AK 47 KALASHNIKOV CYMA/CYBERGUN.

~Soft-III ~

Niin että onko ase kestävä/laadukas hintaan nähden(130e).

234

14863

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • max-ium

      Sanon, että en sinuna ostais. Osta mielummin maruin jos haluut kestävän. Jos haluut tykin aseen osta classic army.

      • FFFFa

        vemput on paiskoi


      • ~Soft III~
        FFFFa kirjoitti:

        vemput on paiskoi

        Ensinnäkään kyse ei ole vempusta vaan muovisotilaan sähkötoimisesta ak rynkystä.


      • zez
        ~Soft III~ kirjoitti:

        Ensinnäkään kyse ei ole vempusta vaan muovisotilaan sähkötoimisesta ak rynkystä.

        ensinnäkin kaikki cyma cybergunit ovat jousitoimisia


      • ~soft-III~

      • =-8
        zez kirjoitti:

        ensinnäkin kaikki cyma cybergunit ovat jousitoimisia

        ei oo vemppui ko itel o semmone ja on ihan hyvä lähtee 90/100 =)


      • HV
        zez kirjoitti:

        ensinnäkin kaikki cyma cybergunit ovat jousitoimisia

        Tämä yksilö ainakin on sähkötoiminen että jos et tiiä nii pidä pääs kiine.


      • QQ
        FFFFa kirjoitti:

        vemput on paiskoi

        voi vitun pässi se ei ole ees vemppu vaan sähkö!!!


      • 5v

        KAKKKKAA OSTTA MILUMMMIN TOLLANEN UHC HOPPIUPPILINEN PISSTOOLI MINIUULLAA ONN SE JAAA
        OLEN 5VIUTISA


      • jokelasoft

        Kumman kannattais mielummin tilata? A&K7799 fincoinsista vai
        Boy1 BI-3581? molemmat siis finsoinsista


      • gcjyjfjh
        zez kirjoitti:

        ensinnäkin kaikki cyma cybergunit ovat jousitoimisia

        no lol ei oo todellakaa vemppui mul on cyman shäkö aksu


      • joku :D
        jokelasoft kirjoitti:

        Kumman kannattais mielummin tilata? A&K7799 fincoinsista vai
        Boy1 BI-3581? molemmat siis finsoinsista

        EI IKINÄ SIIS IKINÄ FINCOINSISTA SIIS EI IKINÄ!!!


      • loppo
        zez kirjoitti:

        ensinnäkin kaikki cyma cybergunit ovat jousitoimisia

        ei todellakaan ole


      • fuckin stupid monkey
        5v kirjoitti:

        KAKKKKAA OSTTA MILUMMMIN TOLLANEN UHC HOPPIUPPILINEN PISSTOOLI MINIUULLAA ONN SE JAAA
        OLEN 5VIUTISA

        haista kuule 5 vuotias apina kukkane ja palaa asiaa ku oot sen ikäne et osaat kirjoittaa


      • soft-äijä15
        zez kirjoitti:

        ensinnäkin kaikki cyma cybergunit ovat jousitoimisia

        äijä tuskin on ees nähyt cybergunin asetta


      • airsooft

      • Saakutit ..
        zez kirjoitti:

        ensinnäkin kaikki cyma cybergunit ovat jousitoimisia

        Voi vitun paska .. Cyber ei tee niitä, vaanse on tukkuri. Ja cymaha ei tee vemppupaskojas.


      • marui
        zez kirjoitti:

        ensinnäkin kaikki cyma cybergunit ovat jousitoimisia

        sähkö ja jousitoimisissa on jousi :D


      • Mie
        zez kirjoitti:

        ensinnäkin kaikki cyma cybergunit ovat jousitoimisia

        Vitun torpeedo-.-


      • kui1
        ~Soft III~ kirjoitti:

        Ensinnäkään kyse ei ole vempusta vaan muovisotilaan sähkötoimisesta ak rynkystä.

        ei vaan pro airsoftin cydergun 7,2v sähkötoimisest AK-47 ta.


      • kui1
        zez kirjoitti:

        ensinnäkin kaikki cyma cybergunit ovat jousitoimisia

        voi lol ei oo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • lol?
        zez kirjoitti:

        ensinnäkin kaikki cyma cybergunit ovat jousitoimisia

        Saanko kysyy et millä säki oot softannu vai ootko kenties amuskellu vesipyssyllä ku tiiät noi paljo?ja vitut kaikki oo jousi toimisii..


      • ahlamsahlam
        lol? kirjoitti:

        Saanko kysyy et millä säki oot softannu vai ootko kenties amuskellu vesipyssyllä ku tiiät noi paljo?ja vitut kaikki oo jousi toimisii..

        No ehkä vuonna 2007 oli? Mistä sää voit sen tietää, kun et varmaan ollu ees syntyny vielä sillon.


      • tosi asia
        zez kirjoitti:

        ensinnäkin kaikki cyma cybergunit ovat jousitoimisia

        vittu älä jaksa jauhaa paskaa


      • espsoft
        lol? kirjoitti:

        Saanko kysyy et millä säki oot softannu vai ootko kenties amuskellu vesipyssyllä ku tiiät noi paljo?ja vitut kaikki oo jousi toimisii..

        paitsi kaasupislat tai c02 pislat


    • softaaja13

      ei ollenkaan

      • bhbhjbhj

        Cyma on parantanut tuotteitaan huomattavasti eikä maanantaikappaleita ole enää paljoa liikkellä. Sanoisin että kannatta ostaa.


      • päättelykykyinen

        Softaaja13 voisi vähän perustella puheitaan. ottaaa aina päähän kun jotkut noobit tai jäykkäniskat ei perustele omia väitteitään tai puheitaan. Onko ne sellaisessa asemassa että niiden ei tarvii perustella omia puheitaan? itse tilasin juuri cyman metallirunko ak74u:n


      • QQ
        bhbhjbhj kirjoitti:

        Cyma on parantanut tuotteitaan huomattavasti eikä maanantaikappaleita ole enää paljoa liikkellä. Sanoisin että kannatta ostaa.

        olen samaa mieltä uhuuih koska mulla on toi ase ja se on ihan vitun hyvä!


      • jojo1234
        QQ kirjoitti:

        olen samaa mieltä uhuuih koska mulla on toi ase ja se on ihan vitun hyvä!

        onko siinä kestävä akku että kestääkö 4 -8 tunin softit että onko siinä tehoa s vaikka 3 tunnin lopus että lähteekö vielä jtn 100 vai 115 ??


      • tsille
        QQ kirjoitti:

        olen samaa mieltä uhuuih koska mulla on toi ase ja se on ihan vitun hyvä!

        minullakin on kyseinen ase toimii ja on kestävä kannattaa ostaa


      • Tomii!
        jojo1234 kirjoitti:

        onko siinä kestävä akku että kestääkö 4 -8 tunin softit että onko siinä tehoa s vaikka 3 tunnin lopus että lähteekö vielä jtn 100 vai 115 ??

        Kannattaa ostaa, minulla on tuo cybergunin ak 47 tactical pitkään ja toiminu hyvin.


    • gba<i

      ite ostin uuden kyman jousitoimisen ak.47 että on hyvä

    • cyma

      mulla on kuula-aseena cyman 031 ak74 hyvä sähkö ase ja lähtö nopeus on 80-130

      • soft III

        Nin että ostos on jo tehty eli enmpää viestjä ei tari laittaa.

        ps.Olen todennut aseen hyväksi ja ainoa huono puoli on se että akku ei kestä kovinkaan kauaa(En tiedä onko muissa aseissa yhtä kestävä).


      • ak:n omistaja
        soft III kirjoitti:

        Nin että ostos on jo tehty eli enmpää viestjä ei tari laittaa.

        ps.Olen todennut aseen hyväksi ja ainoa huono puoli on se että akku ei kestä kovinkaan kauaa(En tiedä onko muissa aseissa yhtä kestävä).

        Itse olen ostanut kyseisen aseen mutta tulin sellaisen ongelman eteen että en tahdo löytää akun paikkaa viitsisitkö kertoa mihin akku laitetaan ja että tarvitseeko ottaa ruuveja irti


      • paikka on
        ak:n omistaja kirjoitti:

        Itse olen ostanut kyseisen aseen mutta tulin sellaisen ongelman eteen että en tahdo löytää akun paikkaa viitsisitkö kertoa mihin akku laitetaan ja että tarvitseeko ottaa ruuveja irti

        siinä piipun yläpuolella. se työnnetään eteenpäin sinne missä oikeessa aseessa on kaasumäntäsysteemi. kannattaa myös lukea se ohjekirja. ruuveja ei tarvitse irrottaa, luukku auki akku sisään ja se on siinä.


      • jabi
        ak:n omistaja kirjoitti:

        Itse olen ostanut kyseisen aseen mutta tulin sellaisen ongelman eteen että en tahdo löytää akun paikkaa viitsisitkö kertoa mihin akku laitetaan ja että tarvitseeko ottaa ruuveja irti

        siä perseesä elikä takana tuesa on läppä minkä saa ruvatuu auki siä on akku


      • joku :D
        soft III kirjoitti:

        Nin että ostos on jo tehty eli enmpää viestjä ei tari laittaa.

        ps.Olen todennut aseen hyväksi ja ainoa huono puoli on se että akku ei kestä kovinkaan kauaa(En tiedä onko muissa aseissa yhtä kestävä).

        kaveril on sama ase ja mä ostan sen kaas mut se kannattaa ladata sillee että se AKKU on lämmennyt silloin se on valmis jos laturi on lämminny nii ei siin sit mitää :D ja tohon on hyvä ostaa isompi akku ku siin on helvetisti tilaa


      • joku :D
        joku :D kirjoitti:

        kaveril on sama ase ja mä ostan sen kaas mut se kannattaa ladata sillee että se AKKU on lämmennyt silloin se on valmis jos laturi on lämminny nii ei siin sit mitää :D ja tohon on hyvä ostaa isompi akku ku siin on helvetisti tilaa

        muistakaa mää oon homo oikeesti


      • Sepot juhlii...

        80-130? Et kovin tarkasti ole tuohon lähtönopeuksia laittanut...


    • Delwyn

      Ak 47 Cybergunilta on laadukas ase ja halpa... Mie olen pelannu sillä noin vuoden ja ei oo mitenkään moittimista...helppo ampua ja lataus helppoa....huolto myös...

    • asd789

      kyllä on minulla on tuo 74 se ainakin on pelittänyt 3 vuoden ajan hyvin. Paitsi akun liitin lähti irti :(

    • Softaaja634567

      Vaikka sanotaan, että CyberGun ei kestä mitään, tämä on vain muutamassa aseessa (pistooleissa, konepistooleissa), ja näissäkin vain harvassa. CyberGunia voisi verrata Maruihin, tämä on vain halvempi. Suosittelen lämpimästi kaikkia CG:n aseita!

      • QQ

        softaaja634567 on oikeassa cymat ja cybergunit on parantanut huomattavasti laatuaan viime aikoina ja tää yksilö on ihan vitun hyvä :)


      • joku :D

        mietin vaa että cybergunin aseet on paskoja siis ne jokka ne on ite tehy esim tää aks 74u nii se o helvetin kestävä ja se on cyman tekemä mutta cybergun ostaa ne ja myi omalla nimellä ;o


    • jofgp

      Hyvä muovivempula.

      • softaaja 123

      • softaaja1234
        softaaja 123 kirjoitti:

        http://www.proairsoft.com/acatalog/info_CY_028C.html Nii kannattaako tuo ostaa viikkonloppu peleihin? Kuika kestävä ase on?,paljon on kantomatka?,onko akku riittävän tehokas? ja jne.haluaisin vastauksii aika pian.

        Unohin kysyä kuika painavia kuulia tossa pitää käyttää???


      • Nerokas Amatööri
        softaaja1234 kirjoitti:

        Unohin kysyä kuika painavia kuulia tossa pitää käyttää???

        Suosittelen 0.25 grammasii ne on tarkkii ja lähtee hyvin.


      • QQ
        softaaja1234 kirjoitti:

        Unohin kysyä kuika painavia kuulia tossa pitää käyttää???

        nii käviskö tähän large akku kun en haluis et loppuu heti akku aseest kun siin ainakin tulee mukaan mini akku mut jännite ois sama kun äskön katoin akkuja??


      • Cullin
        QQ kirjoitti:

        nii käviskö tähän large akku kun en haluis et loppuu heti akku aseest kun siin ainakin tulee mukaan mini akku mut jännite ois sama kun äskön katoin akkuja??

        Tottakai large akku menee, kun on iso peräkin.


      • softaaja 12345

      • prosofteri XDXDlollo

      • softaaja 12345
        prosofteri XDXDlollo kirjoitti:

        osta ennemmi normi aakoo ettei tota betaa itellä on normi siitä lähtee kovempaa ku betasta siin on isompilipas ku betas mutta taas pienee akku mutta saahan siihen isommanki tilattuuu joten onata NORMAALI AK-47

        Mutta kantisko tota gybergunnii ostaa vai pitäskö ostaa jonkun muun valmistajan ase? rahaa en haluu tuhlata kovin paljon.


      • minä ite1
        softaaja 12345 kirjoitti:

        Mutta kantisko tota gybergunnii ostaa vai pitäskö ostaa jonkun muun valmistajan ase? rahaa en haluu tuhlata kovin paljon.

        oon lukenu näitä kommenttei ja päätyny siihen tuloksee et tuo ase on hyvä, mut mun kaveri väittää et tää on parempihttp://www.proairsoft.com/acatalog/info_HBB11.htm onko se totta?


      • minä ite 1

      • Cullin
        minä ite 1 kirjoitti:

        http://www.proairsoft.com/acatalog/info_HBB11.html

        Ei todellakaan ole parempi. Tuo linkittämäsi ase on kertaviritteinen, ja se häviää sähköille melko useasti. Hankkisit rahoillesi parempaa vastinetta, joten suosittelen tota Cyman "Cybergun" Ak47, eli Cm.028 siinä on metalliakin ihan asiallisesti, ja on ihan oikeasti Maruin laatua. Omistan kyseisen aseen, joten kokemustakin löytyy.


      • minäite1
        Cullin kirjoitti:

        Ei todellakaan ole parempi. Tuo linkittämäsi ase on kertaviritteinen, ja se häviää sähköille melko useasti. Hankkisit rahoillesi parempaa vastinetta, joten suosittelen tota Cyman "Cybergun" Ak47, eli Cm.028 siinä on metalliakin ihan asiallisesti, ja on ihan oikeasti Maruin laatua. Omistan kyseisen aseen, joten kokemustakin löytyy.

        ookoo


      • softaaja12345
        minäite1 kirjoitti:

        ookoo

        jos ostaa ton ak 47 ja kaikki varusteet mutta ostaa miniakun sijasta lagerin tehoakun voiko sitä ladata tolla paketissa tulevalla laturilla?


      • m0111
        softaaja12345 kirjoitti:

        jos ostaa ton ak 47 ja kaikki varusteet mutta ostaa miniakun sijasta lagerin tehoakun voiko sitä ladata tolla paketissa tulevalla laturilla?

        Tietysti sillä pystyy lataamaan :D


      • Aloitt3lia
        minäite1 kirjoitti:

        ookoo

        Minäkin olisin kiinnostunut ostamaan kyseisen aseen , mutta minulla olisi muutama kysymys ennen kuin ostan kyseisen aseen?

        -Onko ase TODELLA samantasoinen kuin Maruin vastaava malli?(Eli onko ase todella kestävä.)
        -Onko aseessa paljon metalli osia?
        -Onko ''mukana'' tuleva akku ja laturi hyviä?(eli kannattaako ostaa aseesen toinen akku/laturi?.)
        -Onko aseessa todella 122m/s lähtönopeus?(Olen kuullut , että voivat heitää todella paljon johtuen ''laadunvalvannasta''.)


      • softaaja 12345
        Aloitt3lia kirjoitti:

        Minäkin olisin kiinnostunut ostamaan kyseisen aseen , mutta minulla olisi muutama kysymys ennen kuin ostan kyseisen aseen?

