AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

Keskusteluketju on täynnä. Ole hyvä ja aloita uusi keskustelu
 /   /  /  / tehokkain kevari???

tehokkain kevari???

500 Vastausta 42 951 Lukukertaa
mikä on tehokkain kevari vakiona ja mikä täys tehoisena? paljon huiput 11kw ja 22kw?

ktm.......

125cc ei kannata muuta miettiäkkä

huiput???

paljonkohan mahtaa olla huiput? minkä hintasia ne ovat?

170kmh

siinä 8000e saa jo mukavan pelin.

..........

Haluaisinpa nähdä, kun ajat 125cc enduro/SM Kotarilla 170km/h. Ei nimittäin onnistu.

vittu katotaanko?

kyllä pystyy ku osaa säätää oikein

lol

ja meidän dodges on 400hv! 2,2l l4 turbo, kulkee 300km/h :D :D :D
ja ktm 125cc exc kulkee just ja just 140km/h, oli vm 2008
ketää kiinnosta teidä dodge
Kyl enduron saa kulkee nopee jos osaa mut jos o joku luuseri ni sit kai ei saakkaa
vittu mitä paskaa serku exc menee iha 160km/h et jos teil sellane on ni siit puuttuu varmaa renkaat tai joitai.
ei oo aina säädöistä kii se nopeus, siinä rupee tiiäkkö tuulemaa,
su serkkus paska ei kiinnosta, koska tiiän et kuitenki kusetat enemmä ku kotarin mittari, joka seki vitusti
kotari kulkee jo kuristettuna 130km/h
ja tehoputken kanssa ja isommalla kaasarilla (sekä oikeilla välityksillä) sen päälle 170km/h
Eti mulle kuristettu kotari joka kulkee 130 :D:D:DD:DDDDD
ktm duke muna-asennossa 10km suoral ;)
Ku ostat ktm exc liikkeestä, toimitetaa 4kw, jotta pääsis päästötesteistä läpi, menee noin 60 km/h, smotoilla myötätuulella muna-asennossa aavikkovälityksillä hyvällä tuurilla tykki virityksillä tankki lähes tyhjänä 2 % seoksilla kone kuumana kaasu pohjassa oikein vinguttamalla täystehosena saatat päästä 150 (mittarinopeutta)
vitut sun enduros menee vakiona joku max 125.... 2t kyykyt kyllä saa kulkemaan ainaki 180 mutta ei enduroa.... yhellä tutula on cagiva mito sp525 ja vähän ''virii'' ni menee just sen 180... mut se onki 2t kyykky :)
Enska sixdays 125 kotari vm '08 168 mittariin ja ois menny viel..
joo ja mä vedin 249km/h mu mummon polkupyöräl sigmaa ja ois menny viel mut loppu kunto kesken.
Haha :D
Niinhän ne kaikki sanoo, omani menee 153 km/h.
höpö höpö
ja et sit varmaa ymmärtäny kui vitu pahasti se mittari kusettaa :))
kyllä muuten pystyy ku kaverilla on täystehonen apikka ja se kulki 210 (Y) että taas nuo vajaaälyset huutelee ku tiiä vittuukaa

ei ei ei 170km/h

joo jätkä on jostain kuhmosta ku luulee ajavansa kottaraisella 170km/h
Mäki kävelin eilen GPS:sään 170km/h ja vasemmast takataskust löytyy 70 heppaa
mitä vittua jätkä tulee tänne paskaa puhuu?! kyllähänse kottarainen kulkee ku laitaa kulkee tuu tänne KUHMOO kattoo nii näät!:) ajan sun homon päälle vaikka mummo pyörällä
Nonii nulikat nyt tulee asiaa joten koittakaapa kuunnella! Ktm exc ei missään nimessä voi vittu kulkea endurorenkailla mitään yli 150 oikeaa vauhtia mittari saattaa olla eri mieltä, enskoilla, endurokumeilla, tärisee jo 100kmh vauhdissa nin saatanasti. Ja voitte sitten kuvitella sitä tuulenvastusta. Villi veikkaus; SUURIN OSA TEISTÄ vitun JONNEISTA JOTKA AJAVAT KAVERIN MUMMOMVAARIN PERSERAISKATUN KOIRAN PURULELUSSA OLEVAN BAKTEERIN KISSAN VELJEN KAVERIN KANSSA KOTARILLA vittu JOTAIN 240KMH VAKIONA 70KW!!!!
Ylläolevan paskapuheenpuhujat voivat painua helvettiin siitä pätemästä pyörästä jonka ovat nähneet korkeintaan kuvassa .
JONNET KUULOLLA NYT!!! 1 KW = 1,36HV EIKÄ NÄINOLLEN VOI MISTÄÄN 125 saada irti mitään 40KW. Rekisteröimismahdollisista siis. Ktm on vakiona vähän yli neljä kilowattia (KW) koska se ei muuten pääse päästökatsastusta läpi! TT nä karkeasti arvioiden jotain 20-25KW (edelleenkin kilowattia). KW = KiloWatti. HV = HevosVoima
Kirjotappa wikipediaan MotoGP, siellä mainitaan että 125 luokan 2-tahdeissa on saatu tehoa irti jopa 75HP
kirjotappa wikibediaan nappularenkaisen enskapyörän ja 125 s-moto kyykkypyörän erot että asiantuntia on täten servattu ja pahasti
muuten hyvä mutta siellä ei lue noin -.-
Sun kotkas on vakiona niin kuristettu että 50cc tehari derbitkin jättää sen.
fanticcia se kyl ois ;) 4tahti 125cc fanticki 140 ;)
aprilia rs 125 teharilla, tt, muilla härpäkkeillä 160 km/h ei edes huippu, mutta vastatuuli ja tärinä ja kiinni leikkautumisriski .... ajakaa ite se 250 ja kirjoittakaa sitte kokemuksistanne, ei kaverilta kuultua

ei auta mitään, vaikka penkitettäisiin 100hp, jossei pysty ajamaan pitää olla koko pyörä balanssissa.

Kyllä ne on 2-tahtisia

KTM, Gas gas, Husqvarna, Aprilia...nämä on markkinoiden tehokkaimmat piikit täystehoisina.

näin on!

mutta jos et halua laitaa tt:ksi eli täystehoiseksi nii osta nelari. kiihtyy kyl vakionaki hiukkasen huonommin mutta noilla pensan hinnoilla huomattavasti halvempi pidemmän päälle. sitäpaitsi nelarit on halvempiaki ku useimmat kakstahit.

Huom!

TM 125cc tt:nä 35-40hp ;D Itse ottaisin temmin

Urpot!

vitun urpot! Tehokkain kevari mitä markkinoilla on honda HM 125 cr, tehoa on 45 hp! toiseksi tehokkain on vanhemman malliset honda CR 125 (valko kilpiset) ovat muute todella harvinaisia! Tässä teille pieni oppi tunti ku ette näytä tietävän mitään kevareista! menkää huoltaan niitä pevettejänne! Myöskin yammun YZ 125 (valko kilpi) vuosimallit 85-91 (tehos on päälle 40 hummaa) Myöskin kawasaki KDX 125 kx:n tekniikalla (TEHOA ~45 hummaa!) tässä muutama markkinoiden tehokkain kevari. Tietysti kaikkein tehokkaimman kevarin kun ite rakennat hyvistä osista tekniikan. Esim cagiva mito sp 175 cc pytyllä sekä isomalla kaasarilla, liikku vitun hyvi! Suzuki RGF 125 (tekniikkana toimii aprilia racing 250cc sylinteri, 42 kaasari, titaani jollymoto!) Huiput +++2000 km/H!!

Just

Oot menny sitte rakentamaan ohjukse=D
jos joku oikee mekaanikko näkis nää teiti keskustelut nii se varmaa kuolis=D

urpot!

Tarkoitin noita suzuki RGF 125cc huippuja, siis tuli yksi nolla liika :D nopeus on +++200km/H!

euhm?

onko pyöräs varmasti 125 koneella varustettu??
öhm urpo siinä lukee että 250cc pytty...

ASDF

Siis, KDX:ssä ei oo alunperin KX:n tekniikkaa, mutta siihen sopii mm. putki + sylkkä vaikka nuo 91-93 vuoden kxn sylkät jne on harvassa.. ja tehoa EI LÖYDY 45HEPPAA VAAN vitun SÄÄLITTÄVÄT 35HP KATTOKAA MOTOT.netin tietopankista tää jätkä puhuu sujuvaa paskaa. :D

asd

HUOMIOIKAA ETTÄ TÄMÄN APRILIA SYLINTERIN KUUTIOTILAVUUS EI OLE 250CC VAAN 125CC KOSKA ON KAKSISYLINTERISESTÄ KONEESTA.

Moromoro mie tääl hoijj!

Täällä pojat koittaa päteä ja kasvattaa vitusti virtuaali pippeliä, vaikka he eivät tiedä asiasta paskan vertaa. Itelle on tulossa honda hm 125 cr supermotard -05 saksasta, tehoa on yhtä paljon kuin honda cr 125 crossissa, eli tehokkain kevari minkä saa rekisteriin (honda hm 125 cr supermotard) Jääpoikien katuendurot kuten kotarit, gassut, temmit ja Ne KDX kx:n tekniikalla. Ja on tuo honda harvinainen pyörä suomessa, käsittääkseni ainut suomessa. Tietenki suomessa pyörii noita vanhan mallia honda cr valkokilpisiä (vuosimallit 89-97?) Ja asiasta toiseen, näin viime kesänä gti:n kiihytyspäivillä "pikkuisesti" viritetyn suzuki rgf 125cc kyykyn :D Vireistä en tiiä, mutta lähti pikasempaa kuin muut kisa endurot (kotarit ja gassut), väitti tehoksi takapyörältä 63,3 hp... Ostakaa joku vanhemmanmallinen yamaha yz 125cc tai honda cr 125cc, tehoa enemmän kuin muissa kisaenduroisa, koska ovat crosseja.
Jyväskylässä on yksi saksasta tuotu honda hm cr rrän koneella ja on melko uusi jo tehokas

ehhah

no, ainakaa jotaa YZ 125 ei saa mihkää kilpii. en sit tiiä että tarkottiko tän topicin tekijä sitä et mikä on tehokkain piikki jonka saa kilpeen, mutta tottakai joku esim YZ on tehokkaampi 125cc ku esim. ktm exc jonka saa kilpiin

Urpo!

Meinasin vanhemman mallisia yamaha YZ 125 cc kevareita, kuten 85-92 vuosimalleja, vitun urpo mee kiilottaan ruoskaas ;D

ja viellä

Ja noita 85-92 vuosimallisia yamaha YZ 125cc crosseja on VALKOKILPISINÄ! Pojat luule että se bolt-on kotari kulkee, sutii ja keulii eniten ja sillä saa naisia xd Ei siinä mitään kotari on hieno, muttei tehokkain kevari. Vanhemman malliset valkokilpi crossit ~45 hp jättää kyllä kaikki uus kisaendurot ;)

tännehän ne tietämättömät

Ei ei ei..... ei niillä kvareilla naisia saa autolla saa helpommi ;D

Näinpä

Ja amikset voi mennä kiinnittelemään niitä karvanoppia, kiitos

Rahalla pojat,rahalla

Ei tarvii palella,eikä haista bensalle eikä pakokaasulle. 200 egee käppyrää ja saa varmasti.
2t oh yeh suck my dikki niinku corolla tuning miehet, ei mitääs silti oo autoja vastaan :D

no jee

joo vittu naiset on ihan pillu kosteena kun meikä kurvaa fiat uno 1.0:lla pihaan

vittu kaikkee löytyy siin on katalysaattori et heppoja irtoo 250hp
voisin sanoo että oot oikeassa, mulla on honda cr 125 vuodelta 87 just sellanen valkoposkinen ja tehoo irtos vielä yli 40hp..ja ton laakeri rempan jälkee ja läpät uusiin hiilikuituläppiin nii vähintää se reilun 40.. repäs tossa vanhoillaki laakereilla 4 vaihteella kaasun kaakkoon nii nousee keula ilmaan 80 km/h vauhissa vaikkei haluis...
entinen omistaja sano että siinä ois reilu 40. ja edellinen "crossi" mitä testasin nii oli 250 samurai.. ja tossa on ainakin kaks kertaa enemmä voimaa.
mutta vitun vaikee sanoo kun en oo ite penkittäny tota niin en tiiä varmaks,ehkä sekin päivä tässä koittaa jos saan penkitettyy lähellä ja halvalla.. nytki menee vaihto osiin sellasen pyöreet 800e mutta niillä osilla ajellaanki sitte kauan,paitti männällä...
hienoo ku ne laakeritki vaikuttaa niihi tehoihin... hölömö :D
Kaasuu kaakkoon? Kaasuu etelään, taisit vääntää taustapeiliä
ja sullako riittää raha toho sun 250cc pyttyy ja titaani jollymotoo ja 42 kaasarii.... ja et saa hm 125 irti ku 42hp.. ja kdxn tekniikka lahoo seuraavana päivänä että mukavaa ajoa vaan!
yli 11 kw eli yil 16 heppanen on moottoripyörä! ei ne kuutiot mitään kerro!
pikku korjaus tuohon HM cr kohtaan että siinä on tehtaan ilmottama 42 hp ja on muute tykein kone mitä on olemassa piikkeinä valmiiks kilvissä, kaveri omistaa ja GPS muna asennossa 150. luonnollisesti kyykyt ilmanvastuksen takia hieman ripeämpiä huipuissa nii sattuupa TT:nä vakio pytyllä 160
siis Cagiva Mito evo2

tm=paska

temmi on hieno ja tehokas. mut ei kannata ostaa, on oikeasti paska kokoajan saa huoltaa leipoo helposti kiinni vaikka kuinka yrittää olla säännöllinen huolloista ja muusta. ja vrm markkinoiden kallein toi tm blackdream(9??? euroo) on se hieno maksaa pyöräst yli 9000e ja sit koko ajan ostaa yli 100e mäntäsarjoja ja muita koneen kulutus osia. pikkuvikoja koko ajan ainaki. ja sen ku kebaa yli ni on tosi kivaa !!! ktm, gas gas tai husqvarna wr jos haluu kisapiikin ei TEMMIÄ!!!!!!!!
Haha, köyhä ja vitun kateellinen itkee.

Temmi on tehokkaampi kun KTM, GAS GAS tai husse...
CR125 myynnissä netti.motossa ja on 35hp... TM 125 vetää n. 40hp moottorilta, mutta renkaalta tietysti vähemmän.

Terv. EX TM SMR 125cc '08 omistaja.
kotari kestää paremmin ja saman verran tehoa siinä on, honda cr on suhteellisen tehokas myös, '06vm kuriton honda cr hm 125 on 41,6hp, siis katu käyttöön.
vitut ku kuriton honda cr ja löytyy reilusti yli 30kw oisko ollu 33.1 kw

että repikää siitä vitun nilikit.
se on hyvä se ku siinä paskassas on nii väljä kone jo yli 20v jälkee nii katokku löytyy. jos jollai on motot.netissä tai youtubessa dynovideo omasta rempatusta nii se ei tarkota et sun paskassas on
Temmi olis muuten hauska peli jotuu kokoajan remppaa ku niis on kisa koneet..
TT TM:mässä on hiukan yli 40 hevosvoimaa ja on markkinoiden tehokkain piikki täys tehoisena.
tehokkain on cagiva mito sitä ku laittaa vähä ni saa 45hv ja huiput reilu 210km/h
kyllähän siitä mitosta saa kun laittaa mutta kun ei tarvii laittaa ni HM:ästä löytyy sama, ja jos oike haluu hifistellä ni isompi kaasati ja korkeepaine takomäntä ni kyllä se piikkinä alakaa kulukee vaikka moto...
NNIiii vittu leikkaa hetikiinni
urpo. cagiva mito, tm, ktm, husqvarna tehokkaimmat täystehosina -.-

aprilia

juu kyl se on se aprilia sit siihen se kuuluisa tehari ja sit viel 154cc pytty rawe1ta2tai3 ni siin se on kaveri meni oikeil väleil 173kmh suoral
hieno homma hermanni.. on olemassa vaa rave 1 ja 2...

juu

kyllä toi Cagiva mito kuuluu vielä tohon porukkaan....
En menis sanomaan aprilia tehokkaaks... Katupyörä se on.... Husset nii WR ainot tehokas. SM katupyörä
on myös yamaha gpr/derbi gagiva mito siinä tehokkaimmat.
äppäpäpä unohdat 125cc yz
TM! puuttuu
Mítes esimerkiksi tm? tai husaberg? vie noi kaikki gg saattaa pärjätä.
kyllä se ktm duke 125 on se tehokkain kevari..... btw 11.8kw vakiona!!!!!!!!
mutta silti sietämättömän laiska.....
HM,TM,Husaberg,Ktm,WR,Fantic ja Gasgas on ne tehokkaimmat eihä apikka mee ku sen 130 tt:nä.
TM:ämmä on tehokkaampi ku mikää vitun apikka ja Cagiva Mito on tehokkain kemmu!
Hm:stä saa liki 40 heppaa tt -.- jos et tiedä mikä hm on nii se on honda cr 125 kuristettuna tieliikenteesee nii siitä voi päätellä minkälaiset tehot hm saa (crossin tehot)
Enemmänki vitu ääliö
voi olla tehokkaimmat mut rg 125 gamma oiken laitettuna jättää nää nykypäivän paskat iha mennetulle !

Tehokkain!

Tehokkain kevari on KTM 125cc racing kyykky (sama millä ajetaan 125cc moto gp luokkaa) tehoa kutitellaan ~70-80 hp! Ite pääsin koeajamaan sellaista alastaron kisapäivillä viimevuona, on meinaan tehokas peli. :D

Toi dude

tarkottaa varmaan mitä voi kaupasta ostaa eikä mitää motoGP pärriä^^

aaa

vai että 80 hp tehokas, mee ajaan 300+ turbo gsxr:rrää, sekin viä aika luumu

Kyll

Mika kallion ktm 125 pyörässä on 55hp . Ainakin mp messuilla näin se sanoi.

poika pätee

taitaa olla 2 pyttynen se sun tehopiikkis
KTM = Kiva Työntää Metsästä
ei sitä oo kiva työntää metsässä mutta on melko kevyt työntää siellä.
KTM = Korjaamolle Taas Maanantaina :D
KTM = Kasa Turhia Muttereita :D
Mullaki kato tos oltii frendienkaa pihalla ja sanoin et hei kamut , viritetää tota skopoa ne oli vaa että , joo mikäs siinä
No niinä sitte käänsin sen skopon ratti maahan ja kaverit kaivo taikuistansa jotai 759 heppaa ( samoja millä ajetaa aamu 8 lidlin hylljen välissä ) siinä ne tunki niitä siitä skopon renkaasta lusikalla ja sitte ku menin testaa nii on muute tehokas kulki 10" eturenkaalla ja valkokilpisellä takakatteella 511 km/h mutkas ja ois menny viel mutta suora alko jotai kutitettii siitä 333KW oli iha kivaa ja meni vaa about 16 min laittaa niitä heppoja siihe oli viel kuritki siin ja oli meinaan tehokas peli! Se oli mielestäni tehokkain kevari... Sitten heräsin ja päästin jonnen portaille.

VITTU!!

MUN KEVARI!! vittu SE ON TEHOKKAIN vittu PIEKSÄÄ KOTTARAISET JA KAIKKI PASKAT MENNEN TULLEN JA PALATESSA JA KEULA YLÖS KYTKETTYNÄ saatana!!!

Totta

Tää kevari on kieltämättä tehokkain
ai oikeesti???????????????????????????????????????
vittu MUN KTM KULKEE 200+ VÄHÄ ES:AA TANKKII JA KEVENNETYT KATTEET perkele!!!!

joojoo

Ostakaa sit isommat prätkät,ei näistä kevareista ohjuksia saa...

TEHOKKAIN

Husgvarna 125sm bike lehdes oli kevari vertailu ja husse oli tehokkain ja onhan se myös aika hieno!!! ;)

noei

siin testis oli vaa a1 katu paskoi.

niin ja kisa pyörien tehoissa ei ole eroa paljo paskaakaan

moromoro

Kisa pyörät(ktm, gasgasg, tm, yamaha yz valkokilpiset, honda cr valkokilpiset, honda hm)
Tehoa noissa kaikissa on koneelta ~35 hp ja takarenkaalta ~30hp.
Kotarissa on tasaisin tehokäyrä, gasgas ja tm tykkäävät yläkieroksista, honda hm, honda cr, yamaha yz ovat crossi koneellisia, niin päätelkää sitten tehokäyrä siitä. :D

moromoro!

Unohtu viellä lisätä tuohon Husqvarna wr 125, sen tehokäyrä sijoiuttuu kotarin kanssa samaan luokkaan :D

jeps

Uusissa Hondissa on vääntävämpi kone kuin vanhemmissa .esim vanhat valko-kilpi hondat on aika ylä-tehoisia ja hm honda on taas uutta mallia ja se on vääntävämpi.

se...

o mikään hm honda, kun hm on oma merkki joka on hondan ja montesan yhteistyön tulos. sanotteko ch-racingiiki joksi ch husseks tai ch cagivaks????

HVA Wr 125 31kw = 42.2hp

Juu omasta weerasta penkitetty 31kw takarenkaalta spessin putkel.

cagiva

Tyypit on unohtanu Cagiva miton!!!!!!

säälittävää...

miks hitossa ostaa helvetin kallis ja oikeen viimesen päälle laitettu ja rassattu piikki??? ajelet sillä kumminki sen pari vuotta ja sit siirtyy autoon tai isompaan peliin... ite ostin yamaha tzr125-rr ja kyllä siinä tehoja riittää noin niinku omiin tarpeisiin ja kyllä muutama kotkaki on jääny jälkee aika nätisti ku lasauttaa tehopiikin ni keula nousee sen 15cm ilmaan... kiinni on gianellin tehari ja acapowikin änkkä ja teholäpät ja pientä sälää... kyllähän se kuluttaa aika paljon mutta vielä ei kukaan ole ohi päässyt omilla piikeillään ja ihan paskan sama jos pääsisikin. huiput ovat siinä 160 luokkaa ja varmasti riittää!!!

On.

Koko keskustelusta huomaa mopopoikien tietämättömyyden asioista. Ylemmässä viestissä jotain järkeä paitsi ettei tuo tzr sitä keulaa nosta ilman kytkintä, niinkuin ei mikään muukaan kilvellinen 125cc pyörä. Toiseksi on huvittavaa katella, kun porukka kinastelee aivan marginaalisista konetehoista. Aivan sama onko siinä 30 vai 35 pollea, koneen luonne vaikuttaa enemmän.
Ps. superpietu oletan, että hemmonpäivillä penkitetty. Se penkki näytti himpun liikaa, että unoha toivees 40hp.

lol

esim. tm smr 125 keulii pelkällä kaasulla btw.

Kyllä, jokaisen teinin märissä unissa.

Ei se temmikään ilman riuhtasua keulaa nosta. Hei ja nostaahan vakio mankiki keulaa kaasulla, rivakka riuhtasu ja that's it. Ei nuo teidän kisamopot ole oikeasti mitään kuuraketteja, uskokaa jo.

?

Oma GPR125 nostaa ykkösellä keulan ilman kytkimen apua. Hidasajossa kun kääntää kahvan ääriasentoon niin nousee keula. Vieläpä vakio.

joojoo

PASKAN VITUT SE MITÄÄN NOSTAA

Hei homo

vittu sinä et ainakaan paskaakaan nosta
Vakio sulakkeella nousee vaan muna pystyy, ku tulee manki keula pystyssä vastaa...
tunge ase p-acarapovikkis perseesee vitut

Mito jokeen

Mito on vaan ihan paskalaitos. Rumakin vielä...... valmiit ominaisuudet täystuholle motarille ku leikkaa ja jäät auton alle. On nimittän nähty ku serkku pojan mito ei tykänny ku mentiin motarille.
Siihen rotiskaan ei ole luottamista yli 140 nopeuksissa... Kyllä sit näätte jos ostatte kyseisen pyörän... Toivon että mito kuskit eivät etsi minua käsiinä. Kerroin vain totuuden.

joo

3,1KW

125

Ittellä on tt kotka ja tehoo siitä irtoo sen n. 21kw ja menee yhtä kovaa ku husset ja muut endurot ja kiihtyy kyykkyjä kovempaa, mutta siinä 120km/h alkaa kyykyt menemään ohi. Kyllähän se hm väittää saavansa irti valkokipisestä cr:stä tt:nä sen 42hp, mutta epäilen suuresti, mutta vaikea sanoa, koska enn ole ajanu enkä koskaan nähny. En oo useasti nähny ketään vetävän endurolla moottoritiellä missä ajetaan kovempia vauhteja ja kyllä se mun kotka tollakin teholla kiihtyy tarpeeks hyvin, ku on vääntävät välit ja kyllä se keula nousee kaasusta jos istuu penkillä vähän taaempana. Kaveri on mitoo virittäny, että siitä on penkitetty 40hp ja kyllä se mito oikeilla väleillä ja vireillä menee sinne 200km/h asti mutta kiihtyvyys kärsii.
ei ******* mee mito 200km/h
ja muuten menee yli 200 km/h jos jaksaa edes vähä laittaa
HAHAHAHA KATOKU SÄÄ SAIT WR STÄ IRTI 42 HP HAHAHA :dd
Munki Husqvarna Wr on viilailtu pakoo ja imuu, 42-45hp hgs putkistol menis miljoonii

HUSSE VAI APIKKA?

oon tossa ostamassa kevaria jotain 2t smotoo jotai husqwarna sm tai aprilia sx tyylist oon ajatellu joten kummas on enemmä tehoo tt:nä apikas vai husses ku aikasamois hinnoissaki liikkuu

Cagiva mito

Cagiva mito on tehokkain kevari. täystehosena sopivilla väleillä oon päässy 216km/h gepsii.
se oo tehoista kii se vauhti 0.0
mee vetää ittes narun jatkoks
KTM on vitttu paras ! tunge se mitos isäs rectumii
et oo vittu tosissas: DDD TT:nä saat paskas kulkemaa max 180kmh ellet aja mount everestiä alas... ehkä jollai 180cc racing vittu motogp pannu kaasari rave yhistelmillä mut ei vakio pannulla.
et oo...

Haha

Täällä taas leiutaan kuinka 125cc kulkee 200km/h 250cc pytyllä. Voiko tästä tyhmempää ihmistä olla?

Asiaan. Kyykkyissä on suurimmat huippu nopeudet. Aprilia RS, Cagiva Mito ja Derbi GPR. Huiput TT:nä näissä 160km/h luokkaa. Miton 2008 vm kisakoneella antaa sen 35 heppaa. Tarkoititko tehokkaimmalla kevarilla vääntöä maastossa vai huippuja maantiellä?
Meikän aprilia pegaso kulkee sen 170 km/h täystehosena nii repikääs siitä.

idiootit

oottekos koskaan kuullu vanhoista miton pyöristä joista irtoo 125 kuutioisena 48hp? tosin niitä on valmistettu muutamisen kymmentä että joo..

idiootit

oottekos koskaan kuullu vanhoista miton pyöristä joista irtoo 125 kuutioisena 48hp? tosin niitä on valmistettu muutamisen kymmentä että joo..

idiootit

oottekos koskaan kuullu vanhoista suzuki peevee 50cc joista irtoo 55hv etupyörältä? etuvetoset peeveet on mun makuun

Honda jättää kaikki

haistakaa kaikki paska mun honda kyllä jättää kaikki tommoset vitun ruoskat
laitoin siihen isomman kaasarin ja 125cc koneen ja keulin ympäri samantien, ette varmaan usko mutta siinä on varmaan 10hp. tarkoitan siis honda monkeytä. KYLLÄ TULLEE NAISTA vaikka oonkin 35v. HAHAHAHAHAHHAHAAHAHHHA

ei ei ei :D

puhutaanko täällä konetehoista vai renkaalta saatavista tehoista :D kannattaa ottaa huomioon paras tehopainosuhde!

Haha

Haha LancerKäyttäjän viestit22.7.2009 01:09
"Täällä taas leiutaan kuinka 125cc kulkee 200km/h 250cc pytyllä. Voiko tästä tyhmempää ihmistä olla?"
Ei oo pahemmin kyllä tullu vähään aikaan revettyäx)
En muista millo oisin nauranu näin paljon :D oma cagivani menee 170, eikä nouse edes kytkimellä kauheasti ja on myös hiukan laitettukkin

haistakaa vittu

Mun pevetti menee gepsii 300 kmh ja o vakio....

juu samaa mieltä

juu kyllä se kdx, kx tekniikalla jättää sen Cagiva miton mikä kulkee 216(0 x valon nopeuden (tais unohtuu sulta yks nolla?)) siis se jää iha pystyy ko siihen kx ään on asennettu itte ledit taa!!!

HAHA

Ei maha tälle jätkälle naista tulla ku nimimerkkiki on homo. Miehiä korkeintaan...........
Ja keulii kaasusta eikö????
JUU ite kuulin jostai oisko ollu sp12??? en mee sanomaa mut joku SP oli kumminki ja oliko valmistettu 45? 90- luvun puol väliä kuitenki miun mielestä
mahdollisimman painava kulkee lujaa.
Tehokkain markkinoilla oleva on Yamaha ybr125,

painavin..

Painavin markkinoilla oleva on Yamaha ybr125.. tm on varmaa se tehokkain

cagiva

mun cagiva mito menee 255km/h gepsii

fudefighter

pistin fudefighterin kulkemaan 238km/h mittariin pienellä laitolla.

oma fighter

Omani sain kulkemaan 170km/h että aika paska yritys!
mun cagiva mito menee 220km/h mittariin oon laittanu siihen power filtterin tehoputken ja teho kaasarin ja uudet rattaat ja ketjut. sit yks kaveri sano et kun sen penkittäis nii siitä lähtis joku 50hp etupyörältä

24

Juu tuota noi 240km tunnissa täyttä paskaa josset kiinittänyt sit jotain vitun turbiini moottoria... Opetteleppa olemaan valehtelematta ja tuu kirjottelemaan tänne uudestaan sitten sella 160km...

"fudefighter fudefighter7.4.2010 11:33
pistin fudefighterin kulkemaan 238km/h mittariin pienellä laitolla. "

fudefighter

on se fude fighter tehokkain..kai siit joku 90 hv saa irti apupyöriltä. Keulii ihan 8 vaihteellaki. semmosen ku pistät ja viel kaikki kuristukset kii ni joha lähtee.. huiput siin 238km/h niiku joku jo mainitsi. Vedettii 4 pääl poliisiauton ali. voitin busan viivas ja ne teijän temmi lelut ei oo mitää verrattuna fudeen. näi asia o.

Rieju kuski

Kyl se on näin et rieju tykittää muut mopot maan rakoon. Setä siinenki kehu et ei oo enne noi nopeet piikkii nähy. terkkui salolaisille.  <3 Frans

cc

mun 125 sachs mad ass menee muna asennossa 280km/h tehoo on about 65heppaa turbolla ja 1300cc koneella

lol haista paska

lol vitu pellet mulla on jammu dt 125 kevari valkokilpisenä ja siinä tasan on heppoja yli 100hv !! vittu SIINÄ ON TEHOPUTKENA REINO5 YLÄKÄYRÄLLINE JA GIANELLI ÄNKKÄ JA KAIKKI JA KULKEE SEN 350KM/H MITTARIIN ETTÄ MENKÄÄ vittuun NOITTE PASKOJE GAGGICOJENNE KANSSA VOI HUOH OIKEESTI VITU NÖSSÖT OTETTAIS JOSKUS MATSII KEHÄS NII VETÄISIN PANAAN !!
Mun 50cc poljettavapappamankeli menee 200kmh sitku laitan ES tankkii nii siihen tulee montasataaa heppaa lisää. -benser69-

Veke

Mun mummon pyörässä on lamppu joka tuottaa valoo niin paljon että jos sen penkittäis nii takapyöriltä lähtis 500 heppaa ja etupyöriltä 1000 heppaa ja kulkee niin paljon ku jaksat vaa polkee

joo vittu en taia...

uskoiskoha???

aaaa

teiän temmit ja muut härpäkkeet on yksiä puutarhajyrsimiä...

kettujenkesänsyöjäjanemuutjotkatuleeperästätemmeilläeipääsemihkä

Katoin että yks oli pistäny 250cc ktm koneen kiinni kevari kotariin nii se on kyllä aika tykki sitte :) +50heppaa! Mutta ois makia ku pistäs nelarikevariin jonku isomman nelari koneen esim 350 - 400cc nii ois herQ

No voi huoh!

Siis voi vitun nobot!!! Kyttien piti viedä mun peeeveee dynoon ku ei niist kukaa uskaltanu ajaa sil täpöö!!! helvetti et ku katoin siit vierestä nii siit irtos 92 hepokattia!!!!!!!! Sit siin oli 7 kyttää pitääs sitä paikallaa ettei lähteny dynosta seinää ohjuksena!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nii se kulki onneks vaa sen 207 km/h ku oli lyhyet välit kii, sit ei ne antanu ku 36 euroo sakkoo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sitte heti kyttälaitoksen jälkee mä otin 5 kaverii kyytii ja samat kytät lähti perää ja sit mun pevettipevekki keuli kuuhun ja sit marssiin... (okei meni vähä överiks :D)

Motocross

Itse olen harrastanut motocrossia 7 vuotta ja kyllänoiden teho erot crosseissa on nii vitun pieniä etten ainakaan mä huomaa mitää eroa itelläni on honda cr125r crossi vm2005 ja se on oman kokemukseni mukaan kaikista kestävin mutta nää crossin on nii vitun vireitä että jos lähet päästelee moottoritietä parituntia putkee nii saat vaihtaa mäntää joka viikko niiku noi muutki sano kotari on iha vitun hieno ja sillee mutta kaikista surkein tehot perseestä varaosat maksaa ihan vitusti. osta joku aprilian kyykky ja ota kurít pois ni kulkee sen140 km/h

-.-

onks sillä teholla nii väliä vaan sillä miten sitä käyttää ja missä käyttää. Ja noista kotareistaki jos tehdas lupaa 40hp koneelta ni miks vitussa siinä ei olis kuha vaa säätää sen okein. ja porukka olettaa et HM cmr koneelta 42hp tehtaan mukaa ni miks siinäkää ei olis...

PS. maantieajossa ajatte väännöllä ja liikkevalojen välit hevosvoimilla...

Ja ei sitä voi sanoo piikiks jos johoki tungetaa 170cc pytty ja sillä ajetaa 200km/h..
ja sit tullaa sanoo et mun "piikki" vie sun piikin, mut mitä jos se toineki laittas ni eiks se ois +/- = 0
No sainpaha hyvät naurut ku lukee näit viestejä. bongasin ehk 7 jossa oli asiaa. tästä asiasta sen verra et mun kuulemani mukaan tossa HM CRM on tosiaan joku 42Hp ku ostaa tehtaan helvetin kalliit tt osat. Seuraavana perässä on varmastikkin temmi ku siinä on sama kone ku temmin crosseissa. Itellä rossina TM MX vaihdettu 38mm kaasari, v-forcen läpät ja hgs putki ja takarenkaalta anto 47HP. uskokaa tai älkää ihan sama mulle. Enempää tehoo ei piikkiseen oikei saa. ehkä hirveellä rääkkäyksellä joku 50hp mitä näissä moto gp pikkusarjalaisis ymmärtääkseni on. Joku aijemmin dissas temmiä et joutuu huoltaa kokoaja. sen selittää yksinkertasesti litratehot. tottakai siinä mäntä palaa nopeemmi jos siinä on enemmän tehoo. Temmit on muuten aivan helvetin hyviä, varsinki offroadiin suosittelen kaikille. Itellä ollu kawa 85 kx, 125 hondan cr ja toi temmi ja temmi ollu paras joka suhteessa. Hyvä läppä kyl ku joku kertoo tääl et piikkisestä löytyy 80 hepoo ja et on ajanu piikkisellä joku yli 220kmh-->. veikkaan ettette oo kukaa saanu piikkistä menee yli 200. Aprilia rs täystehosena menee gepsiin ainaki sen vähän alle 200 sen tiedän koska semmosen satun omistamaa ja broidi joskus kokeili. itellä ei ollu munaa ja veikkaampa iha ettei oo teilläkään. menkää kattoo peilii, sen jälkee menkää kattoo niitä teijän piikkejänne ja myöntäkää ettei ne oo mitää ohjuksia. sitte istutte perseellenne nojatuolii ja venaatte 2vuotta että saatte a kortin nii pääsette ajaa laillisesti jotai mistä saattas jopa löytyä täystehosena se 80hp. ;)
ja sit viel tohon et kyllä keulii piikkinen kaasusta tehopiikillä jos vähänki osaa ajaa.
vakiokin. eipä vaadi kummosia ihmeitä.

14v poika

otin ja menin koittaan paljo oma honda cr125r kulki ja ihmettelin etei se kulkenu ku 123 km/h eli nää jannut puhuu 100 prosenttista paskaa. vittu jos haluu pikkupojat päästä kovaa nii oottakaa että sataa lunta ja hommatkaa joku tonnine sportti kelkka nii saattaa mennäkki sen 200km/h.

PS.
harrastan ite crossia ja crossi pyäriä ei yksinkertasesti ole suunniteltu vauhtiajoon.
mulla meni honda cr 125r nelosella sen vajaan 80-90km/h mutta en viittiny lyyä vitosta silmää ku ei tarttenu,huomasin jotta kulkee tarpeeks mettäpoluille missä ajelen.. turha sitä on rääkätä 140e mäntää vaan sen takia että "lujaa on päästävä".... vitu uunot,miks että ota kypärää pois päästä ja aja seinään nii lujaa ku uskallatte,kattokaa sitte sen tällin jälkee mikä pyörä liikkuu ja kuinka lujaa nii sen perusteella valitsette pärrän...
V*ITTU MORJENS.... ei ***** miten tyhmä

siis lol

mun italjetis on 10 000 hevosvoimaa vääntöä ni että repikää siit!

äijä kerää ittes

vittu ei sullakaa oo siihe fygee
mu pyärä keulii polkimest ;DD

sfdff

Cagiva Mito ja Aprilia RS on tehokkaimmat kyykkykevarit. Sitten Enduro/SM tehokkaimmat on TM Racing,KTM EXC ja ne vanhat Honda Crm ja Yamaha Yz mitkä sai vielä rekisterii?
mu kypärä keulii sormesta

kylläkyllä

varmaan liimasit sen mittarin neulan siihen 238km/h paikalle : )

jotain jäi !!

sulta unohtu e! yb(e)r125
mutta kyllä se mito silti vie
mun papan vanha manki. Kulki sen 200 ja heppoja se 50

Voi helevata....

Jos oikeesti haluut kylän tehokkaimman rassin nii osta vaa joku kisa enska mutta varaudu sit siihe että saat sitä mäntää ja muuta kulutus osaa ostaa ihan tukkumäärin.... itelläni on suzuki rgf täystehosena ja irtoo se 33hp jonka tehdaskin lupaa... vakio välityksillä huiput on 160-170 välissä. ja kyllä sen miton saa 200 kulkemaan mutta vitun pitkä suora pitää olla että saa kiihtymään sinne asti ku välit pitää olla jo nii pirun pitkät....
ja mikään tt gpr ei kyllä keulaa kaasusta nosta vaikka mite yrittäs kyllä sitä saa kunnolla repästä sarvista että sellane lusmu jaksaa nostaa...
Videon haluun siitä et kevarilla mennää +200km/h. Kyllä munki Kyrpä keulii ku nään naisia. Älkää tulko muna pystyssä kertomaa mite just se teiä oma munanjatke menee yli 200 km/h. helposti se meneekii jos laitatte pienemmä eturenkaa
Jos haluut hienon , laadukkaan ja tehokkaan pelin niin osta se HM. +40hp TT:nä ja siihen vielä ostat sen tehoputken tai parhaimmassa tapauksessa teetät ja isompi pytty , kaasari ja välitykset niin pitäisi sinun nyt päästä ainakin sen 140 km/h
Niin ja se kevari kyykky saattaa mennä ehkä sen 180km/h joillain 18-18 väleillä ja kiihdytät sitten sen 1-5km ja juuri kun olet päässyt siihen 180km/h vauhtiin niin sitten tuleekin kolmio vastaan taikka stop merkki...

jvjvvvh

mites se ny sillee kun kevareissa on A1 tehot (11kw) nii väitetään että irtois 30hp vakiona vai onko nää puheet kilvettömii?
ne luulee et omat 2t pyörät lentää kuuhu asti
No perskuta rallaa! Minu yamaha dt 50 missä on pv kone, se lähtee niii perkelee äkäsee et jää etanallekki!
vedin 125 exc kilvelle ku oli vauhtia 200 on muute täysteho löytyy se 60 heppaa

asdggsd

pieni pieru pääsi
kerrotaanko täälä vitsejä vai mikä palsta tääoikee on?

niii

mulla on vittu polkuauto jossa on partakoneen moottori ja pillua tulee niin että ette ees ymmärrä!!

Ei näin

Kai nyt kuka tahansa ymmärtää, että piikistä ei millään tehoa saa kuten jotkut täällä väittävät esim. 350km/h? Kun Hayabusa, joka on maailman tehokkain sarjavalmisteinen moottoripyörä kulkee sen 400km/h vakiona.. ja se on kuitenkin 1300cc.

Ja mitäs muuta, itselläni on vakio kuristettu Aprilia Rs ja huiput siinä olen itse saanut lievään alamäkeen 142km/h Onhan se vähän turhauttavaa kun räsässäkin tehot vasta tt:nä pääsevät oikeuksiinsa, mutta kyllä sillä hyvin pärjää!

Ja toisekseen, kun hommaat kevarin ja pistät sen täystehoseks. 17v loppukesästä sitten satut jäämään kiinni täystehoisesta, niin voi hieman kyrsiä kun vuodella (tai puolella) viivästyy isomman pyörän saanti. Eli kantsii pikkasen miettii mitä riskejä on valmis ottamaan sen takia, että sen 2 vuotta saa egoilla muille kevarikuskeille ku oma pyörä kulkee 20km/h enemmän ja kiihtyy hieman paremmin.

Mitään en aio ruveta sanomaan 2-t tai 4-t jutuista, ne ovat mielipiteitä. 4-t kuluttaa vähemmän ja yleensä asiallisemmat äänet, mutta 2-t taas kiihtyy paremmin ja niin.

Hyviä pyöriä löytyy paljon, riippuen siitä millaista ajattelee. Kyykkypyöristä Aprilia Rs ja Cagiva Mito varmaan aika lailla parhaimmat vaihtoehdot. Jos täystehoseks aikoo laittaa nii Rs ei ole hyvä vaihtoehto, sillä sen muuttaminen tt-kevariksi maksaa lähes sen 1000e liikkeessä ja paljon vaikka itse tekisi (osat). Miton taas saa helposti tt:ksi

Itse en enduropyöristä kauheasti tiedä, eli niistä en sen enempää edes mainitse. Kyllähän se kevari kiva juttu on kun mopoon vertaa, mutta ei se sitä 2 vuotta pidempään kuitenkaan pysy. Eli onko sillä loppujen lopuksi niin väliäkään kulkeeko se 140 vai 160? jos noista vähän korkeammista nopeuksista puhutaan. Suurin osa vakio kevareistahan kulkee 90-110 välillä. Kuristettuja jotka tuon ylittävät ei hirveästi ole. Tässähän tätä.
Uusissa A1 piikeissä on lähes poikkeuksetta 11kw eli menee sen 100+ kaikki. Ja edelleenkää ne 125cc kireet 2t paskat ei lennä kuuhun.

Ahaa?

Viesti on muuten hyvä ja asiallinen mutta vähän pisti ikävästi silmään tuo hayabusa osio.
Ensinnäkin 1)vakiona pyörä menee 299kmh niinku kaikki muutkin uudet pyörät.
2) vaikka rajottimen poistaisitkin se ei kulje kuin n340
3) haluun nähä ku ajat busalla ton 400kmh, sillä vaikka laittaisit siihen lastut ja hiukkaskiihdyttimen ja turbon ahdinpaineeks 62000baaria niin se ei mee ku 360kmh max, ei ainakaan tällä planeetalla, sillä painovoiman voimakkuudesta ja pyörän painosta johtuen kitka elikkä pito ei riitä ja se alkaa sotkemaan tyhjää.
Se tuskin oli pointti kertoa faktoja busasta. Pointti varmaan oli se ettei ne kevarit loppujen lopuks kovin tehokkaita oo

jjuu

Anteeksi pienoinen erehdys, mutta kuitenkin, pointti oli jossain ihan muualla.. :) Sitäpaitsi, onhan tuo 340 aika hyvin eikö?

...

Oikeasti kaikki kevaria hommaavat mopoilijat uskokaa jo ettei kevarilla pääse sellaisiin 160 km/h+ nopeuksiin vaikka miten täystehoinen on. Mielestäni kevarin täytyy vain kulkea ja kiihtyä paremmin kuin teharimopot jottei sellaisille jää. Jos haluaa päästä vähällä rahalla ja työllä hankkii nelarin,jos taas haluaa hieman pirteämpää hankkii 2 tahdin ja laittaa täystehoseks koska niillä on turha ajella A1 tehoissa. Supermotot/Endurot kuten KTM EXC ja Husqvarna Sm eivät ole tarkotettu suuriin huippunopeuksiin vaan niillä tehokkuus luokitellaan 0-100 km/h kiihtyvyydellä. Kyykkypyörät on asia erikseen,mutta eivät nekään yli 160 km/h kulje.
"Jos haluaa päästä vähällä rahalla ja työllä hankkii nelari" onko ihan pakko aina yleistää tästä asiasta. Mulle ois ihan sama kuluttaako paljo, pitääkö korjata usein jne. mutta ostin silti nelarin. Ei siinä raha kovinkaa monella oo ongelma vaan se että ei kiinnosta kuunnella moottorisahan ääntä enää kahta vuotta. Kyllä mäki voin sitte yleistää että 2t pyörän ostaa pikkupennut jotka haluaa ajaa täyzii isi ostamalla kotarilla. Huom. kotari ei oo tehokkain kisapeli, mutta se on ainut minkä ne tietää.
sais muuten ton pikkuärränki kulkemaan sen 160 http://www.bikechatforums.com/viewtopic.php?p=2438546#2438546. edullinen luotettava nelari, tonkaan ohituksen jälkeen ei leivo vaikka taikinaan upottais.
vitun kikkelinoita mee kattoo youtubest nii näät ku mennää 125 yli 160

nooot!

muuuten ihan hyvin mutta noku busa kulkeee 315km/h ja kato vaikka ghost rideri turbo busaaa ni se kulkee VÄHINTÄÄN 400km/H että näin ja vielä tiedoks et nopein sarja valmisteinen moottori pyörä on kawasaki 1400 ninja ... näin
puhuttiinki VAKIOBUSASTA kaikki tehokkaat pyörät on sähkösesti rajotettu et ne kulkee max 299.

busakorjaus

Vaikkei ole tarkoitus bussista keskustella niin suomen ennätys 1800m matkalla seisovalla lähdöllä taitaa olla 372, tehty turbobusalla jossa vielä kaasut kiinni.
maailmalla pojat menee vielä kovempaa.

tiedokses

turbotettu busa menee 420km/h se on myös videoitu , miks porukka pätee asioista joista ei tiedä mitään ? kyllä ite ostaisin 4 tahti piikin ja bigborekittiä , teharia , yms . halvemmalla selviät ja on äänetki kivammat :D
Ei tässä muuten mitään mutta busalla on jo monee otteeseen mitattu yli 400 km/h lukemia...

Ei ole hayabusa nopein sarjavalmisteine

siis asia on näin että maailman nopein sarjavalmisteinen moottori pyörä on MTT Y2K turbiini koneella huiput ajettu 405,5 ja saa tieliikenne rekisteriin myös suomessa

joo vittu

eiks se ktm 125 exc oo maailman nopein sarjavalmisteinen moottotipyärä. Mun isoveljellä on kotka ja se kulkee ihan vitusti..... JEAH vittu!!!

Herätkääs

Kyllä se GPR ja NSR on varmaan parhaita 2t kyykkyjä. GPR Yamaha dt 125 koneella NSR Hondan koneel. Molemmat kulkee tt 160. Ja kestää vitusti paremmin ajoa ku noi mitot jä räsät. Eikä kulutuskaan ole kova about 4-6l/100km.... Japanilainen on paras 2t
vitut oo ku bmv rr1000 on TEHOKKAIN SARJAVALMISTEINEN PYÖRÄ.
hajapusa on vaan NOPEIN SARJAVALMISTEINEN,ottakaa asiasta selvää.. miks te luulette että poliisimoottoripyörät on bmw eikä suzuki????
ja se hajabusa ei mee ku reilu 300 km/h riippuen välityksistä mutta tehas välityksillä sen pitäs mennä 350
sun pyörääs ei oltu tehty sillo ko noi viestit o laitettu...
vitun ääliö saat tunkee faijas perseesee et hayabusa menis vakiona 400 km/h
tarkotatko nyt jotain drag busaa?? Normi vakiobusa nimittäin kulkee n.320km/h, ja teho takarenkaalta joku 200hp.
homosexuel. kyllä ne piikit voi olla 11KW papereissa vaikka todellisuuessa koneelta irtois 40hp. eikä se tarkota että kilpiä ei ois sillon, on vaan vaarana että posliinit tulee ja vie ne kilvet :D
pääsee sil melkein 150 ku pääsen omalla detsilläni 128 gps ja mittari näyttää 135

tehokkaat

KTM, husqvarna, TM, honda hm, enska/sm ja kyykistä gagiva mito aprilia rs ne o tehokkaimpia ps haluan nähä ku joku ajaa enska/sm mallilla yli 160 kyykyllä jopa mahdollista

sgsaga

Netissä olen nähnyt kun kotarilla mennää 175 gps:ssään. Muna asennos tosin. Ja täällä päin erään tyypin kotari kulkee 165+ tosin aika isot välit ja joutuu kiihyttää vähä enemmä, mutta autolla ajettiin perässä(ja gps mittas huiput). ja sitte vielä tähän kommenttiin:

"Jos haluaa päästä vähällä rahalla ja työllä hankkii nelari" onko ihan pakko aina yleistää tästä asiasta. Mulle ois ihan sama kuluttaako paljo, pitääkö korjata usein jne. mutta ostin silti nelarin. Ei siinä raha kovinkaa monella oo ongelma vaan se että ei kiinnosta kuunnella moottorisahan ääntä enää kahta vuotta. Kyllä mäki voin sitte yleistää että 2t pyörän ostaa pikkupennut jotka haluaa ajaa täyzii isi ostamalla kotarilla. Huom. kotari ei oo tehokkain kisapeli, mutta se on ainut minkä ne tietää.

Susta ymmärtää heti ettet oo ikinä kevaria omistanutkaan. Älä ala väittään että esim kaikki joilla on tt ktm 125 on jotain pikku penskoja jotka haluu vaan tehokkaimman kevarin. Jos vähänkään asiallisemmilla palstoilla liikkuu ja katsoo esim nyt vaikka husse,temmi, kotari poikien puheita niin näkee jo siitä etteivät he mitään typeriä penskoja ole. Itsellänikin on ktm ja ajelen porukassa jossa on sekä 2t että 4t kevareita enkä ole huomannut että 2t pojat olisivat yhtään lapsellisempia. Jotkut vain tykkäävät tehokkaammasta pyörästä, toiset vähän laiskemmasta jossa pienempi kulutus. Se on totta että 2t pyöriä saa huoltaa että pysyvät kunnossa ja bensan kulutus on myös aika suuri. Itseäni se ei kuitenkaan haittaa koska saan henkilökohtaisesti nautintoa kun saan ajaa tehokkaalla kevarilla. Väittely nelareitten ja 2t pyörien välillä on turhaa koska on mielipide asia kummasta pitää enemmän. Ja koitetaas nyt täällä suomi24 pysyä siinä asiassa mitä on kysytty eikä aina aloteta tätä typerää väittelyä. Kysymykseen vastaan myös että tehokkaimmat 2t supermoto/endurot ovat ktm,tm,husse,aprilia,gasgas (täystehoisena) nelareissa tod. näköisesti drd 125, yamaha. tehokkaimmat kyykyt ovat aprilia ja cagiva mito.
Onko sulla vikaa luetunymmärtämisessä? Ton kirjottaja sano että seki voi sitte yleistää, jos kaikki nelarin omistajat on köyhiä.
4t:llä ajavat ovat sivistyneitä, kun taas 2t:llä ajavat ovat mopopoikia.

Kiistellä voi!

Nämä perus kevarin teho höpötys palstat ei kyllä ikinä näe loppua. Itselläni on 125cc valkokilpi Yamaha Yz vm 90, siinä oli n. 36hp vanhalla kannella ja pytyllä, mutta nyt on kisakansi kiinni, jossa puristuksia tuplasti enempi, ja kyllä keulii kaasua kääntämällä joka vaihteella. Ps. Ja en kyllä ymmärrä miksi kaikki välittävät koneelta tulleista tehoista jotka joissain pyörissä on esim 42hp ja toisessa vaikka 38hp, tuskin niistä kaikki tehot välittyvät tiehen ja tuskin jokaisessa hussessa tai kottaraisessa on saman verran tehoa kuin saman vuoden tai tyypin pyörässä? Tehot ihan pyörä kohtaisia. Ja kun viivoille lähdetään niin tuskin se 2hp vaikuttaa mitään, kyllä se pyörä kimpoaa jos vain osaa oikein ajaa.
125cc skyteam manki! (Y)

tästä saa tehokkaan

vitut tommonen manki mihinkää lähe.. KUIN PURKKA TUKASTA vittu! kaveril on honda crb125. oon ollu kyl todistamas ku toi laittaa mitolle luun kurkkuu oli nimittäi tääl pattijoen seudul semmoi kakskaistanen ylämäki.. no cebi laitto kaasun lattiaa ni vittu se lähti. meni meinaa mitosta ohi ylämäes ja tää mito yritti kans pistää kaasuu niin vitusti, joutu laittaa jollekki kolmos vaihteelle (80kmh molemmi vauhtii mäen alkaes) ni cebi jakso vitosel (jos siin nii monta vaihetta ees olikaa) ni mennä ohitte. tot cebii oli kyl viritetty aika reilusti mut oli toi mitoki tt. tää cebarikuski on laittanu siihen pikakaasukahvan, lyhennetty imukaula (vastaa kaasuun nopeemmin), race eli kisa dellorto (21mm), ilmanputsarista imuletku vastatuuleen (ahtaa pikkusen ilmaa isois vauheis, 80kmh+) ja olin siin jotai muutaki mitä en muista.. oli mun mielest viel joku racing tulpanhattu mut varmaks en vanno tota.
Taas näitä paskoja trolleja...

hah :D

"kaveril on honda crb125. oon ollu kyl todistamas ku toi laittaa mitolle luun kurkkuu oli nimittäi tääl pattijoen seudul semmoi kakskaistanen ylämäki.. no cebi laitto kaasun lattiaa ni vittu se lähti. meni meinaa mitosta ohi ylämäes ja tää mito yritti kans pistää kaasuu niin vitusti, joutu laittaa jollekki kolmos vaihteelle (80kmh molemmi vauhtii mäen alkaes) ni cebi jakso vitosel (jos siin nii monta vaihetta ees olikaa) ni mennä ohitte. tot cebii oli kyl viritetty aika reilusti mut oli toi mitoki tt. tää cebarikuski on laittanu siihen pikakaasukahvan, lyhennetty imukaula (vastaa kaasuun nopeemmin), race eli kisa dellorto (21mm), ilmanputsarista imuletku vastatuuleen (ahtaa pikkusen ilmaa isois vauheis, 80kmh+) ja olin siin jotai muutaki mitä en muista.. oli mun mielest viel joku racing tulpanhattu mut varmaks en vanno tota."

johan vitsin murjaisit XDDDD kyllä ei cebarista saa millään tehokkainta kevaria. se nyt vaan on ikävä totuus että 4-tahdista et tehokasta saa. tai voit laittaa vaikka isomman pytyn mutta kevari se ei enää silloin ole. siitä ei vaan pääse yli eikä ympäri että ktm,tm,gasgas,husse,aprilia ja mito ovat ne tehokkaimmat kevarit vaikka te köyhät mitä tahansa vastaväitteitä vinkuisitte. siitä en tiedä mikä näistä paras on ja sekin on ihan omistajan mielipide millaisesta tykkää mutta tehokkaimpia nämä tt 2-tahdit on vaikka mitä väitätte.

Jos te vaan tahdotte..

Jos te tehokkaan ja nopeimman kevarin haluutte, niin siitä vaan MotoGP 125cc sarjan seuraaviin kisoihin pöllimään joku Aprilia? Kulkee jottain 220?

kevaripa kevari

Onhan se totta että jos 4-T kevariin laittaa isomman pytyn ei se ole enää mikään kevari. MUTTA eihän 2-T kevaritkaan enää mitään kevareita ole jos on TT. Tietääkseni kevarin tehorajoitus on 11kW.
Tos yks britti lehti testas kuin paljon cbr saa tehoa ulos... neki teki vaik mitä vitun kiihdytys pumppuja ja vitun ime letkuja ym. ym. ja ei saanu ku 15kw :DDD

tais olla aika paska mito kuski sitten... En ole ikinä kuullu että mito häviäis 4t alle 125cc millekkään... ainakaan asfaltilla
vitun pikkutyttö mee muualle kertoo tarinoita
ootko ikinä kuullu väännöstä ? :)
näihä se homma toimii ! ne joil o 4t ei vaa uskalla ajaa...

??

Mitä vittua väität aprilia mx 125 tehokkaaks. Alle 30hp takapyörältä tt. Et itse taida omistaa kevaria vai kuinka...

TM racing:P

Eiköhän tuo Temmi ole täys tehosena ja vakiona tehokkain

kawasaki eliminator on tehokkain

kun hommaa 175cm sylinterin ja nokan,yli 40hv

hhh

ei vittu mitä pässejä täällä taas onkaan... Tm tehokkain vakiona... Kisapyörät on tehty täysitehoiseksi ja ne kuristetaan olemattomiin tehoihin ku laitetaa valkokilpiseksi. Mikään kisapyörä ei ole vakiona tehokas ,mutta kuka nyt ajelee edes kakstahil vakiona.

LoL

Temmi myydään TT:nä

joo

meijän isä vetää teijän kaikkien isejä pataan. ja ÄSSÄT jyrää /,,/
Honda CBR on hyvä kevari, jos ei ulkonäkö ole tärkein asia.

honda ja kawa

parhaitaja tehokkaimpia ovat honda ja kawasaki kisa tekniikalla tappo pelejä... TM tehokas mutta täyttä roskaa suomeksi yks iso VIKA mutta husse ktm aprilia ja nämä hyviä ja luotettavia vehkeitä ja kyllä niilläkin kerkiää
Temmi on paras ja nyt sitten ei enää tarvi tapella siitäkään mikä on paras.

gfcnfgj

menkee vittuu ja ostakaa Dt125 athenan kisapytyllä ja putkella mulkut: D!!! kekee 70kmh vauhista kaasusta;)

tää o hurja peli

iskä osti mulle sellasen kyykyn hond cbrrän ja laitoin siihen tehoputken ja kaveri laitto renkaisii kisa ilmaa. pääsin sillä tutkaan 184km/h että imekää munaa.

4-T

Kaveriltani sattuu löytymään Honda cbr125 r jossa Devilin kokoputkisto, suutinsatsi ynnä muuta hilpettä ja menee GPS:ään vähän päälle 130km/h. Että kannattaako pulittaa itseään kipeäksi jostain kotarista jonka huiput eroavat cebosta noin 5-10 km/h? Ostakaa ihmiset nelari, ei ne oo niin lahnoja kuin luullaan...
Ne on NIIN luumuja kuin sanotaan, mutta silti parempi valinta taloudellisesti, koska ei ole mitään mieltä maksaa siitä bensakuluissa (4-t n. 3-4l/100km, 2-t -> 6l-.../100km yms. siitä että kaksitahti kiihtyy pari sekuntia nopeammin ja kulkee vähän paremmin, riippuen väleistä.

Mito

Mito on vaan ihan paskalaitos. Rumaki vielä...

jou

vitun pennut ostakaa auto.
jos ostaa 2t se ei yleensä ole kiinni vauhdista vaan kiihtyvyydestä !!! honda cbr125 r ei ooku 50 sek nii pääset jo 80 km/h

tästä huomaammekin suomi 24 keskustelu palstan laadun :)

tästä huomaammekin suomi 24 keskustelu palstan laadun :)
Tehokkain kevari vakiona? Kaikki mitkä ovat 11 kw tehoisia... Vai tarkoititko nopein kevari? Ainakin Aprilia RS 125 menee kyl nopeesti.

no huhhuh

Aprilia RS:sä on 29hp koneesta mitossa ilmeisesti joku 35(miton tehoista ei hajuakaan) ? Suzuki RGF:sä on 33hp koneesta ja räsä jää :D siinä on tehokkaimmat tt kyykyt ja ainii Aprilia AF1 siin on 35 hp koneesta tt. crossi/enduropyöristä ei oo mitään hajua paitsi että Suzuki S1 vie

haha...

toivottavasti ootte yhtä hyvii liikentees mitä jutut on!!
Pappikseen iskin 250cc pytyn, no heti ku ajelulle lähin ni tutkaan 193km/h... verot tuli eikä korttii oo näkyny kymmeniin vuosiin ja alkaa ikäkin jo painaa.. vituttaa vaan kun ei mennyt kahtasataa :(
Nättii settii täälläki kemmuis yli 40hp kevyest ja kaikkee pätemist. OK tehoo löytyy yz, cr honda ja husq, ktm sx, tm cross 125 ym sit nää laiskemmat ktm, tm enduro, gg, husq wr ym kutakuinkin. Krosseis enemmä tehoo ku endurois mut endurot kivempii kadul ajattaessa ja ittell on tm kilvis ja iha tarpeeks lähtee ja pari ktm:ää jääny taakse, mut ketä kiinnostaa et se ktm jää pyörämitaverra olis kevät ja pääsis nauttii ajelust kavereide kans tälläst ku lukee ni pää hajoo kiitos ja hei.
Moi. Mul on suzuki rgf jossa on pyttyyn sorvattu o rengas ura, eli kannen tiivistettä ei tarvitse jos laittaa paksulti tiiviste liimaa, tämä siis nostaa puristuksia ja tuo tehoja... sitten on Jolly moton tehari ja grv 250 pytty ja pakoaukotn säätimet. 32mm mikunin kaasari ja suuttimet säädetty oikein, muutenkin pyörä sääöissä ja timmissä kunnossa. mulla se ei menny kun 172km/h gps... Missä vika??? kaverit sanoo että niillä kulkee noilla vireillä sen 180...

Ja muuten tutulla on Aprilia rs tt ja tehari löytyy. menee 40km/h asti edellä (ei rgf voi vääntää kaasua kun keulii perkele ympäri) ja sitten rgf suhahtaakin jo ohi... Aprilia rs ei ole toivoa rgf vastaan.

Sitten on tutulla Cagiva Mito... Tämä on TODELLA tasa vertainen.. kiihtyy samaan aikaan rinnalla ja kulkee vain 3 km/h vähemmän... vaikka on 7 vaihteinen peli.

Sitten se mistä te täällä tappelette: KTM EXC kanssa kun viivoilla oltiin, tuli kotka 130 asti ihan rinta rinnan ja sittten ilman vastus alkaakin jo painamaan kotka miestä ja rgf vie taas voiton.

Rgf on vanhaa mutta tehokasta tekniikkaa. Mäntää vaihdellaan 10tkm välein ja samalla kannattaa katsoa pytyn kunto. Pakoaukon säätimet rassaillaan karstasta puhtaaks 2-3tkm välien. eli ei tää nyt niin vaikea oo huoltaa.

Ja jos joku on nelari miehiä nii sanottakoon että vein honda cbr (gianellin teharilla) mun Aprilia sr factory mopolla... joka on 50cc teharilla :DDD
Ja Hei... Tiiättekö miten saa kulkemaan minkä vaan vaikka 4t kevarin vitusti... hinaa sen tonne hornan vittuun ja pudottaa sieltä, kyllä vapaassa pudotuksessa 4t:ki saa kulkemaan yli 130 :D
mikä olis paras: Aprilia RS 125, Yamaha YZF-R 125, KTM 125 duke vai Derbi GPR 125 racing???
Keeway- vittu se poistuu
voi jumalauta että on hauskaa lukea kaikkea tätä paskaa, pellet ette saa irtoo mistää kotarin satapiikistä 80 heppaa mitenkään. enkä puhu paskaa merkistä sillä itse omistan kyseisen pyörän, mutta toi teidän paskanpuhuminen menee jo yli.

pyörä itse uutena = 8000€ + rekisteröinti ynnä muuta paskaa. katukäyttöistä EXC'tä ette löydä, josta irtoaa yli 80 heppaa. =D eikä se kone kestä mitää vitun 80 heppaa, jumalauta. kyseessä on 125, ei 600.

mitä itse isoimmillaan nähnyt;

EXC - 41.5 bhp / 165-170 km/h (akrapovicin änkkä, suuttimet, TT vehje)
SX - 46.0 bhp / 170-*km/h

ja kun ajatte kaasu pohjassa noin, se leipoo yllättävän nopeasti. kyseessä on kisapeli, vittu päähän, jos ei leivo niin räjähtää.

koko posti täynnä 13-14 vuotiaita teinejä
hahahahah ei vitussa....
Huomaa näissäki keskusteluissa et asialla on korkeintaan ala aste ikäset tai muuten sille tasolle jääneitä. kovasti Leuhitaan siittä kuinka mahollisesti omassa töysteho cagsussa on seittemäkymmentä heppaa ja seki melkein puolet liikaa!! koska melkein tyhmätki tietää et 65hp piikkisestä moottorista on silmma mahottomuus ellei asenna sitte jotain ylikoko pyttyä esim 180-190cc näilläki realistinen teho pyörii reippaasti alle viijenkymmenen hepan ja kestävyys on mikä on ajat muutaman illan jonka jälkeen Lasahtaa tien päälle!!!
kuule yamaha xt 125 vie noi kaikki vempeleet vakiona viivoilla
mitä vitun järkee noita on ees virittää mihinkää 200km/h ku suomessa moottoriteillä saa ajaa vaan 120km/h!!
virittele sinä vaan sitä partakoneen terää ja tapa ittes,oot muutenki turha.
honda HM:mmiä on enemmän kuin yksi suomessa niinkuin joku teidenRitari väitti!! Mutta siinä oli oikeassa että se on tehokkain ja pajon kestävämpi kuin kotkat suunmuut pilipali mäxät!!
mä ostin 25cc sukisukin ja se keulii kaasusta joka vaihteella ja kulkee 250kmh et repikää siitä ja nauran teille ku se on ainut maailmassa ja maksaa 4 miljardia mutta mun iskä se billgates osti sen mulle
ostakee joku 4tahti kevari esim rieju marathon tai yamaha xt tai derbin joku nelari ja muita riejun nelari kevareita kulutus on semmoset 3l sataselle huolto välit pitkät toisinkun 2tahissa kuluttaa semmoset 8-12l sataselle ja huolto välit ovat sosi lyhyet elikkäs nelarilla tulee ainakin kaks kertaa halvemmaks ajaa kun 2 tahilla
hankikaa elämä riidellä nyt moisesta asiasta! ostakaa suzuki hayabusa turbo nii on se 500 hp ja kulkee sen reilut 300!!!!!!!!!!!!!
Voi vittu mikä pelle. Ei sullakaa sitte tietoo moottoripyöristä.... siitä saa sen 600heppaa irti myös enemmänki. Ja kulkee reippaasti enemmän ku 300 -.- voin sanoo että sun pääs ei ees kestäis sitä vauhtii mitä se todellisuudes kulkee.
Ja vielä. Tm:ästä saa reippaat 40pollee ja mitosta saa täystehosena 45. Mito on tehokkain kevari kyykyistä. Temmi enduroista.
joo reippaat 40 pollee ei todellakaan saa temmistä takarenkaalta ja itseltä löytyy kilvellinen 125 tm lähtee ehkä hitusen paremmin kun esim exc mutta esim välityksiä vaihtelemalla ne saa lähtemään samanverra. Tehokkain taitaa olla hm 125 kisakoneella eikä rotaxilla niinkuin nämä uudenmalliset.
ai kisakoneella a-järvellä?
Voi vittu mitä porukkaa täällä.... Ei todellakaa saa 185 kmh kotkalla, vaikka kuinka säädät, fysiikan lait tulee jo vastaan!

vittu te kaikki ootte tyhjätoimittajia, ette tajua tippaakaan bensan höyrystymispisteistä taikka vauhtipyörän sorvauksen vaikutuksista!
Miten tuo höyrystymispiste mielestäsi tähän liittyy?

Sitäpaitsi bensiini on nestekaasua, sitä höyryä tulee ihan normilämpötilassakin.

Eikä siinä tule mitkään ysiikan lait vastaan.

Piikkiluokan ratapyörät kulkevat helposti yli 200km/h.
Onko kukaan teistä kusipäistä tajunnut että suomessa on rajoitus maksimissaan 120km/h?? MITÄ vitun VÄLIÄ SILLÄ ON PALJONKO SE KULKEE?? IHAN SAMA MENEEKÖ 140 VAI 160. HANKKIKAAA ELÄMÄ vitun PELLET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
voi vittu! onko kukaan edes puhunut siitä vielä että ostat eri rattaita ja vaihdat välit saatana? niin ja sillä saa naisia senkin impotentti pentti :)
Taitaa pojat noi HM:n 2-tahti Competion malliset olla nopeimpia kevari supermotoja. Uskokaa, kiitos.
naapurin rouvan Datsun 100a 1,1 C0UP3 menee jottai 350 tai jos ylämäki o ja vastatuuli ni jotai 440 ehk. sillä ku ajjaa 270 ja lykkää nelkkuu silmää ni keula nousee ainaki näi korkeelle.
taitaa olla meillä sama naapuri..
vittu tääl o palikka väkee.. Aprilia mx 125 tt:nä eli tyhjä putki, kaasari säädöis ja rave 1 taikka 2 ja ilmanputsarin kuri pois, niin luvataan 30hp takapallolta. apriliassa on suunnilleen saman verran tehoa kun teidän laiskoissa kotareissa. huseet ja dt ovat alinta kastia kevareissa..
Jos tehoja haluutte nii iskekää turbo kylkeen:D
mulla on kawasaki herkules, yhtä paljo tehoo ku herkuleksen haukkaris huipuit pyörii 350km/h paikkeilla mut sit ku pistää kolmosen silmää ni keula vaa nousee ja järki lähtee kaikkein huvittavin juttu on et se on viel vakio, 1.0 litranen kone aika mylly. kusettelin yks päivä yhtä kotarijonnee ni eturenkaan laakerit leipo kiinni ni iskin kytkärillä keulan pystyy ni ajelin sillei loppu vuode(uniikki pyörä) poliisit penkitti sen ku näytti nii hurjalta vehkeeltä, etupyöränapupyörältä lähtee about 360 heppaa kulkee, sit vielä pistää sitä uutta kisa öljyä joku euroshopper tai jtn? ni kulkee vielä enemmä täpöö, tässä raketissa on 12 vaihetta ja jokatoinen on välipataa mut vittu iha sama et lähtekää vaa vitun penat viivoilel ni varmasti jäätte saatanan pellet
Jos te vittu tehoja haluutte niin ostakaa Husqvarna Sm 125, laittakaa vittu 1.000.000cc kone ja maailman tehokkain putki ja vaihtakaa välit, ni kyllä vittu riittäis. Ette uskalla ees käynnistää. Hepokatteja varmaa 90.000 ja kulkee saatana 50.000km/h perkele! Eiköhä riittäis!
onks tollasia noi isoja koneita olemassa? jos on hauluisin nettisivun mistä vois tilata omaa Husq. SMR 125 O_o, ja paljo olis hintaa?
Tehoikkaammat enskapiikit:

1. Honda HM
2. GasGas ec
3. TM MX/SMR
4. KTM SX
5. Kawasaki KX
5. Husqvarna WR
mun tessu keuli töötistä ja endos vilkusta oli se niin hurja peli että piti myydä pois kerranki ku annoin kaasua nii päädyin kiinaan ku se kiihty nii nopeesti ja meni ainaki tosi nopeesti sit kerra painoin takajarruu nii kulu uus michelinin rengas puhki siitä kohtaa mihi se meni lukkoo ja sit kerra painoin etujarruu nii heitti kaverin mukaa aika 70000000 volttia oli se nii hurja peli mutta mitä tulee piikkisii rosseihi nii kyllä honda viä voiton :) mutta kotka on hienoin mielestäni. varsinkin 6 days tarrasarjalla
vittu mikä sota täälä ollu :D haistakaa kaikki vittu :DDDD
ei niitä vitun tehoja voi kattoo mikä kulkee eniten tai jos laitat 250cc koneen piikkiseen helvetti... tai jollai kusipäällä on 10000e kotka joka yrittää kusettaa kaikkia että sillä kasvais sen helvetin pieni mulkku!!!
Mul on 125 mm temmi, keulii niin perkeleesti kun gimman näkee. Kakkosellakin vetää pytystä pelkkää ruskeeta raitaa pöksyyn. Huiput noin 370 kilometriä kävellen ja putkassa kolme päivää. Isukki viritteli sen, kun mummo sai eläkkeen.
Pitää ollaa etupyörässä näkkiä, ettei tuu niin äkkiä.
Mun Kenialainen kaveri kävi ujuttelemassa Temmiä väärässä paikassa. Kovat kundit pyyhkäs tauluun sellaset lukemat kaverille, että se mun temmi käyttää polttoaineena punasta ja makeaa. Kenian poika ei saanut korttia ekalla, kun ei näkyny pimeessä. Nyt se on asvalttihommissa mun katujyrällä, joka kulkee noin 196. Siinä on 503 hevosta ja paisari. Eli täysin tt. Kiinnostuneet kyselkää lemmikäiseltä nopeinta kevaria.
Mul on AEG,n kuivaurumpu joka kiertää 15000. Jo alkaa laatat tärisee, kun on unohtanut tasapainottaa renkaat. Siin on Weetabixin Weetoksen takakumi, joka polttaa kumia 9 vaihteella.
Täytyy vaihtaa nappuloita ja kokeilla pedigree piskien nappuloita, jotka kuulkaa kestää. Seoksena tässä 2 tahtisessa olen käyttänyt suomen ajokoiran ja seeferin sekoitusta, jolla kiihtyy parhaiten, eikä savuta. Perhoskoiran ja buldogin sekoituksella olen kokeillu, mutta ei kiihy mihinkään. Savuttaa niin perkl..eesti
mun 125cc vepsa kulkee 300 mutta siihen täytyy ostaa uudet boorit etvetoakselin hydraulijärjestelmään viiden metrin välein ja mäntä kannattaa vaihtaa lasiseksi ennen kun se leipoo.
Vielä kun punot nippusiteistä nokkaketjun ja viilaat muutaman hampaan nokka-akselin rattaasta pois niin venttiilit vääntää paremmin ja kulkee 321 poliisin känykkään.
mulla on KTM 125sm laitoin siihen hayabusan moottorin ja kaikki muutkin osat ja aprilia RS rungon, menee 350km/h
Sehän on katsokaas sillä lailla että kevari eli A1 on maksimissaan 125kuutiosenttiä ja siinä saa olla maksimissaan 11KW(15hv).
Se on ihan turha väitellä että mikä on tehokkain kevari koska täysitehoisena se ei enään ole kevari vaan moottoripyörä!
Ja se on sillä lailla ,että jokainen pyörä on erilainen ja jokaisessa on jotain huonoa ja jotain hyvää, vähän niinkuin ihmisissä...
Periaatteessa tehokkain on nää "kisaset" 2t-kevarit. Vähän sitten ajotavasta riippuen esim. Aprilia RS taikka sitten joku supermoto. xd