Nämä rakkaat kaverimme terrierit ovat tunnetustihan pitkäikäistä sorttia. Minkäikäisiä eläkeläisduraceleja kodeistanne löytyy? Täällä 14 vuotias energiapommi vehnäterrieri narttu :)
Minkä ikäisiä terrierejä?
7
467
Vastaukset
- Kiki
Kohta 11 ja 4.
- Niko
...airis on 12vuotias. Muute kaikki ok, mut nuorena murtunu lonkka vaivaa välillä.
- sanni
Mulla on 13 vuotias kettuterrieri.Lempi harrastukset jalkapallo ja uinti.Eikä ikä paina kun on hauskaa!
- aran
marraskuussa 13v.
- Lili
Mullakin on vehnä, tosin 2 vuotta vanha =) Eiks ookki ihana rotu :)
- toinen sanni
Minulla on kohta 14-vuotias tipsu-rouva nimeltä muska. Erittäin pirteä otus,
mutta kuulo meni noin vuosi sitten ja hän alkoi laulamaan ja jorisemaan,
varmaan kun ei kuule enää omaa ääntään. Suru kyllä tulee kun muskia ei enää ole
kun se on ollut minun kaveri siitä asti kun olin 2-vuotias.
Pitäkää rakkaita vanhuksianne hyvänä:) - Skye-taivaasta
"osaomistuksessani" on kaksi 12-vuotiasta pirteähköä skyenarttua. Tosin jotain vaivoja on, mutta nehän kuuluvat vain vanhuuteen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1534801On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole152079Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä141823- 1081772
- 931648
Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma411282- 641126
- 1111097
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka271053- 74884