octavia scout

renkaat

Tilasin kyseisen pelin ja liike suositteli talvikumeiksi 205/55/16. Mielestäni ton kokoiset renkaat kyllä näyttävät korotetussa autossa kottikärryn pyöriltä koska kesäpyörät on vakiona 225/55/17 mitkä ovat huomattavasti korkeammat. Mitä olette laittaneet kyseiseen autoon, kesäpyöriä vastaava koko olisi lähinnä 215/65/16.

7

2842

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • edelliseen

Kesäpyörät olivatkin 225/50/17, jolloin lähellä oleva koko on 205/60/16. Mutta kysymys on sama mitä kumeja olette käyttäneet (autossa).

• Scoutisti

Moro

Itselläni nyt Scoutti alla kolmatta päivää.
        tasan 3kuukautta meni tilauksesta et sain sen.

Ja ajaattelin renkaita alkaan kattelemaa sekä vanteita. Ikävä kyll 16 ja 17 tuumasen rengassarjan välillä hntaero melkein 100e

Mutta ajattelin silti 17" laittaa, koska mielestäni isompi vanne sopii tohon paremmin alle

Scoutisti

• sopiva koko

on 155/80/13

• Ymmärtäjiä.

Nythän sekin tuli todettua. Kts. parhaita autoja ja niiden renkaita.

• ja oikeestaan ainoat

Ittelläni on ollut Scout heinäkuusta, ostin kesällä kitkat 225/55R17, kun rengasmyyjänki kans tuumattiin että onhan niitten viel sovittava alle. No ne tuli äkkiä ja seisoi autotallissa aikansa. Sitte tuli eka kylmät ja ajattelin laittaa alle, mutta kappas eipä ne mahtunutkaan. No renkaat kyytiin ja liikkeeseen. Ainoa käypä koko ja rengas malli oli GY nasta, 215/55R17, jotka on nyt alla ja ihan ok näköisetkin. Mutta kuitenki pitää varmaanki ens kesänä ostaa kitkat, koska noi nastat ei oo mun juttu.

• Tiedustelija2

Oikea rengaskoko Scoutiin on 225/50R17. Ainakin Micheliniltä sellaiset löytyivät.

• Scoutisti

Itselläni ollut nyt n 1kk alla udet talvirenkaat.
      Ostin Michelinin X-ice North nastatarenkaa 225/50/17. Olen nyt ajanut niillä n 1kk ja 4500 kilometriä, erillaisissa olosuhteissa, ja olen tyytyväinen. Itse käytin 6 edellistä talvea michelinin X-Ice kitkarenkaita ja nyt valitsin nastallisen version. joka perustuu samaan runkoon mut ulkosyrjän lamaellointi puuttuu ja tilalla nastat.

Suosittelen kyllä. Ei kannata vaihtaa 1" renkaita alle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olisko jo aika?

Voisitko jo viimein puhua tai avata edes yhteydet sen mahdollistamiseksi.
      Ikävä
      124
      1512
    2. Kuin moni sun

Perään on jäänyt itkemään?
      Ikävä
      106
      897
    3. Hyvä tietää

Onko jotain, mitä hänen olisi hyvä tietää?
      Ikävä
      69
      881
    4. Mikä oli suurin

Ongelma välillämme?
      Ikävä
      93
      786
    5. Miten uimaportaat voivat maksaa 250 000 euroa?

Ei mitenkään, jokainen täysjärkinen sen tietää. Ei se ihme ettei verovarat riitä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2
      Maailman menoa
      125
      777
    6. Jussi kutsuisi eduskunnan koolle, jos joku pyytäisi

Eikös oppositio ole huudellut eduskuntaa koolle jo monta viikkoa? "– En ole saanut siihen liittyvää pyyntöä tai toivett
      Maailman menoa
      117
      761
    7. Rakas, ihana rakkain elämäni rakkaus

Minäkin tarvisin ne sanat sinulta. Tosin annat sen tunteen läsnäolollasi.. jos vain me vielä nähdään.. pelkään sitä maai
      Ikävä
      40
      735
    8. Rakastamisesi tarkoitus

Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki
      Ikävä
      50
      604
    9. Hei gaggelibylly ootko valmis?

Tuun kohta hakee sut ratsullani miesprinsessa ❤️
      Ikävä
      77
      600
    10. Martinalle onnea

Kaunis Martina täyttää tänään 44 vuotta! Olkoon syntymäpäivä iloa ja onnea täynnä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      218
      558
    Aihe