Että voi olla masentavaa

htza_Great

HTZA:n kuva ilmestyy yön aikana tai aikaisemmin.
Kyllä sitä, poika parka, saa kuulla kunniansa.
Mutta, toisaalta, vamhahko, leskirouvien unelma?
Alle 18v. älkää vaivautuko, muuten kuin kehumalla.
Ei ku, alle 16v.

...
:)

66

3103

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muruseni odottaa

mutta mitäs tehdään jos nukahdan ennen sitä ja jää näkemättä? Kuiteskin otat sen pois ennen aamua ja taas jää näkemättä.
      Elämä on...ei halpaa vaan pettymyksiä täynnä.

• htza_Great

pettyä kuten minäkin, se on viimekesän kuva.

• taitaa olla
        htza_Great kirjoitti:

otos otettuna takaapäin, puskasta :D

• htza_Great
        taitaa olla kirjoitti:

otos otettuna takaapäin, puskasta :D

Joku voi sen ymmärtää takaapäinkin otetuksi.
        Jotkut yksilöt eivät, kertakaikkiaan, muuta voi.

• sama musiikkimaku
        htza_Great kirjoitti:

olet sitten mies tai nainen, viis valokuvista.

• nyt niin masentavaa? Vai eikö kamera kestänyt pärstäkerrointa ja jäi kuva saamatta.

• htza_Great

Väittävät että ihailijat joutuvat odottamaan koko yön, ennen kuin naama tulee julki.
        Minulla on tunne kuin Harry Potterilla.
        Mites sinulla?

• htza_Great kirjoitti:

Väittävät että ihailijat joutuvat odottamaan koko yön, ennen kuin naama tulee julki.
        Minulla on tunne kuin Harry Potterilla.
        Mites sinulla?

täällä onkin sitten hiljaista kun kaikki nukkuvat valvottuaan koko yön suuren sankarinsa
        kuvaa odottaen.

Omasta tunteesta ei juuri nyt parane puhua kun loma loppui tähän päivään, PRKL...

• varmaan
        mies-vm56 kirjoitti:

täällä onkin sitten hiljaista kun kaikki nukkuvat valvottuaan koko yön suuren sankarinsa
        kuvaa odottaen.

Omasta tunteesta ei juuri nyt parane puhua kun loma loppui tähän päivään, PRKL...

kesän kohokohta, kun on niiiiiiiiiin tylsää ja sateista.

• Mandi55

Hienoa ja tervetuloa meidän kasvollisten joukkoon, jotka emme häpeä hipiäämme ; ) Ainahan me ihmispolot luomme oman mielikuvan kasvottomista palstalaisista, minäkin olen luonut sinusta mielikuvan, että olet laiha pitkä kukkakeppi jolla on ruskean punertavat käärmeennahkakengät ; ) mutta kiva, että tulet esiin katsotaan pitääkö mielikuvani lainkaan paikkaansa.

• htza_Great

luulevatkin, sinun nimmarisi ei ollut avattavissa, tekstiä vain?

• ylläpito tarkistaa ja sen täytyy myös hyväksyä kuva. Katsotaan nyt hyväksyykö ne sen ;P

Ensi yö siellä taitaa mennä pyörimiseksi ;)

• htza_Great

Tulla tulli vastaan.
        Vuoden vanha kuva, tuskin minä sitä valvon.

• Mandi55

Kävin tekaisemassa HTZA nimimerkille isoilla kirjaimilla treffisivun. Onnistui ilman mitään heikkoutta, jopa isoilla kirjaimilla, joita väitit edellisessä ketjussasi jo otetun käyttöön. Tämä htza great taitaa olla jäljitelmä käärmeennahasta.

• htza_Great

käy treffisivuilla.
        Minä en voinut rekisteröidä tänne isoja kirjaimia: HTZA.
        En tiedä miksi.
        Mutta luottaa minuun voi, sen takaan.
        Pashaa en puhu, koskaan.

• HTZA:lle valittua nainen treffeistä ;)

• Mandi55
        A..N..N..A kirjoitti:

HTZA:lle valittua nainen treffeistä ;)

Ikä meni vähän yläkanttiin, ei kai tuo haittaa.

Jos nimimerkki on rekisteröity Suomi24;lle ei sitä voi käyttää kuten jo sanoin HTZA nicciä ei oltu rekisteröity. Itselläni ei ole treffisivua ja siksi pystyn hyvin pian tekemään sivun sinne.

Nyt jäämme odottelemaan innolla mahdollisia yhteydenottoja ja koska pääsen sisälle HTZA-rofiiliin kommentoin niistä teille.

Otsikosta tuli ainakin vetävä

Kääreennahkakenkäinen ketku ;

Epäilyni heräsi koska tämä great ei tunnistanut virallista nicciäni.

• olevan yleinen rekkautumispäivä menossa, niin mikä ettei..
      Kaivanpa minäkin nikkini naftaliinista, jospa näin pääsisin mukaan kilpailuun :)

• Yxitypy

Ei ollut vieläkään kuvaa.
      Ettet vaan laske luikuria tuon kuvan suhteen :=))

Mitenhän tuo olis. Uskoisko että olet aito HTZA, kun hällä tuntuu jäljittelijöitä olevan jonkun verran.

Jos olet aito, niin kauanko olet ollut tällä palstalla rekisteröimättömänä, ja miksi vasta nyt päätit rekisteröityä?

Työt kutsuu, mutta palaan illalla asiaan :=))

• torivahti

Olen ladannut jo useita kuvia, vain vuoden 1960 passikuva on kelvannut - olen siinä seitsemän vuotias. Poistin sen itse, koska ohjeiden mukaan kuvan pitää olla tuore. Mikä naamassani on vikana? Eikö suomi24-moderaattorit usko, että näin komeita miehiä on olemassa?

• Anskuliini
        torivahti kirjoitti:

Olen ladannut jo useita kuvia, vain vuoden 1960 passikuva on kelvannut - olen siinä seitsemän vuotias. Poistin sen itse, koska ohjeiden mukaan kuvan pitää olla tuore. Mikä naamassani on vikana? Eikö suomi24-moderaattorit usko, että näin komeita miehiä on olemassa?

joku ihme seula joka seuloo kaikki hyvät otokset pois, ainakin meikäläisen kuvista.
        Yritin monella kuvalla ja sitte kuva missä naama kiilsi, tukka oli liimaantuneena päätä pitkin ja suu oli vintturassa, se kelepas!

• Mandi55
        Anskuliini kirjoitti:

joku ihme seula joka seuloo kaikki hyvät otokset pois, ainakin meikäläisen kuvista.
        Yritin monella kuvalla ja sitte kuva missä naama kiilsi, tukka oli liimaantuneena päätä pitkin ja suu oli vintturassa, se kelepas!

Tämä on syytä muistaa kun lataa kuvaa.

Ohjeistus:

Voit ladata sivullesi kuvan, jonka enimmäispaino on 200 kt. Kuvan leveys voi olla korkeintaan 400 pixeliä. Korkeus on vapaa.

• Yxitypy
        torivahti kirjoitti:

Eivät varmaan usko sun komeuteen, ja luulevat sinun retusoineen kuvaas :=))

Olisit jättänyt sen lapsuuden kuvas vaan :=))

• torivahti
        Mandi55 kirjoitti:

Ohjeistus:

Voit ladata sivullesi kuvan, jonka enimmäispaino on 200 kt. Kuvan leveys voi olla korkeintaan 400 pixeliä. Korkeus on vapaa.

Ohjeiden mukaan. Onko sinun kuvasi tuore?

• htza_Great
        torivahti kirjoitti:

Ohjeiden mukaan. Onko sinun kuvasi tuore?

Ei ole naama, vielä, pahemmin muuttunut.

• Anskuliini
        Mandi55 kirjoitti:

Ohjeistus:

digikameralla niin että kuvan paino oli 49 kt,
        noin kuukauden ajan vaihtelin eri kuvia, josko nyt tärppäis.
        Facebookkiin kelpasivat hyvin.

• nykyään puskis
        Anskuliini kirjoitti:

Mulle kävi samoin. Eivät uskoneet joko tuoreeksi tai olin väärän näköinen ja oli ihan tuore kuva ilman muokkausta. Täytti myös ehdot koon suhteen. Täällä on jokin karsinta.

Me ollaan liian kauniita :) Niin sen täytyy olla :)

• torivahti
        Yxitypy kirjoitti:

Eivät varmaan usko sun komeuteen, ja luulevat sinun retusoineen kuvaas :=))

Olisit jättänyt sen lapsuuden kuvas vaan :=))

...chateissa saa laittaa useampiakin kuvia. Olisi kiva laittaa eri suunnilta: "Tällainen olen edestä - tällainen takaa - näin minä istun - näin minä makaan". :) Taikka passikuvasarja eri ikävuosilta. (6-vuotiaana ensimmäinen)

• Mandi55
        Anskuliini kirjoitti:

Sinun kannattaa soittaa ja kysyä, miksi kuvaa ei ole julkaistu. Minä vaihdan usein kuvaa ja pari kertaa kuvaa ei ole hyväksytty. Soitin ja kysyin syytä ja molemmilla kerroilla kuvat ilmestyivät sivulleni.

• Mandi55

Huomenta! tekokäärmeennahkainen ketku ; )

Ilokseni ilmoitan, että alle 18-vuotiaat sivuvierailijat, ei yhtään tärppiä. Käviöitä sivullasi kaksi toinen 57-vuotia ja toinen 60-vuotias. Luonneanalyysin mukaan 60-vuotias vierailija tuntuisi olevan sinulle sopivampi. Mieti ja kommentoi. Mutta lisäsin omalle mielikuvitus HTZA:lle lisää tuntomerkkejä ja nais-ihanteen mittoja ; )

Muista sitten kun lähdetään leikkimaan niin leikitään, eikä oteta leluja hiekkalaatikolta kesken leikin, eikä säretä toisen hiekkalinnoja suutuspäiten.

• kummastunut,,

että teet vääriin, sekä eeetiisessä mielessä, että varsinkin suomi24.fi ohjeiston näkökulmasta ja laajemminkin. Toimitko aina noin vastuuttomasti?

• Mandi55
        kummastunut,, kirjoitti:

että teet vääriin, sekä eeetiisessä mielessä, että varsinkin suomi24.fi ohjeiston näkökulmasta ja laajemminkin. Toimitko aina noin vastuuttomasti?

Minä en huutele puskasta.

Menehän itse aloitukseen ja aloittajan eettisiin näkökulmiin. Joka leikkiin lähtee se leikin kestäköön ; ) Toimin vastapuolen pelinsääntöjen mukaan. Suomi24:llä on henkilötietoni ja sähköpostiosoitteeni joten minuun he saavat kyllä yhteyden tarvittaessa.

• kummastunut,,
        Mandi55 kirjoitti:

Menehän itse aloitukseen ja aloittajan eettisiin näkökulmiin. Joka leikkiin lähtee se leikin kestäköön ; ) Toimin vastapuolen pelinsääntöjen mukaan. Suomi24:llä on henkilötietoni ja sähköpostiosoitteeni joten minuun he saavat kyllä yhteyden tarvittaessa.

tai ei, mutta ei sinulla ole oikeutta laittaa kuin oma henkilökohtainen profiilisi ja etsiä itsellesi treffiseuraa.

• Mndi55
        kummastunut,, kirjoitti:

tai ei, mutta ei sinulla ole oikeutta laittaa kuin oma henkilökohtainen profiilisi ja etsiä itsellesi treffiseuraa.

Puhu sinä minä pidän hevosta.

Olen jo varattu ; )

• Mandi55 kirjoitti:

siis totisinta totta, tuo treffi-ilmoitus, kävin katsomassa ;)
        Jos oikein muistan, niin htza väittää olevansa 58v, treffisivulle heitetty vuosi lisää........

• htza_Great
        A..N..N..A kirjoitti:

siis totisinta totta, tuo treffi-ilmoitus, kävin katsomassa ;)
        Jos oikein muistan, niin htza väittää olevansa 58v, treffisivulle heitetty vuosi lisää........

Treffisivuille, encä Irccaa enkä chattaile.
        Tuo irccu ja chatti oli pakollinen vaihtoehto.
        Minä pyörin Netissä ja täällä, on pari muutakin paikkaa mutta ne liittyvät töihin tai harrastuksiini.
        Jos jossain on rekattu HTZA, se en ole minä.

• juskapussi

Joku raja pitäisi olla! Menetitkö (jälleen kerran) harkintakykysi (jos sitä on koskaan ollutkaan)?

• saamme sua ihailla?

Pitääkö tässä koko päivä käydä naputtelemassa eikä urhoa ilmesty...

• namisuku

...tietysti! Kuvaani Skandinaavien Hunksien kanssa, ei mennyt läpi=D
      UUdempi Kuva, jossa olet Itse ja vaikka Koiruus Mukana on ok.
      Mun kuva tuli aikas nopsasti, illalla laitettiin ja Aamulla se oli jo Paikallansa.
      Retusointi kait vie aikansa, luulisin:)
      Nyt pitäis vaihtaa KesäFoto:)
      Kiva, kun Sinäkin monen aneluiden ja ruikutusten jälkeen rohkaisit Mielesi...heh;)

• .........

Onpas "poika" suosittu. Eilen rekisteriin ja nyt jo yli 300 kurkkaajaa,heh

• tuo..

Tämän palstan tasosta jotain?

• Yxitypy

Minäkin heti ekaks, kun tulin töistä kotiin kurkkasin :=)))

Näkee, että suurin osa palstalaisista on naisia.
        Kyllä taitaa olla HTZA:lla nyt kovat paineet, kun kaikki 50 palstan naiset odottaa kuvaa malttamattona :=))

Voipi olla että tulee kuvan suhteen vielä katumapäälle.
        Epäilen kun kuvaa ei ole vielä ilmestynyt, ettei ole mennyt sensuurin läpi :=))

• Yxitypy
        tuo.. kirjoitti:

tasosta, vaan miesten puutteesta palstalla :=))

Ja ihan tasokas kirjoittaja HTZA on. Ainakin itse olen saanut monet naurut hänen jutuistaan :=))

• .........
        tuo.. kirjoitti:

Niin senkö,että olemme uteliaita?Minä myös,kun kerta kurkkasin.

• ..........
        Yxitypy kirjoitti:

Kyllä taitaa olla HTZA:lla nyt kovat paineet, kun kaikki 50 palstan naiset odottaa kuvaa malttamattona :=))

Pahaa pelkään,että ollaan jo säikäytetty,eikä kuvaa tule.
        Täytynee taas iltasella katsoa :-).

• tuo..
        Yxitypy kirjoitti:

tasosta, vaan miesten puutteesta palstalla :=))

Ja ihan tasokas kirjoittaja HTZA on. Ainakin itse olen saanut monet naurut hänen jutuistaan :=))

Saan oikein "hänen" luvalla kirjoittaa nykyään täällä 50 palstalla. En tosin muista että tuollainen nikki kuin HTZA olisi ollut pari vuotta sitten täällä palstalla.

Tosin en ole mikään joka päivän tuttu täällä.

• Miss Billie
        Yxitypy kirjoitti:

että kaverilta ei edes löydy pokkaa laittaa kuvaansa. On sen verran kehua retostanut itseään, että paras on nyt vain väittää, että kuva ei mene sensorin läpi.
        Tuskin on kehumisille katetta.

• Yxitypy
        .......... kirjoitti:

Pahaa pelkään,että ollaan jo säikäytetty,eikä kuvaa tule.
        Täytynee taas iltasella katsoa :-).

varmaan käynyt.
        Ajattelin minäkin vielä yhdesti ennen nukkumaan menoa kurkata :=))

• Yxitypy
        Miss Billie kirjoitti:

että kaverilta ei edes löydy pokkaa laittaa kuvaansa. On sen verran kehua retostanut itseään, että paras on nyt vain väittää, että kuva ei mene sensorin läpi.

käy.
        Onko HTZA kehunut omaa ulkonäköään?
        Jos näin on, niin pitää olla melkonen pokka, jos kuvansa oikeesti laittaa. Silloin hänelle täytyy nostaa jo hattua :=))
        Ei siitä katteesta vielä tiedä, ennen näkee :=))

• tuo..
        ......... kirjoitti:

Niin senkö,että olemme uteliaita?Minä myös,kun kerta kurkkasin.

myös tuohon?

Kun hehkutetaan niin kovaa, tuollaisesta asiasta.

Kaikkihan me ollaan kuitenkin jonkun näköisiä liha/läski kasoja. Muutenhan täältäkään ei tulisi mitään.

• htza_Great
        tuo.. kirjoitti:

Saan oikein "hänen" luvalla kirjoittaa nykyään täällä 50 palstalla. En tosin muista että tuollainen nikki kuin HTZA olisi ollut pari vuotta sitten täällä palstalla.

Tosin en ole mikään joka päivän tuttu täällä.

Aloitin vajaa puolitoista vuotta sitten.
        Yritän selailla milloin oli eka juttu.

• htza_Great
        Miss Billie kirjoitti:

Ja, nähtävästi, unessakin.
        :)

• HTZA

???

• Yxitypy

viipyy?
        Palstan akat, minä mukaanlukien käydään jo kuumana :=))

• Kuvaa

muillakaan? Kahdesta kymmenestä neljällä oli kuva. Kun katsoin kaksi eri kertaa. Vain yhdellä miehellä.

Mehän ei kuvilla naisia valloiteta. Näin se on toiminut ainakin meillä....;)

Turhaan otat paineita ..

• tietenkään :D
        Yxitypy kirjoitti:

viipyy?

ole panijasta kiinni vaan henkilöstä joka hyväksyy tai hylkää kuvan ja siitä onko kyseinen henkilö töissä.

• kautta aikojen.
        Yxitypy kirjoitti:

viipyy?

Taisipa Hatsa vedättää mimmejä pahemman kerran.
        Eipä tainnut olla kuvaa edes laittamassakaan, kunhan kehuskeli :(

• yxitypy evk
        kautta aikojen. kirjoitti:

Taisipa Hatsa vedättää mimmejä pahemman kerran.
        Eipä tainnut olla kuvaa edes laittamassakaan, kunhan kehuskeli :(

koska jos ei kuvaa ilmesty, hän on kasvonsa menettänyt.
        Laittais edes sen pallopääpojan. Olis sekin parempi kun tuo kysymysmerkki :=))

• ...........
        yxitypy evk kirjoitti:

koska jos ei kuvaa ilmesty, hän on kasvonsa menettänyt.
        Laittais edes sen pallopääpojan. Olis sekin parempi kun tuo kysymysmerkki :=))

Nyt erimieltä kanssasi.Pallopäässä ei mitään,mutta katos kyssärimerkki,SE ON SUURI ARVOITUS :-)eli meitä pidetään yhä jännityksessä.
        Jos ei se pian tule,niin minunkin täytyy tulla jo rekatulla sitä "vaatimaan" :-).

• htza_Great
        ........... kirjoitti:

Nyt erimieltä kanssasi.Pallopäässä ei mitään,mutta katos kyssärimerkki,SE ON SUURI ARVOITUS :-)eli meitä pidetään yhä jännityksessä.
        Jos ei se pian tule,niin minunkin täytyy tulla jo rekatulla sitä "vaatimaan" :-).

siellä koko yön!!!!
        Poistin sen aamulla 6.30
        Siis kukaan ei katsonut?

No se palailee sinne josain välissä, aina joksikin aikaa.
        Niin ja joo, jos joku käyttää sitä vanhaa: HTZA:ta niin se en ole enää minä.
        HTZA, minuna, lakkasi eilen illalla.
        Harmi etten saanut sitä rekisteröityä, vaihtaisin vielkin jos voisin.

• HTZA

paskoo

• Yxitypy

Niinkuin epäilin, koko juttu oli provo.

Ei kovin kivaa tällanen :=((

• htza_Great
        Yxitypy kirjoitti:

Niinkuin epäilin, koko juttu oli provo.

Ei kovin kivaa tällanen :=((

Luulin kuvan näkyvän koko yön.
        Ja HTZA ei ole enää minun juttujani.
        Se on nyt tämä, rekisteröinnistä alkaen.
        H.

• G.J.
        htza_Great kirjoitti:

H.

Ei se kuva näy jos ei sitä sinne laiteta. Omani laioin eilen 16.02 ja ei se siellä näkynyt viellä edes 08.30. Odotustilassa oli.

• Yxitypy
        htza_Great kirjoitti:

H.

se sitten uskoa, jos mies kerran niin sanoaa :=))

• ja taas totean

että nettipalstat on täynnä ns. feikkejä miehiä.
      Ihan alkaa jo säällittään nuo ötökät,joita kirjakielessä miehiksi kutsutaan.

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      40
      3586
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      74
      3363
    3. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      112
      3010
    4. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      2727
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2144
    6. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      1988
    7. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      28
      1866
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1609
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      62
      1193
    10. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      26
      1095
    Aihe