AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  / Mistä arkku takkapuille ja kenkäkaappi/-hylly?

Mistä arkku takkapuille ja kenkäkaappi/-hylly?

5 Vastausta 1 926 Lukukertaa
Haussa on valkoinen tai koivuviilu tai joku muu vaalea sävyinenkin varmaan käy, kenkähylly/-kaappi jonka päällä voi istua.
Ja sitten tarvittais arkku/kannellinen säilytyslaatikko (samanvärinen kun kenkähylly) joka tulis takan viereen eli siinä on tarkoitus säilyttää puita.

Näitä ollaan yritetty etsiä pk-seudulta aika monesta eri paikasta mutta turhaan =(

Kenkäteline

Katso www.jamito.fi sieltä löytyy hienoja kenkätelineitä
Varmasti on hyviä kenkätelineitä, ainoa miinus firmassa on se, että tuotteet pitää väkisin ostaa sieltä.
Pyysin 4 viikkoa sitten tarjouksen 4 eri kenkätelineistä, ei kuulunut mitään. Viikon päästä uusin tarjouspyynnön johon vastattiin. Vastasin tarjoukseen, että haluan tilata tuotteet. Ei kuulunut mitään. Reilu viikko sitten laitoin uuden tilauksen vetämään johon ei ole vieläkään tilausvahvistusta kuulunut!

Tuntuu käsittämättömältä.

En viitsi alkaa soittelemaan enään tilauksen perään, kun kerta ei huvita myydä, niin pitäköön telineensä. Rakennan itse sopivat kenkätelineet taloomme.

Jamito ei myy

Kyseessä oli siis Jamito niminen firma joka ei halunnut myydä tuotteitaan.

Mistä arkku

Minulla olisi mäntyarkkuja niin puille kuin kengillekin.Minulla itellä on käytössä sellaiset
ja olisi ylimääräiset sinulle.
Niisssä on saranoidut kannet ja nurkissa sorvatut jalat jotka lähtee ylhäältä asti.
koko on p.63 syv,45 ja kor.42 sm

Lähimmästä vankilasta

puulaatikoita ihan aina ja pyynnöstä/tilauksesta mitä vain.
 /   /  /  / Mistä arkku takkapuille ja kenkäkaappi/-hylly?

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta