Olen ostamassa uutta autoa ja mietin lähinnä uuden Ford Focuksen ja Vokswagen Golfin välillä. Onko kenelläkään Focuksen uuden korimallin viosta mitään hajua. Ei ole huhumylly pyörinyt tämän auton ympärillä tarpeeksi! Auto on komea ja olisi hieman halvempi kuin tuleva Golfin farkku, mutta ei viitsisi ostaa sikaa säkissä.
Focuksen viat?
20
9837
Vastaukset
- et tällästä
uudessa takuu.
ainahan sen voi vaihtaa jos ei miellytä- Pekkis
Jaa että ihan takuu, no huhhuh...on aikoihin eletty! Niin voi sen muijankin vaihtaa mut siinäkin oma hommansa!!
- tiellehän jätti
Uuden Focuksen oston tarkoituksena oli
välttää tielle jäämiset, jota vanha Mersu
oli tehnyt.
No tietenkin takuuseenhan se meni, mutta se
harmituksen määrä oli mittaamaton.- Spögelsön
Menkäähän nyt sinne V.A.G;n sivuille vaan...
- pan.
omastani hajosi kytkin 18000km kohdalla.Eikä ole potaskaa.
- focus2
Focus II farkku 1.6 Sport(115 hp), ikää 1v 2 kk, mittarissa 18 tkm ja vikoja tähän mennessä ollut O (nolla). Toivotaan että jatkuu samaa rataa.
- Ti.Vct
25000 mittarissa eikä mitään vikaa ole ollut.
Todella hyvä ajaa, ja kulkee tarpeeksi... sekä todella bensapihi. - Tucus folossa
Oli samat vaihtoehdot mielessä.Istu kummassakin ja ajattele,kummassa tahdot olla sen ajan minkä autossa vietät.Kokeile molempia ja katso,kumpi "kolahtaa."
Onhan niitä semmoisiakin,missä ei kuulemma ole vikoja.Monille se riittää...
Onnea valintaan!- KJS
156000km mittarissa ei vikoja,auto Ford Focus 2006 Sport
- Auto Insinjöör
Minä valitsin ainakin väärin kun ajattelin että Golffi olisi hyvä.... ja p****t ! ! !
Kaikenlaista pikku vikaa ollut joiden takia saanut taistella huollossa. 2 vuotta ollut nyt tämä auto ja vajaa 60 tuhatta kilsaa kertynyt mittariin. Keskuslukitus reistaili ja meni puoli vuotta kun ne huollosssa saivat sen kuntoon. Ja sitten todella ihme kun takapyörän laakeri meni 40 tuhannen kohdilla. Ovet ja luukut eivät ole istuneet kunnolla ja niitä on huollossa korjailtu. Alustasta on kuulunut omituisia kolahduksia, ja niveleitä on vaihdeltu... mutta ei mikään ole auttanut.
Muuten hyvä auto, eikä tielle ole koskaan jättänyt. Mutta pettynyt, ja toisin olisin valinnut jos olisin tiennyt.
A.I.- omaa kuoppaa
Jos nuo ovat pettymyksiä, pysy vaan sitten Golffissa. Et pety enempää.
- tt22
ollut mutta kaikki korjattu takuuseen tähän mennessä, ei harmita, ihmisten rakentamia vehkeitähän nää on jotenka ainahan vikoja voi olla...
- Toyota/VW
Suomalaiset on niin pönttöjä että ne ostaa Focusta hullun lailla kun meidän rallimiehetkin sillä pärjää, ihan niin kun niillä autoilla olis jotain yhteistä, heh !
- OOT PELLE
Focus on hyvä ja siistin näköinen auto, kuka sitä nyt sen takia ostais...onhan selvää että se on aivan eri auto.
Hölmöt ostaa vanhahtavia wölkkäreitä ja maksaa merkistä joka oikeesti ei ole mitään muuta kuin suuri saksalaisten KUPLA ;-)
Toyota on varmaan hyvä auto mutta kivireki=) - Toyota/VW
OOT PELLE kirjoitti:
Focus on hyvä ja siistin näköinen auto, kuka sitä nyt sen takia ostais...onhan selvää että se on aivan eri auto.
Hölmöt ostaa vanhahtavia wölkkäreitä ja maksaa merkistä joka oikeesti ei ole mitään muuta kuin suuri saksalaisten KUPLA ;-)
Toyota on varmaan hyvä auto mutta kivireki=)Olen pelle, hmmm, en tiennytkään :-o
- sitä
Toyota/VW kirjoitti:
Olen pelle, hmmm, en tiennytkään :-o
oppii jotain uutta :-))
- luuli, että
Toyota/VW kirjoitti:
Olen pelle, hmmm, en tiennytkään :-o
nimesi on Per. Taikka voihan se pitää paikkansakin.
- jo 10tkm
Moi,
oon ajanut nyt lähes 10000km 2006 Focuksella (trend 1,6vti). Ei ole valittamista. Tätä palstaa kun luin niin olin varma että vikaa löytyy... Hieno ajettava, hyvät sisätilat (farkussa), bensaa menee (tästä miinus). ESP yms toimii hyvin. En ottaisi kyllä golfia (ainakaan variantia).- jo 10tkm
Vähän lämpeni hitaasti pakkasilla, mutta olisi varmaan auttanut jos olisi muistanut laittaa sisätilalämmityksen etukäteen.
- SporttiFocus
ole kylläkään vienyt paljoa... 6.4 l/100km oli keskikulutus turussa käydessä helsingistä, ja motarilla nopeus 120-130km/h, nastarenkailla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462