        -Onko ase TODELLA samantasoinen kuin Maruin vastaava malli?(Eli onko ase todella kestävä.)
        -Onko aseessa paljon metalli osia?
        -Onko ''mukana'' tuleva akku ja laturi hyviä?(eli kannattaako ostaa aseesen toinen akku/laturi?.)
        -Onko aseessa todella 122m/s lähtönopeus?(Olen kuullut , että voivat heitää todella paljon johtuen ''laadunvalvannasta''.)

        aseen hinta on nousut =(


      • >-<
        softaaja 12345 kirjoitti:

        aseen hinta on nousut =(

        Eipä ollut suuri yllätys.... ja sekin oli todella suuri yllätys ettei beta:n hinta noussut samalla.Pro on kyllä nyt hiukan ahne :D


      • asfdFHHFSU<DH
        >-< kirjoitti:

        Eipä ollut suuri yllätys.... ja sekin oli todella suuri yllätys ettei beta:n hinta noussut samalla.Pro on kyllä nyt hiukan ahne :D

        ostin ton aseen ja siihen large akun mutta akun liitin ei sovi laturiin tai aseeseen?


      • softaaja 12345

      • aloitteeeeeeeeelija

      • kyllätietoolöytyy

      • THE-softaaja-5vuotta
        minä ite 1 kirjoitti:

        http://www.proairsoft.com/acatalog/info_HBB11.html

        osta vemppu. itselläni on kyllä maruin ak mutta on kokemusta molemmista. mp on kestävä ja toimiva eikä sitä saa rikki oikein millä. Gybergun taas on kalliimpi ja ei niin laadukas mutta siinä on sarja ja se on niin hienoo kun saa ampua tuhat kutia metsään ja toivoa että jepu ohjaa. mp on myös yllättävän tarkka. Gybergun taas on heikko. kaverillani meni aseesta lipas rikki 4 päivässä pelkällä piha ammunnalla eikä saanut takuuseen uutta lipasta. TS osta Marui H&K MP5 A3 Hop Up loppurahoilla saat puvun tai kuulia lataajaa et tarvitse (MP lippaaseen voi kaataa suoraa kuulia) tai mennä heseen:D


      • udhochadåohcahc
        THE-softaaja-5vuotta kirjoitti:

        osta vemppu. itselläni on kyllä maruin ak mutta on kokemusta molemmista. mp on kestävä ja toimiva eikä sitä saa rikki oikein millä. Gybergun taas on kalliimpi ja ei niin laadukas mutta siinä on sarja ja se on niin hienoo kun saa ampua tuhat kutia metsään ja toivoa että jepu ohjaa. mp on myös yllättävän tarkka. Gybergun taas on heikko. kaverillani meni aseesta lipas rikki 4 päivässä pelkällä piha ammunnalla eikä saanut takuuseen uutta lipasta. TS osta Marui H&K MP5 A3 Hop Up loppurahoilla saat puvun tai kuulia lataajaa et tarvitse (MP lippaaseen voi kaataa suoraa kuulia) tai mennä heseen:D

        elikkä oon ampunu tuolla aseella ja se on täys PASKA!!!! sillä kuula lentää 25m roikulla älä osta kk asetta. osta mielummin vaikka maruin hop up pistooli.


      • xD boy ....

      • xd-soft
        asfdFHHFSU<DH kirjoitti:

        ostin ton aseen ja siihen large akun mutta akun liitin ei sovi laturiin tai aseeseen?

        no ei ainakaan ois kannattanut ostaa välijohtoa


      • fkjrss
        minä ite 1 kirjoitti:

        http://www.proairsoft.com/acatalog/info_HBB11.html

        ittelläni oli tommonen 2 päivää lähti takuuseen ja otin iha eri aseen joka kerta kun ammuin se rämähti ja melkein korvissa soi joten älä sitä paitsi osta cybergun niissä on hyvä hinta laatu suhde


      • en oo varma

      • joku :D

      • softaaja m16
        joku :D kirjoitti:

        beta on näppärämpi ja se on parempi jos siihe hommaa isomma lippaa :)

        beta on ihan paska jos siin ei oo isoo lipasta :)


      • softaaja m16
        minä ite 1 kirjoitti:

        http://www.proairsoft.com/acatalog/info_HBB11.html

        ihan paska !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!






















































































































































        !


      • softaaja m16
        xD boy .... kirjoitti:

        osta toi beta =)

        ostakaa m16 se on paras :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • kyl on hyvä
        en oo varma kirjoitti:

        Onko tää ak 47 tactical hyvä?

        on se hyvä!!!


    • Madcap

      Suoraan säästä enemmän rahaa ja osta parilla huntilla Kalash:in AK, milgearista saa 190-220e teräsrunkoisen AK:n ja sillä on vielä lopullista vaihto/myynti arvoa enemmän kuin jollain cyma muovirutkulla/metallirutkulla.

      • Creature

        Jos haluaa oikeasti kunnon AK-47, niin ostaa G&G RK47 Combon.. Isovelini omistaa aseen ja maksaa kai 20 € enemmän kuin tuo Cybergunin paska AK. Muistakaa myös että tämä on minun mielipiteeni. Tuo cybergunin ase ei todellakaan ammu mitään 0,25 grammasia, kuten tuossa yhdessä kommentissa sanotaan. Aseessa ei todellakaan ole paljoa metalliosia, hikisesti ehkä jotain 2-3, jotka kyllä ovat aika pieniä. Itse omistan G&G GR16 Carbine Combo "High Speedin", joka on toiminut hyvin, paitsi että piippuun oli mennyt jonkinverran likaa, joten puhdistettiin kaverilla ja nyt toimii taas. Juu-u, ja nämä gybergunin sähköt eivät todellakaan ole mitään Maruin tasoa. Siinä kyllä ollaan oikeassa että kiinalaisvalmisteiset aseet ovat aika pitkälti parantaneet tuotteitaan. Mutta jos jotain Cybergunin asetta olet ostamassa, niin osta mielummin C02 pistooli. Kaverillani on semmoinen, ja ihan hiton tarkka ja kova lähtönopeus. Kerran ammuttiin minua maskiin sillä C02 pistoolilla, niin maski mukavasti tärähti.. Eli ihan hiton kova. Mielummin C02, kuin sähkö. Siis cybergunilta. C02 patruunatkaan ei maksa paljoa verrattuna noihin kaasupulloihin.. Kaverini omistaa tuon "Jericho 941" C02 pistoolin, joten kannatan sitä. Sekin on cybergunin.. Sarjakin tuossa aseessa on todella paska..


      • entinen softaaja
        Creature kirjoitti:

        Jos haluaa oikeasti kunnon AK-47, niin ostaa G&G RK47 Combon.. Isovelini omistaa aseen ja maksaa kai 20 € enemmän kuin tuo Cybergunin paska AK. Muistakaa myös että tämä on minun mielipiteeni. Tuo cybergunin ase ei todellakaan ammu mitään 0,25 grammasia, kuten tuossa yhdessä kommentissa sanotaan. Aseessa ei todellakaan ole paljoa metalliosia, hikisesti ehkä jotain 2-3, jotka kyllä ovat aika pieniä. Itse omistan G&G GR16 Carbine Combo "High Speedin", joka on toiminut hyvin, paitsi että piippuun oli mennyt jonkinverran likaa, joten puhdistettiin kaverilla ja nyt toimii taas. Juu-u, ja nämä gybergunin sähköt eivät todellakaan ole mitään Maruin tasoa. Siinä kyllä ollaan oikeassa että kiinalaisvalmisteiset aseet ovat aika pitkälti parantaneet tuotteitaan. Mutta jos jotain Cybergunin asetta olet ostamassa, niin osta mielummin C02 pistooli. Kaverillani on semmoinen, ja ihan hiton tarkka ja kova lähtönopeus. Kerran ammuttiin minua maskiin sillä C02 pistoolilla, niin maski mukavasti tärähti.. Eli ihan hiton kova. Mielummin C02, kuin sähkö. Siis cybergunilta. C02 patruunatkaan ei maksa paljoa verrattuna noihin kaasupulloihin.. Kaverini omistaa tuon "Jericho 941" C02 pistoolin, joten kannatan sitä. Sekin on cybergunin.. Sarjakin tuossa aseessa on todella paska..

        Creaturen sepittämä juttu on täyttä paskaa ainakin GyberGunnin kohalta. aseessa on hyvin metalliosia mutta ei tietenkää nii paljon kun oikeassa aseessa ja sillä ampuu hyvin 0.25g kuulia koska mulla on se ase. En kommentoi tota G&G asetta koska ei ole kokemusta mutta uskon että on hyvä ase :)


      • Cullin
        Creature kirjoitti:

        Jos haluaa oikeasti kunnon AK-47, niin ostaa G&G RK47 Combon.. Isovelini omistaa aseen ja maksaa kai 20 € enemmän kuin tuo Cybergunin paska AK. Muistakaa myös että tämä on minun mielipiteeni. Tuo cybergunin ase ei todellakaan ammu mitään 0,25 grammasia, kuten tuossa yhdessä kommentissa sanotaan. Aseessa ei todellakaan ole paljoa metalliosia, hikisesti ehkä jotain 2-3, jotka kyllä ovat aika pieniä. Itse omistan G&G GR16 Carbine Combo "High Speedin", joka on toiminut hyvin, paitsi että piippuun oli mennyt jonkinverran likaa, joten puhdistettiin kaverilla ja nyt toimii taas. Juu-u, ja nämä gybergunin sähköt eivät todellakaan ole mitään Maruin tasoa. Siinä kyllä ollaan oikeassa että kiinalaisvalmisteiset aseet ovat aika pitkälti parantaneet tuotteitaan. Mutta jos jotain Cybergunin asetta olet ostamassa, niin osta mielummin C02 pistooli. Kaverillani on semmoinen, ja ihan hiton tarkka ja kova lähtönopeus. Kerran ammuttiin minua maskiin sillä C02 pistoolilla, niin maski mukavasti tärähti.. Eli ihan hiton kova. Mielummin C02, kuin sähkö. Siis cybergunilta. C02 patruunatkaan ei maksa paljoa verrattuna noihin kaasupulloihin.. Kaverini omistaa tuon "Jericho 941" C02 pistoolin, joten kannatan sitä. Sekin on cybergunin.. Sarjakin tuossa aseessa on todella paska..

        Creature puhuu taas turhaa potaskaa. Ensinnäkin Cybergun ei ole valmistaja, vaan se on pakkaaja. Kyse on siis Cyman aseista. Cyman sähköaseet ovat todella hyvälaatuisia, ja Maruin tasoa. Metalliosia tässä Ak:ssa on mm. liipaisin, liipaisinalue, ylä "kisko" piippu, etutähtäin, takatähtäin, tulenvalitsin jne. Ei tuossa G&G:n aseessa enempää metalli osia olekaan. Ja nuo C02 aseet kannattaisi suosiolla jättää kauppaan. Ennemmin sähköase, kuin hikinen C02 toiminen pistooli, jonka kapselin vaihtaminen on tuskaa.


      • adhfgfyt
        Cullin kirjoitti:

        Creature puhuu taas turhaa potaskaa. Ensinnäkin Cybergun ei ole valmistaja, vaan se on pakkaaja. Kyse on siis Cyman aseista. Cyman sähköaseet ovat todella hyvälaatuisia, ja Maruin tasoa. Metalliosia tässä Ak:ssa on mm. liipaisin, liipaisinalue, ylä "kisko" piippu, etutähtäin, takatähtäin, tulenvalitsin jne. Ei tuossa G&G:n aseessa enempää metalli osia olekaan. Ja nuo C02 aseet kannattaisi suosiolla jättää kauppaan. Ennemmin sähköase, kuin hikinen C02 toiminen pistooli, jonka kapselin vaihtaminen on tuskaa.

        Kumman kannattais mielummin tilata? A&K7799 fincoinsista vai
        Boy1 BI-3581? molemmat siis finsoinsista


      • idkidkidkidkidkidkid
        adhfgfyt kirjoitti:

        Kumman kannattais mielummin tilata? A&K7799 fincoinsista vai
        Boy1 BI-3581? molemmat siis finsoinsista

        Ite en luottais fincoinssiin mut jos todella haluaisit jomman kumman noista ottaisin ite ton Boy1 aseen.


      • adhfgfyt
        idkidkidkidkidkidkid kirjoitti:

        Ite en luottais fincoinssiin mut jos todella haluaisit jomman kumman noista ottaisin ite ton Boy1 aseen.

        miks ei kannattais luottaa fincoinsii?


      • smokeman
        adhfgfyt kirjoitti:

        miks ei kannattais luottaa fincoinsii?

        mikä ois paras sähköase alle 150€(tiedän etä on vähän mutta kuitenki) ja akku ja laturi pitäs sisältyy melko lailla tuohon hintaan(ei haittaa jos 160€;) ) ajattelin tota betaa ku ois niin komee ja halpaki???voiko verrata maruin vastaavaan??? tai jokin muu alle 150-160€


      • Cullin
        smokeman kirjoitti:

        mikä ois paras sähköase alle 150€(tiedän etä on vähän mutta kuitenki) ja akku ja laturi pitäs sisältyy melko lailla tuohon hintaan(ei haittaa jos 160€;) ) ajattelin tota betaa ku ois niin komee ja halpaki???voiko verrata maruin vastaavaan??? tai jokin muu alle 150-160€

        Cyman Aksu. Toki laturista en oo varma. Eli Cyma Aks-74u. Teräsrunko, ja teräksinen perä, aidot puuosat. Muovinen lipas esikuvastaan huolimatta. Oikean aseen lipas on bakeliittia.


      • Khyllä
        Cullin kirjoitti:

        Cyman Aksu. Toki laturista en oo varma. Eli Cyma Aks-74u. Teräsrunko, ja teräksinen perä, aidot puuosat. Muovinen lipas esikuvastaan huolimatta. Oikean aseen lipas on bakeliittia.

        Joo toi CYMA aksu on hyvä mul on semmone. makso proairsoftis vähä aikaa sit 168e ku ostin sen. Kestävä ja hyvä. Mul ainoo onglma senkaa oli tähtäin joka oli vinos mut sit eri keinoil sain sen suoraks.


      • smokeman
        Khyllä kirjoitti:

        Joo toi CYMA aksu on hyvä mul on semmone. makso proairsoftis vähä aikaa sit 168e ku ostin sen. Kestävä ja hyvä. Mul ainoo onglma senkaa oli tähtäin joka oli vinos mut sit eri keinoil sain sen suoraks.

        ok mutta niitä ei oo varastossa proairsoftis ja milgearis on 6€ kalliimpi ja mul ei oikee rahat riittäs :/ mutta onko toi cyman tai cybergunin ak47 beta hyvä ekaks sähköks??? ja onko parempi ku maruin ak beta?


      • smokeman
        smokeman kirjoitti:

        ok mutta niitä ei oo varastossa proairsoftis ja milgearis on 6€ kalliimpi ja mul ei oikee rahat riittäs :/ mutta onko toi cyman tai cybergunin ak47 beta hyvä ekaks sähköks??? ja onko parempi ku maruin ak beta?

        ja milgearist pitäs tilata laturiki eriksee :/


      • haluaa jabulanin
        smokeman kirjoitti:

        ja milgearist pitäs tilata laturiki eriksee :/

        Jos joku viittis vastata mistä voi ostaa jabulani jalkapallon http://i46.tinypic.com/2mpamib.jpg ei tarvi olla aito eikä saa maksaa 50€ enempää


      • adidas jabulani

      • pommittaja000

      • minulla on se
        pommittaja000 kirjoitti:

        itekkin oon ostamassa pro airsoftista betaa onko hyvä

        kestääkö ton akku jos se on pitkään ladattu?


      • airwalker1
        Creature kirjoitti:

        Jos haluaa oikeasti kunnon AK-47, niin ostaa G&G RK47 Combon.. Isovelini omistaa aseen ja maksaa kai 20 € enemmän kuin tuo Cybergunin paska AK. Muistakaa myös että tämä on minun mielipiteeni. Tuo cybergunin ase ei todellakaan ammu mitään 0,25 grammasia, kuten tuossa yhdessä kommentissa sanotaan. Aseessa ei todellakaan ole paljoa metalliosia, hikisesti ehkä jotain 2-3, jotka kyllä ovat aika pieniä. Itse omistan G&G GR16 Carbine Combo "High Speedin", joka on toiminut hyvin, paitsi että piippuun oli mennyt jonkinverran likaa, joten puhdistettiin kaverilla ja nyt toimii taas. Juu-u, ja nämä gybergunin sähköt eivät todellakaan ole mitään Maruin tasoa. Siinä kyllä ollaan oikeassa että kiinalaisvalmisteiset aseet ovat aika pitkälti parantaneet tuotteitaan. Mutta jos jotain Cybergunin asetta olet ostamassa, niin osta mielummin C02 pistooli. Kaverillani on semmoinen, ja ihan hiton tarkka ja kova lähtönopeus. Kerran ammuttiin minua maskiin sillä C02 pistoolilla, niin maski mukavasti tärähti.. Eli ihan hiton kova. Mielummin C02, kuin sähkö. Siis cybergunilta. C02 patruunatkaan ei maksa paljoa verrattuna noihin kaasupulloihin.. Kaverini omistaa tuon "Jericho 941" C02 pistoolin, joten kannatan sitä. Sekin on cybergunin.. Sarjakin tuossa aseessa on todella paska..

        Cybergunit on iha hyvii . Itelläni on tuo kyseinen Jericho 941 co2-ase
        JA TOIMII IHA HEMMETIN HYVI


      • Softerrrrrrr
        airwalker1 kirjoitti:

        Cybergunit on iha hyvii . Itelläni on tuo kyseinen Jericho 941 co2-ase
        JA TOIMII IHA HEMMETIN HYVI

        Joku täs kysy et meneekö large akku ei tietenkää ku siinä on mini liitäntä ei se large meinaa sitä akun kokoa vaan sen liitännän kokoa


      • airwalker123
        Softerrrrrrr kirjoitti:

        Joku täs kysy et meneekö large akku ei tietenkää ku siinä on mini liitäntä ei se large meinaa sitä akun kokoa vaan sen liitännän kokoa

        olen pässi


      • voi v**** pässi
        Softerrrrrrr kirjoitti:

        Joku täs kysy et meneekö large akku ei tietenkää ku siinä on mini liitäntä ei se large meinaa sitä akun kokoa vaan sen liitännän kokoa

        kyllä se large menee itellä on se ja akussa on mini liitin -.-.-.-.-.-.-.-.-.- ite oot pässi!!!!!


      • entinensoftaaja

      • kakakakekektrtpaoie

      • joku5230

      • creature ed diiä mid
        Creature kirjoitti:

        Jos haluaa oikeasti kunnon AK-47, niin ostaa G&G RK47 Combon.. Isovelini omistaa aseen ja maksaa kai 20 € enemmän kuin tuo Cybergunin paska AK. Muistakaa myös että tämä on minun mielipiteeni. Tuo cybergunin ase ei todellakaan ammu mitään 0,25 grammasia, kuten tuossa yhdessä kommentissa sanotaan. Aseessa ei todellakaan ole paljoa metalliosia, hikisesti ehkä jotain 2-3, jotka kyllä ovat aika pieniä. Itse omistan G&G GR16 Carbine Combo "High Speedin", joka on toiminut hyvin, paitsi että piippuun oli mennyt jonkinverran likaa, joten puhdistettiin kaverilla ja nyt toimii taas. Juu-u, ja nämä gybergunin sähköt eivät todellakaan ole mitään Maruin tasoa. Siinä kyllä ollaan oikeassa että kiinalaisvalmisteiset aseet ovat aika pitkälti parantaneet tuotteitaan. Mutta jos jotain Cybergunin asetta olet ostamassa, niin osta mielummin C02 pistooli. Kaverillani on semmoinen, ja ihan hiton tarkka ja kova lähtönopeus. Kerran ammuttiin minua maskiin sillä C02 pistoolilla, niin maski mukavasti tärähti.. Eli ihan hiton kova. Mielummin C02, kuin sähkö. Siis cybergunilta. C02 patruunatkaan ei maksa paljoa verrattuna noihin kaasupulloihin.. Kaverini omistaa tuon "Jericho 941" C02 pistoolin, joten kannatan sitä. Sekin on cybergunin.. Sarjakin tuossa aseessa on todella paska..

        stnan cyman ak:t on vitusti metalli osii toisin kuin G&Gn aseissa tossa gr16 tossa on niinku piippu ja joku muu osa metallii cyman aseet on joko muovisii tai 98% metallisii niin et voi vailittaa ettei ois cymalla metallisii aseit ja vittu cyman ak ampuu semmoset 120M/s (riippuu vähän aseesta) laadunvalvonta on parantunut huomattavasti cymalla mutta silti näitä "maanantai kappaleita" on jonkin verran mutta jos ostat g&gn vaiha heti hoppi(täyttä kuraa) muuten ihan ook. Mut ite valitsisin Cyman metallisen aakoon sillä saa sen perus aseen halvemmalla ja ulkoset osat kestää enemmän ja takuukin korvaa jos on "maanantai kappale" rai se riippuu kaupast ainkain proairsoftis ne korvaa maanantai kappaleet


      • EI TIETOO
        creature ed diiä mid kirjoitti:

        stnan cyman ak:t on vitusti metalli osii toisin kuin G&Gn aseissa tossa gr16 tossa on niinku piippu ja joku muu osa metallii cyman aseet on joko muovisii tai 98% metallisii niin et voi vailittaa ettei ois cymalla metallisii aseit ja vittu cyman ak ampuu semmoset 120M/s (riippuu vähän aseesta) laadunvalvonta on parantunut huomattavasti cymalla mutta silti näitä "maanantai kappaleita" on jonkin verran mutta jos ostat g&gn vaiha heti hoppi(täyttä kuraa) muuten ihan ook. Mut ite valitsisin Cyman metallisen aakoon sillä saa sen perus aseen halvemmalla ja ulkoset osat kestää enemmän ja takuukin korvaa jos on "maanantai kappale" rai se riippuu kaupast ainkain proairsoftis ne korvaa maanantai kappaleet

        onko ak:seen mitään lisä osia esim punapistetähtäintä vai tarviiko niitä ees?


      • AKSU47
        EI TIETOO kirjoitti:

        onko ak:seen mitään lisä osia esim punapistetähtäintä vai tarviiko niitä ees?

        ite tilasin ton ak-47 tissapäivän proairsoftist ja ei oo viel tullu mut siin sanotaa et 122 m/s lähtee ja on parempi esim ku gg ak.ei ne kiinalaiset aseet oo paksoi ja se riippuu mist ostaa.ei proairsoft varmaa kuseta nois tiedois.


      • xycujmkl
        joku5230 kirjoitti:

        Fincoins luotettava sivusto ku kaikki on niin halpaa?

        Fincoinssilla ollu ainaki ennemmin(n.2v sitten) ihan paska laatusia aseita ainaki ne alle 120e:n aseet, en sit nykyää tiiä


      • fdhyghjk
        AKSU47 kirjoitti:

        ite tilasin ton ak-47 tissapäivän proairsoftist ja ei oo viel tullu mut siin sanotaa et 122 m/s lähtee ja on parempi esim ku gg ak.ei ne kiinalaiset aseet oo paksoi ja se riippuu mist ostaa.ei proairsoft varmaa kuseta nois tiedois.

        tiättekö että meneekö Cyman AKS-74(CM031 C) 9.6V:n tikku akku?


      • jefkiu
        EI TIETOO kirjoitti:

        onko ak:seen mitään lisä osia esim punapistetähtäintä vai tarviiko niitä ees?

        elikkäs ak47 betassahan on se 20mm alakisko johon käy suurin osa tarvikkeista ja siten erikseen myytävä tähtäin kisko löytyy


      • ismosheppo
        Cullin kirjoitti:

        Creature puhuu taas turhaa potaskaa. Ensinnäkin Cybergun ei ole valmistaja, vaan se on pakkaaja. Kyse on siis Cyman aseista. Cyman sähköaseet ovat todella hyvälaatuisia, ja Maruin tasoa. Metalliosia tässä Ak:ssa on mm. liipaisin, liipaisinalue, ylä "kisko" piippu, etutähtäin, takatähtäin, tulenvalitsin jne. Ei tuossa G&G:n aseessa enempää metalli osia olekaan. Ja nuo C02 aseet kannattaisi suosiolla jättää kauppaan. Ennemmin sähköase, kuin hikinen C02 toiminen pistooli, jonka kapselin vaihtaminen on tuskaa.

        Mul oli gybegunin se ihme haulikko pistooli paketti ja se oli ihan paska koska oli nimen omaan gybergunin ITSE valmistama... toisin kun kaverilla nii sillä on toi ''gybergunin'' ak47 beta ja se on toiminu nyt vuodon moitteettomasti ja siinä on paljon metalli osia mikä tuntuu mukavasti painossakin ps. se on helkkarin tarkka ase :)


      • mjaaaan
        Creature kirjoitti:

        Jos haluaa oikeasti kunnon AK-47, niin ostaa G&G RK47 Combon.. Isovelini omistaa aseen ja maksaa kai 20 € enemmän kuin tuo Cybergunin paska AK. Muistakaa myös että tämä on minun mielipiteeni. Tuo cybergunin ase ei todellakaan ammu mitään 0,25 grammasia, kuten tuossa yhdessä kommentissa sanotaan. Aseessa ei todellakaan ole paljoa metalliosia, hikisesti ehkä jotain 2-3, jotka kyllä ovat aika pieniä. Itse omistan G&G GR16 Carbine Combo "High Speedin", joka on toiminut hyvin, paitsi että piippuun oli mennyt jonkinverran likaa, joten puhdistettiin kaverilla ja nyt toimii taas. Juu-u, ja nämä gybergunin sähköt eivät todellakaan ole mitään Maruin tasoa. Siinä kyllä ollaan oikeassa että kiinalaisvalmisteiset aseet ovat aika pitkälti parantaneet tuotteitaan. Mutta jos jotain Cybergunin asetta olet ostamassa, niin osta mielummin C02 pistooli. Kaverillani on semmoinen, ja ihan hiton tarkka ja kova lähtönopeus. Kerran ammuttiin minua maskiin sillä C02 pistoolilla, niin maski mukavasti tärähti.. Eli ihan hiton kova. Mielummin C02, kuin sähkö. Siis cybergunilta. C02 patruunatkaan ei maksa paljoa verrattuna noihin kaasupulloihin.. Kaverini omistaa tuon "Jericho 941" C02 pistoolin, joten kannatan sitä. Sekin on cybergunin.. Sarjakin tuossa aseessa on todella paska..

        Mmm ..

        Cybergun ei tee aseita. Se on tukkuri.
        Ase voi olla kiinalaispaska, tai maruin huippuluokkaa.


    • jormakarva007

      älä ikinä osta kiinalaisii

      • kikkeli007

        ei oo


      • entinensoftaaja
        kikkeli007 kirjoitti:

        ei oo

        mitä lisäosii ak:seen kannatais ostaaku on aika tylsän näkönen tavallisena


      • softaaja m16

        ostakaa mielummin m16 ostan sen serkulta huomenna se on viritetty airsoft ase ja tosi laaDUKAS :DDDDDD , älkää ostako mitään cybergun ak 47 cymaa se on ihan paskarutku :D


    • iloveairsoft
    • Gonhosis

      CYMA on ehkä huonoin merkki joten ei kannata ostaa.

      • Itkonen

        Minusta te voisitte perustella että miksi esim marui on huonompi kun cyma. on kyllä totta että cyma ja cybergyn ovat tehokkaampia mutta minkä voimassa häviää sen ajassa voittaa. Tämä taas tarkoittaa sitä että maruin aseisiin rakennetaan koneisto joka on suunniteltu kestämään monia vuosia. omani on nyt toiminyt reilun 10 vuotta vaikka se on joutunut kovaan käyttää. Ja ainahan sitä voi virittää. Toinen mikä minua ärsyttää on niinkuin eräällä toisella palstalla joku totesi"kaikki vaan ostaa niitä cyman aseita koska niissä on tosi hyvät lahöt mut ei sitten viiti kattoo kun ase painaa 100kg ja on 10m pitkä.


    • iloveairsoft

      Cyman vanhat airsoft aseet on huonoja just viime viikol näin Mp5 cyman VANHAN airsoft aseen ja totesin et Se oli nimen omaan se vanha ase koska oon kuullu todella paljo hyvää niist uusista ja se on kehittymässä todellaki... Okse nyt se mun kaverilla double eaglen UMP45. oli yksin airsoft pelis sillä ja meitä oli 5 Ja kaikilla joku M16a1... Ja voitti silti.. kirpasee nimittäi aika kovaa.. ELI Ostanko Cyman AakooÄssän Vai Double Eaglen UMP45. ??

    • vitun pellet

      imekää sykkivää
      vitun mulipäät

    • axel.suonpaa

      Saako cyman AK47S aseeseen asennettua grippiä? Kun tämän aseen taitto perä tulee vähän tielle.

      • 9

        Ei ihan auennut toi sun kysymys eli minkälaista kantokahvaa tarkoitat ja mihin kohtaan asetta?


    • No aukeeko nyt?

      No ihan normaalia ja siihen missä se nyt yleensä on eli siinä jossain lippaan ja piipun välillä silleen jännästi :D

      • 28

        Ja se on aivan normaalia, että taittoperä tulee osittain gripin päälle..


    • 15

      Siis eikö sun aseessa ole sellaista ja miten taittoperä siihen vaikuttaa? Kaikissa AK:ssa mitä olen nähnyt on grippi juuri piipun ja lippaan välissä..

    • !

      Siis aijon ostaa gripin tähän aseeseen ja kun sen taitettavanperän pää tulee just siihen mihin se grippi menis

    • BBQPOIKA

      mulla on ainaki cyman ak74u nii heti 2softa jälkee saatana piippu halki ja ylhäältä puuosa irti :(

      • ......

        Ehkä opit jotain!?


    • alokas softaaja

      Mahtuuko tohon cybergunin ak-47 siis todellakin large akku, ku oon ite aatellut ostaa sen? Miks siinä tulis mukana sit ak-akku

    • ....................

      tietääkö kukaan kannattaako ostaa muovisotilaan netti sivuilta airsort aseita ?

      • ......

        LOL :D No ei tietenkään ja jos käyt paikan päällä, niin ne ottaa rahat ja heittää sut ulos..


    • ....................

      no hahahaaa ja lol ittellesvaa

      • ..............

        Kerron ihmeessä mikä heidän sivussa pelottaa/epäilyttää?


    • Softaajasoini
    • disturbed-ninja

      Oma Cyman metallipuu AK-47 toiminut erinomaisesti joten uskaltaisin suositella. Paljon halvempi kuin Maruin vastaava, ja kuten sanoin, metallipuu.

    • roskaroope69
    • ...................
      • .............

        En nyt ihan ymmärtänyt mitä kysyit, mutta jos kyselit akusta ja mukana tulemisesta, niin suosittelen lukemaan tuotekuvaukset sivuilla. Siellä sanotaan ihan selvästi, että tulee mukana.


      • ......

        Sit ostat sen ekan jos kerta tykkäät siitä, mutta G&G on HUOMATTAVASTI laadukkaampi valmistaja.


    • ok ja kiitti

    • proairsoft
    • proairsoft
    • .................
    • HELVETTI!

      Kiva ku ostin noin kuukaus sitte ak 47s kalashnikovin ja olin sil kavereitten kaa softaa mas jonku 5-10 niin yht äkkii se vaan tyssäs sit aattelin eka et oli varmaan akku joka loppu mut sit ku olin ladannu akun täytee nii ei vielkää toiminu aattelin sit et akku rikki mut sit kokeilin kaverin akul ei toiminu silti ja sit katoin et siel ei ollu kuuliikaa jumis eikä mitää. veikkaan et on vastus rikki tai jumis. soitin proairsoftii niin ne sano et lähetä tänne ne kai korjaa sen taiainaki kattoo mikä sin on vikana :( vituttaa

    • ei mikää marui

      ite tilasin tänään tuon cyman ak47 on se kuulemma hyvä mitä kuullu olen ja olen myös pari roundia kavereittenkaa pelaillu tosi hyvältä tuntu. nyt vaa oottelen sitä asetta.

    • kertokaa!!!

      onks tos cybergun ak 47 149€ muovi tukki ja kädensija vai onko se puuta tai rautaa kertokaa nopeesti!!!

