AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  /  / Jos terrorismi ei liity mitenkään
11 Vastausta 323 Lukukertaa

Jos terrorismi ei liity mitenkään

Islamiin, niin miksi "profeetta" Muhammed sanoi näin?
“Minut on tehty voittoisaksi terrorilla” (Sahih Bukhari 4.52.220).

Luulet sitten

tiedät jotain Islamista kun luet valittuja haditheja Bukharin kokoelman Jihaad osiosta ?
Lue vähän enemmän,kenties mukaan tarttuu jotain hyödyllistäkin.

Volume 4, Book 52, Number 220:
Narrated Abu Huraira:

Allah's Apostle said, "I have been sent with the shortest expressions bearing the widest meanings, and I have been made victorious with terror (cast in the hearts of the enemy), and while I was sleeping, the keys of the treasures of the world were brought to me and put in my hand." Abu Huraira added: Allah's Apostle has left the world and now you, people, are bringing out those treasures (i.e. the Prophet did not benefit by them).

ja sinä taas luulet Islamin olevan

islamin olevan joku rauhanuskonto kun luet valittuja haditeita`?!

Muhammedilta kysyttiin kerran, mikä on parasta, mitä muslimi voi tehdä Allahiin ja Hänen lähettilääseensä uskomisen jälkeen. Hän vastasi: ”Osallistua jihadiin Allahin vuoksi.”

Ethän sinä

muuta osaa lukea kuin haditheja sodankäynnistä ja sehän osoittaa vain ettei muu kiinnosta.

koraanin käännös

Koraanin suomennoksessa pitäisi "allah" korvata sanalla saatana ja "muhammed" sanalla väärä profeetta, niin oltaisiin jo paljon lähempänä totuutta.

HARHARYHMÄ

koraanin käännös
Kirjoittanut: Lortti 26.5.2008 klo 11.40

"Koraanin suomennoksessa pitäisi "allah" korvata sanalla saatana ja "muhammed" sanalla väärä profeetta, niin oltaisiin jo paljon lähempänä totuutta."

Ditto.

niin, ja

Ja hadithithan eivät aina pidä paikkaansa, sehän on ihmiseltä toiselle kertomaa tietoa, jota on voitu vääristellä. Aito Koraani on se, johon voi luottaa varmasti.

Koraani on ihmisen kirjoittama

Kuules nyt saatanan tolvana. Koraani on arabien ihan omaa käsialaa ja se kirja nyt sattuu olemaan terrorismin suurin innoittaja. Jokainen muslimi ei ehkä ole terroristi, mutta JOKAINEN TERRORISTI ON MUSLIMI, joten ehkäpä Koraanin teksteillä on joku vaikutus.

Mitä tulee meidän väliseen kommunikaatioon, niin kirjoitin tänään taas kerran yhden rikollisen tekstin ihan vain siksi, että sinäkin näkisit, että et mahda islamin vastustajalle mitään. Et sin äsille mitään mahda, että jälleen kerran rikoin perustuslakia kihottamalla kansanryhmää vastaan. Aion muuten tehdä niin uudelleenkin ja yhä uudelleen. Minä näytän sinulle ja Aapolle molemmille, että te ette mahda vihalle islamia kohtaan yhtään mitään. Laki ei seiso tielläni kun taistelen sinua ja uskontoasi vastaan. Sysään lain sivuun ja teen rikoksia ihan rikoksen tekemisen ilosta. Kirjoitan yhä uudelleen laittomia tälle palstalle ja yhä kiihtyvään tahtiin aina kun joku koettaa estää lain rikkomista. Enkä suinkaan lopeta siihenkään.

Noin huvin vuoksi voisin mainita, että teen juurikin nyt rikosta verkossa. Arvaa onko varastaminen Piratebayn kautta yhtään sen sallitumpaa kuin rasismi? Minä otan ilmaiseksi sen mistä pitäisi kaupassa muutoin maksaa lailliselle omistajalle. Huvittavaa kyllä, mutta sillekään sinä et mahda mitään. Miltä tuntuu kun häviää noinkin nolosti vääräuskoiselle?

Minulle ei ole ollut vierasta loukata poliisia kusemalla partioauton kyljelle ja olen ihan kuseskellut jopa toisen ihmisen haudalle. olen nimittäin riittävän röyhkeä tehdäkseni niin. Nyt olet kohdannut miehen joka ei kunnioita ketään. Joten neuvon jatkossa uhkailemaan poliisilla jotakuta toista. En vaan välitä paskaakaan poliisin uhasta tai lailla pelottelusta. Ei yksinkertaisesti pelota koska satun halveksimaan poliisia yhtä paljon kuin sinä muslimina halveksut sikaa tai koiraa. Itse asiassa halveksun poliisia enemmän kuin mätää raatoa, koska poliisi on vielä alhaisempi kuin joku ruttoinen rotan raato.

Jestas, että tuntuu hyvältä vihata sinua. Ihan vain uskontosi tähden muuten.

Herra kaikkitietävälle

"JOKAINEN TERRORISTI ON MUSLIMI" Tässä hiukan wikipediasta tietoa, sanasta terroristi herra kaikkitietävälle:
"Terrorismi (ransk. terrorisme, latinankielisestä sanasta terrere, 'aiheuttaa kauhua') on yksilön tai ryhmän harjoittamaa väkivaltaa, jonka tarkoitus on viranomaisten uhkaamisen ja yleisöön kohdistuvan pelon avulla vaikuttaa päätöksentekoon". Väitätkö etteivät ei-muslimit tee terrorismia?!

"Huvittavaa kyllä, mutta sillekään sinä et mahda mitään. Miltä tuntuu kun häviää noinkin nolosti vääräuskoiselle?". Luuletko että kilpailen tässä kanssasi? Tämä on KESKUSTELUpalsta, joten yritän kertoa teille Islamista - en musertaa teitä.

" Joten neuvon jatkossa uhkailemaan poliisilla jotakuta toista". En ole uhkaillut sinua koskaan poliisilla. Jos joku toinen on, joka on käyttänyt nimim.muslimineiti, niin se en ollut minä. Olen nyt rekisteröinyt nimimerkkini, joten väärinkäsityksiä ei enää pitäisi tulla.

"Jestas, että tuntuu hyvältä vihata sinua. Ihan vain uskontosi tähden muuten". Siitä vaan, tuomiopäivänä se kaikki kostautuu sinulle itsellesi. En haluaisi, että joutuisit kärsimään, mutta jokainen valitsee itse tiensä.

Tuomionpäivää EI tule

Sillä EI yksinkertaisesti ole olemassa mitään Jumalaa. Ja jos on, niin se jumala ei ole pedofiilimurhaaja Muhammedin keksimä "jumala".

Saathan sinä

niin uskoa jos haluat. Itse voin vain rukoilla puolestasi, mutta se mitä teet on sinun itsesi käsissäsi.

Oletko suomalainen käännynnäinen

ja samaa pikku lahkoa kuin submitter?

http://en.wikipedia.org/wiki/Qur%27an_alone
 /   /  /  /  / Jos terrorismi ei liity mitenkään

Keskusteluhaku

Laaja haku

Facebookissa suositeltua