Mokkula Filippiineillä

SnoukkaBoy

Hei!

Onkos kellään tietoa toimiiko läppäriin kytkettävä mokkula Filippiineillä? GPRS:kin käy.

Myydäänkö siellä Prepaid-liittymiä, joissa on dataominaisuuksia. Mitähä ne maksaaapi jos joku tietäs.. Ja mitä operaattoreita sitä on.

3

1138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TAT

      Hei!

      Muuten taisi olla vaikeata hankkia mokkula tai saada toimimaan omaa Suomi mokkulaa siellä kun on hankalat sopimukset ja taitaa puuttua ne dataliittymät kokonaan siellä. Vaimoni asuu siellä ja lähden nyt tämän kuun lopulla sinne ja palaan joskus toukokuussa. Olen vienyt sinne jo kaksi mokkulaa ja niitä ei ole saatu toimimaan ollenkaan ja ajattelin että jos se yksi oli lukittu vein toisen, niin sekään ei toiminut. Mutta vois tässä katella kun nyt käyn siellä että millaiset systeemit siellä yleensä on. Niin se että kaikki kännykkä liittymät on siellä prepaid periaatteella toimivia niin se voi olla että ei saa datalinjaa ja omakaan Suomi liittymä ei voi siten avata datalinjaa. Mutta en ole 100% varma tästä. Matka on nyt kolmas sinne...

      • aapeli123

        siellä ostettua prepaid-liittymiä joka kaupasta niin kuin Euroopassa vai onko niitä vain erikoisliikkeissä...olen kesäkuussa menossa muutamaksi viikoksi,tulee takuulla halvemmaksi hankkia paikallinen prepaid ja ilmoittaa numero Suomeen,soitelkoot siihen jos on asiaa...


      • TAT
        aapeli123 kirjoitti:

        siellä ostettua prepaid-liittymiä joka kaupasta niin kuin Euroopassa vai onko niitä vain erikoisliikkeissä...olen kesäkuussa menossa muutamaksi viikoksi,tulee takuulla halvemmaksi hankkia paikallinen prepaid ja ilmoittaa numero Suomeen,soitelkoot siihen jos on asiaa...

        Niitä saa kaikkialta, niitä myydään ihan omakotitaloissa ja niitä kutsutaan mini marketeiksi ja "toisen kotipaikkani" likellä oli ainakin 4 sellaista paikkaa samalla kadulla joissa ladataan prepaid kortteja. Muuten kortit kannattaa ehkäpä ostaa SM kaupoista joissa on ainakin viralliset kortin myyjät mutta näissä mini marketeissa taitaakin olla että ladataan niitä. Lukee isolla lakanalla tai kyltillä "repaid Load Na Ditto" Elikkä lataa täällä.
        No voin tässä kysyä huomenissa vaimoltani kun chättäillään että oliko tosiaan näissä mini marketeissa kortteja myynnissä kun itse en tullut ostettua ja siten jäi vähän epävarmaksi. Minulla on Saunalahti ja se kyllä toimii siellä kunhan ei ole mitään saldorajoitusta ym. käytössä. Hinnat mitä voin sanoa että ne ei päätä huimaa siellä jos ajattelee 10 - 20€ ja se on noin 1000 PHP pesoa niin sillä jo juttelee siellä pitkään...
        Yritän muistaa huomenna kysyä tarkemmin niistä korteista ym. enemmän. Vaimollani on myös prepaid kortti mutta toisinaan takkua tekstareitten lähetys sieltä kun on huono kenttä vaikka asuu ihan Manilan läheisyydessä että siellä on tosi huonot kentät. Tuolta löytyy myös tietoa liittymistä ym. http://wikitravel.org/fi/Filippiinit


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1012
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      798
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      735
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      727
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      666
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      112
      577
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      560
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      528
    10. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    Aihe