tämä Jippu-hypetys. Valitkaa vain viisuihin tällainen ynisijä niin päästään taas nollakerhoon.
Täysi kupla koko homma. En ymmärrä mitä joku näkee tällaisen Jipun musiikissa.
Hohhoijaa.
Ei tosin mikään muukaan ehdokkaista vakuuta. No yksi voitto riittää. Muista ei niin väliä.
Mikä ihmeen Jippu?!
21
1205
Vastaukset
- samaa
Tuosta akasta on tehty väkisin joku laulaja. käsittääkseni muusikko isä? Ja kaiken huippu että Jippu arvostelee YleX:llä toisten musiikkia "wannabe-kriitikkona", ja lähes kaikki kommentit sopisi omaan musiikkiin. Kaikki biisit "ranteet auki" meiningillä.
- euroviisuihin.
Tosi on ei jippu sovi edustustehtäviin lainkaan.noita alle 30 v goottityttöjä alkaa olla joka paikassa tukemassa omaa toimintaansa.
- Fikolor
Jipun veli Villemarkus Elorinne oli vuosia sitten joku Mister Finlandin perintöprinsessa tms ja vakiokasvo Seiskan juorupalstalla sekä lisäksi "laulaja". Nyt on pikkusiskon vuoro!
- cuculus
Jipppu on tosihyvä. Kuulin kun hän lauloi telkkarissa Muistojeni ruusut. Olin myyty.
- ..........
Jipun musiikki on lapsellista "runotyttö" tekstejä sisältävää pitkästyttävää päskaa.
- mieti sitä
Jipulla on vielä paljon annettavaa meille,jotka haluamme musiikkina kuunnella syvällisiä ja tunteellisia,melodisen kauniita kappaleita.
Agressiivisilta nurisijoilta kielletty!- itse kappaleitaan
sinä vain kuulut niihin,jotka luulevat että kaikki laulajat tekevät itse omat kappaleensa.
Joku tuossa taannoin ylpeili saaneensa ujutettua yhden oman ajatuksen uudelle levylleen,tosin joku lahjakkaampi oli siitä sitten vääntänyt biisin.
Että revi siitä. - nyt 2010
Ikää on tullut lisää, kiroileeko Jippu vielä yhtenä pötkönä? Jippu rukoilee Samulin kanssa, eivätkö kiroile enää kumpikaan? Oikeinko uskoon tulivat yhdessä?
- todella huvittunut:D
nyt 2010 kirjoitti:
Ikää on tullut lisää, kiroileeko Jippu vielä yhtenä pötkönä? Jippu rukoilee Samulin kanssa, eivätkö kiroile enää kumpikaan? Oikeinko uskoon tulivat yhdessä?
jaahas, ja kolme vuotta vanha ketju piti kaivaa esiin että pääsit spekuloimaan jotain näin jännittävää :) ans ans:lla taitaa olla pieni päähänpinttymä samulista? ;) omituista että NOIN PALJON kiinnostaa :D
- aika moinen
itse kappaleitaan kirjoitti:
sinä vain kuulut niihin,jotka luulevat että kaikki laulajat tekevät itse omat kappaleensa.
Joku tuossa taannoin ylpeili saaneensa ujutettua yhden oman ajatuksen uudelle levylleen,tosin joku lahjakkaampi oli siitä sitten vääntänyt biisin.
Että revi siitä.Chisu on tehnyt Jipullekin biisejä.
Chisu san. säv. sov. tuottaa itselleen musiikin. - rietasta
nyt 2010 kirjoitti:
Uskomatonta uskovaisuutta.
- tahto tietää
nyt 2010 kirjoitti:
Jippuilivatkohan ne yhdessä?
- ähkiss
..inhottavan teennäinen pissis tekotaiteellisine sonta lauluineen...
- hyvämtvmaailma
Vastenmielinen tyrkky. Muutama kokkausohjelma sillä on vielä käymättä.
- Kylmät kädet
Jippu?
Mulla on sen biisi puumerkeissä:
Jippu - Väärinpäin lentävät linnut
http://www.youtube.com/watch?v=YP1YTPtHyK8&list=FLDs3HZR2bKDx2y9pa8sBpVw&index=13&feature=plpp_video - jippufani
mulla on JIPUN biisi "kukkakaupan kulmalla"
ja sitten toinen JIPUN kappale "särkynyt sydän"
Sanoisin että taiteellisin kaunein ja lahjakkain paras paras JIPPU
........ - Pekka Pekka
Tosi ruma on ja musiikki on aivan täyttä paskaa. Puhumattakaan tuosta "taiteilijanimestä"
- hrhnjnghjnmyu
jippu menee kihloihin!
(otsikko lehdessä vuonna 2014) - Pultsarinnussija..
Häiriintynyttä sontaa koko tuotanto..
- jippihippu.
Jipun äiti ja kai isäkin asuu keuruun pihlajavedellä .siellä kai andy mac coynkin joku place??
- hbdnhdtynht
ei se oo koti eikä mikään, jossa ei erimielisyyksiä ratkottaessa vähän veri lennä, sanoi jippu lehdessä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh801965Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1581270
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472