olen asioinut monta vuotta mutta nyt riitti.kiitos kassaneidin joka todella törkeä käytöksinen.paiskoo tavarat,ei kiitoksen sanaa,heittää vaihtorahat kuin koiralle.ja kaiken lisäksi kun tulin kotiin tarkistin kuitin ja vaihtorahat.kuitti ok mutta raha oli kelvannut neitokainen vei sitte 2 euroo.olkaa tarkkoja kun menette hänen kassalle kuitissa oli nimi tiina g.pyöreähkö tummat pitkät hiukset.yritin soittaa kauppaan asiasta 3 kertaa ei vastata puhelimeen.mun elämä ei oo kiinni 2 eurosta mut jolle kulle muulle se voi olla.näinkö kauppias rahoittaa remontin?
huhtisten m-market
56
8132
Vastaukset
- Oppii
Vahinkoja sattuu.Tuskin on tahallaan tehnyt.
- entinen asiakas
ei raha minua harmita vaan se törkeä asiakaspalvelu.kyseinen kassa voisi tarkistaa asennettaan. eikä sitten vedota huonoon päivään.sitä kun ei saa näyttää asiakkaille.ja niin kuin totesin soitin kauppaan 3 kertaa ei edes vastata puhelimeen.pitäisikö mennä paikanpäälle metsästämään kauppiasta?tulishan ainakin hyötyliikuntaa.päätös pitää vaihdan kauppaa.
- kanta-asiakas edelleen
entinen asiakas kirjoitti:
ei raha minua harmita vaan se törkeä asiakaspalvelu.kyseinen kassa voisi tarkistaa asennettaan. eikä sitten vedota huonoon päivään.sitä kun ei saa näyttää asiakkaille.ja niin kuin totesin soitin kauppaan 3 kertaa ei edes vastata puhelimeen.pitäisikö mennä paikanpäälle metsästämään kauppiasta?tulishan ainakin hyötyliikuntaa.päätös pitää vaihdan kauppaa.
No joo tottahan se on että asiakaspalvelussa niin ei käyttäydytä. Kun vaan kaikki asiakaspalvelijat muistaisivat hymyillä vaikka kuinka ahdistaa. Asennetta on aina vara parantaa. Olisihan se hyvä että kauppias tietäisi kenestä ja mistä on kyse niin varmasti hoitaisi asian tämän kyseisen kassahenkilön kanssa.
- Luc19th
Vahinkoja sattuu, kyllä mä ymmärrän et ei hymyilytä aina, mut eihän nuo ressukat monetkaan osaa laskea. Jo vanha viisaus sanoo et tarkasta vaihtorahat!! Olet ollut vaan niin laiska ettet ole viittinyt. Huonoja päiviä on sinullakin. Pyydätkö anteeksi jos itse tiputat kaupassa tuotteen ja laitat sen väärälle paikalle minkä joku kaupan työntekijä käy laittamassa oikeeseen paikkaan / asentoon hyllyssä, vähän arvostusta kassan toiseltakin puolelta. Jos olet pitkään ollut asiakas niin et alkaisi täällä tuommoista valittaa, olisit voinut kommentoida sitä seuraavalla kerralla et kävi vahinko kun annoit vaihtorahat. Ei tarvitsisi olla heti noin negatiivinen.
Jokainenhan voi käydä kokeilemassa millasta tämän päivän kaupassa on työskennellä. Monet ihmiset ei näe / tiedä kuinka paljon työ pitää sisällään järjestämistä ja logistisuutta asioiden hoidossa.
Yhteenvetoni on katso peiliin ennenkuin arvostelet ja asetu hänen rooliin. Jos räikeä ylitys asiakaspalvelussa on tapahtunut pyydä esimies kassalle paikalla ollessasi ja selvitä asia. Jälkikäteen leivottuna näitä palautteita voi muokata miten haluaa.
- kanta-asiakas
Me kaikkihan olemme ihmisiä ja varmasti meistä jokainen tekee erehdyksiä. Aivan kuten tässäkin tapauksessa.Olen itse ollut kanta-asiakkaana lähes 10 vuotta ja minulle tapahtunut samankaltaisesti. Olen tehnyt reklamaation kauppiaalle suoraan ja asia on hoitunut siltä osin. Olen ollut tyytyväinen palveluun ja kohteluun ja vastedeskin aion jatkaa kanta-asiakkuuttani.
- toinen ex-asiakas
Tuossa kyseisessä kaupassa vaan noita samantapaisia virheitä sattuu luvattoman usein. Mainostetut alennukset ei ole koneella ja ikävä huomata kotona kassakuitista, että on mennytkin normaali hinta, kassalla saa rahaa väärin takaisin, pullonpalautusautomaatti laskee väärin pullot jne. jne. Ja kuten edellinen valitti, myyjät on töykeitä. Lisäksi vielä tulee nämä valmiiksi sulaneet jäätelöt, vanhentuneet päiväykset ja aika kalliit hinnat. En ole aikoihin käynyt kyseisessä kaupassa.
- hivenen...
toinen ex-asiakas kirjoitti:
Tuossa kyseisessä kaupassa vaan noita samantapaisia virheitä sattuu luvattoman usein. Mainostetut alennukset ei ole koneella ja ikävä huomata kotona kassakuitista, että on mennytkin normaali hinta, kassalla saa rahaa väärin takaisin, pullonpalautusautomaatti laskee väärin pullot jne. jne. Ja kuten edellinen valitti, myyjät on töykeitä. Lisäksi vielä tulee nämä valmiiksi sulaneet jäätelöt, vanhentuneet päiväykset ja aika kalliit hinnat. En ole aikoihin käynyt kyseisessä kaupassa.
Joo se pullonpalautusautomaatti lievästi sanottuna vituttaa, menee tilttiin lähes joka kerta ja kaupan henkilökunta ei osaa/halua puuttua laitteen toimintaan. On sen sekoilun takia menetetty eurotolkulla rahaa kauppiaan taskuun, kun joka sekoamisesta ei ole edes kuittia saanut, saatikka jaksanut alkaa setvimään asiaa.
Kauppias toki itse on ylpeä uudesta palautusautomaatista, joka tosin ei olekaan uusi, vaan yli 7 vuotta vanha romu, jonka edellinen omistaja vaihtoi uuteen, kun kyllästyi sen toimimattomuuteen. Varmaan tyytyväinen ihminen, kun romu kelpasi muuallekin kuin kaatopaikalle ja sai siitä vieläpä rahaakin. - entinen kanta-asiakas
toinen ex-asiakas kirjoitti:
Tuli käytyä M-marketin avajaisissa viime viikolla. Lehdessä oli iso mainos, että kaikki vihannekset ja hedelmät 0,99€/kg. Tuli siinä sitten otettua kaikenlaista vihannesta ja hedelmää kärryyn kun halvalla sai. Ikuisuuden jonotettuani kassalla selvisikin, ettei läheskään kaikki tuotteet olleetkaan tarjouksessa. Vain pieni osa tuotteita. Varsinaista huijausta koko lehtimainos! Myös muut jonossa olleet asiakkaat kävivät todella kuumina mainoksen takia. Muitakaan luvattuja tuotteita ei ollut. Olen tehnyt ostokseni m-kaupassa tukeakseni lähialueen pientä kauppaa ja sietänyt lukuisat kerrat vanhoja tuotteita ja vääriä hintoja.
Nyt kun oli avajaiset ja kaikki remontit valmiit. Olisi luullut, että kauppias olisi edes voinut hoitaa asiat vähän paremmin!
Sama meiniki siis jatkuu edelleen eikä mikään ole muuttunut.
- Riittu
Helppoahan se on nimettömänä puskista huudella. Ei ole mielestäni oikea paikka huudella nimillä. Tässä tapauksessa olisit aivan hyvin koittanut soittaa kyseiseen kauppaan vaikka sitten seuraavana päivänä uudelleen.
En voi sille mitään mutta mielestäni tällainen puskista huutelu/arvostelu on syvältä anuksesta. Ehkä aloittaja voi laittaa näkyville myös oikean nimensä ja ehkäpä vielä työpaikkansa, niin muut voi sitten arvostella aloittajan ulkonäköä ja palvelualttiutta ;).- tuleeko
"Ehkä aloittaja voi laittaa näkyville myös oikean nimensä ja ehkäpä vielä työpaikkansa, niin muut voi sitten arvostella aloittajan ulkonäköä ja palvelualttiutta ;)."
Kyllä se varmasti vielä tänne tuleekin, mikäli aloittaja vaan syyllistyy itse huonoon palveluun. Tämä on oiva paikka antaa palautetta sellaisille mulkuille, jotka eivät vastaa firmansa puhelimiin. - olet samanlainen
Miksi et itse laittanut, Riittu, oikeata nimeäsi vaan piilouduit nimimerkin taakse??? Ja sellainen pikkujuttu sinulle tiedoksi, että eihän noihin kauppojen risut/ruusut-lappuihinkaan tarvitse omaa nimeään laittaa. Kyllä se on kaikilla tiedossa, että M-marketissa on monta asiaa pielessä ja Herra Kauppias voisi ottaa vihdoinkin opiksi näistä risuista ja ottaa palautteen rakentavasti (siis tehdä asioiden eteen jotain). On nimittäin samat puutteet ja ongelmat mitkä tuntuu toistuvan. Kauppa se on joka kannattaa, mutta tuntuu, että nyt on ahneus voittanut...
- otappahan
kätösees m-marketin kuitti ja lue alareunasta
TEITÄ PALVELI-teksti ja kassan nimi siinä.ei kai se mikään ihme että huudellaan nimellä kun oikein mainostetaan kuitissa.kyllä kuluttaja saa valita mihin kauppaan rahansa kantaa.tuskin aloittaja huvin vuoksi tänne kirjoitti.kyllä varmaan aiheesta.alkais minuakin risoo kun ei edes puhelimeen viitsitä vastata.mitä sekin kertoo? - oiken
On nyt pakko kommentoida sun viestiä.Itse käytät
alapään sanaa.Viestin aloittaja ei arvostele kenenkään ulkonäköä.Ne on normaaleja tuntomerkkejä.
Laita itse nimesi näkyviin äläkä piiloudu nimimerkin taakse,kun se on niin tärkeätä sulle.
Myös oma työpaikkasi.
Tosi asia on se että kaupan kassalla ei ole ns.intimiteetti suojaa mutta itse on työnsä valinnu.
.
- ....
nyt ottaa itse kantaa kun täällä näin kovasti nyt yhtä kassaneitiä moititaan. Kävin itse samaisena päivänä kuin tämän kirjoituksen aloittaja kyseisessä kaupassa ja asioin kyseisen kassaneidin kanssa. Kyllä hän tervehti eikä hän kyllä heitellyt tavaroita ja vaihtorahatkin oli ihan oikein.
Virheistähän jokainen oppii, sallitaan siis tämä virhe kyseiselle kassaneidille.
Ymmärrän kyllä kaupalla on omat ongelmansa ja ne tuntuu jatkuvan, valitettavasti. - 1594
Vai ei vastaa puhelimeen.En tiennytkään,että kauppa on velvoitettu pitämään jotain helvetin puhelin palvelua.sitten naristaan ettei ole tarpeeksi kassoja kun kassat kuuntelee puhelimessa kaiken maailman narinoita.kannattais varmaan käydä henk.koht. antamassa palautetta.se onkin eri asia olla naamatusten kun huudella täällä piilossa.
sitten nimi kuitissa.olen huomannut ettei naama ja nimi aina täsmää.kannattais varmaan varmistaa asia ennenkuin alkaa kirjoittelemaan kenenkään nimiä.
jos se on kerran niin paska kauppa kannattais varmaan käydä muualla ettei tarvi täällä ketään haukkua.- Aasiakas
Just kävin tuossa kaupassa ja huomasin, että ei todellakaan täsmännyt nimi ja naama. Joten viestin aloittaja on "hyvässä lykyssä" tahrannut jonkun muun nimeä täällä. Esim. juuri tän takia tämmönen nimien kertominen ei oikeen oo soveliasta. Joskus käy myös niin että niin metsä vastaa kun sinne huudetaan (en tarkoita että just tässä tapauksessa).
Ite oon saanut siellä hyvää palvelua, enkä ikinä kyllä kuitteja ala lukemaan. Jos muutama eku joskus menee liikaa kaupalle niin menköön. Mutta jokainen asiakas (ja myyjä) tyylillään. - Aasiakas
Aasiakas kirjoitti:
Just kävin tuossa kaupassa ja huomasin, että ei todellakaan täsmännyt nimi ja naama. Joten viestin aloittaja on "hyvässä lykyssä" tahrannut jonkun muun nimeä täällä. Esim. juuri tän takia tämmönen nimien kertominen ei oikeen oo soveliasta. Joskus käy myös niin että niin metsä vastaa kun sinne huudetaan (en tarkoita että just tässä tapauksessa).
Ite oon saanut siellä hyvää palvelua, enkä ikinä kyllä kuitteja ala lukemaan. Jos muutama eku joskus menee liikaa kaupalle niin menköön. Mutta jokainen asiakas (ja myyjä) tyylillään.Äänestäkää jaloillanne jos kauppa ei miellytä!
- toinen ex-asiakas
Aasiakas kirjoitti:
Äänestäkää jaloillanne jos kauppa ei miellytä!
Lue vielä kerran mikä oli ketjun aloittajan nimimerkki. Olikos se entinen kanta-asiakas... hmmm, taitaa olla jo äänestänyt jaloillaan, kuten minäkin olen tehnyt. Ja miksi muuten siinä kuitissa se nimi pitää lukea, jos nimi ja naama ei täsmää??? Luulisi sen olevan v...maista jo henkilökunnalle itselleenkin, kun kaveri takoo kassaan toisen myyjän nimellä mitä sattuu. Eli taas sain lisää syitä boikotoida kyseistä kauppaa.
- jfkjkjfjrjnf
Kyllä rehelliseen kaupankäyntiin kuuluu tavoitettavuus, myös puhelimitse. Ei siihen tarvitse erikseen mitään puhelinpalvelua. Vai oletko niin helvetin tyhmä, että kuvittelet myyjien puhelinasioita hoitavan? Eiköhän siellä ole joku joka juoksevat asiat muutenkin hoitaa. Ja olet huomannut ettei naama ja nimi aina täsmää ja mielestäsi kannattaisi varmistaa asia. Hei, ei se ole asiakkaan tehtävä alkaa tarkistelemaan kuka se myyjä tällä kertaa oli. Pitäisi pystyä luottamaan siihen mitä kuitissa lukee. Vai laitetaanko siihen tarkoituksella väärä nimi?
- Kattia kanssa
Voitko todistaa että kassa vienyt sulta 2 euroa. Jos et voi, niin sua voi syyttää perättömästä puheesta ja kunnian loukkauksesta. Jos minä olisin tämä kassaneiti, niin takuulla tekisin susta rikosilmoituksen. Toivottavasti kassatyttö lukee sun vuodatuksen ja menee poliisin puheille.
Ja vielä, ei sitä noin vain laiteta ihmisten nimiä esille,toivottavasti saat kunnolla nenilles.- alat räyhätä täällä
Minä kyllä sain sen käsityksen aloittan jutusta ,että kyse on huonosta aiakaspalvelusta.
Olen sitä mieltä jos asiaansa ei saa kerralla hoidettua niin tänne vaan tai puskaradioon. - kirjoitin väärin
alat räyhätä täällä kirjoitti:
Minä kyllä sain sen käsityksen aloittan jutusta ,että kyse on huonosta aiakaspalvelusta.
Olen sitä mieltä jos asiaansa ei saa kerralla hoidettua niin tänne vaan tai puskaradioon.siis ASIAKASPALVELUSTA! Ja nyt hyvät ihmiset katsokaa ulos aurinko paistaa !
- röökiä???
kirjoitin väärin kirjoitti:
siis ASIAKASPALVELUSTA! Ja nyt hyvät ihmiset katsokaa ulos aurinko paistaa !
Myykö se kauppias pimeetä röökiä vai mistä johtuu, että usein röökiaskeista puuttuvat veromerkit hintatietoineen?
- palvelu
röökiä??? kirjoitti:
Myykö se kauppias pimeetä röökiä vai mistä johtuu, että usein röökiaskeista puuttuvat veromerkit hintatietoineen?
siitä puhelinpalvelusta vielä... Itse olin kerran töissä samantyyppisessä kaupassa. Iltaisin meiltä oli kaksi henkilöä töissä ja molemmat kassalla. Jos puhelin soi takahuoneessa niin ei sinne voi jousta kun kassalla on jono. Jos kaupan aukioloajat on esim. 7-21 niin ei kauppias tai edes osastonhoitajat ole paikalla koko ajan. Meillä osastonhoitajat lähtivät kotiin klo 14-16. Useimmiten illalla oli kaksi tai korkeintaan kolme (nuorta opiskelijaa) töissä ja niille ei opetettu esim. hinnoittelu tai pullonpalautuskoneen hoito koska se ei kauppiaan mukaan kuulu heidän työkuvaan. Eli jos löytyi tuote joka ei ollut koneella niin asialle ei voinut tehdä mitään. Piti osastonhoitajalle laittaa viesti ja hän hoitaa sen seuravana päivänä, mikäli muistaa/jaksaa, ja harvoin hän sitä muistanut tehdä.
- Kattia kanssa
alat räyhätä täällä kirjoitti:
Olen sitä mieltä jos asiaansa ei saa kerralla hoidettua niin tänne vaan tai puskaradioon.Ai, että saa haukkua varkaaksi ilman mitään todistusta ? Kyllä nyt olet heikoilla jäillä, toivon todellakin, että kassaneiti tekee rikosilmoituksen. On näköjään helppoa purkaa tunteensa kauppaan ja henkilökuntaan, kun itsellä menee huonosti. Asiakas aina oikeassa? Ja paskat sanon minä. Juuri tuollaiset paskan puhujat ja mankuujat rasittavat henkilökuntaa. Jos teillä kusipäillä on edes yhtään aivoja,niin menkää viranomaisille valittamaan, jos on aihetta. Sossussa olette jo muutenkin vakio-asiakkaana " kunigaskuluttajat".
- SUSTA SE RIKOSILMOITUS
Kattia kanssa kirjoitti:
Ai, että saa haukkua varkaaksi ilman mitään todistusta ? Kyllä nyt olet heikoilla jäillä, toivon todellakin, että kassaneiti tekee rikosilmoituksen. On näköjään helppoa purkaa tunteensa kauppaan ja henkilökuntaan, kun itsellä menee huonosti. Asiakas aina oikeassa? Ja paskat sanon minä. Juuri tuollaiset paskan puhujat ja mankuujat rasittavat henkilökuntaa. Jos teillä kusipäillä on edes yhtään aivoja,niin menkää viranomaisille valittamaan, jos on aihetta. Sossussa olette jo muutenkin vakio-asiakkaana " kunigaskuluttajat".
PITÄISI tehdä.Haukut täällä täällä ihmisiä kusipäiksi ja sossun asikkaiksi.Mene itseesi!
Teksteistä päätellen taidat itse olla kaupan myyjä.Jos olet ihan vinkiksi vaihda alaa. Asiakkaat maksavat palkkasi.Jos ei asiakkaita ei palkkaa.Joten alahan käyttytyä.Jokainen asiakas on samanarvoinen!ASIAKAS ON AINA OIKEASSA !Ps.itselläsi taitaa mennä huonosti? - alan vaihtoa
Kattia kanssa kirjoitti:
Ai, että saa haukkua varkaaksi ilman mitään todistusta ? Kyllä nyt olet heikoilla jäillä, toivon todellakin, että kassaneiti tekee rikosilmoituksen. On näköjään helppoa purkaa tunteensa kauppaan ja henkilökuntaan, kun itsellä menee huonosti. Asiakas aina oikeassa? Ja paskat sanon minä. Juuri tuollaiset paskan puhujat ja mankuujat rasittavat henkilökuntaa. Jos teillä kusipäillä on edes yhtään aivoja,niin menkää viranomaisille valittamaan, jos on aihetta. Sossussa olette jo muutenkin vakio-asiakkaana " kunigaskuluttajat".
Taidat tosiaankin olla itse töissä kyseisessä paikassa. Voi sinua raukkaa, vaihda alaa tai edes työpaikkaa jos noin pahasti ahdistaa. Kyllä sitä kauppaa julkisesti saa haukkua koska siellä mättää kaikki...
- Kattia kanssa
alan vaihtoa kirjoitti:
Taidat tosiaankin olla itse töissä kyseisessä paikassa. Voi sinua raukkaa, vaihda alaa tai edes työpaikkaa jos noin pahasti ahdistaa. Kyllä sitä kauppaa julkisesti saa haukkua koska siellä mättää kaikki...
En ole ikinä käynyt kyseisessä kaupassa, en edes tiedä missä se on. Ottaa vaan päähän tuollaiset urpot kuten sinä,olet varmasti persaukinen jokapaikan valittaja. On niin helkkarin helppoa purkaa pettymyksiään juuri kauppojen henkilökuntaan, ihmisiä ne kassatkin on, ajattele jos sun työpaikalla kävis ihmiset vaan piruilemassa, mutta onkohan sulla edes työtä? Sitä en sulata, että vielä yleisellä palstalla syytetään varkaaksi, mutta tyhmät eivät ymmärrä mitä seurauksia siitä saatta tulla.
Juu..ja.. olen tehnyt 50v töitä, joten työpaikat ei enää kiinnosta, on sen verran korkotuottoa ettei raukka sana oikein passaa, joten pidä vaan hyvänäsi. Hyvä neuvo vielä sulle, lopeta ihmisten kanssa piruileminen, niin ehkä sinäkin joskus pärjäät. - ei voi muuta sanoa
Kattia kanssa kirjoitti:
En ole ikinä käynyt kyseisessä kaupassa, en edes tiedä missä se on. Ottaa vaan päähän tuollaiset urpot kuten sinä,olet varmasti persaukinen jokapaikan valittaja. On niin helkkarin helppoa purkaa pettymyksiään juuri kauppojen henkilökuntaan, ihmisiä ne kassatkin on, ajattele jos sun työpaikalla kävis ihmiset vaan piruilemassa, mutta onkohan sulla edes työtä? Sitä en sulata, että vielä yleisellä palstalla syytetään varkaaksi, mutta tyhmät eivät ymmärrä mitä seurauksia siitä saatta tulla.
Juu..ja.. olen tehnyt 50v töitä, joten työpaikat ei enää kiinnosta, on sen verran korkotuottoa ettei raukka sana oikein passaa, joten pidä vaan hyvänäsi. Hyvä neuvo vielä sulle, lopeta ihmisten kanssa piruileminen, niin ehkä sinäkin joskus pärjäät.Säälin sinua...
- asiakas ja ex-myyjä
ei voi muuta sanoa kirjoitti:
Säälin sinua...
Valitettava tosiasia on että metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan. Jos asiakas ei osaa käyttäytyä niin ei myyjienkään kaikkea tarvitse sietää. Mielellään myyjä asiakasta auttaa ja parhaansa yrittää, mutta välillä tulee päiviä jolloin suurin osa asiakkaista on syönyt sitruunan. Ja kun tarpeeksi hapannaamoja katsoo niin alkaa kaikilla hymy hyytymään.
Myyjien palkka on aivan liian pieni siihen toimenkuvaan jonka asiakas olettaa heille kuuluvan. Asiakkaatkin, yllättävää kyllä, osaavat olla järkyttävän vaativia ottaen huomioon myyjien palkan ja koulutuksen. Välillä myyjät ovat terapeutteja(suhdesotkuistaan ja sairauksistaan voi kertoa oikealle terapeutille), välillä lapsenvahteja(Oletteko nähnyt lastani? etsikää hänet!), pitäisi tietää kaikkien kauppojen aukioloajat ja tuotevalikoima(muuten todella huonoa palvelua) ja omia mielipiteitä ei saa olla, koska asiakas on aina oikeassa(Jos asiakas inhoaa suomenruotsalaisia, niin myyjäkään ei suomenruotsalaisena voi muutakuin myötäillä, koska muuten valitetaan epäasiallisesta käytöksestä).
Jos nyt muistaisimme että niin asiakkaat kuin myyjätkin ovat ihmisiä ja siten erehtyväisiä ja inhimillisiä.
On hyvä että kauppojen laadusta ja palvelusta keskustellaan, koska silloin kauppa tietää missä on korjattavaa. Kuitenkaan ei ole asiallista luetella täällä myyjien nimiä ja haukkua heitä maan rakoon. Myös asiakas on erehtyväinen ja saatoit itsekin laskea väärin tai hävittää kyseisen kaksi euroa ja tälläisen kohun jälkeen myyjä voi hyvinkin saada varoituksen tai potkut(Jos edes oli oikea myyjä). Mielestäni liian kova hinta maksettavaksi yhden asiakkaan huonon päivän takia. Jos olisit järkevä kävisit selvittämässä kaupassa asiat ja pyytäisit myyjältä anteeksi epäasiallista käytöstäsi(Myös myyjä on velkaa anteeksi pyynnön, mutta hän ei sentään kirjoitellut täällä sen näköisestä ja nimisestä asiakkaasta, jonka käyttäytyy kuin lapsi) ja jos myyjä oli väärä niin julkaisisit sen täällä, jotta ei syytöntä syytellä. Veikkaan että jos olisit soittanut seuraavana päivänä kauppaan, niin olisit saanut varmasti puhua kauppiaan kanssa ja vaikka kassassa ei olisikaan ollut ylimmääräistä kahden euron kolikkoa, niin kauppias olisi sen sinulle antanut, pyytänyt anteeksi, luvannut ettei toistu ja tarjonnut kenties vielä kahvit ja hyvitystä.
Olemme aikuisia, joten käyttäydytään sen mukaan.
- OMA ELÄMÄ
Miksi te aikuiset ihmiset olette noin lapsellisia? Haukutte netissä lähikauppaanne, vaikka voisitte paikan päällä asiallisesti antaa rakentavaa kritiikkiä. Tämä palsta kuulostaa joiltain marttamammojen ruikutusryhmältä !
- on niin..
että oli kassaneiti kuka tahansa,ko.kaupan tuotteet usein vanhentuneet hyllyyn..ja uskokaa,palautetta on annettu,ja usein.Ei vaikutusta.
Jäi kyseisessä kaupassa käynti.=loppui päiväysten kanssa taistelu.. :)
Ja elinkeinoelämän arvostelu on suomessa melko pitkälle sallittua.
Mikäli joku on tänne laittanut jonkun työntekijän koko nimen ja arvostellut tätä aiheetta,se ehkä täyttää kunnian loukkauksen piirteet..
Jos puhutaan sanalla "kassaneiti"..Not in a million years.. - huonoa
Olen ollut asiakas kyseisessä lähikaupassa yli vuoden ja olen huomannut että 1. hinnat hyllyissä ovat usein väärin. 2.työntekijät eivät osaa hymyillä 3.jos hyllyssä on kaksi hintaa ja "oikea" hinta on se kalliimpi niin silloin veloitetaan se kalliimpi eikä halvempi.
Monessa muussa kaupassa on sellainen käytäntö että jos hyllyssä on kaksi hintaa (eli joku työntekijä on mokannut) niin silloin asiakas saa tuotteen halvemmalla hinnalla. näin ainakin oli käytäntö siinä kaupassa missä itse olin töissä.
Ja kuten tässä aikaisemmin sanottiin niin face-to-face palautetta otetaan vastaan vihaisella paheksuvalla katseella, ei pahoitella ollenkaan virheitä ja kävellään vihaisesti pois sanomatta mitään, ei edes hyvää päivänjatkoa.
- Tyytyväinen asiakas
Kävin myös itse taannoin ko marketissa. Ajattelin, että jos vastalauseena sille ettei tänne saada niitä hypermarketteja, alkaisi käyttämään eri ketjun kauppaa. Haluaisin käydä Citymarketissa, mutta en halua maksaa parkista 2 e tunti ja raahata kamoja satojen metrien päähään. Toinen vaihtoehtohan on kolhittaa autonsa maksullisesti Suomen surkeimmassa parkkihallissa. Muutaman kerran jälkeen totesin saman kuin moni muu ketjussa. Päivämäärät on menossa vanhaksi tai olivat jo. Ei tarjoustuotteet olivat huomattavan paljon kalliimpia. Siinä jonossa näkyi naisia jotka selvästi ostivat tavaraa jollekkin muille eli ilmeisesti sen seudun mummot saavat myös jo lähtiessä vanhaa tavaraa, eivätkä taida osata valittaa.
Päätin jatkossa käydä kerran viikossa pk-seudun marketeissa "isoilla" ostoilla ja täydentää vain pieniä juttuja täältä. Käynhän siellä pk-seudulla muutenkin. Ruokaostoissa säästyneillä varoilla perheemme tekee lomamatkan, ei tarvitse heittää vanhaa ja epäkuranttia tavaraa pois tai ajella ympäri Porvoota etsimässä perustarvikkeita. Pääsiäisenä esim. Mämmi ja suklaamunat oli lauantaina kaikkialta loppu, vaati käyntiä neljässä eri kaupassa. Lisäksi saamme samalla rahalla ennemmän laatua. - 4+22
Minua ärsyttää tässä kaupassa kassaneitien käytös. Tuntuu että niillä on aina joku kaveri siinä asiakkaana ennen minua ja heidän juttunsa jatkuu ja jatkuu vaikka tavaroitani jo menee kassan läpi ja odottelen vuoroani maksaa. Kun vuoroni tulee niin saan kylmän murhaavan katseen (koska olen tullut häiritsemään heidän juttutuokiotaan), ei tervehdystä vain kylmä ja totinen katse. Sitten iloisesti morjestellaan tälle lähtevälle kaverille... Todella kummaa käytöstä, no eipähän ole tullut aikoihin käytyä. Menen mielummin muualle missä osataan käyttäytyä.
- Myös entinen asiakas
Kerron kokemukseni, koska joku oli tämänkin vanhan ketjun esiin ottanut ja hyvä niin. Noin vuosi sitten tein ruokaostoksia kaupasta, ja kotona huomasin kuitista että yhtä tuotetta oli veloitettu 4 kpl, vaikka olin ostanut vain 2. Viikon kuluttua menin pyytämään rahoja takaisin tuotteista, joita en ollut ostanut. En tietenkään saanut rahaa takaisin (noin 1 euro, varmaan iso menetys kaupalle), perusteluna oli, että olisi pitänyt tulla nopeammin tai soittaa. Välissä oli ollut pääsiäinenkin, joten koko viikkoa kauppa ei ollut ollut auki. Oletin, että riittäisi kun seuraavalla kauppakäynnillä otan asian esiin. Tein kirjallisen palautteen kauppiaalle, yhteystietojeni kanssa, jotta hän voisi ottaa yhteyttä. Itselle ei tulisi mieleenkään tuhlata puhelinrahaa tuollaiseen, kaupan homma korjata virheensä. Olin jättänyt kanta-asiakashakemuksen vain vähän ennen tapahtumaa, palautteessa kerroin etten tule asioimaan siellä enää, ellei virhettä korjata. Palautteeseen tai kanta-asiakashakemukseen ei koskaan tullut vastausta! Siihen loppui M-marketissa käymiseni kokonaan. Muut kaupat osaavat korjata virheensä ja vastata palautteeseen, mutta M on näköjään omaa luokkaansa.
- 4+22
Myös entinen asiakas kirjoitti:
Kerron kokemukseni, koska joku oli tämänkin vanhan ketjun esiin ottanut ja hyvä niin. Noin vuosi sitten tein ruokaostoksia kaupasta, ja kotona huomasin kuitista että yhtä tuotetta oli veloitettu 4 kpl, vaikka olin ostanut vain 2. Viikon kuluttua menin pyytämään rahoja takaisin tuotteista, joita en ollut ostanut. En tietenkään saanut rahaa takaisin (noin 1 euro, varmaan iso menetys kaupalle), perusteluna oli, että olisi pitänyt tulla nopeammin tai soittaa. Välissä oli ollut pääsiäinenkin, joten koko viikkoa kauppa ei ollut ollut auki. Oletin, että riittäisi kun seuraavalla kauppakäynnillä otan asian esiin. Tein kirjallisen palautteen kauppiaalle, yhteystietojeni kanssa, jotta hän voisi ottaa yhteyttä. Itselle ei tulisi mieleenkään tuhlata puhelinrahaa tuollaiseen, kaupan homma korjata virheensä. Olin jättänyt kanta-asiakashakemuksen vain vähän ennen tapahtumaa, palautteessa kerroin etten tule asioimaan siellä enää, ellei virhettä korjata. Palautteeseen tai kanta-asiakashakemukseen ei koskaan tullut vastausta! Siihen loppui M-marketissa käymiseni kokonaan. Muut kaupat osaavat korjata virheensä ja vastata palautteeseen, mutta M on näköjään omaa luokkaansa.
M-kauppa on todellakin ihan omaa luokkaansa. Todella asiakkaan aliarvioimista kun ei vastata puhelimiin eikä oteta yhteyttä vaikka sinäkin olet jättänyt yhteystietosi sinne. Eihän tässä kyllä mitään menetä vaikka siellä ei enään ikinä kävisikään, se on vaan fakta!
- henkrik pliolija
kassa seuraa kuka ruttaa saman tien kuitin ja nakkaa sen roskiin..henkilö muistiin ja yliveloituspäälle.com
Itsehän olet tuollainen saatanan pluoija. - failmarket
Ihan surkea kauppa. Tosiaan on niitä vanhoja tuotteita hyllyt pullollaan ja useissa tuotteissa ei ole hintoja ollenkaan. Osa kassaneideistä täysiä älykääpiöitä joilla ei ole minkäänlaisia sosiaalisia kykyjä saati asiakaspalvelutaitoa. Ja toki se on myös älyttömän kallis kauppa, mutta kai se on kauppiaan mielestä ihan ok maksaa 5€ /kilo mädistä hedelmistä..
- pissismarket
Itse olen ollut kyseisen kaupan asiakas aina välillä, jos on pakko. Olen muutaman vuoden seurannut kaupan tilannetta ja aika surkea kun näkee että kauppa ei ole parantanut tapojaan vuodesta 2008 lähtien :D
Sen pitää tietysti ihan alussa sanoa, että ymmärrän kyllä esim. henkilökuntaa koska olen itse ollut töissä (eri) kaupassa. Tiedän että on todella vaikea hymyillä sellaiselle asiakkaalle joka ei osaa käyttäytä ja joka huutaa ja jankuttaa vaikka syy ei ole kassan. Aika monesti juuri kassaa syytetään että "SINÄ laitoit väärän hinnan!!" vaikka syy ei ole kassan, ja sellainen tietysti ottaa päähän. Se on totta että ilkeälle asiakkaalle ei tee mieli olla ystävällinen.
MUTTA.
Se on minun mielestäni aivan naurettavaa, että minä, joka ymmärrän henkilökunta, ja yritän aina lämpimästi tervehtiä ja kiittää ja hymyillä (yrittäen ilahduttaa heidän päivänsä koska arvaan että aika paljon tyhmiä asiakkaita saavat kestää), saa ihan P-maista palvelua. :D Siis en ymmärrä.
Muutaman kerran kun on esim hinnat ollut väärin. Aika usein hyllyssä on vanha hinta ja kassalla tulee uusi kalliimpi hinta, ihan normaalia ja ymmärrettävää. Noh, yritän sitten ystävällisesti ja hymyillen huomauttaa asiasta ja vastaukseksi tulee yleensä murhaava, epäkiinnostunut katse ja joku mutistus "joo, vanha hinta, otan sen pois". Sitten lähdetään paikalta pois noin vain :D Ei mitään pahoittelua, eikä todellakaan tarjouduta myymään tuotetta sillä hinnalla mitä oli hyllyssä ( ja näin muuten oli tapa siinä kaupassa missä itse olin töissä ja aika monessa muussakin).
Se on minun mielestäni ihan p-maista palvelua. Jos asiakas ystävällisesti huomauttaa, niin silloin henkilökunta pitäisi vastata myös ystävällisesti, eikä siinä pyöritellä silmiään. Ja se että eivät koskaan voi tarjoutua myydä tuotteen sillä väärällä hyllyhinnalla on ihan syvältä. Siis eivät paljon menetä, eihän heidän tarvitse myydä sitä kaikille sillä hinnalla, vaan yhdelle asiakkaalle vain. Ja hän sentään huomautti asiasta.
Kerran olikin sellainen tilanne missä oli hyllyssä kaksi hintaa. Yksi vanha halvemi, ja uusi "tarjous" kalliimpi. Kassalla tuli uusi kalliimpi hinta, huomautin erittäin ystävällisesti. Siellä sitten minun suosikki-henkilökuntatäti "happamanaama-mummo", katsoi minua ärsyyntyneenä eikä uskonut minua, "Käydään sitten katsomassa, höh". Vihaisin askelein käy katsomassa ja kappas vain, hyllyssä kaksi hintaa. Happamanaama-mummo mutisee vain että se oli vanha hinta ja kassan on oikea, eikä mitään muuta ja lähtee noin vain. Seison sitten siinä vähän ymmälläni, että siis mitä, oliko tämä sitten tässä? Ei pahoitellut, eikä sanonut hyvää päivänjatkoa. Kai se siinä oli.
Kassalla nuoret kassaneidit kysyivät kovalla nauravalla äänellä "Noh oliks se hinta oikein?" Sanoin miten asia oli, kaksi hintaa, yksi uusi, toinen vanha. Eikä heiltäkään mitään kunnollista vastausta saanut. Nauroivat vain "aijaaa haha". Lähdin sitten kotiin.
Myöhemmin silti ottii päähän liikaa ja otin yhteyttä kauppiaaseen joka kyllä esitti olevansa niin kunnollinen mies. Antoi sitten kyseisen tuotteen minulle ilmaiseksi ja selitti että pitää keskustella henkilökunnan kanssa seuraavassa kokouksessa siitä että miten asiakkaita kohdellaan. En aivan uskonut.
Eikä muutosta vieläkään näy. Kaupassa toki on muutama ihan kiva tyttö/nainen töissä, mutta muutama ovat aika... joo en sano muuta. Se ei ole heidän syy sinäänsä vaan se on kauppiaan. Hänen pitäisi kunnolla kertoa heille miten toimia tietyissä tilanteissa. Se on häneen vastuullaan.
Nykyään en osta sieltä muuta kuin maitoa. Se hinta on sentään aina oikein.- kurri-maitoa
kannattaako sitä edes ostaa?????kato päiväys!!!!!!!!!!!!
- poliisiperuna
Se kauppias ei kyllä tajua asemaansa.. Sille jos sanoo puuttuvasta tuotteesta, tai no, mistä vaan on vastauksena vaan että se on sen-ja-sen vastuulla, ei kuulu mulle.
Pitäis oikeesti varmaan ottaa yhteys itse m-ketjuun ja kysyä onko tämä tosiaan se tapa millä ketju haluaa että liikettä hoidetaan..
Tuossa ylempänä oli siitä hinnoittelusta.. Usein koko hintaa ei lue missään ja usein löytyy hintoja tuotteille mitä ei edes ole. Ja käsittääkseni tuote kuuluu myydä sillä hinnalla millä asiakas on sen hyllyssä nähnyt TAI halvemmalla jos kone antaa pienemmän summan.
Eivätkä nuo tavaraa sinne osaa tilata. Toistuvasti on suositut tuotteet ja jopa niinkin normaalit tuotteet kuin kevytmaito tai sokeri loppu pitkiä aikoja.
No, eihän kauppias mikään oikea kauppias, ihan toiselta alalta tuohon tullut. - joni98ED
xD sielt saa hyvää energiajuomaa t. viljami
- naisiisiideriipilvee
kerran harrastin seksii hyllyjenvälis...
- kiimanejonne666
saako sieltä siideriä?
- pelipappa78
kassaneidit on ainakin ilosilmälle :)
- Punisher 69
Jäätelö valikoima on surkea:(
- löysävelhonhiha
Minua ainakin ihmetyttää ulkona olevat mopopojat.. eikö heillä ole muuta elämää?? Oh god please go have some fun with kirkonrotta..
- spermaapöntössä
EI WITTU ME OUNATTII XDDD 98-51 XDDDDDDDD t. joni
ps. snibeti snab - mma3
M-market huhtinen on aivan perseestä vanhaa paskaa vain myydään saatana
- Sale Huhtinen
Tietojen mukaan kauppa vaihtaa väriä ja varmasti laatu paranee samall monta pykälää!!
- saaristolainen3
Ja sama surkee meno jatkuu Tirmoossa :( Paikat likaiset ja täysin ala-arvoista ruokaa. Ennen oli paremmin.
- Huhtisk
Ostin 2 viikkoa takaperin m-kaupasta ylikalliin jauhopussin ja kotona katsoin päiväyksen. Vähemmän yllättäen 3kk vanha. Perkele voi olla törkeetä toimintaa!
- tabletti1
Minullakin kokemusta hintalapusta, jossa on halvempi hinta. Ajattelin odottaa viikonlopun yli ja käydä huomauttamassa. Hinta oli sillävälin kyllä jo muutettu.
Paikallislehden mainoksessa mainostettiin sipsien olevan tarjouksessa. Kaupalla lappu, jossa lukee, että lehdessä oli virhe. En muista oliko pahoitteluja.
Enkä edes usein käy siellä. - Sale..
Milloin uusi Sale aukeaa, vai onko avajaiset vietetty jo?
- Neverforget
Vanha kunnon, kunnon vanha, vanhanliiton, kunnon hyvä, suojeluksessapidetty, hyvin varjeltu m-market takasin! Ikävä on <3 ei sale vie vertoja maailman parhaalle kaupalle! Jos 5000 tykkää rakennan vaikka itse m-marketin huhtisiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh791954Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1481260
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako195563- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472