Jospas hakisi taas vaihteeksi tiukkaa 18 v fitness-tytön pildeä. Ensin vähän suukoteltaisiin ja hieroisin tissejä että nuori tyttö rentoutuu. Sitten sukeltelisin alakertaan ja vähän suukottelisin sinnekin. Kehuisin vatsaa, reisiä ja piparia. Sitten nousisin päälle, lipsuttelisin tissejä ja panisin ensimmäisen roundin hellästi ihan lähetyssaarnaajameiningillä. Hetken panon jälkeen lisää suuseksiä ja sormetusta kunnes tyttö tulee. Hetki levätään ja taas suuseksiä. Tytölle niin monta orgasmia ettei se tiedä mikä päivä on. Loppuillasta sitten enemmän paneskelua ja helliskelyä.
Noin se tyttö tulee takaisin vanhemman kaverin luokse vaikka vähän kessiä löytyykin! :D
Unelmista totta - fitness!
21
424
Vastaukset
- oltava iso ja vahva, komea
Niin kyllähän ne fitness tytöt isoja miehiä katteleekin kuola valuen, mutta nuoremmat pojan rääpäleet jäävät nuolemaan näppejään kun ei pillua löydy mistään...
pitäis varmaan panostaa siihen syömiseenkin.- raameja hankkimaan!
Niinpä... ja etenkin kunnolla. Se poika joka ei syö kunnolla, on täysi pelle voimailijapiireissä. Se ei kasva, koska se ei syö. Monestikaan ei pillua tule kun ei ole raameja, yleensä bulkattu ulkonäkö, vähän mahaa ja lihaksia tietysti antaa kovan treenari kuvan ja siitä naiset pitää. Rihmakäsille ja homostelijadieettaajille on ne yleiset vipuvarsikuntosalit.. me roinaajat emme niillä tee mitään koska ei edes painot riitä ja laitteet ei kestä kun istumme niissä!
Että kasvata poika ensin parta ja tule mieheksi ( eihän tuollaiset 20v poikaset edes ole saaneet miehekkäitä kasvonpiirteitäkään )
Kävelevät hupparit päällä kaupungilla ja sitten innostutaan jee jee bodaamisesta.. varmaan pari vuotta j ust täyteen tullut ja tullaan tänne selittämään miten pitäisi syödä :D
Varmaan jotkut 12 v hupakot kattoo pitkään kun kynäniskapelle opettelee vähä "dieetille":. - kumoan sun väittees
raameja hankkimaan! kirjoitti:
Niinpä... ja etenkin kunnolla. Se poika joka ei syö kunnolla, on täysi pelle voimailijapiireissä. Se ei kasva, koska se ei syö. Monestikaan ei pillua tule kun ei ole raameja, yleensä bulkattu ulkonäkö, vähän mahaa ja lihaksia tietysti antaa kovan treenari kuvan ja siitä naiset pitää. Rihmakäsille ja homostelijadieettaajille on ne yleiset vipuvarsikuntosalit.. me roinaajat emme niillä tee mitään koska ei edes painot riitä ja laitteet ei kestä kun istumme niissä!
Että kasvata poika ensin parta ja tule mieheksi ( eihän tuollaiset 20v poikaset edes ole saaneet miehekkäitä kasvonpiirteitäkään )
Kävelevät hupparit päällä kaupungilla ja sitten innostutaan jee jee bodaamisesta.. varmaan pari vuotta j ust täyteen tullut ja tullaan tänne selittämään miten pitäisi syödä :D
Varmaan jotkut 12 v hupakot kattoo pitkään kun kynäniskapelle opettelee vähä "dieetille":.Bulkkipossut ei saa naista kyllä. Ei kehtaa edes rannalle mennä vaikka onkin lihasta, mutta läskivuori peittää sen. :( En suosittele sika bulkkia kun ei natuna se lihas kasva sen paremmin. Ainoastaan voimatasot kasvavat koko ajan, jos järjestelmällisesti treenaa ja syö helvetisti yli kulutuksen. Valitettavasti lihaskasvu ei ole sen nopeampaa kuin jollain 300-500 kaloriylityksellä. Älkää tehkö possuja itsestänne. KYllä tiukassa kunnossa näyttää aina paremmalle. Pienetkin lihat näyttävät isoilta jos erottuvat hyvin ja pieni rusketus pintaan niin avot!
- serena kutsuu
kumoan sun väittees kirjoitti:
Bulkkipossut ei saa naista kyllä. Ei kehtaa edes rannalle mennä vaikka onkin lihasta, mutta läskivuori peittää sen. :( En suosittele sika bulkkia kun ei natuna se lihas kasva sen paremmin. Ainoastaan voimatasot kasvavat koko ajan, jos järjestelmällisesti treenaa ja syö helvetisti yli kulutuksen. Valitettavasti lihaskasvu ei ole sen nopeampaa kuin jollain 300-500 kaloriylityksellä. Älkää tehkö possuja itsestänne. KYllä tiukassa kunnossa näyttää aina paremmalle. Pienetkin lihat näyttävät isoilta jos erottuvat hyvin ja pieni rusketus pintaan niin avot!
No ainakaan mä en ymmärrä mitä hienoa on ajella säärikarvat ja laittaa rusketusta ja sit painokin on vain jotain alle 100kg tai vähän yli sen... plääh.
Turvotusta pitää olla ja painoa...
ja mä ainakin henk. koht en ole koskaan ikinä harrastanut tätä lajia naisten takia, tää ei liity naisiin mitenkään, vaan siihen että saa jotain haastetta, saa enemmän voimaa, lihaksia, mitä nyt yleensäkin haluaa hakea.. - serena kutsuu
serena kutsuu kirjoitti:
No ainakaan mä en ymmärrä mitä hienoa on ajella säärikarvat ja laittaa rusketusta ja sit painokin on vain jotain alle 100kg tai vähän yli sen... plääh.
Turvotusta pitää olla ja painoa...
ja mä ainakin henk. koht en ole koskaan ikinä harrastanut tätä lajia naisten takia, tää ei liity naisiin mitenkään, vaan siihen että saa jotain haastetta, saa enemmän voimaa, lihaksia, mitä nyt yleensäkin haluaa hakea..Ja joku ei taas tiedä mitään treenaamisesta. On ihan paskapuhetta ettei muka lihas kasva sen paremmin kun aletaan ylensyömään... kyllä muuten kasvaa.
ja kyllä on rannoilla kävelty koko kesä ja ihan on pallomahaakin mutta on lihasta myös ja paino yli 120kg. Ei hävetä kävellä kun kukaan ei tule vittuilemaan :D
- - jaska78 -
bulkkipossut nimenomaan saa naisen, näkee jo tv sarjoista ja oikeasta elämästä- sillä ei ole mitää välii mitä joku sixpack puuhelmijätkä täällä selittää hah.
tosimiehet ei ole mitää neiti puuhelmifitnessukkoja vaan isoja sikaniskoja.
ja ne ei eti mitään pikkutyttöjä vaan 25-40v kauniita naisia. eikä mitää rumia lihaksikkaita ja miehekkäitä fitness jannija.- - jaska78 -
"KYllä tiukassa kunnossa näyttää aina paremmalle. Pienetkin lihat näyttävät isoilta jos erottuvat hyvin ja pieni rusketus pintaan niin avot! "
Näytät håmålta ja saat pelkkiä pikkutyttöjä. - UHOAA!
- jaska78 - kirjoitti:
"KYllä tiukassa kunnossa näyttää aina paremmalle. Pienetkin lihat näyttävät isoilta jos erottuvat hyvin ja pieni rusketus pintaan niin avot! "
Näytät håmålta ja saat pelkkiä pikkutyttöjä.Pör pör pör pör pruut pruut paa paa paa paa paa papapapapapapaaapapapapaa
pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö
Paan turpaa kaikkia.
- -Jaska78-
Niin joo netissä kyllä pöriset ja pelleilet mutta katotaanpa miten toi sun vitsailus toimii tositilanteessa...
voin mä uhota täällä ja onnistuu se muuallakin, mites sulta?
Etpä ole toistaiseksi tullu kokeilemaan etkä varmaan tulekaan.
ei toi sun mussutuksesi toimi oikeessa elämässä, ei mulle ainakaan oon sen verran ilkeä kaveri saatan tempoa sun naamas käsipainolla entiseks.- UHOAA!
Mitä sä siellä pöriset? Mee muualle pörisemään.
Etkä sä ketään fitnesstyttöjä nussi. Lähe nyt menee.
- pör pör pör
et sä mitään fitnesstyttöjä paneskele. sulla on kato oma vaimoke.
mitähän se sun vaimokkees sanos näistä sun fantasioista mitä sä kirjoittelet tänne suoli24 palstalle? pitäskö sille antaa pieni vihje näistä sun kirjoituksistas. tämähän ei ole suinkaan ainoa kirjoitus sulta. näitä sun paneskelufantasioitahan on koko peräsuoli24 pullollaan.
vai vittu tv sarjoista näkee et bulkkimiehet saa naisia
EI VITTU!
PRÖÖT PRÖÖT!
nyt kyllä meni niin hyväks perustelut et meinasin pudota penkiltä.
käytkö sä vittu ikinä edes ulkona, ku otat mallia jostain televisiosarjoista?
sun mielestä varmaan autojen renkaat vinkuu hiekkatielläkin ja autot räjähtää heti kun ne ajaa kolarin
ei vittu
PRÖÖT!
lähe nyt vittu jo menee äläkä tapa nauruun! eihän sulle voi muuta ku nauraa. sä nostat vittu melkeen 2 vuotta vanhan oman ketjusi ylös selittämällä et tv sarjoissakin kaikki bulkkimiehet saa naisia. ai vittu! kerro nyt ensinäkin missä sarjassa? - - Janne.
Taitaa olla prööt mies pahasti sekaisin, mutta sehän on sen ongelma.
Ikääkään tuskin edes 25v eli täysi puuhelmipoika.
Ota jo ne lääkkeet.- pur pur pur.
tosiaan, kuten totesimme, olen sekopää ja valitettavasti minulla ei ole siihen lääkitystä. joten sinun on yritettävä elää sen kanssa.
mutta palataksemme asiaan, että et sä mitään fitnesstyttöjä paneskele, koska sulla on vaimoke.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9198660/#comment-49059704
niin kai se vaimokeesti myös tietää, että olet kiinnostunut 30-50 vuotiaista naisista, vaikka olet naimisissa?
hmm... no totta kai se tietää? olethan sinä sentään mies. kun miehet esiintyy omalla nimellään. onhan sinulla ollut miestä kertoa vaimokkeellesi, että hengailet nettideittailu sivustolla ja kirjoittelet fantasioitasi fitnesstytöistä.
muista, että minä olen mukava mies. ollut vielä. sinun kannattaa seuraavaksi miettiä todella tarkkaan haukutko minua kateelliseksi sixpack hinttariksi tai insestin uhriksi. todella tarkkaan.
jep. et tiennytkään, miten oikeaan osuit sanoessasi minua sekopääksi.
pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur pur
PRÖÖT!
hih.
vituttaako, vituttaako? kuuntelen.
- -Janne.
No mitä nyt vähän kirjoittelin omaksi huvikseni, mitäpä kieltämistä tuossa sitten pitäisi olla.... siinähän se tuli sellaisena kuten sen esille toit.
- -Janne.
Itseasiassa oli aika hauska fiilis lukea nuo jutut tuolta linkistä.. hehheh.
- Janne78.
ja se on ihan oikein että otit itseesi räkänokka.
t. mave alle vuodessa 250kg.!- pör pör pör
PRÖÖT!
jaska räkänokkaneiti pyyti ylläpitoa poistamaan linkkaamani viesti. on siinä meillä mies. kutsunkin sinua tästä lähtien jaskaliinuksi. itse hehkutit viestissä, miten miehet kirjoittaa omalla nimellään ja sitten pyydät ylläpitoa poistamaan viestin.
PRÖÖT!
ei jumaliste mikä neitien neiti sä oot.
PRÖÖT!
mua ärsyttää. olen ollut mukava mies. huomaa aikamääre. olen ollut. en ole enää. kun mua alkaa ärsyttää, en ole enää mukava.
mua ärsyttää jos mua pidetään tyhmänä. ja nyt sä jaskaliinu yritit pitää mua tyhmänä. ai ai jaskaliinu. nyt sinulla on ensi yö aikaa pyöriä gaspin takin kanssa tietokoneen ääressä ja miettiä mitä teet.
joko pyydät minulta anteeksi. ja vaadin, että jokainen kirjain on kirjoitettu ISOLLA kirjaimilla. ja vielä j-o-k-a-i-s-e-n kirjaimen välissä tulee olla väliviiva.
PRÖÖT!
muuten tämä sota muuttuu sissisodaksi. ja se ei ole sinusta kivaa.
ja ennen kuin alat uhoamaan, mieti tarkkaan, mitä olet tänne nettiin nimelläsi kirjoittanut.
PRÖÖT!
piditkö minua niin tyhmänä, että en olisi ottanut tuosta sivusta kopiota talteen. luulen, että vaimokkeesi tykkää myös muista kirjoituksistasi vielä enemmän. vai luulitko, että minä lyön kerralla kaikki kortit pöytään.
näköjään olisi pitänyt tuostakin, kun piti poistoa pyytää oikein ylläpidolta.
PRÖÖT!
minähän sanoin, että minä vasta lämmittelen. ai ai leenuliinua.
ja aina on olemassa googlen välimuisti. sitä sinäkään et saa tyhjäksi.
- - Janne .
Ei se mitään haittaa kukkakeppi.
Olen edelleen sinua vahvempi ja ilkeämpi.
Niin pitkään haistelet pierujani ja olet vallassani, sekä kaikki täällä tietävät että olet luuseri ja häviäjä, kunnes tapaat minut livenä.
Eli sinun kynäsi mahti ei riitä perusteluksi mihinkään.
Olipa nimeä enää tai ei, niin se on ollut ja sillä siisti.
läl läl lää.- Voittajasi Janne
Internetti on minulle vain paikka minne survon kaiken p*skan sinun kukkakepin niskaan ja ärsytän sinua täällä.
Kaikkein suurin mahtini onkin se ettet uskalla tavata minua livenä.
Siksi olet naurettava luuseri ja minua heikompi kukkakeppi.
Tässähän se nähdään että pelkäät isompiasi, kun myönsit täälläkin
että et uskalla tapella livenä mutta netissä olet kovaa poikaa.
Kai sä tiedät että tytötkin osaa netissä aukoa päätään. Olet siis neiti.
Minulla on oikeus poistaa viestejä eikä sitä hävetä ääneen myöntää-
Olen myös julmempi kuin sinä. Et arvaakaan miten. - 33v karpaasi janne.
Voittajasi Janne kirjoitti:
Internetti on minulle vain paikka minne survon kaiken p*skan sinun kukkakepin niskaan ja ärsytän sinua täällä.
Kaikkein suurin mahtini onkin se ettet uskalla tavata minua livenä.
Siksi olet naurettava luuseri ja minua heikompi kukkakeppi.
Tässähän se nähdään että pelkäät isompiasi, kun myönsit täälläkin
että et uskalla tapella livenä mutta netissä olet kovaa poikaa.
Kai sä tiedät että tytötkin osaa netissä aukoa päätään. Olet siis neiti.
Minulla on oikeus poistaa viestejä eikä sitä hävetä ääneen myöntää-
Olen myös julmempi kuin sinä. Et arvaakaan miten.Ja arvaa mitä?
Minä en ole vielä edes lämmitellyt.
KUn sinut ulkona pieksen joskus niin en tarvi mitään lämmittelyä-
Lämmittelyt on 20v kukkakepeille.
- rosvopaisti
Velvoittaako islam kaikkia muslimimiehiä pitämään LAMMASTA salarakkaana?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892128Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361776- 1801326
- 241794
- 67732
- 59718
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </340514