Mikä avuksi kattoverhoilun resonointiin? Liikkeelle lähdettäessä kattoverhoilu päästää tietyillä keirroksilla resonointi äänen.
katto verhoilun resonointi
4
645
Vastaukset
- mmm
---
- peke2
Takimmaisen kattovalaisimen saa varovasti otettua pois. Siitä sitten laitetaan esim. superlonia katon päälle. Hyvällä onnella resonointi loppuu. Minulla ainakin auttoi. Melkoisia virityksiä kuitenkin tuon hintaluokan autoon, vai mitä?
- vain talvella
Minulla myös tuo ongelma vm. -02 S60 Volvossa. Sinänsä hassua, että kyseinen ongelma tulee esiin vain talvella kun on pakkasta. Nyt tuli kevät ja resonointikin loppui. Ei kuulu enää mitään. Tai voikohan se johtua renkaista, en tiedä?
- Resonointi
Kannattaa viedä merkkiliikeeseen kolarikorjaamon puolelle. Itse käytin (S60 vm-04) Jyväskylässä Hämeen Autovarusteella. Oli n. 20 min homma eikä maksanut kuin n. 30...40e muistaakseni. Siellä on jokin massamainen tiivisteaine kattoverhoilua kannattamassa. Laittavat sinne toisenlaista "mömmöä". On kuulemma ns. tyyppivika ja esiintyy talvella pakkasella kun alkuperäinen aine kovettuu. Kattoverhoilua täytyy jollain tapaa purkaa ja siellä ne ainakin tietävät miten se tehdään tekemättä lisävaurioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202763Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2371804Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3331598- 151308
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai641095- 291073
- 64999
- 21983
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.57921- 39874