      • lolzikill

        Muoviase taitaa olla harmi vaan.


    • ToBe22
    • lolzikill

      Ostaisin ton MP5n. Mukana on kaikki vaadittava ja olis hyvä aloittelijalle. Ja itelläni on Cybergun ja reistailee jo. Kiinalaispaskaa älä siis osta. Mutta kunnon aseen jos haluat nii ostat Maruin! Omistan myös Marui AK47Sn ja on jo 5 vuotta vanha mutta pelaa. Mietippä silleen että ostat suoraan hyvän aseen niin ei huollattaa tarvii tai hankkii uutta. Kato noi ProAirsoftin tarjonnat eiköhän sieltä jotain miellyttävää löydy. :D

    • trololololoolooolooo

      uhc on iha paska

    • puleksi555

      kuka tietäisi mistä saisi halvalla ak 47 puuosa sarjan

      • tiedän kaiken

        ei mistään!!!


    • airsoftsds

      ihan paska ase mulla hajos ekana päivänä tulen valitsin ja ase takas sinne mistä tulikin

    • söftääjä

      Puleksi555 käy kattoo milgearist

      siellä oli 200 e noin

    • AKNewbie

      Onkohan tämä normaalia että tuossa Gybergunin (Cyma:n) Ak-47:ssa oleva lipas (600 kapasiteetti) ei ammu viimeisiä kuulia? Muutenkin lipas tuntuu jättävän kuulia ampumatta. Ase ampui tyhjää ja tyhjensin lippaan, siellä oli ainakin 20 kuulaa jäljellä... Lippas on tosiaan rullattava muttei sekään tunnu nostavan viimeisiä kuulia tarpeeksi korkealle, että ne voisi ampua.

    • nuubi

      mä ostin pari päivää sitten ton ak47 kalashnikovin ja hyvin on toiminu. :D

    • akmies

      on mullakin jääny mut käännä ase ympäri niin pitäis toimii.

    • gwewegqwgWEF

      @AKnewbie
      Sama ongelma on kaikissa hi-capeissa. Se jousi ei vaan nosta niitä ylös asti.

    • pro airsoft

      on hyvä kannataa ostaa ja noi muut voi pitää turpansa kiinni!!!

    • AIRSOFTAAJA 38

      MUL ON AK-47 ON IHA ****n HYVÄ

    • meitsi-

      onko yhtää täysikästä? ei ainakaan keskuteluista päätellen....

    • Joku vaan
      • airsooft

    • G&G on laadukas

      G&G MC16 Carbine Combo high speed rulee!!!!!!!

    • proairsoft fani

      kannattaako proairsoftin Cybergun AK-47 Sähkö???

      • Kokenut Keijo

        Kyllä kannattaa, itse tilasin kyseisen aseen n.viikkositten ja sanon vaa IHAN ***** HYVIN TOIMII!!!(kunha tilaat lisä-akun ja autom.laturin.)
        Olen testannut asetta monta kertaa 3 päivän aikana ja totesin et khyl tää on hyvä!!!
        Siis lyhyesti:OSTAOSTAOSTAOSTAOSTAOSTAOSTAOSTAOSTAOSTAOSTAOSTAOSTA!!!


    • Joku vaan

      Kannattaa kaverilla on ollu sellanen 2 vuotta ja toimii iha hyvin

    • marui ak-47

      toi siis onks maruin ak-47 lähtönopeus tarpeeks iso et saisko sitä parannettuu mitenkää ? kun sen lähtö nopeus on vain 88 m/s.

    • vemppamaister

      Ite ostin cybergunin ak:n honkkarista hintaan 39e, koristeeksi vain koska on niin aidon näköinen. Kai tuo softissakin kohtalaisesti toimisi muutaman testilaukauksen perusteella, mutta saa jäädä seinälle.

    • softaaja

      hyvä ase

    • lolzz

      Jos nyt mietitte mikä AK-sarjalaisista olisi se "paras" niin kaikki ovat samaa kamaa eri kuorilla...Normi AK:ssa on pidempi piippu ja isompi akku tilas yms...Eli se sopii hyvin metsä peleihin yms... Beta taas soveltuu paremmin sisä peleihin yms. Lyhkäisen piipun ja taittuvan tukin ansiosta..(Joissakin malleissa.) Kaikki AK:t omistavat vers.3 mechan joka on hyvin kestävä jo vakiona..Eli nyt on kyse vain ulkonäöstä! Ja kyllä mini-akkukin kestää hyvin kauan, eikä tarvitse painaa sitä sarjaa joka tilanteessa.

    • Nimetön9999
    • sfghg

      octakkee tää linikki on vaikka tämä www.panoairsoft.com/kuulaadildo/perseeseen

    • jokunoob!

      roairsoftin lähdöt heittää 10m/s ala tai yläkanttiin!

    • juunäääs päivää

      kaikki m16 :set on kerta käyttösiä paskoja

      ostakaa ennemmin rynnäkkökiväärit

    • ....................

      Olen kuullut että ak 47 patkaisisi kovaa. Pitääkö tämä väittämä paikaansa

    • ....................

      Anteeksi heittää

    • (kikatusta)

      Näitä Suomi24:n airsoft-keskusteluja on niin hauska lukee, kun kukaan täällä ei tiedä mistään mitään.

    • AKOKI

      NYT MUTUILIJAT TURPA KIINNI!!!!
      MENEE HERMOT KUN SEPITETÄÄN VAIKKA ASIASTA EI TIEDETÄ MITÄÄN !

    • Ajatelkaa hieman

      1. älkää huijatko tai puhuko muuta kuin sitä mitä on kysytty paljon selvempää.
      2. puhukaa selvästi ei kiroilla kirjoitus virheet sallittu =D
      3. jos sinulla on kyseinen ase kerro siitä kysyjälle
      4. jos toimitte näin ettekä kiroile tai huijaa kaikki olemme iloisia
      5. jos huijaat tuun ja isken puukon sun vatsaan :DDD läppä

    • kannatako ????????

      ite oon ostamassa Cybergun Sig P226 jousiviritteinen, metalliluisti kannataako ???

    • No vastatkaa

      Onko se Cybergun AK47 aselaukku puuta ja metallia vai muovii?!?!

    • ASD

      no se on muovia ja metallia ofc.... ei tolla hinnalla saa puu-metalli ak:ta xD

    • ASD

      mulla kävi paska mäihä....ku sain ton cyberin ak-47 niin eiköhän siinä ollu valmistus virhe joten toimi vaivaset 10min ja sit vaan lakkas toimimasta...laitan uutta arviota ku saan uuden!

    • ak fani

      Itellä viienkympin ak47 proairsoftista ja tänää viritin hyvin lähti

    • :((plz kertokaa

      mikä vikana kun ostin ak47 fs kalashnikovin jousiviritteinen ja se ei ammu kuulia vaikka lipas on täynnä????

      • joku random :D

        rullaa lipasta jos hicap lipas


    • ASD

      :((plz kertokaa: kai muistat jousen vetää vaik tyhmä kysymys ehkä onkin...jos teit sen niin rullasitko lippaaan pohjasta??? ja jatkoa noihi omiin cb ak-47 150e hintaseen sähkäriin...lähetin aseen prolle ja 2vk sain takasi...vaikuttais toimivan nyt, mutta tarkempaa arviota annan kun sunnuntaina vien aseen sotimaan kanssani :) pro vaikuttaa kyl aika huolimattomalta, meinaan aseesta puuttu ruuvi ja vituttaa tommonen että pistävät ale-hintaan 8,4v akun ja sitten korjaus raporttiin tunkee tekstin : suosittelemme aseessa käytettävän 9,6v akkua :P luulis ammatti miehiltä osien takasin laitto ja asiakkaiden parhaan ajattelu sujuvan...mut ei...

    • jikjjhlkhklijm,

      osta p90 hyvä ase ak on ihsn paska ase :D

    • vastauksia?

      Voiko sähkökäyttösessä ak47 betassa käyttää jousitoimisen ak:n lipasta?

    • ASD

      Jos joku meinaa ton 150e maksavan sähkö ak:n hommata niin kokemuksesta sanon että ostakaa intellect 9,6v 1600mAh akku... meinaan ei jaksa 8,4v akku kunnol pyörittää tuota moottoria :P Itellä rupes heti ase toimii ku kytkin siihe 9,6v akun ja sarjan nopeus kasvo hulluksi :D

      • joku random :D

        siis kestääkö AK-47 kalashnikovin rattaat 9,6 akkua?


    • Neuvonantaja

      Lol, älä osta muovipaskaa!!! :D

    • airsooft
    • kaina on paras ggggs

      ak 47 ei ole paras. paras on kiinan vino ase lähöt on 160m/s käy ostaa maksaa 659 euroa

    • airsoft <3
    • Emt

      Cybergun AK-47 Kalashnikov on mun mielestä aika hyvä kun mulla on se ja kun se on mun eka sähkötoiminen niin en tiedä miten siihen saa akun paikalleen ilman että sitä tunkee sinne ja se ase hajoo niin että voisko joku asiantuntia kertoo???????????

    • joonas paavilainen

      voisko joku kertoo kaua 1100 mah 8,4 akkuu pitää ladata ensimmäisellä kerral

      • joku random :D

        muutama tunti ite oon yhellä latauksella pelannu 3 päivää :)


    • jomppa1234321

      Ei tarvitse kysyä joka aiheessa samaa asiaa.

      • joku random :D

    • Ak 47

      No luulis että kestää koska mukana sais 9,6 akun halvemmalla/tarjouksena...

    • hullutonsoftaaja

      Marui on perus.

      Marui vetää kaikis sen aseis 90 m/s
      vempuis C02 ja sähköis
      vaikka niillä kestää kaua tehä

      • hullutonsoftaaja

        ase


    • Kaketsikake:)
    • Marked One

      Menee.

    • Pro jns

      Muovisotilas on p****** Proairsoft on asiaa!!!!!!!!!

      • airsoft peto

        Vain jonnet ja naskit menevät proairsoftiin oikeat softaajat menevät Muovisotilaaseen, eli pennut menkää jatkossa tuonne proairsoft lelu liikkeeseen ostamaan, vesipyssyjä.


      • OotItseNaskiJonne
        airsoft peto kirjoitti:

        Vain jonnet ja naskit menevät proairsoftiin oikeat softaajat menevät Muovisotilaaseen, eli pennut menkää jatkossa tuonne proairsoft lelu liikkeeseen ostamaan, vesipyssyjä.

        Menetkö sinne muovisotilaaseen siksi että pääset ostamaan paskempaa kalliimmalla?

        Saat kiinalaisen lumipallokanuunan sillä hinnalla millä saisit proairsoftista laadukkaan Taiwanialaisen tai Japanilaisen sähöaseen.


    • s h v

      s a a t a n a h a i s t k e e v i t t u !!!!

    • Nazkikuulostaagaylta

      Kuinkahan moni tähän ketjuun kirjoittaneista oli oikeasti täysi-ikäisiä. Ja nimitys "Naski". Miksei vain voi sanoa alaikäinen? Naski kuulostaa homolta jonkun 14 vuotiaan suusta joka itsekkin luokitellaan "Naskiksi"

      Ja vielä ettei tule turha viesti niin aseessa on paljon muoviosia jonka takia en ostaisi. Oma henkilökohtainen suosikkini on Famas, koska se on Muukalaislegioonalahenkinen ja metalliakin siitä löytyy.

      • abdullahi66666666

        Ei tasan löydy Famasista yhtään sen enempää metallia, kun cybergunin ak:sta.

        "Ja vielä ettei tule turha viesti"
        Tulit vaan aukoon päätäs ja yritit peitellä sitä ja kirjoittaa, joitain "todella älykästä" sen perään.


    • minä

      Tietääkö kukaan onko lelushopin AK 47 kalashnikov sama kun proairsoftin sillä lelushopis ase painaa 200g vähemmän.

      • kui1

        ei ooooooooooooooooooo


      • cyma ak47 ja jericho 941
        kui1 kirjoitti:

        ei ooooooooooooooooooo

        ite tilasin fincoinssista ak47 cm.028 laatu on hintaa nähden loistava eikä lähtönopeudet paljon kuse olen 3v pelannut aseella ainut miinus on ollut lipas ja vakio akku molemmat sökönä mutta ite hommasin maruin lippaan ja uuden akun paljon isomman mutta sama voltisen tietysti x) tulinopeus kasvoi mukavasti ja lähtö nopeus on sama. Akku minkä hommasin on kyllä liian iso meneäkseen koteloon mutta tein pahvista pienen jatkeen ja teipilläkiinni. ite pelannut akulla koko päivän joten ei ongelmia. Jos kiinostaisi ase niin multa saisit 250e ak 47 (cm.028) ja jericho 941 co2 pistoolin. pistoolille on vyökotelo ja ak:lle on aselaukku saat 3 lipasta 1 ei toimi ja kaikki hi-cap yksi marui. voi olla että saa kolmannenkin lippaan toimimaan jollain konstilla ite en jaksa. puhdistus tikun ja hyvän kaato purkin jolla täytät lippaita ei lataustikku. 2 akkua toinen sökö ja laturi. saat myös itse tehdyn jatkopalan (pahvi) jonka pistät aseen tukenpäähän jotta akku mahtuu.aseella on parempikin tähdätä! pistooli on kanssa laadukas milgearist tilasin viime vuonna joten aseella ei ole juurikaan pelattu. hyvä kakkos ase.ak:kin huolsin viime keväänä joten pitäisi kestää! 250e eioo paha hinta tästä paketista rahaa mennyt yli 400e tähän pakettiin siitä saat hyvät aseet uuteen kotiin. Ite en ehi käymään kesäsin:( mutta tästä lähtee hyvä paketti. Tässä numero jos joku haluu kysellä tai kuvia paketista tai voin myydä erikseenkin. 0445190907 siihen asialliset kommentit tai kyselyt.


    • airsoft1

      mulla on cyma ak 47 kalashikov ja on muute hyvä. Ostin sen askartelukulmasta. Se on kestäny ihan hyvin ja lähtö on hinnan suhteen ihan hyvä.
      Hinta oli 149e ja lähtö 149M/S lipas koko 390 kuulaa.
      kuopion askartelu kulma.

    • Terminaattori15

      Jos asut Oulun seudulla kannattaa osta Milgearista Cybergunin AK-47. Toimii hyvin, laadukas ja hyvä hinta/laatusuhde.

    • tale2

      Onko ase tarkka jä lähdöt hyvät? Ei mitään et juu lähtee 200m/s koska minulla on tämä ase

      • Onhan se ihan hyvä perustarkka 40-50m (piippu kunnolla putsattu), lähdöillä ei nyt hirveästi väliä, mutta n. 120 m/s soveltuu hyvin sarjatuliaseeseen.


    • Täyttäpaskaaa!!!

      ÄLÄ OSTA!!! Itellä meni kahen kerran jälkee paskaks!!!

      • JIHAD!

        Onneks on takuu.


      • silppu
        JIHAD! kirjoitti:

        Onneks on takuu.

        Miten tuo ase kestää 9,6V tehoakkua?


      • silppu kirjoitti:

        Miten tuo ase kestää 9,6V tehoakkua?

        Taikavoimilla ja btw 9,6V ei ole mikään tehoakku.


      • jammu


      • silppu
        finsoft kirjoitti:

        No proairsoft ei tiedä mistään mitään...

        Onko tuo VB Power 9,6V tehoakku laadukas?


      • silppu kirjoitti:

        Onko tuo VB Power 9,6V tehoakku laadukas?

        Ihan hyvä.


      • silppu
        finsoft kirjoitti:

        Ihan hyvä.

        Ok koska tilaan tämän aseen ja en haluaisi käyttää sitä kiinan akkua kun tulee paketissa mukana :-)


      • rololo
        silppu kirjoitti:

        Ok koska tilaan tämän aseen ja en haluaisi käyttää sitä kiinan akkua kun tulee paketissa mukana :-)

        uodate


    • Akpro

      Itellä ollu noin 4 vuotta ja vaan pari osaa hieman halki. Hintaansa nähden ihan paras!

    • öööoioijkgujkmfngsdb

      on

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      22
      1321
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe