AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

 /   /  /  / Onko muilla kokemusta

Onko muilla kokemusta

22 Vastausta 1 986 Lukukertaa
Viime syyskuussa ostin ko.kameran. 10 kk:n aikana 3 kertaa rikki ja aina sama vika. Yksinkertaisesti valikko lopetti toimintansa.

Ostin kameran GIGANTISTA ja SEHÄN ON TYHMÄÄ OSTAA SIELTÄ MITÄÄN! (siellä ei ajatella asiakkaan parasta)

Kameran "korjausreissut" kestivät viikkoja, viimeisin 2 kk! Toisella kerralla akku jäi Digiserviceen Tampereelle ja sen saaminen takaisin kesti 2-3 viikkoa!

Viimeisellä kerralla kamera lopetti toimintansa muistikorttia vaihdettaessa.

Takuu voimassa, mutta korjausta ei korvata koska korjaamon mukaan kameraa on kolhittu. Kamera matkusteli viikkoja Digiservicen toimipisteestä toiseen.

Joten, nyt sit ollaan ilman kameraa. Ei ole mitään järkeä maksaa 177 € korjauslaskua kun kameran tarjoushinta oli 199 €. Tarkistusmaksun 77 € joudun maksamaan. Eli kameran käyttö maksoi baltia rallaa 27 €/kk.

Myyköhän Gigantti kakkoslaadun tavaraa kun eivät kestä vuottakaan?

Hyvä merkki

Oliko koljun jälkiä, sille ei voi sitten mitään. Uusiin kameroihin tulee helposti vikoja, paljon tekniikkaa tungettu pieneen tilaan...itsellä kesti anttilansta ostettu olympus takuukorjaus 2-3vk...

oli kolhu

Muuten kyllä tykkäsin kamerasta. Videokuvan laatu oli tosi hyvä pokkariksi.

Digiservicen yx hemmo sano jotta kaikista eniten tulee korjattavaksi juuri Panasonicii ja Nikonii jne.

Vähiten Sonyn kameroita. Sony taitaakin olla seuraava valintani. Ja ostopaikka ei takuulla ole GIGANTTI!

Kaverit kehu, et Anttilan korjaus/takuupalvelu toimii.

vähänkö

"Kaverit kehu, et Anttilan korjaus/takuupalvelu toimii."

Oikeasti!! Oletko nyt ihan tosissaan eli siis paikka joka lähettää samaan paikkaan kamerat huoltoon, samalla tavalla eroaa muka jotenkin muista paikoista? Älä nyt viitsi oikeasti olla ihan nollat taulussa. Ja noista Sonyn kameroista, niin Sonyhan tekee kennot mm. Canonille ja niissä on ollut kyllä vuosien aikana todella paljon ongelmia, että en nyt lähtisi allekirjoittamaan tuollaista väitettä.

Tää menee jo niin pahasti vitsin puolelle, että en tiedä pitäisikö sulle itkeä vai nauraa. Toivottavasti tätä lukevat ihmiset ymmärtävät näistä asioista hieman enemmän kuin viestiketjun aloittaja. Ei siellä anttilan takahuoneessa ole pieniä tonttuja korjaamassa näitä laitteita, vaan ihan samalla tavalla ne lähetetään huoltoon kuin kaikki muutkin ja ihan samalla tavalla ne sieltä huollosta tulevat takaisin. Ja ettei tulisi yllätyksenä, niin samalla tavalla ne anttilankin tuotteet hajoavat!

pelkää

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1075128

Nyt kannattaa miettiä voiko sitä enää mitään ostaa kun anttilallakin on ongelmia!!!

ei ole tonttuja

"Ei siellä anttilan takahuoneessa ole pieniä tonttuja korjaamassa näitä laitteita"

Kuka niin on väittänyt?

Hajoaa Anttilan tuotteet, aivan. Vaan onko palvelu samanlaista kuin Gigantissa?

Kaikkia merkkejä ei todellakaan korjata samassa huollossa!

Taidat olla kovasti Giganttiin päin? Vai mikä sulla mättää? Väitätkö tosiaan, että sieltä saa vain extra-priima tavaraa? Jos väität, mä repeen paljon!

Edelleenkin kysymys on siitä, KUKA KAMERAN KOLHI?

Nyt en minäkään tiedä, itkenkö vai nauranko sulle.

eli katsotaanpas

Sanot, että anttilassa takuuhuollot ym. toimivat ja ainakin paremmin kuin gigantissa, mutta samanlailla ne siellä tuotteet lähettää huoltoon ja samaan mestaan joten suurta eroa ei voi olla. (Jätetään pois laskuista se, että joku voi sitä kameraa jossain välissä kolhia, menee muuten vähän liian sattumanvaraiseksi tämä juttu). Missää välissä en väittänyt että kaikkia merkkejä korjataan samassa paikassa, mutta jos Panasonicilla on tampereella huolto digiservisessä, niin silloin lähialueiden panasonicit niin gigantilta, anttilalta, prismalta, expertiltä ym. toimitetaan sinne!! Koita nyt pikku hiljaa tajuta, et voi oikeasti olla noin tyhmä. Ei ne viralliset huoltoliikkeet ole ihan hatusta vedettyjä.

Minua ei gigantti hetkauta pätkän vertaa, ainoastaan sinunlaiset typerät itkijät(kuluttajat), jotka eivät tiedä mitään miten asiat toimivat liikkeissä ja sitten itkevät niitä asioita täällä netissä. Mene lukemaan pari tarinaa aasiakas.netistä olet kuin suoraan niiden tarinoista.

Missään vaiheessa en ole väittänyt, että siellä olisi kaikki priima tavaraa, vedit tämänkin väitteen taas ihan omasta hatusta. Sinulla tuntuu olevan kovasti vaikeaa puhua mitään faktoja. Samaa tavaraa ne myy kuin kaikki muutkin, mutta sitähän sinun onkin juuria hieman vaikea tajuta. Sinähän se olit meistä, joka ehdotti gigantin tavaroiden tulevan muualta kuin muiden, en minä.

"1. Gigantin vika siksi, että myy huonolaatuisia tuotteita!"

Edelleen, myyvät sitä samaa kuin muutkin, gigantti ei ole sitä kameraa valmistanut.

"2. Gigantti voi vaikuttaa huoltoliikkeen vaihtoon, en minä. (ne lähettää sopimustoimittajalle)"

Jos digiservice on Panasonicin virallinen huoltoliike, niin siihen ei paljon mikään auta. Jos Panasonic haluaa itse sopia uudet sopimukset, koska homma ei toimi, niin se on niiden asia, mutta eipä taida olla tapahtumassa. Ei mikään liike lähetä takuuhuoltoja liikkeisiin, joilla ei ole siihen Panasonicin valtuuksia. Vai meinasitko, että kyseiset liikkeet tai huoltofirmat itse maksavat sinun huoltosi??! Ei kyllä se menee niin, että Panasonic sanoo, että näiden kanssa tehdään yhteistyötä ja HE tekevät takuupäätökset jonka pohjalta Panasonic maksaa viulut.

Minulle on aivan sama mistä se lommo sinun kameraasi on tullut, se ei ole missään vaiheessa ollut tässä keskustelussa merkitsevä asia(sinä kun et pysty todistamaan sitä, että se ei siinä ole ollut, etkä pysty todistamaan että kuka se on siihen saanut aikaan). Se on siis tekijä, joka ei tähän asiaan liity. Sinun asenteesi ja luulosi, ovat olleet ne mitkä eivät mene kyllä yhdenkään näistä asioista tietävän järkeen.

katsotaas taas

Olenko väittäny, että ne takuuhuoltopaikat on mitä sattuu eli tavarat heitetään sinne arpomalla! Sinä se taidat olla tavan taliaivo kun kaikki yksinkertasimmatkin asiat pitää kertoa yksittäin!

