Oisko kenelläkään hajua saisko noita mossberg m590:llan varaosia(lamppuja,lasereja tai punapisteitä)mistään suomalaisesta kaupasta?
Varaosat sun muut
5
196
Vastaukset
- Axusoft
Google on viisas mies. Wink wink.
- juketsu93
mul on toi uhc:n mp5 ja siit hajos mäntä olisko kellää siihen mäntää tai rikkinäistä asetta jos ois toi osa ehjänä etin googlella mut ei löytyny ohtää ilmotusta
- Softaaja_Pike
juketsu93 kirjoitti:
mul on toi uhc:n mp5 ja siit hajos mäntä olisko kellää siihen mäntää tai rikkinäistä asetta jos ois toi osa ehjänä etin googlella mut ei löytyny ohtää ilmotusta
mun yhellä kaverilla on se ase ja siitä on runko hajalla...
voisin ostaa siltä ja myydä sulle männän tai koko aseen(ei lipasta)...
multa voit ostaa siihen toisen lippaan.
hän perii tietenkin hinnan ja minä välitys palkkion päläpäläpäläpäläpäläpälä.,.,.,. - juketsu93
Softaaja_Pike kirjoitti:
mun yhellä kaverilla on se ase ja siitä on runko hajalla...
voisin ostaa siltä ja myydä sulle männän tai koko aseen(ei lipasta)...
multa voit ostaa siihen toisen lippaan.
hän perii tietenkin hinnan ja minä välitys palkkion päläpäläpäläpäläpäläpälä.,.,.,.voisin harkita riippuu paljo maksaa max 10€ mäntä ton alle niin harkitsen
- OLEN HOMO
GAY TUBE SIELTÄ SAA HYVÄT EREKTIOT :d (-I-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701