pahasti, että tosiaankin ajattelet jotakin, mikä ei totisesti ole kovin yleinen ilmiö.
Tämä tarkoittamasi moniaviokulttuurijuttu on vasta MEIDÄN päivinämme esiintyvä. Minä puhun MILJOONIEN vuosien evoluutiosta.
Olen lukuisissa yhteyksissä tuonut esille, että se on nähkääs näissä hommissa, se on tuo suhteellisuuden taju aivan ensiarvoisen tärkeä ominaisuus.
Tämä ns. polygamia, eli moniavioisuus EI ole lainkaan niin yksinkertainen juttu, kuin päältä näyttää. Tämä on kaikkein arin kohta omissa tiedoissani, jota en tule aikoihin vielä paljastamaan miksi. Osuit siis suoraan akilleen kantapäähäni. Se ei ole arka siksi, että se asettaisi väitteeni kyseenalaiseksi, päinvastoin, vaan siksi, että se asettaa koko yhteiskunnan ja ihmisen olemassaolon hyvin kyseenalaiseksi.
Meillä nimittäin ON osittainen polygamia: Nimittäin PERÄKKÄINEN sellainen.
Tämä teoria ei ole minun. Se on tullut telkkarista päin pläsiä. Voitte uskoa, että hiukan manasin.
Totuus se kuitenkin on. Katsokaa nyt vaikka lööppejä, tai vaikkapa Kauheita ja Roisia. Vai mikä hemmetin hömppä se oli?
En siis todellakaan voi vielä tässä vaiheessa kertoa enempää. Mutta kyllä tämä tästä teillekin vielä aikaa myöten selviää.
Tv: Vihtori Pönttö HTPM- capt. cöpenick
vihtori.pontto kirjoitti:
Itseasiassa jo ennen, kuin olen tämän oivallukseni saanut ja sekin on jo vuosia vanha.
Ajatteleppas itsekin, mitä ajattelet, sillä epäilen pahasti, että tosiaankin ajattelet jotakin, mikä ei totisesti ole kovin yleinen ilmiö.
Tämä tarkoittamasi moniaviokulttuurijuttu on vasta MEIDÄN päivinämme esiintyvä. Minä puhun MILJOONIEN vuosien evoluutiosta.
Olen lukuisissa yhteyksissä tuonut esille, että se on nähkääs näissä hommissa, se on tuo suhteellisuuden taju aivan ensiarvoisen tärkeä ominaisuus.
Tämä ns. polygamia, eli moniavioisuus EI ole lainkaan niin yksinkertainen juttu, kuin päältä näyttää. Tämä on kaikkein arin kohta omissa tiedoissani, jota en tule aikoihin vielä paljastamaan miksi. Osuit siis suoraan akilleen kantapäähäni. Se ei ole arka siksi, että se asettaisi väitteeni kyseenalaiseksi, päinvastoin, vaan siksi, että se asettaa koko yhteiskunnan ja ihmisen olemassaolon hyvin kyseenalaiseksi.
Meillä nimittäin ON osittainen polygamia: Nimittäin PERÄKKÄINEN sellainen.
Tämä teoria ei ole minun. Se on tullut telkkarista päin pläsiä. Voitte uskoa, että hiukan manasin.
Totuus se kuitenkin on. Katsokaa nyt vaikka lööppejä, tai vaikkapa Kauheita ja Roisia. Vai mikä hemmetin hömppä se oli?
En siis todellakaan voi vielä tässä vaiheessa kertoa enempää. Mutta kyllä tämä tästä teillekin vielä aikaa myöten selviää.
Tv: Vihtori Pönttö HTPMHieno ja asiallinen blogi. Kukahan mulle opettais nämä blogijuitsut?
(nikkini takana viimeinen neandertalilainen?) capt. cöpenick kirjoitti:
Hieno ja asiallinen blogi. Kukahan mulle opettais nämä blogijuitsut?
(nikkini takana viimeinen neandertalilainen?)No NY voi Vihtorikin hieman korvata niitä osakseen saamiaan suunnattoman hienoja ohjeita ja palveluja, joiden avulla näinkin jäärä tyyppi on oppinut blogin teon.
Olen saanut erityisesti nimim. Dr. Beniltä tosi hienot ohjeet tähän hommaan. Nytkin hän lähetti lisää vielä hienouksia, joita vasta opettelen, mutta tässä mennäänkin nyt eteenpäin kohta kerrallaan:
On siirryttävä tuonne nörtti-osastolle, tietsikan käytön opettelu. Siellä on muutenkin tarjolla hienoja vihjeitä. Esim. itselläni on taas pallo hukassa, kun en muista, miten ne kopioinnit tehtiin, eikä rakas lapseni ole postittanut kertausharjoituksia niiden teosta.
Itse kopioin ne ihan hölmösti.
En nyt ehdi, mutta tulen ilmoittamaan sinun nimim:llä ao. osastossa, nörttipuolella nämä saamani blogiohjeet § kerrallaan, siten että perille menee. Jos MINÄKIN sen opin, niin sen oppii kuka tahansa.
Kyllähän se SITTEN on helppoa, kun sen on kerran oppinut. Sitä ennen se on mahdotonta.
Kuulumisiin: Tv: Vihtori Pönttö HPTM
- tietousko
mielikuvitusta,
kuten meillä muillakin,
jotka arvailemme elämän syntyä maapallolla.
Jotkut jopa väittävät tietävänsä tuon asian,
mutta todellisuudessa jokaisessa ajatusrakennelmassa
taitaa olla enemmän aukkoja kuin ehjää tietoverkkoa.
Minä olen varma,
että elämä tällä pallolla alkoi pienen tieteellisen kokeen seurauksena.
Eräs tutkijanainen halusi luoda uudenlaisen elinympäristön ja seurata mitä elämää se tuottaa.
Tutkimusta sotki monet poliittiset myllerrykset
ja tutkijan ilkikuriset serkut.
Ihminen elämä täällä alkoi taas erään Titaanilinnan Vapaan Yksilön jouduttua vaikeuksiin Hallitsijan kanssa. Niinpä tuo niskuri karkotettiin sen aikaisen valtakunnan Siperiaan eli tänne. Tänne yksinäisen erokkotutkijan erikoiselle planeetalle.
Tuo nainen sääli erotettua ja teki hänelle puolison, osittain tieteellisestä mielenkiinnosta.
Ja niin sitä vaan on lisäännytty.
Nyt tuo valtakunta on jo tuhoutunut
ja me elämme oman onnemme pyörteissä.- SOKRATES
Et ymmärrä itsekään mitä esität.
SOKRATES kirjoitti:
Et ymmärrä itsekään mitä esität.
Vihtorilla on ollut nyt niin kiireitä, ettei ole ehtinyt näitä katselemaan.
Mutta, voi hyvänen aika: Tee ny näitten kanssa sitten sosialismia. Tai mitään?
En ole varsinaisesti väittänyt kivenkovaan olevani täysin oikeassa, mutta olen kehoittanut, että JOS jollakin on parempi selitys asiaan, niin esittäköön sen.
No, tuossa nyt oli yksi. Että se siitä.
Tv: Vihtori Pönttis- tietousko
vihtori.pontto kirjoitti:
Vihtorilla on ollut nyt niin kiireitä, ettei ole ehtinyt näitä katselemaan.
Mutta, voi hyvänen aika: Tee ny näitten kanssa sitten sosialismia. Tai mitään?
En ole varsinaisesti väittänyt kivenkovaan olevani täysin oikeassa, mutta olen kehoittanut, että JOS jollakin on parempi selitys asiaan, niin esittäköön sen.
No, tuossa nyt oli yksi. Että se siitä.
Tv: Vihtori Pönttistunnustuksestasi.
Voihan olla, että molemmat tarinat ovat tosia,
sillä kuka on todistanut meidän alkaneen elämämme vain yhdestä ideasta.
Mielikuvituksen mahti on voittamaton!
Historian mukaan ns. siviilisaatioita syntyy ja tuhoutuu
sekä myös jumalia.
Joku tuntuu kaipaavan vanhaa kunnon Ukkoa uudelleen arvojohtajaksi
kaiken maailman Lähi-Idän keksintöjen tilalle.
Ja muutos vain jatkuu.
Tietysti olen sata varma uudesta maailmanuskosta.
Se on helppo valinta, sillä kaikki jo kuuluvat siihen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama133453Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve603293Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä462992Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi942848On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622688Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732648Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä972620Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1132327Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl572077Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk661971