mies pattayalle?

tyttökaveri

miesystäväni on lähdössä miesporukalla pattayalle..on jo varannut alkusyksystä..
Uskaltaako luottaa vai onko ne baaritytöt kovinkin hyökkääviä?Mies itse raitis...

57

14818

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koettu on

Tytöt ei välitä känniläisista...

• Pattaya Pum

Anna vaan ukon mennä.Paljon paskaa tosta kohteesta puhutaan.Voi sen loman viettää muutenkin kuin yrittää huippusuorituksisa naimises.Erotiikka on yks makee alue kans.
      Ja en tiiä mut sun täytyy ite päättää kuinka suhtaudut.Meillä ihmisillä on vaan taipumus kuoria paskat päältä siitä mitä kirjotetaan tai kuullaan.Yksilöstähän kaikki on lopuksi kiinni.
      Ja jos estät äijää menemästä,niin ehkä vamma lopuksi elämää,mistä hän muistuttaa sua aina.Ihmiset niin erilaisia.

• Neuvoja...

Rakkaus ja seksi ovat kaksi aivan eri asiaa. Poikaystäväsi todennäköisesti rakastaa sinua, tai ainakin tykkää hyvin paljon, koska seurustelee kanssasi. Seksi on ainakin miehille fyysinen tarve, aivan kuten myös tarve saada ruokaa, juomaa ja unta. Jos poikaystäväsi reissullansa tyydyttää fyysisiä tarpeitaan, eli syö ruokaa, juo nesteitä ja nussii huoria, ei sen pitäisi olla mikään ongelma sinulle ja teidän suhteellenne. Jos hän palaa reissulta sinun luoksesi, on hän vain tyydyttänyt nälkänsä, janonsa ja panetuksensa, mutta edelleen tykkää sinusta enemmän kuin kenestäkään muusta.

Länsimainen kristillinen elämänkatsomus sitoo virheellisesti rakkauden ja seksin liiaksi toisiinsa. Muualla maailmassa, kuten esimerkiksi juuri Thaimaassa, ne ovat kaksi aivan eri asiaa. Siellä seksi on siis pelkästään samanlainen perustarve kuin syöminen ja juominen ja nukkuminen. Thai-huoran kanssa vain nussitaan, ei rakastella!

• FJtt

Näin vaimoani todella rakastavana miehenä voin kertoa naisille miehisestä vajavaisuudesta. Siis olen ollut onnellisesti yhdessä vaimoni kanssa yli 30 v.
        Mutta olen kokenut ulkomaanmatkoilla, kun lähelle on istunut kaunis nainen - maksullinen - olen sekunnissa vailla aseita. Ikään kuin sähkökenttä pettäisi. Ja nämä maksulliset naiset ovat ihan muuta kuin kuva ennalta on ollut. He ovat aivan valloittavia ja kauniita.
        Seksi on sinänsä varmasti vaimon kanssa parasta, koska tunnemme toisemme niin hyvin, mutta näistä maksullisista saa hyviä kimmokkeita.
        Eli siinä ei lupaukset auta. Mies ei voi mitään. Olen aivan varma asiasta, koska olen seurannut myös kavereitani ja heille on käynyt samoin - aina.

• nainen nainen

tilaisuus tekee varkaan, kuten sanotaan, ikävä kyllä. kun kaverit niin miksen minäkin.

se on niin helppoa siellä kaukana. ei tunnu niin syntiseltä kun se on niin tavallista siellä.

• imuli

Kehoitan pidättäytymään seksistä kaverisi kanssa hänen palattua matkalta. Kannattaa vaatia ensin lääkärissä käynnin ja tutkimukset sukupuolitaudeista.

• molempi parempi

käväistä muidenkin, ei ainoastaan lomailevan miehen.
        Suomessakin löytyy ihan riittävästi taudinlevittäjiä.
        Mistähän johtuu?

• Kokemusta ukkomiehistä

Hei! Oletko varma, että miehesi menee sinne tyttöjen perään? Useimmat suomalaiset ukkomiehet ovat bi kundeja ja Pattaylla on paljon maksullisia baaripoikia. Bi miehet ovat Suomessa todella yleisiä ja moni perheenäiti lienee tietämätön mitä ukko tekee, kun silmä välttää.

• Vapaamielinen ja onnellinen.

"Rakkaus ja seksi ovat kaksi aivan eri asiaa. Poikaystäväsi todennäköisesti rakastaa sinua, tai ainakin tykkää hyvin paljon, koska seurustelee kanssasi. Seksi on ainakin miehille fyysinen tarve, aivan kuten myös tarve saada ruokaa, juomaa ja unta. Jos poikaystäväsi reissullansa tyydyttää fyysisiä tarpeitaan, eli syö ruokaa, juo nesteitä ja nussii huoria, ei sen pitäisi olla mikään ongelma sinulle ja teidän suhteellenne. Jos hän palaa reissulta sinun luoksesi, on hän vain tyydyttänyt nälkänsä, janonsa ja panetuksensa, mutta edelleen tykkää sinusta enemmän kuin kenestäkään muusta.

Länsimainen kristillinen elämänkatsomus sitoo virheellisesti rakkauden ja seksin liiaksi toisiinsa. Muualla maailmassa, kuten esimerkiksi juuri Thaimaassa, ne ovat kaksi aivan eri asiaa. Siellä seksi on siis pelkästään samanlainen perustarve kuin syöminen ja juominen ja nukkuminen. Thai-huoran kanssa vain nussitaan, ei rakastella!"

- Juuri näin. Itse vertaan seksiä vaikkapa tenniksen peluuseen. Sovitaan kaverin kanssa pelisäännöt, käydä panemassa/pelaamassa kun yksin se ei ole niin kivaa. Seksin voi ottaa ihan perustarpeiden tyydyttämisenä ja kun kummatkin tietää mistä on kyse niin homma toimii. Asiasta ei tarvitse suurta numeroa. Eihän seksiin tarvitse mitään tunteita eikä se todellakaan tarkoita, että puolisosi ei rakastaisi sinua.

• Bimmmmmmmmm
        Vapaamielinen ja onnellinen. kirjoitti:

"Rakkaus ja seksi ovat kaksi aivan eri asiaa. Poikaystäväsi todennäköisesti rakastaa sinua, tai ainakin tykkää hyvin paljon, koska seurustelee kanssasi. Seksi on ainakin miehille fyysinen tarve, aivan kuten myös tarve saada ruokaa, juomaa ja unta. Jos poikaystäväsi reissullansa tyydyttää fyysisiä tarpeitaan, eli syö ruokaa, juo nesteitä ja nussii huoria, ei sen pitäisi olla mikään ongelma sinulle ja teidän suhteellenne. Jos hän palaa reissulta sinun luoksesi, on hän vain tyydyttänyt nälkänsä, janonsa ja panetuksensa, mutta edelleen tykkää sinusta enemmän kuin kenestäkään muusta.

Länsimainen kristillinen elämänkatsomus sitoo virheellisesti rakkauden ja seksin liiaksi toisiinsa. Muualla maailmassa, kuten esimerkiksi juuri Thaimaassa, ne ovat kaksi aivan eri asiaa. Siellä seksi on siis pelkästään samanlainen perustarve kuin syöminen ja juominen ja nukkuminen. Thai-huoran kanssa vain nussitaan, ei rakastella!"

- Juuri näin. Itse vertaan seksiä vaikkapa tenniksen peluuseen. Sovitaan kaverin kanssa pelisäännöt, käydä panemassa/pelaamassa kun yksin se ei ole niin kivaa. Seksin voi ottaa ihan perustarpeiden tyydyttämisenä ja kun kummatkin tietää mistä on kyse niin homma toimii. Asiasta ei tarvitse suurta numeroa. Eihän seksiin tarvitse mitään tunteita eikä se todellakaan tarkoita, että puolisosi ei rakastaisi sinua.

Just näin,mäkin tykkään poikaystävästäni ihan valtavan paljon! Hei siksihän mä sen kanssa olen. Välillä lähdetään tyttöjen reissulle gambiaan tai turkkiin, jossa sitten hurvitellaan oikein kunnolla ja tyydytetään näitä naisen perustarpeita, kuten syöminen, juominen ja seksi. Parhaimmillaan sen kaksi viikkoa on saanut nauttia oikeesti isomunaisesta ja treenatusta miehestä, ja sit ei muuta kun rentoutuneena ja tarpeet tyydytettynä kotiin tirskahtelemaan poikaystävän pienelle kalvakalle nakille....

• isomunanen
        Bimmmmmmmmm kirjoitti:

Just näin,mäkin tykkään poikaystävästäni ihan valtavan paljon! Hei siksihän mä sen kanssa olen. Välillä lähdetään tyttöjen reissulle gambiaan tai turkkiin, jossa sitten hurvitellaan oikein kunnolla ja tyydytetään näitä naisen perustarpeita, kuten syöminen, juominen ja seksi. Parhaimmillaan sen kaksi viikkoa on saanut nauttia oikeesti isomunaisesta ja treenatusta miehestä, ja sit ei muuta kun rentoutuneena ja tarpeet tyydytettynä kotiin tirskahtelemaan poikaystävän pienelle kalvakalle nakille....

Voisit vaihtaa kokonaan, vaikka muhun ???

• petetty on

Millainen on miehesi ja hänen kaverinsa; siitä se riippuu. Mun mies meni kaverinsa kanssa ja kuinka polleena poristiin, miten kuntoillaan ja nautitaan lämmöstä, mutta molemmilla oli ollut sussu/sussuja kainalossa ja petissä, Huonosti salatut kuvat sen paljastivat. Toivon silti, että sinä voit luottaa mieheesi, minä en enää kyllä luota. Mutta, kosto elää vaikka se on typerää.

• liiwangpei

Kyllä joukossa tyhmyys tiivistyy.Näin se on
      ei yksi porukasta jää sivusta katselemaan kun toiset
      juhlii.
      Katumus tulee jälkijunassa.Ja usein tauditkin.
      Täytyy toivoa,että edes kortsu käytössä.
      Onnea vain Sinulle ja miehellesi.
      Väkisin eivät sielläkään tytöt vie.
      Eikä siinä raittiuskaan paljon paina......

• ettänoinnii

minunkin poikaystävää ollaan tultu repimään vaikka oltiin kaksisteen liikentees..saati sitten ku jätkäporukka on liikentees. toi nyt on lähinnä vitsi olettaa et joku lähtis pattayalle poikaporukalla jonku muun syyn takia ku siin kaupungis ei oikeestaan oo mitään siistiä tai mielenkiintosta.

• tosimies34
        ettänoinnii kirjoitti:

minunkin poikaystävää ollaan tultu repimään vaikka oltiin kaksisteen liikentees..saati sitten ku jätkäporukka on liikentees. toi nyt on lähinnä vitsi olettaa et joku lähtis pattayalle poikaporukalla jonku muun syyn takia ku siin kaupungis ei oikeestaan oo mitään siistiä tai mielenkiintosta.

Kyllähän se on tosi,että ei miestä väkisin
        nainen vie.Tosi tokkurassa pitää olla tai sairas.
        Ihmetyttää tuo typeryys,poikaystäväni vietiin
        väkisin......huh,huh.
        Kyllähän ne tytöt siellä huutelevat,mutta,mutta
        itsestäsi on loppu kiinni.

• MatkailijaMies71
        tosimies34 kirjoitti:

Kyllähän se on tosi,että ei miestä väkisin
        nainen vie.Tosi tokkurassa pitää olla tai sairas.
        Ihmetyttää tuo typeryys,poikaystäväni vietiin
        väkisin......huh,huh.
        Kyllähän ne tytöt siellä huutelevat,mutta,mutta
        itsestäsi on loppu kiinni.

En ole itsekään huuteluista piitannut. Se on omaa heikkoutta ja tyhmyyttä, jos käy maksullisissa. Itseäni ei maksulliset kiinnosta, mutta niin monia näyttää kiinnostavan, etten suosittele naisia päästämään miehiä poikaporukalla tuonne. Turha leikkiä tulella, jos ovat noin surkeita ja alapään vietävissä.

• anna mennä

En oikein ymmärrä propleemaasi? Pelkäät poikakaverisi pettävän sinua ? Eikö se o ihan yhtä mahdollista Suomessa tai jossakin muualla?
      Jos miehellä/pokakaverilla on selkärankaa, niin Pattyalla tai missään muuallakaan kukaan ei vie väkisin! Se on fakta! Jos on taas haluja mennä vieraisiin, tapahtuu se niin siellä kuin täällä kotisuomessakin. Sekin on fakta !Thaimaan baaritytöt ovat loppujen lopuksi aika fiksuja monessakin suhteessa, he ymmärtävät, jos sanot että ei! Ymmärtääkö suomalainen nainen aina sanan ei ???
      Siellä kukaan mies ei uskoakseni ole tullut raiskatuksi baarityttöjen toimesta, vaan oma tahto tehdä jotakin heidän kanssaan on se ratkaiseva asia!
      Anna poikakaverisi mennä ja tulla! Loppupelissä teidän kahden välinen luottamus on sen asian a ja o! Turhilla kielloilla vaan vaikeutat yhdessäoloanne tulevaisuudessa!

Jos kaveri on vielä raitis, hänellä riittänee myös selkärankaa toimia oikein, eikä tekosyynä ole ainakaan, että kännissä tuli sekoiltua!

Tee viisas ratkaisu, äläkä kadu sitä hetkeäkään, miehesi on todennäköisesti sen arvoinen!

nimim. todella monta baarityttöä tunteva

• ihailee

miten nimimerkki mies pattajalle on täysjärkinen.

Se on nykyaikana herkkua ja KOROSTAN; erittäin harvinaista.

Kun saisimme taottua edes 10 % siitä näille urpoille niin tätäkin keskustelupalstaa olisi mukavampi lukea.

Urpot veke jolleivät osaa kirjoittaa!!

• Sensei--
        ihailee kirjoitti:

miten nimimerkki mies pattajalle on täysjärkinen.

Se on nykyaikana herkkua ja KOROSTAN; erittäin harvinaista.

Kun saisimme taottua edes 10 % siitä näille urpoille niin tätäkin keskustelupalstaa olisi mukavampi lukea.

Urpot veke jolleivät osaa kirjoittaa!!

Mee tuu....

• rooooperttiiii

ovatko kaikki miehesi ystävät naimisissa tai muussa suhteessa suomessa?miksi pitää mennä pattayalle poikaporukassa? miksi ei käy kanaria intia dubai brasilia egypti ja on paljon muitakin lämpimiä
      paikkoja maailmassa. vaikka olisitte kuinka onnellisia täällä kotona niin epäilys herää jos ei omasta päästä niin joku kaverisi kyllä osaa epäilyksen siemenen kyllä kylvää. en kylläkään ymmarrä miksi ette voi mennä pattayalle yhdessä. olen käynyt siellä 2 kertaa vaimon kanssa ja taas tammikuussa mennään. minulle ei kyllä tulisi mieleenkään ehdottaa poika-porukka lomaa siellä. olen käynyt yksin kanarialla ja se on kyllä sopinut vaimollekin mainiosti. kannattaa miettiä asioita ja jos olet luvan antanut ko. matkalle ,ei pidä siitä sitten jälkeenpäin siitä nalkuttaa. menkää reissut yhdessä niin sopu säilyy

• kuinka monta

Miksi ei firman pikkujouluja, vietetä kirkossa? Siksi että siellä on tylsää. Miksi ei mennä dubaihin, tai kanarialle siksi että siellä on tylsää. Miksi naiset matkustaa mielummin kreikkaan ja turkkiin???

Väkisinkin syntyy ajatus. kuinka moni näistä pattayan tuomitsijoista on ikinä edes käynyt pattayalla? Väitän että ani harva. joten lienee selvää ettää enempi kolkuttaa se oma omatunto kuin pattayan todellisuus.

Tosiasia lienee että pettämiselle pitää olla tarve, jos pettää. Eli pääsääntöisesti nämä ei ei miestä pattayalle tyypit laiminlyövät parisuhteensa, ja siksi ovat epävarmoja. Harvoin naiset edes tajuaa kuinka huonosti he miehiään kohtelevat. Sitten toki ollaan taas heti tuomitsemassa miehet sijoiksi, ja kaikki pettää, ja kaikkea höpöhöpöä, kun hätkähdetään yllättäen siitä *kroonisesta migreenistä*.

Pattaya on hyvä lomapaikka kaikille lomalaisille. Poislukien ehkä ne naiset joille loman tärkein ominaisuus on lakanoiden pöllyttäminen muslimimiestenkanssa. He taas matkustavat kuten tiedämme kreikkaan ja turkkiin, nauttimaan ilmastosta :)

Joten jos olet huolehtinut miehestäsi, ei huolta, ja jos et ole huolehtinut, niin ole kiitollinen niille jotka sen tekee puolestasi. Nämä jotka pakkaa miehen kimpsut ja kampsut loman jälkeen, eivät ole koskaan parisuhteeseen pystynnytkään, ovat sitten miehiä tai naisia.

