englanninkieliset slashaajat

pullasorsakoski

Joku sanoi että Suomesta löytyy paljon slashaajia jotka kirjottavat englanniksi ja ihan hyvää tekstiä. Mistä voisi löytää näiden tyyppien ficciä? Osaisko joku linkata ficceihin tai sivuille tai blogeihin?

*g*

4

802

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmettelijä49

Miksi kirjoittajan pitää olla Suomesta, jos se kumminkin kirjoittaa enkuksi? o__O

• Ficcifani

mutta kerropas ensin, mikä fandom kiinnostaa. Itse luen lähinnä Lotr-fiktiota, niin suomeksi kuin enkuksi ja HP-ficit menee myös. Laitan linkkejä minkä tiedän, kun vaan sanot mitä haluat.

• pullasorsakoski
        Ficcifani kirjoitti:

mutta kerropas ensin, mikä fandom kiinnostaa. Itse luen lähinnä Lotr-fiktiota, niin suomeksi kuin enkuksi ja HP-ficit menee myös. Laitan linkkejä minkä tiedän, kun vaan sanot mitä haluat.

Jotenkin kiinnostaa lukea ficcejä enemmän englanniksi, varsinkin kun canon on englanniksi ja olen lukenut esim juuri Potterit alkukielellä. Jostain luin että suomalaisia on erinäisissä fandomeissa vaikka kuinka paljon, joten uteliaisuuttani kyselen.

LotR ja HP sopivat oikein hyvin. Pareilla ei väliä, kunhan on slashia.

Kiittää ja kumartaa!

• argent

Finfanfun.fi:ssä on FMA ficci nimeltä Sopimus seksuaalisesta kanssakäymisestä, ja Sarelon kääntää sitä enkuksi. http://picca.livejournal.com/157867.html - enkuksi

Parempaa en osaa sanoa, jos pitää kerta olla suomalainen. Toki voin linkata omat tekstini ff.netistä, mutta ne ovat muutamaa poikkeusta lukuunottamatta femmeä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      92
      2205
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      154
      1820
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      173
      1343
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      233
      826
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      764
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      749
    7. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      741
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      623
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      597
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      591
    Aihe