Twinit saa olla 10cm:kin pidemmät kuin laskijan pituus. Varsinkin jos mielii syvään lumeen ja hakee suksilta kantopintaa enemmän. Ovat yllättävän näppärät hallita vaikka itsellänikin twinit 177cm ja omat mitat 168cm ja 57kg. Jos meinaa vaan rinteessä tai parkissa temppuilla, niin sitten varmaan lyhyempikin on mukava.
itse olen 170cm pitkä ja lasken 154cm twineillä.noinkin pitkä suksen pituus ero laskijaan ei vaikuta minusta ainakaan siihen että voiko laskea puuterissa tai ei mutta suksen pituus on maku asia
omat twinit on 136cm pitkät ja ite oon 173, eli ihan liian lyhyet sukset jos mielii hyppiä boxeista, niillä on hankala pysyy isommissa hypyissä pystyssä ku on nii lyhyet..
Joo suunnillee ittes mittaset pitäs olla, sidehän isketään suksen KESKIosaan eikä siitä 10cm tailiin päin! Alotin itse 170 mittasena 175 suksilla ja nyt ite 178 ja sama suksen mitta taas hakusessa...
oon itse 148,5cm 38kg 11v.
Suksien pituus on 143cm. Eli minun mielestä aivan hyvin, mutta ostan bleidit että voin vetää paremmin reileissä, presseistä settii...
Sanon että ittensä mittaset tai max 5cm lyhyemmät. Temput sujuu paljon paremmin melkein ittensä pitusilla esim. reilaaminen on paljon helpompaa. Sitten siteet vain keskelle ni hyvä tulee.
Ostamassa twinejä ja pituutta on 168cm. Kävin terkkarilla ja hän sanoi että kasvupyrähdys koittaa pian niin voiko ostaa 171-173 cm sukset? Ei iha viittis ostaa nyt kalliilla rahalla jotai 165cm ku kuitenki koht on jo liia pienet.
Yhtä pitkät kuin ite olet (jos kasvat vielä osta ~10cm pidemmät vaan suoraan, helpompi ottaa grabejakin kun on mistä ottaa kiinni) ja side keskelle mikäli kyseessä twin tip sukset. Lisäksi ne hypyt näyttää hienommille kun on suksilla minimissään se vastaava mitta mitä oot pitkä.
Oon 161cm pitkä. mul on ny ekat sukset, twintipit, aiemmi oon lasketellu vuokrasuksil. mun tipit on 151cm. eli ne on suunillee ohtaa. onko pituus sopiva?
parasta on laske sen pituisilla suksilla kuin itse haluat laskea jotkut tykkää pidemmistä ja jotkut lyhyemmistä ihan makuasia itse olen 170cm pitkä ja lasken 171cm pitkillä suksilla koska itse tykkään laskea niin pitkillä
Minä olen 13v ja olen pitkä noin 158 ja painan noin 39kg ja olisin ostamassa uusia suksia twinit olisin ostamassa olisikl 160cm vai 158cm vai joku muu hyvä pituus minulle?
Minä olen 13v ja olen pitkä noin 160 ja painan noin 42kg ja olisin ostamassa uusia suksia twinit olisin ostamassa olisikl 160cm vai 158cm vai joku muu hyvä pituus minulle?
noin leukaan...
on sopivat että ne on leukaan asti twintipessä eli sama ku suksissakiisaa olla pidemmät
Twinit saa olla 10cm:kin pidemmät kuin laskijan pituus. Varsinkin jos mielii syvään lumeen ja hakee suksilta kantopintaa enemmän. Ovat yllättävän näppärät hallita vaikka itsellänikin twinit 177cm ja omat mitat 168cm ja 57kg. Jos meinaa vaan rinteessä tai parkissa temppuilla, niin sitten varmaan lyhyempikin on mukava.pituus
minun mielestä niitten pitäis olla johonki tohon ohtaan asti pitkätpituus
itse olen 170cm pitkä ja lasken 154cm twineillä.noinkin pitkä suksen pituus ero laskijaan ei vaikuta minusta ainakaan siihen että voiko laskea puuterissa tai ei mutta suksen pituus on maku asiaon lyhkäset
omat twinit on 136cm pitkät ja ite oon 173, eli ihan liian lyhyet sukset jos mielii hyppiä boxeista, niillä on hankala pysyy isommissa hypyissä pystyssä ku on nii lyhyet..ittellä
Ittellä on nenään asti. Pitää kyllä ostaa pidemmät kun tykkään laskee ittensä pitusillaSuksien pituus on 143cm. Eli minun mielestä aivan hyvin, mutta ostan bleidit että voin vetää paremmin reileissä, presseistä settii...
esim. jos äijä on 160cm, ni sukset voi yhtä hyvin olla 160cm, 150cm, 140cm tai 130cm. Riippuu mitä niillä haluaa vetää.