Olen silmäillyt satunnaisesti erinäisiä netissä julkaistavia profetioita. Suomenkielisiä, koska en ole sentään jaksanut paneutua asiaan ulkomaan kielellä.
Niissä ihmetyttää toistuvasti yksi asia: kun on kyse seksuaalisynneistä, mainitaan kaikkein useimmin homoseksuaalisuus. Usein myös huorintekeminen millä tarkoitetaan kaikkea avioliiton ulkopuolista sekstaamista. Löyhästi samaan aihepiiriin kuuluu myös abortti.
Mutta: miksi vain homoilu? Miksi yhdessäkään niistä profetioissa (ja niitä on paljon, voin kertoa) ei koskaan - on ihan pakko painottaa tätä: ei koskaan! - hiiskahdeta esim. raiskauksista, insestistä, pedofiliasta, eläimiin tai kuolleisiin sekaantumisesta... näistä klassikoista, jotka kuitenkin arkipuheen tasolla rinnastetaan usein homoiluun.
Mitä siitä päättelisi?
a) Valheprofetioita?
b) Jumala on erityisen kiinnostunut vain homostelusta ja esim. pedofiliaa (sekä heterojen että bissejen ja homojen harrastamana) ei mainita siksi? Tai homoilu on kaikkein kauhein esimerkki tai kauhein synti mitä voi olla (aviorikoksen lisäksi)? Öh... entä se lasten raiskaaminen tai raiskaaminen yleensä? Nou big diil? VÄkisin makasihan ne Lootin tyttäretkin humalassa olleen isänsä ja saivat lapsia isänsä kanssa...
Puppuprofetioitako?
1
514
Vastaukset
- Davudo
Voit tietysti silmäillä satunnaisesti mitä tahdot ja valninnaisesti mitä sivuja tahdot.
Kuten itse sanoit on paljon valheprofetioita. Kuitenkin väärin on väärin Jumalan mielestä eikä hänen tarvitse perustella mitään milläin lailla, ja vaikka perustelisikin; miten luoto voisi luojaansa edes teoreettisesti ymmärtää.
Se tietämys mikä minulla on, on että mainitsemasi asiat ovat yhtä väärin JUMALAN silmissä.
Jos ne ovat taas ihmisten silmissä jotenkin eri arvoisia, niin sille emme voi mitään, mitä ihmiset kirjoittelevat. Ihmiset sen paremmin maallikot kuin papit tai piispat tai helluntailaiset eivät voi ottaa Jumalan asemaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882118Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801326
- 241784
- 67732
- 59718
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </339509