• pattayalla

hei,

olen parhaillani pattaylla..ensinmäistä kertaa thaimaassa...olemme naisporukalla täällä osan lomasta,ja osan muualla...en halua sinua pelotella...mutta.....hotellimme on pattayan rauhallisimpia alueita...eli ns.tyttöbaareja ei ole kovin montaa...mutta niitä ei tarvita...täällä luonnollisesti paljon miesturisteja,kaiken ikäisiä,näköisiä,ja maalaisia..perheitä,lapsia,tai naisturisteja ei ole vastaan kävellyt(siksi tuntuukin että olemme väärässä paikassa" mutta 99.9% kadulla kävelevistä ihmisistä on turisti miehiä jotka kävelevät käsikädessä thai naisen kanssa.naiset eivät näytä ulkoisesti/vaatetukseltaan huorilta,suurin osa pukeutunut turistien mukaisesti rentoihin lomavaatteisiin..olen kuullut..parit näyttävät normaalia lomaa viettäviltä pariskunnilta...istuvat kahviloissa,ym ym...ehkä juuri se näyttää minusta näin suomalaisen naisen näkökulmasta pahemmalta.kuin se,että mies baariyön jälkeen kävisi pikaisesti tyydyttämässä itsensä.lähes aina nainen ostetaan/maksetaan koko loman ajaksi.mies syöttää juottaa,vaatettaa,ja kovasti näyttää kultaliikkeissä olevan vipinää kun miehet ostelevat koruja naisilleen.
      olen ihan uteliaisuuttani seuraillut turisti miesten sormia...suurimmalla osalla vihkisormus sormessa.(onhan vaikea vaimolle kotipuolessa selitellä miksi sormuksesta ei ole rajoja jäänyt)
      voin sinulle ikävä kyllä sanoa,että tänne pattayalle tuleva mies/miesporukka tulee vain ja ainoastaan yhden asian takia.....thainaiset.
      vaikka tiesin asian ennen tänne tuloa..se yllätti silti....ja se yllätti ehkä siltä kannalta eniten,että nämä maksulliset naiset eivät ole vain yöseuralaisia...vaan heidät todella ostetaan seuraksi koko loman ajaksi..kävellään käsi kädessä ym ym....
      jaksamista sinulle..tiedän,että sinulla on vaikeaa tällä hetkellä....

• Siis kuin naiset

Aivan kuin naiset Turkissa 99.9 % turkkilainen poikaystävä kainalossa

• höpö höpö

Olimme mieheni kanssa keväällä myös Pattaylla Jomptien beachillä ja hotellissamme asui meidän lisäksi monia pariskuntia monella myös lapset mukana.
        Pattaya yllätti positiivisesti säät suosi, edullisia ostoksia, useita hyviä kansainvälisiä ja paikallisia ravintoloita ja paikalliset ystävällisempiä kuin esim Phuketissa. Siirtyminen paikasta toiseen kaupungin sisällä helppoa ja halpaa nk lavatakseilla 10-20 baht/ henkilö. Mitään meitä häiritsevää toimintaa emme nähneet emme ole tiukkapipoja. Ensi talvena menemme uudelleen silloin kuukaudeksi ja omatoimisesti lennot ja hotelli varattuna, tulisi tammikuu pian. Kyllä Pattayaa morkataan syyttä.

• Silkkaa peetä

Olen mies ja syy miksi viihdyn Pattayalla ovat:
        1) paljon loistavia golf kenttiä lähettyvillä
        2) edullisemmat hinnat vrt phuket ja Hua Hin
        3) kansainvälinen meininki
        4) hyvät kulku yhteydet ympäri Thaimaata

• ...silkkaa peetä

4) river hotelli on kantapaikkani
        5) juon halpaa kaljaa aamusta iltaan
        6)Kuljen karjala tai jokerit lippis päässä

• esc....

• tervetuloa Turkkiin
        Siis kuin naiset kirjoitti:

Aivan kuin naiset Turkissa 99.9 % turkkilainen poikaystävä kainalossa

Naiset, ihanaiset somelaiset muijat, Turkissa olette taatusti miesten huomion keskipisteenä.

• Nonnii..

Viitisen vuotta kulunut "tyttöystävän" aloitus provosta.
      Kertoisit nyt jo tyttöystävä miten kävi.

• Hyvin kävi

nyt mies jo osaa muutakin, kuin peiton alla pimeässä...

• Onnee

Olihan siitä miehen pattiksen reissusta sitten jotain hyötyä tyttöystävällekkin kun ammattilaiset opettivat miten naista käsitellään. Toisaalta joitakin pirttihirmuja on huomattavasti mielekkäämpi lempiä pimeässä ja peiton alla.

• mikset jätä sitten

Eiköhän sellainen pirttihirmu kannata jättää mielummin kun pettää jatkuvasti ?
        Vai pelkäätkö lähinnä tulevasi itse jätetyksi, kun hommas paljastuu...

• niinhän siinä käy
        mikset jätä sitten kirjoitti:

Eiköhän sellainen pirttihirmu kannata jättää mielummin kun pettää jatkuvasti ?
        Vai pelkäätkö lähinnä tulevasi itse jätetyksi, kun hommas paljastuu...

Lehdessä just oli kuinka suomalaiset naiset on tulleet laatutietoisiksi, ettei mikä tahansa sukan kuluttaja edes kelpaa, nehän on mielummin vaikka ilman.

• RAMPE---

Kyllä uskaltaa laskea mies matkaan.
      Voipi ajella vesiskootterilla, skootterilla, banaaniveneellä ite asiassa voipi ajella vaikka millä. JA VISSYÄ JANOON JA KAHVIA ETTÄ JAKSAA AJELLA.

• mane

Täähän on ihan PERUSROVO

• Iso Jykä

Minun rakas thai vaimoni päästi minut Pattikselle,hän tiesi ,että en häntä petä!
      Kivoja reissuja nekin olivat,en käynyt vieraissa mutta ryyppäsin välillä baarityttöjen kanssa!Vielä seuraavilla reissuilla tulivat moikkaamaan ja kunnioittivat miestä,joka ei käy vieraissa!Näin AIKOINAAN!

• gimmelit

Kyllä miehen voi pattajalle päästää, vaikka poikaporukassa. On varsin todennäköistä, että miehesi ei ole missään tekemisissä naisten kanssa "sillai", vaan kyseessä tulevat olemaan huippuseksikkäät leidipojat, jotka päästävät miehesi kaikista turhista paineista:).

Mutta mun mielestä sitä ei voi pitää pettämisenä, jos leidari imee mieheltäsi "mehut" pois. Se vaan varmistaa sen, että mies ei jaksa lähteä sen päätteeksi enää pettämään suo naisten kanssa. Anna leidareihin pitää miestäsi huolta koko loman ajan, niin ei ole mitään hätää.

• kunun_poika_markkel

Kyllä jokainen oppii ottamaan citrimax kuurin pari päivää ennen kotiin paluuta, sillä lähtee taudit.

• lieju891

berliini amsterdam tallinna tukholma barceloona praha budabest riika lontoo tai vaikka helsinki. uskallatko päästää miestäsi näihin kaupuneihin. näissäkin kaupungeissa on naisia tarjolla ,jos haluaa pettää. ei pattijoki ole yhtään sen kummallisempi paikka. asia on itsestä kiinni.

• Herätys!!!

Kuka lentää 10h taksit vain ottakseen aurinkoa, jos saman pystyy tekemään Barcelonassa? Haloo???

Pattaya on nimenomaan vain seksiä, baarityttöjä parin metrin välein, käyvät kadulla haaroihin kiinni, jos olet sinkkuna. Ja hinta, se ei ole koskaan ongelma.

Ihmeellistä verrata Helsinkiä, Lontoota tms Pattayaan. Edes Bangkokissa ei meno ei ole samanlaista. Yleensä, jos joku sukulaismies sinkkuna kertoo matkustavansa Pattayalle, ei sitä voi väärin ymmärtää. Phuket ja Khao Lak ovat jo siveellisiä Pattayaan verrattuna, suorastaan pyhäkoulupaikkoja ;)

• Lady Boy

Mutta Pattayalla suurempi riski että ukkonsa ei pane baarikärpästä vaan leidari vetää ukkoa perseeseen.Jep Jep

• antaa palaa vaan

Leidarit on 98% pelkkää exhibitionia ja showta. Jotkut homorunkkarit ketkä ei ikinä pääse Pattayalle haaveilevat niistä puheiden perusteella. Suomikavereistani ja tuttavistani (joita on käynyt satakunta täällä) ei kukaan ole pannut leidaria eikä leidari ole pannut kavereitani.

Onhan se toki mahdollista ja jos siitä tykkää niin mikäs siinä. Vahinkoja en ole kuullut käyneen kuin -90 luvulla eräälle rakennusmestarille jonka väitöstä vahingosta hieman epäiltiin :)

• Tunnustus tuli julki

On niitä kuule viime vuosinakin käynyt. Moni kaveirsi ei vaan kehtaa myöntää. Mikäs siinä, jos kakksoeen työntää, niin harvoin naista saava tuskin sitä huomaa, onko se aito tai ladyboy. Vielä harvempi myöntää sitä julkisesti sinulle. Omat kuuloni tutuista (itse Pattayalla käynyt kerran vaimon kanssa) kertonee toista, 50% on saanut väärää reikää :D Tosin en voi kertoa julkisesti kaveriden välillä, mutta pokassa riittää pitelemistä kun samaan ruokapöytään Hesassa satumme :D :D :D :D :D :D :D :D

Onneksi olkoon, aika todennäköisesti sinutkin siihen luokittelen nyt. Ei se mitään, olemme seksuaalisesti vapautuneita, ainakin minä ;)

• blaa blaa
        Tunnustus tuli julki kirjoitti:

On niitä kuule viime vuosinakin käynyt. Moni kaveirsi ei vaan kehtaa myöntää. Mikäs siinä, jos kakksoeen työntää, niin harvoin naista saava tuskin sitä huomaa, onko se aito tai ladyboy. Vielä harvempi myöntää sitä julkisesti sinulle. Omat kuuloni tutuista (itse Pattayalla käynyt kerran vaimon kanssa) kertonee toista, 50% on saanut väärää reikää :D Tosin en voi kertoa julkisesti kaveriden välillä, mutta pokassa riittää pitelemistä kun samaan ruokapöytään Hesassa satumme :D :D :D :D :D :D :D :D

Onneksi olkoon, aika todennäköisesti sinutkin siihen luokittelen nyt. Ei se mitään, olemme seksuaalisesti vapautuneita, ainakin minä ;)

Jatka fantasiointiasi siellä navetassa. Paskat valeesi ja juttusi ei parane hymiöillä.

• rhanu

ei sinne kukaan vahigossa kampea ihan typeriä juttuja. vaikka ei ois koskaan saanut piparia niin vehkeet sentään jokainen tunnistaa.

• tyttökaveri

Sinne meni ja katos!

• BUMSTERIT kunniaan

Vähän sääliksi gambianmiehiäkin, kun tietää millaisia karvaisia, kurttuisia ja roikkurintaisia suomalaisnorsuja saattavat pahimmillaan joutua henkensä pitimiksi lykkimään. Kovaa miehen työtä on se. Ehkä sinne pitäisi maksaa humanistisista syistä jotain kehitysapua, kun suostuvat uhrautumaan ?

http://www.youtube.com/watch?v=4RhDHRwkYEE

• reeves11
        BUMSTERIT kunniaan kirjoitti:

Vähän sääliksi gambianmiehiäkin, kun tietää millaisia karvaisia, kurttuisia ja roikkurintaisia suomalaisnorsuja saattavat pahimmillaan joutua henkensä pitimiksi lykkimään. Kovaa miehen työtä on se. Ehkä sinne pitäisi maksaa humanistisista syistä jotain kehitysapua, kun suostuvat uhrautumaan ?

http://www.youtube.com/watch?v=4RhDHRwkYEE

Taidat itse olla elämäsi luuseri kun noin arvostelet meitä suomalaisia naisia. Me ei todellakaan olla mitään suomalaisnorsuja (en edes tajua mitä sillä tarkoitat) eikä olla karvaisia ja kurttuisia ja roikkurintaisia. Menisit hoitoon lääkärin puheille.
        Valitettavasti keskustelupalstoilla monet käyvät parantelemassa omaa tyhjyyttään ja tyhmyyttään.

• Seppo Kalevi
        reeves11 kirjoitti:

Taidat itse olla elämäsi luuseri kun noin arvostelet meitä suomalaisia naisia. Me ei todellakaan olla mitään suomalaisnorsuja (en edes tajua mitä sillä tarkoitat) eikä olla karvaisia ja kurttuisia ja roikkurintaisia. Menisit hoitoon lääkärin puheille.
        Valitettavasti keskustelupalstoilla monet käyvät parantelemassa omaa tyhjyyttään ja tyhmyyttään.

Ajelin juuri karvat. Terv Seppo Kaarina

Tänään on leidiboy-päivä

Ketjusta on poistettu 120 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1930
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe