siis salohan on kaupunki,vanhanajan teollisuuskaupunki uusissa kuorissa. Salo on ruma kaupunki, liiketalot rumia, joki likainen ja ruskea, ihmiset juntteja/juurettomia, salo on vaarallisen kaavan kaupunki, yksi iso firma joka tyollistaa suuren osan suoraan/mutkan kautta.
originaalit salolaiset ovat ihan mukavaa porukkaa, mutta nama uusmuuttaja ties mista pain suomea ja vahan muualtakin pain maailmaa, ne tekevat salosta todella vastenmielisen kaupungin kaikinpuolin. en voisi todellakaan kuvitella asuvani enaa salossa, kaupunki ei ole enaa entisensa. urheilussa seurataan jotain supermarginaali lajeja...lentopallo/1div. koris/naisten latka. salpa futis on kuin salo pienessa mittakaavassa, ei mitaan originaalia enaa.
Niin ja on taivaan totta etta jos maa/kaupunki/kyla on homogeenisempi vaestoltaan, niin hommakin toimii 100% paremmin.
salolaiset
8
1343
Vastaukset
- M*:)
.. salolaiset on kyllä niin jumalattoman sisäänpäin lämpiävää sakkia ettei tosikaan. Juntteja koko sakki. Luulevat käyneensä maailmalla kun kävivät Turussa asti (ja ehkä Ruotsin laivalla..).
Siinä olet oikeassa että talot ovat rumia, ainakin keskustassa.
Selkeesti olet itse yksi Salon junteista.- salon juntti
juu ja molemmille nekkuun tavatessa
- M*:)
salon juntti kirjoitti:
juu ja molemmille nekkuun tavatessa
.. noin toimisi vain salolainen juntti ;)
Ja sitten vielä ihmetellään että miksi kutsutaan junteiksi.. joo-o. - Matrix verkko Salos
Juu muistan nuorempana, kun kavereiden kanssa otettiin kuppia aina Salossa, ja sitten kun yritin saada pojat rajojen ulkopuolelle, niin joillekin iski heti paniikki jos semmosia meni ehdottamaan. Joten siihen sitten loppui ryyppääminenkin sitten omalta osalta :)
- hilleri hiiri
Olen ikäni asunut Salossa ja minä ainakin viihdyn täällä. Kaupunginkuvasta voisi sanoa, että kun saadaan paikkakunnalla eräs kiinteistöneuvos kuriin ja vanha eino heinon rakennus nurin, niin jo auttaa huomattavasti.
Parasta Salossa kesäisin on hyvin hoidetut puistot ja tori ympäristöineen. Kos nyt väkisin pitää jotain negatiivistä hakea, niin pyörätiet ovat joksik huonossa jamassa. - Kato moro moro
Salolaisia pidetään nurkkakuntaisina. No sehän on omalla tavallaan hauskaa ja originelliä.
Nämä lukuisat Saloon töiden perään muuttaneet ovat tehneet Salosta alkuperäisasukkaalle jotenkin vieraan. Uudet asuntoalueet ovat täynnä muualta tulleita, toisilleen vieraita ihmisiä, jotka eivät osaa tervehtiä toisiaan.
Muualta tulleet kai pitävät itseään sen verran parempina, ettei hermo anna periksi morjestella toisilleen kun niitä rakkeja talutellaan.- Mukava paikka Salo
Kaikki tää koskee tänä päivänä koko Suomen maata. Ei ole enää aikoihin ollut mitään alkuperäistä ja pysyvää syntyisin asuinkunnassa olevaa väestöä.
Mäkin olen muuttanut muualta, mutta viihdyn täällä ilman ihme rutinaa.
Kukaan kun ei omista kaupunkia niin lienee turhaa moittia ihmisiä jotka ovat syntyneet Salossa ja samoin jotka ovat tulleet muualta.
Ps. En edes vaivaa päätäni ajatuksella mistä päin Suomea kukakin on.
Syystä, että en ole juurtunut niin etten älyä lähteä jos alkaa kiristää pipo.
- 13vee tyttö salost
Vaikka Salo onkin Suomen suurin maatalouskaupunki, niin ei Salon keskustassa asuvat ole mitään maalaisjuntteja, vaan ihan kunnon kaupunkilaisia! Itse olen vasta 13 vee ja olen käynyt monessakin maanosassa (Eurooppa,Aasia,Afrikka,Etelä-Amerikka...) eli olen nähnyt maailmaa jo enemmän kuin monet aikuiset! Jos jotkut Salossa asuvista henkilöistä ovat maalaisjuntteja, niin ei pidä heti tuomita kaikkia maalaisjunteiksi ;)!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471197
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462