Kyllä helvetissä tiedän, että laiteilla on tietyt merkkihuollot. Sitä nyt ei tässä tapauksessa ole ollut tarvis selitellä. Tähän ikään todellakin tiedän mitä tehdä kun tuote hajoaa.

Ja täysin samaa tavaraa ne kaikki tuotteet eivät ole mitä ne myy. Esim. Gigantin ns. omat mallit=riisutumpia voisi sanoa karvalakki-mallit ovat halvempia ja heikkolaatuisempia. Piste.

En ole väittänyt, Gigantti on kameran valmistanut. Mutta liikkeelläkin on vastuunsa tuotteesta mitä myyvät.

Hyvä niiden on väittää, että minä olen kameran kolhinut kun itse en saa heiltä minkäälaista vastinetta(huolto)enkä yhteyttä.

On tässä muitakin seikkoja vaan enpäs sinun ja muidenlaisten kanssa viitsi moista asiaa mulkata.

Ehkä sinullekin joskus vielä tapahtuu samanlaista...mitenköhän sit sun suu pannaan?

Kerropas mulle mitkä ovat Gigantin arvot? Yritin googlettaa asiaa...aivan muuta sieltä löytyi eikä kovin mairittelevaa...

oikeasti

Et sinä oikeasti tiedä vittu mistään mitään!!! Juurihan sinä väitit, että gigantilla on vastuu vaihtaa takuuhuoltoliikettä jos homma ei toimi, että se on gigantin vika ja vastuu. Sitten tulitkin siihen samaan tulokseen kuin minä, että se on se Panasonic joka nämä päätökset tekee. Joten vedä nyt jo se Panasoniccisi hanuriin ja käy sieltä anttilasta ostamassa itsellesi huippu ei riisuttu super mega yksilö jotka tehdään käsin. Jos sulla on noin paljon ongelmia gigantin kanssa, niin mene sinne vollottomaan tai yksinkertaisesti, älä enää asioi siellä!! Tuskinpa kauheasti menettävät, veikkaan että säästyy jopa aikaa ja vaivaa, tiedä mikä riisuttu malli sulla seuraavaksi menee rikki.

Ps. Varo myös Markkaa, samat riisutut tuotteet ja sama paska palvelu. Go anttila!

massaviestintää , vie peelo

eläkä narise

mutta muista , takuu ei ole "uncondinental"-tyylinen eli jos olet pitänyt sitä huosujesi taskussa ja tuttuun tyyliin on kusta pikkasen lirahtanut punttiin niin kusivaurioita takuu ei korvaa

huollossa

Vaan ei kande korjauttaa. Sillä rahalla saa jo uuden kameran.

Kysymys onkin, kuka, missä ja milloin sen kolhi. Ja toisaalta vika on ihan sama kuin edellisillä kahdella kerralla!

Ja kun kamera on ollut kameralaukussa...

olet ääliö.

Oikeasti, oletko hieman tyhmä?? Onko myyjä tai Gigantti valmistanut kyseisen kameran ja jos se on ollut halpa, niin myyjä ei taatusti ole sitä sinulle myymällä myynyt, ei taatusti!!!!

Jos olisit halunnut säästää pari päivää, olisit vienyt kameran itse huoltoon, näin olen itse tehnyt kaikille tuotteille jotka olen ostanut niin Saksasta kuin myös Suomesta. Myyjäliikkeellä ei ole mitään muuta vastuuta asiasta kuin toimittaa tuote huoltoon ja kuten todettua, he eivät tuotteitaan kasaa ja jokaisesta tuotteesta löytyy myös maanantai versioita. Samalta tehtaalta ne kamerat tulee kaikille.

Tämä oli taas tätä typerän kuluttajan nyyhkytystä, kun ei niillä pässeillä ole aina kaikki nappulat kohillaan. Itse kun olen näitä kameroita joita myös joskus myymään parissa eri liikkeessä ja samanlaisia tapauksia tulee vastaan aina, juu myyjän vikahansa se aina on.

haista

Kyllähän sitä tuote viedään sinne mistä on ostettukin! Myyjäliike toimittaa sen maahantuojan valtuuttamaan korjaamoon. Eikö vain, tonttu?

Älä puhu paskaan, että kaikki tuotteet samalta tehtaalta. Vertaa Nokian kännytkin...missähän kaikkialla samoja malleja valmistetaan. Samoin on autojen laita.

Myyjää tässä ei morkattu vaan GIGANTTIA!

Paitsi, että Gigantin palvelu on syvältä...

olet edelleen

Niin, eikö myyjäliike toimittanut kamerasi huoltoon? Miksi siis valitat heidän palvelustaan, jos huollossa kestää niin valita sille joka sitä kameraasi huoltaa. Jos heillä ei asiat toimi, niin millä tavalla se liittyy kyseiseen liikkeeseen missä olet sitä ennen asioinut? Samaa huoltoliikettä käyttävät myös muut liikkeet, pitäisi sinun samalla valittaa hieman myös niistä, niin tulisi parempi mieli.

Äläkä nyt oikeasti rupea mussuttamaan mitään paskaa siitä, että jotain tiettyä mallia tulisi eritehtailta. Joo, kameravalmistajat haluavat tuhlata resurssejaan, että ne laittavat Expertin kamerat toiseen tehtaaseen, Gigantin toiseen ja Prisman sitten vielä kolmanteen. Sitten ne sieltä lähettelevät ne varastoihin jne. mutta hetkinen, mitäs käy sitten jos liikkeet tilaavat kamerat suoraan GNT:ltä, APUVA!!! Sillonhan voi mennä toisen liikkeen paremmat tuotteet ihan sekasin toisen liikkeen apinoiden valmistamien muovikameroiden kanssa, otappa äkkiä yhteyttä Panasoniciin ja varmista miten asianlaita on.

Ja edelleen ihmettelen, miten pystyt giganttia morkkaamaan asiassa jossa he ovat toimineet kuten laki heitä edellyttää toimimaan. Jos sinä olet niin vitun tyhmä, että et sitä pysty käsittelemään niin suosittelisin unohtamaan kameroiden kanssa leikkimisen. Juu ja kaikista Giganteista saa aina huonoa palvelua, niinhän se menee. Kerran minua koitettiin kusettaa Anttilassa takuuasiassa, mutta toimitin tuotteen itse huoltoon ja laitoin kyseisen paikan myymäläpäällikölle asiasta viestiä. Kaikki hyvin, sain laitteen toimivana takaisin ja asioin siellä liikkeessä vielä monta kertaa. Oletko oikeasti noin yksinkertainen vai mitä ongelmia sinulla oikein on?

vittu mikä

Toimitti huoltoon ja sieltä se lähetettiin edelleen toiseen huoltopaikkaa. Kamera matkusteli postissa Etelä-Suomessa baltia rallaa 2 vkoa yhteensä.

Panasonic käyttää Digiserviceä, joka ei näytä olevan kovin nopea ainakaan, eikä pahemmin välitä asiakkaistaan. Väittivät Gigantille jotta ovat ilmoittaneet mulle asiasta. Vaan ku eivät ole ja mun soittoihin tai soittopyyntöihin ei ole vastattu!
Mitenhän hoidat asioita jos et saa Gigantista tai Digiservicestä tarvittavia henkilöitä kiinni. Aina ei voi olla henkilökohtasesti sinne laukkaamassa.

Ja minä en niitä kolhuja ole aiheuttanut! Sinä se pönttö olet...lue aikasemmat viestit.

Ja enemmän paskaa palvelua saa Gigantista kuin muista yhteensä. Ainoa joka on ollut ystävällinen, on se kundi joka on ottanut tätä risaa kameraa vastaan.

Ja tässä globaalissa maailmassa samaa kamaa valmistetaan ympäriinsä. Onhan Nokiankin tehtaita Kiinassa ja aika paskalaatusia kännyt nykyään onkin.

Ootko Gigantin agentti kun noi kuuppa kuumenee???

typerät

Typerät kuluttajat ne vaan myyjää aina rassaa, vaikka nyt ei omaa alaani varsinaisesti enää kosketa, mutta samanlaisia tapauksia sitä tulee aina välillä vastaan. Edelleen ihmettelen, miten se on Gigantin vika, jos tuotteen huollossa kestää, se ei tule kuntoon huoltoliikkeessä jne. Kyllä siellä on varmasti suorat numerot mihin soittaa ja sähköpostikin on keksitty.

Etkä sinä edelleenkään perusta väitteitäsi millekään faktoille, kunhan vain auot päätäsi ja puhut paskaa.

No herättäähän

tämä ainakin sen kysymyksen, että kannattaako ostaa liikkeestä, joka myy tavaraa, jonka takuu- ym. huollot ovat tuota luokkaa. Sanovat, että Gigantti myy halvemmalla, mutta tuosta sitä hintaa sitten tulee. Kyllä jälleenmyyjä on ihan samassa ketjussa maahantuojan ja takuuhuoltojen kanssa ja moraalisessa vastuussa samalla tavalla. Gigantista kannattaa ostaa kahvinkeittimet ja muut pikkusälät, mutta mitään vähänkään kalliimpaa ei tämän palstan mukaan kyllä kannata sieltä hankkia. Kyllä he myyvät ja rahastavat erittäin sujuvasti, mutta siihen sujuva palvelu loppuu. Sen jälkeen ei asiakkaasta oikeasti välitä kukaan eikä kukaan ole vastuussa oikein mistään ja olemattomat pikkuhommat ottavat tolkuttomasti aikaa. Köyhän kannattaa ostaa erikoisliikkeestä a bit kalliimmalla, niin homma edes jotenkin toimii, amen!

No ei

Näitä huoltoliikkeitä ei kuitenkaan niin paljon ole, että kyllä ne "erikoisliikkeet" käyttävät ihan samoja huoltoja kuin mitä kodinkoneketjut, marketit yms. Jos tuote lähetetään huoltoon ja huollossa kestää, niin sille ei vaan voi mitään. Onhan Canonin ja Nikonin valtuutetulla huollolla kesäisin aina väh. kahden viikon jono(monesti lähempänä kuukautta), eikä siihen auta yhtään mistä liikkeestä ne kamerat sinne Helsinkiin lähetetään. Ja jos sinä ostat Sonyn telkkarin eli tätä vähän kalliimpaa kamaa, niin tuskin löytyy eroja takuuhuollossa kyseisen paikkakunnan muiden liikkeiden välillä, sillä ne menevät suurella todennäköisyydellä samaan paikkaan.

Tässä kyllä näkee selvästi sen eron, mitä kummallisuuksia kuluttajat liikkeiltä odottavat ja miten ne asiat oikeasti tapahtuvat, oikeassa elämässä.

jälleen kerran

Gigantin ja Digiservicen numeroissa ei ole vastattu ja Digiserviceen jätettyihin soittopyyntöihinkään EI OLE VASTATTU!

Olisiko mun pitänyt matkustaa 250 km Tampereelle henk.koht. kysymään asiaa?

Sepä on ympäristöystävällistä? Eiköhän tässä tapauksessa tullut taas aivan tarpeeksi ongelmajätettä perheeseeni? Enstex maksat tuotteesta ja sitten vielä sen hävittämisestä.

1. Gigantin vika siksi, että myy huonolaatuisia tuotteita!
2. Gigantti voi vaikuttaa huoltoliikkeen vaihtoon, en minä. (ne lähettää sopimustoimittajalle)
3. Fakta on se, että minä en sitä kameraa kolhinut!

Nyt sain kameran romun takaisin...vienkin se toiseen korjaamoon arvioitavaksi. Katsotaan mitä sitten...

Siinä olet oikeassa "typerät kuluttajat" aivan, kun ostavat paskaa GIGANTISTA. SE NYT VAAN ON TYHMÄÄ OSTAA GIGANTISTA!

anna kun

Et voi oikeasti olla niin tyhmä, että et ymmärrä, että KAIKISSA TUOTTEISSA on maanantai kappaleita ja jos Panasonicilta on tälläinen juuri sinulle tullut niin voi voi!! Syytä siis samantien kaikkia muita liikkeitä, verkkokauppa.com yms. koska myyvät myös huonolaatuisia tuotteita, mutta ethän sinä sitä ymmärrä. Ei ole olemassa liikettä, jolla ei olisi ollut rikkinäisiä tuotteita myynnissä ja koska kyseessä ei ollut mikään Mirai, Murai, Zuki Zuki tuote vaan "laatumerkki" niin kävi huonoa tuuria. Nyt kun sinä vielä otat silmänkäteen ja katsot ne Panasonicin huoltoliikkeet eli ne korjauspaikat mihin se kamera saadaan lähettää:

http://www.panasonic.fi/servlet/PB/menu/1056364_l16/index.html

WAU, olipas siellä suunnaton valikoima ja mahdollisuus vaikuttaa. Jos lähin paikka on se Tampereen digiservice niin ei kai ne nyt rupea sitä postittamaan helsinkiin. Eikä se Jukka Pekan kamerahuolto saa korjata takuuseen tuotteita, kun se ei ole virallinen Panasonicin huoltoliike. Ymmärrätkö sinä nyt tämän asian, yksikään liike ei voi sille mitään, jos huoltoliikkeen korjauksessa kestää ja se on myös huoltoliike joka tekee päätöksen mahdollisesta tuotevaihdosta. Ja kameran hävittämisestä ei sinulle mitään kustannuksia tule, nou hätä.

Mutta sinähän saat jatkaa itkemistä, ei siinä mitään se on ihmisen oikeus. Muista tulla sitten itkemään lisää, kun se pesukone jonka ostat veikonkoneelta hajoaa parin kuukauden sisällä. Voit sitten aloittaa taas pitkän valitusvirren siitä, kuinka veikko myy surkeita mielen pyykkäreitä jotka tehdään jossain pakistanissa.

esimerkkinä

Canonilla oli yhdessä vaiheessa käytössä heikommat lcd:t ja ne menivät helposti rikki. Yksi malli josta oli ihan tuhottomasti valituksia oli Ixus40, netistä ja forumeilta löytyy varmasti lisää tietoa. Noh, kuvitellaan että samanlainen jantteri ostaa tuon kameran paikasta X, sitten se hajoaa ekalla viikolla. Viet sen paikkaan X, jossa ne sanovat, että ei mene takuuseen, mutta voivat sinun pyynnöstäsi lähettää sen huoltoon. Se matkustaa Jas Tekniikkaan, on siellä muutaman viikon, sinulla palaa käpy. Tulee takaisin liikkeesseen, jossa sen saavuttua sinulle lähtee tekstiviesti, "kamerasi on saapunut huollosta". Ryntäät iloisesti paikkaan X vain huomataksesi, että kamerassa lukee ei korjata, ei takuun alainen vika. Noh, sitten sinä tulet vihaisesti nettiin ja kirjoitat, että paskan myivät, nämä kamerat tulevat joltain kakkostehtaalta thaimaasta ja kyseinen paikka X oli ihan perseestä eikä saanut mitään aikaan ja kaikki kesti(eikö kuullostakin ihan helvetin tyhmältä?). Sen sijaan mitä sinun olisi pitänyt tehdä, olisi ottaa yhteyttä kuluttajaneuvontaan sekä tuotteen valmistajaan tässä tapauksessa Canon Finland. Muutama kaveri saikin tuotteen huollettua ilmaiseksi, kun saivat "todistettua" että eivät olleet kameraa voineet itse rikkoa, Canon antoi periksi. Onhan se kiukuttelu myös ihan kiva tapa, mutta ei siitä mitään hyötyä ole.

Ixus40

Oudointa tässä tapauksessa on se, että
1. ko. korjausfirma ei ole ottanut minuun yhteyttä
2. minä en ole saanut yhteyttä yrityksistä huolimatta(soittopyyntöihin ei reagoida)
3. erittäin moni ihminen ymparilläni on kertonut samanlaatuista tarinaa(totta) Gigantin "palvelusta" = kun asiakkaan rahat on saatu, hänestä ei piitata vrt. jos ostat auton yksityiseltä=takuu loppuu kun perävalot näkyy
4. tämä asia etenee kuin etana, koska täällä vain odotan yhteydenottoja jotta saisin lisätietoa eritahoilta(tyhjä itse soitella koska eivät vastaa)
5. kuluttaja-asiamieheen otettu yhteyttä(Gigantti ehti ensi, koska odotin heidän soittoaan viikon saadakseni heidän kantansa). K.as.mies kertoi mitä Gigantista oli kerrottu ja mitä jätetty kertomatta

suurimmat vitutukset: ei ole kameraa, rahat meni, ongelmajätettä lisää, aikaa ja energiaa palanut ihan liian paljon

En pidä kiukuttelusta, tykkään et asiat pystytään sopimaan. On erilaisia tapoja hoitaa asioita. Mielestäni jyrkkä, tiukka linja bisneksessä ei ole hyväksi yrityksen imagolle. Joskus on parempi antaa periksi, ihan sen maineenkin vuoksi.

"vielä toistan sulle"

Kyllä tiedetään, että näitä maanantaikappaleita on!!!

Jos olisin ostanut sen muualta: asiakaspalvelu olisi satasella ollut parempi! Verkkokauppaa on käytetty ja kertaakaan ei ole tämmöstä sattunut.

Juuri Panasonicin huoltoliike on tämä Digiservice, joilla on ainakin 2 toimipistettä: toinen Pitäjänmäellä Helsingissä ja toinen Tampereella.

Ja Pitäjänmäeltä se oli lähetetty Tampereelle, jossa joku Iivana sitä korjaili. Matkustamaan kamera on päässyt.

Ongelmajätteistä on maksettava, ainakin pääkaupunkiseudulla, en sitten tiedä pitääkö siellä Takahikiällä.

Sinä se et näytä tajuavan! Kokoajan tuotteiden laatu heikkenee valmistajien ahneuden takia ja kuka siinä kärsii? Kuluttaja tietenkin. Sinä varmaakin haluat heittää saturaisia ja tonttuja ihan vaan huvin vuoksi hukkaan. Ostella vaikka joka kuukausi uuden lelun ja heittää sen roskiin? Eikö se olekkin mahtavaa kuluttamista? Ja maailma pelastuu?

Ja jos Veikon kone hajoaa takuuaikana, totta mooses siitä käyn valittamaan Veikolle. Jatko riippuukin siitä, mitä Veikko vastaa ja tekee asialle? Eikös vaan, tonttu?

Etkö sinä penää oikeuksiesi eteen? Mitä? Sinä vaan hyväksyt virheet ja tuumat "Hups, meni rikki, ei voi mitään"
 /   /  /  / Onko muilla kokemusta

Asiantuntijat

  • SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku



Lisää keskusteluja aiheesta

Facebookissa suositeltua

Tietoa mainosten kohdentamisesta