yamaha pw 80 viritysohjeita?

TheThundaga

elikkä voisitteko laittaa tänne viritys ohjeita joilla saisi lisää vääntöä tiputtamatta vauhtia tai ehkäpä lisää vauhtiakin vai olisiko kannattavampaa vaihtaa vaan vähän tehokkaampaan crossiin ja myydä toi jammu?

mielellään asianmukaisia vastauksia :P

24

5588

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dzrgrzg

      putken sisältä kaikki pois tulee rajummat äänet ja vähän lisää kiihtyvyyt

    • kaupo

      kyl kannattaa virittää mite viritetään??

    • jianshe

      ota putkesta kuri pois iha alussa. änkän loppuosa pois. ilmansuodattimen muovinen paska johonkin josta tulee paremmin ilmaa. ite tein ikkunaritilästä sellasen

      • Anonyymi

        ei kannata ottaa muovista paskaa pois kosk muuten moottori ylikuumenee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei kannata ottaa muovista paskaa pois kosk muuten moottori ylikuumenee

        Eipä kuumene se just kuumenee ky siin o eessä semmone jäätävä laatikko joka ottaa myös tuuleen


    • virittäjä2

      viilaa sylinterin imuaukkoja poraa männän reikää suuremmaks ja osta isompi mäntä osta tehoputki ja äänenvaimennin ja osta kevarin kaasari ja mä oon ykstoist

      • gaypolo

        paljonkulkee


      • jammumiess

        Ja mä oon ykstoist😂😂


    • mopo virittäjä

      mitte tehään teho määntä ????

    • virittäjä 1

      imu ja pako suuremmaks ratastutsta muuttaen eli pienempi taakse ja isompi eteen tehoputki kanattaa laittaa kaasariin isompi suutin että saa enemmän bensaa

    • mr.papi

      No jotain pw80 nyt onkin järkeä lähteä virittämään... Eihän siinä muutenkaan pidä kytkin, niin sen jälkeen se ei pitäisi sitäkään vähää. Toisekseen sen jousitus on aivan karmea. Jouset hakkaa pohjassa kokoajan. Toki tuo pyörä ei ole isolle kuskille tietenkään tehty, lähinnä harjoitteluun sopiva.

    • eei

      Kyllä saa rajusti virittää,ennenkuin alkaa kunnossa oleva kytkin luistamaan, kokemuksesta tiiän.

    • virittäjä34

      Löytysikö jostakin kyseiseen yamahaan rajoittamaton cdi boksi?? Tulis lisäää tehoo ja vääntöö. Itelläni on Yamaha pw 80 2004 jossa on pyöreät liitimet? Vai saako rajoitinta ohitettua jotenkin?? KERTOKAA

      • ................

        Siinä on rajoittamaton CDI vakiona.


      • turha nimimerkki

        tunge letku perseesees ja laita toinen pää kaasaarin imupuolelle ni saat nossit. takaan että lähtee ainaki 3hp takarenkaalta!


      • Jutustelija1

        4.8hv antaa vakiona, virityksen sijaan suosittelen hankkimaan YZ 85 niin homma on bueno.


    • Kysyn vaa

      Mul on Yamaha PW 80 ja kulkee 80 km/h ja aion virittää sitä.

      Viriä tulee:

      -Isompi imukaula

      -Parempi ilmanputsari.

      Ja kyllä Yamaha PWeessä on ainakin 10hp.

      Mitä muuta viriä laittas???

      • Anonyymi

        vakiona 13hp pw90


    • Mopopoikajeri

      VaihtAkaa isompaa suutinta ja isompaa kasarii ja jos teillä on kurit reikää ne vittuu mutta mun yamaha pw 80 ei oon kurii ja siinä tuli teho mäntä jo valmiina tunkekaa ne teharit perseeseen ehkä jotain lisää teho voutulla mut ei kyl melkeen yhtään ja vaihtaa välitykset eli joshaluutte että kiihtyy paremmin taakse iso ratas ja eteen pieni toisin päin tulee taas noi vastakkain eli eri päin 😆

    • Mopopoikajeri

      Onko yamaha pw 80 kuria? Putkessa

    • Anonyymi

      Laitat vakio änkän tilalle megis tölkin, ahdat sylinterin täyteen sahanpurua ja käpyjä. Kantsee myös lyhentää mäntää vähän ja viilata imuaukkoja ja hankkia uus isompi kaasari :DDD

    • Tuo Yamaha on klassikko jolla moni suuruus on aikoinaan ajanut, sitä ei kannata muutella mutta kannattaa ostaa joku terhakkaampi laite tilalle ja jatkaa harjoituksia.

      • Anonyymi

        hyvä idea


    • Anonyymi

      ota DB killeri pois ja osta teho putki

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      40
      782
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe