miksi asunto ei mee

kaupaksi

asunto on ollut minulla myynissä 14kk.olen matkan varella pudottanut hintaa jo yli 10% , ei mene kaupaksi, mikä neuvoksi.lahjoittaako pitäisi.

6

1623

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lisää alennuksia

Kaikki menee kaupaksi, kun hinta on sopiva. Lisää vaan prosentteja pois hinnasta. Pudota toinen 10 prosenttia. Nyt viimeistään kannattaa saadat asunnot myytyä, ennen kuin tulee vielä suurempi taloudellinen romahdus.

• wkiSi

onko ekala kerralla ollut liikaa hintaa, ei kaikki koskaan tule toista kertaa

onko asuntosi syrjäseudulla, sellaisia alueita on paljon, keskustaa on vain yksi, pieni alue.

onko vuokrattu, "valehteletko jotain vuokratuottoja",
      usein kysyvät verotoimistosta edellisen vuoden tuotot, eli jos valehtelet, häipyvät ikuiseksi.

Koska vapautuu, on paljonsellaisia jotka asuvat ja yrittävät myydä ylihintaan, varmaan puolet ei käy edes katsomassa.

ARVAAN,
      pyydät aivan liikaa ja asuntosi on jossain hieman syrjäseudulla, kaupungin yhdessä lähiöstä joita lähiöitä on kymmeniä.

Myäs itsemyyjiä ei kaikki edes mene katsomaan,
      eivätkä netistä löydä ilmoituksiasi.

Minulla kun nyt myin viimeiset 2 v aikana lähes kaikki pois, oli muutama ostaja joka oli kaukaa, ei edes katsomassa käynyt, kun osti, eikä tinkinyt.
      OLI suurilla välittäjillä.

• jotka karkoittavat

ostajat on aika paljon. Siis ihan sellaiset asiat voivat vaikuttaa, kuin asunnon siisteys esittelyn aikana sekä mm kuinka se on sisustettu. En nyt tarkoita sitä että tarvitsee innoon lähteä kämppää sisustamaan, vaan perus siisteys. Miltä asunnossa tuoksuu, jos haju yltää kämpästä rappukäytävään asti, niin ei kukaan tahdo siellä asua. Samoin onko asunnosa kylmä, vetääkö ikkunoista? Nosta esittelyn ajaksi hiukan lämmitystä esim. Esitteletkö itse, vai kenties välittäjän kautta?
      Jos itse pidät esittelyt, monet kaikkoavat jo senkin takia, koska eivät ns uskalla tutkia asunnon vikoja tms.

Eli, tuuleta ja siivoa kämppä ennen esittelyä. Laita kaikki valot (myös päivällä) päälle ennen esittelyn alkua. Siivoa varastoon kaikki tavarasi jotka eivät kestä katselevaa silmää ja anna ostaja ehdokkaiden tutkia rauhassa asuntoa. jos sinulle on piha, pidä se hoidetun näköisenä.

Näillä ohjeilla asunnon välittäjä möi minun asuntoni ensi esittelyssä reilusti yli pyydetyn hinnan ( ei mikään tarjouskauppa kohde ).

• suosittu?

Yleisilme ja paikan rauhallisuus?
      Onko palvelut lähellä?
      Joko mamut ovat vallanneet seudun?
      Kaikki vaikuttaa.

• tai,

vuokrakämppä.

sinä näet, et taida ola kauppias,
      kyllä joku huijari sen ostaa ja alka avaatimaan alenuksia , kun huoma sinut.

se on melkein ammatti jo useile.

• ahneella ....

-50% hinnasta pois niin SAATTAA? mennä kaupaksi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1920
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe