Onko tosiaan mahdollista, että joku mies saattaa olla naiselle liian hyvännäköinen.
Usein naisilla on pitkät listat siitä mitä toiveiden miehen pitää olla; hellä, huumorintajuinen, tosimies, jne, jne, ja sitten lopulta että; "tietysti myös hyvännäköinen". Kuitenkin joskus kuulee täsmennettävän vielä ettei kuitenkaan liian hyvännäköinen. Tai joskus naisen kuulee toteavan että joku on liian hyvännäköinen hänelle.
Pidin tätä melko outona ilmiönä, kunnes minut tyrmättiin treffien päätteeksi sillä että olen liian hyvännäköinen.
Naisilla tuntuu olevan hyvin kapea sektori mihin hänen ihannemiehensä mahtuu.
Outoa kuitenkin, että näin sanovat naiset ovat itse olleet hyvännäköisiä. Miksi naisen pitäisi kokea paineita siitä että mies on hyvännäköinen.
Jatkuva ulkonäön puiminen saa minut kuitenkin voimaan pahoin, tuntuu että sitä asiaa ei pääse nykyään pakoon mihinkään. Kaikki tunteiden ja henkilökemioiden tunteminen tuntuu jäävän sen alle.
Liian hyvännäköinen?
47
10080
Vastaukset
- helmikanana
Näin vanhana tätinä voin vain arvailla.
Saattaa olla niin että nämä erityisen kauniit nuoret naiset nostavat ulkonäköasiat tärkeimmiksi elämässä.
Heille ei ole kehittynyt tervettä kuvaa itsestä tai ihmisistä yleensä.
Kaikki peilataan vain sen kautta miltä mikäkin näyttää.
Tunteilla ja tuntemuksilla ei ole mitään osaa heidän elämässään.
Mikään ei saisi tuntua, tuoksua, maistua.
Heidän elämänsä on pinnallista muovielämää.
En usko että koko nykyinen nais-sukupolvi olisi menetetty.
Varmasti jossain piilee vielä terveitä ja normaalijärkisiä tyttöjä joille kelpaa myös "liian hyvännäköinen" mies.
Ehkä kannattaisi kokeilla kehä kolmosen ulkopuolelta. - hyvännäköisyys..
haitaksi ole:) mutta voisko olla vain niin, että se treffaamasi tyttö ei tuntenut sitä kuuluisaa kemiaa kanssasi, ja sanoi sitten syyksi että olet liian hyvännäköinen?
Mutta kyllä tyttö voi myös ajatella (varsinkin jos ei itse mikään kaunotar ole), että ei halua komeaa miestä, koska ei kestä sitä että muutkin naiset piirittävät. Koska kyllähän komeille miehille flirttaillaan jne.- bunny_boy
Miksi se on niin vaikeaa suhtautua jos oma poikaystävä saisi myös muiltakin naisilta huomiota osakseen?
Minulle on tärkeätä, että naisen kiva ulkonäkö ja luonne korreloivat keskenään, eikä tule sen suhteen ristiriitaisuuksia. Jotenka se seksikkyyskin on paljolti siellä korvien välissä;)
Jos on luottamus kunnossa ja osataan antaa arvoa toiselle, niin ei siinä suhteessa mitkään flirttailut muualta hetkauta mihinkään. Vai onko naisella niin erilaisesti rakennettu ajattelumaailma, että moni asia voi sitä huojuttaa. - mutta....
bunny_boy kirjoitti:
Miksi se on niin vaikeaa suhtautua jos oma poikaystävä saisi myös muiltakin naisilta huomiota osakseen?
Minulle on tärkeätä, että naisen kiva ulkonäkö ja luonne korreloivat keskenään, eikä tule sen suhteen ristiriitaisuuksia. Jotenka se seksikkyyskin on paljolti siellä korvien välissä;)
Jos on luottamus kunnossa ja osataan antaa arvoa toiselle, niin ei siinä suhteessa mitkään flirttailut muualta hetkauta mihinkään. Vai onko naisella niin erilaisesti rakennettu ajattelumaailma, että moni asia voi sitä huojuttaa.nimenomaan suhteen alussa voi olla epävarmuutta paljonkin siitä, että kelpaako jne. Ja jos muita naisia pyörisi ympärillä niin ei siinä vähänkään huonommalla itsetunnolla varustettu jaksa.
Sun pitää jotenkin ensin saada tutustua tyttöön kahden kesken kunnolla, ja kun hän huomaa, miten luotettava ja ihana ihminen olet, niin sitten ei varmaankaan muiden naisten huomio häiritse.
Mutta alussa se voi häiritä, ymmärrä se! - Naiset ?
Tuollaista "liian hyvännäköinen" paskaa kuulee vain naisilta , joilla ei ole tervettä itsetuntoa. Jos olisin nainen olisin vain iloinen mikäli kumppanini olisi hyvän näköinen , mutta kaikenlaista sitä maailmaan mahtuu.
- hyvin
että näin saa sanoa. Olen itsekin niin ajtellut. Aivan: liian hyvännäköiset miehet jotkut :) Olen itse ulkonäöltäni suht ok. Jotkut sanoo tähtisilmäksi, jotkut viehättäväksi, huomattavaan kauniiksi jne. blablabla. Mutta kuin itse en tunte silla lailla... ja totta kai meikki tekee asiasta "vähän" feikin...itsetunto ehkä määritelle suhtaudumisen..
- Beautiful girl...
hmm, aihe on varsin mielenkiintoinen. Voisin kuvitella että monelle naiselle on kova pala seurustella oikein hyvännäköisen miehen kanssa. Syitä voisi olla ensinnäkin jo se että muut naiset haluavat juuri tämän saman miehen ja nainen silloin pelkää menettävänsä miehen ja pelkää siis ihastua.
Ja toiseksikin nainen haluaa aina olla kaunis oman miehensä mielestä joten jos mies on paljon komeampi, voi nainen tuntea alemmuutta. Naiset eivät myöskään pidä leuhkoista miehistä. Itse olen monesti huomannut että mitä huonomman näköinen mies on, sitä enemmän hän katselee muita naisia koska hänen ulkonäköstandardinsa ovat alempana ja näinollen tarjontaa on enemmän, "joka puolella"...sitten taas vähän paremmannäköiset miehet eivät kelpuutakkaan ihan ketä vaan ja eivät katsele ihan ketä vaan joten kuka on loppupeleissä uskollisin?.. se ketä naiset iskee turhaan vai se joka haluaa iskeä kaikki naiset? - oli taas
Beautiful girl... kirjoitti:
hmm, aihe on varsin mielenkiintoinen. Voisin kuvitella että monelle naiselle on kova pala seurustella oikein hyvännäköisen miehen kanssa. Syitä voisi olla ensinnäkin jo se että muut naiset haluavat juuri tämän saman miehen ja nainen silloin pelkää menettävänsä miehen ja pelkää siis ihastua.
Ja toiseksikin nainen haluaa aina olla kaunis oman miehensä mielestä joten jos mies on paljon komeampi, voi nainen tuntea alemmuutta. Naiset eivät myöskään pidä leuhkoista miehistä. Itse olen monesti huomannut että mitä huonomman näköinen mies on, sitä enemmän hän katselee muita naisia koska hänen ulkonäköstandardinsa ovat alempana ja näinollen tarjontaa on enemmän, "joka puolella"...sitten taas vähän paremmannäköiset miehet eivät kelpuutakkaan ihan ketä vaan ja eivät katsele ihan ketä vaan joten kuka on loppupeleissä uskollisin?.. se ketä naiset iskee turhaan vai se joka haluaa iskeä kaikki naiset?todellä "järkevä" päätelmä.
" Itse olen monesti huomannut että mitä huonomman näköinen mies on, sitä enemmän hän katselee muita naisia koska hänen ulkonäköstandardinsa ovat alempana ja näinollen tarjontaa on enemmän, "joka puolella"...sitten taas vähän paremmannäköiset miehet eivät kelpuutakkaan ihan ketä vaan ja eivät katsele ihan ketä vaan"
Ei pidä vain millään tasolla paikkaansa.
"Muiden naisten katselu" ei ole kiinni omasta ulkonäöstä.
Todennäköisesti he ovat katselleet muita naisia kun he kaikki ovat näiden huonomman näköisten miesten mielestä olleet paremman näköisiä kuin nykyinen kumppani. ;) - Suvereeni
oli taas kirjoitti:
todellä "järkevä" päätelmä.
" Itse olen monesti huomannut että mitä huonomman näköinen mies on, sitä enemmän hän katselee muita naisia koska hänen ulkonäköstandardinsa ovat alempana ja näinollen tarjontaa on enemmän, "joka puolella"...sitten taas vähän paremmannäköiset miehet eivät kelpuutakkaan ihan ketä vaan ja eivät katsele ihan ketä vaan"
Ei pidä vain millään tasolla paikkaansa.
"Muiden naisten katselu" ei ole kiinni omasta ulkonäöstä.
Todennäköisesti he ovat katselleet muita naisia kun he kaikki ovat näiden huonomman näköisten miesten mielestä olleet paremman näköisiä kuin nykyinen kumppani. ;)Oman kokemukseni perusteella voisin sanoa, että naisen päätelmä oli järkevä ja pitää suhteellisen usein paikkaansa. Komeammille miehillä usein on rima korkeammalla, koska he saavat myös kaunista seuraa. Tällöin heille kelpaa harvempi nainen.
Mutta kun kauniitakin naisia kohtalaisen paljon löytyy niin en tuosta uskollisuutta lähtisi sinällään arvailemaan. Riippuu täysin missä piireissä mies liikkuu. Jos ei piireissä joissa kauniita ja vapaita naisia pyörii, niin tällöin hän on todennäköisesti uskollisempi kuin ruma mies. Jos taas hän on kova bilettämään, niin tällöin todennäköisesti uskottomampi kuin ruma mies kun hänelle suoranaisesti tyrkytetään kiinnostavaa seksiä.
- vaan on.
Kyllä me tasot on vaan olemassa. Mulla ei oo mahista hyvännäköiseen, koska semmoista en pysty saamaan vaikka haluisin. Pitää tyytyä noihin taviksiin.
- realismia kehiin
mä kelpuuttaisin hyvännäköisen tietysti, mut en usko, et hyvännäköinen välttämättä kelpuuttaa mua.
Toinen ongelma on, että liian moni hyvännäköisistä on saanut pissaa päähänsä. Ja hyvännäköinen saa todella tehdä sen vaikutuksen jollain muulla kuin ulkonäöllä, että uskon, että miehestä on mieheksi, eikä leuhkivaksi penskaksi. Ja moni hyvännäköinen on niin tottunut siihen, että naiset kiinnostuvat ulkonäön perusteella, ettei välttämättä edes hoksaa, että voisi sitä muutenkin tutustua ihmisenä. Sitten ihmettelevät juuri näitä, että olen hyvännäköinen, mutta miksi ei tapahdu mitään..
Kolmantena se, että todellakin hyvännäköiset saa varmasti paljon aloitteita, osa ihan kanoilta naisilta, ja monilla hyvännäköisillä ei todellakaan välttämättä ole naisista liian hyvää kuvaa. Jotkut hyvännäköiset suhtautuvat valitettavasti lapsellisuuksissaan tosi törkeästi naisiin, mutta onneksi on poikkeuksiakin.
Mutta ehkä tärkeimpänä asiana, naiset näkeem monet miehet eri tavalla kuin miehet naiset. Miehet näkee naiset ensisijaisesti ulkonäön kautta, toisssijaisesti kiinnostuu luonteesta. Naisille usein alkaa se luonteeltaan ihana mies näyttää ihanalta, samoin luonteeltaan luotaantyöntävä myös näyttää siltä, oli objektiivinen ulkonäkö sitten mitä hyvänsä kenen mielestä hyvänsä.
Joskus kun jutellaan naisten kanssa komeista miehistä, menee mielipiteet aivan laidasta laitaan sen kiinnostuksen mukaan eikä ulkonäön.- hooh yx
siis mitä ihmettä! siis hyvännäkönen mies ei ole hyvännäkönen jos avaa suunsako?ja ruma=lihava avaa suunsa katsoo näinen kummalla on suuremmat tissit vai? mää oon iihan pihal sanos nalle puhi!
oikeesti!mulla on yks kaveri ruma lihava sika iso vahva agressiivinen mutta naiset saa jonkun vitun äidin vaiston just hänen kohalla. on aikas kummallinen juttu... täytyy liittyä naisten perversioihin jotenkin... nainen toivoo että lihava vaaralinen vahva sika raiskaa juttu..oikeesti kaikki ihmiset on mielestäni sexikäitä ja kauniita. sanoo mies joka ei saa pesää ees rahalla!
- Kaunis tyttö
Oon tapaillut pari kuukautta miestä, joka on mielestäni ja varmasti jokaisen muunkin naisen mielestä täydellinen. Hän on komea, lihaksikas, urheilullinen, älykäs, menestyvä, yltiösosiaalinen, aktiivinen, hauska ja todellakin ihailtava ihminen. Minäkin olen kaunis ja hoikka ja täysin tyytyväinen ulkonäkööni. Luotan siihen että mies rakastaa ulkonäköäni, mutta pelkään, että hän ei ihastu sisimpääni. Minä en ole yhtä sosiaalinen. Minua ei huvita olla aina menossa, enkä ole yhtä älykäs kuin hän, vaikka fiksu nainen olenkin. Pelkään etten ole tarpeeksi hyvä hänelle, koska olen tottunut seurustelemaan tavallisten miesten kanssa ja hän on todellinen laatumies. Liian hyvän miehen kanssa on pelottavaa seurustella. Minun on vaikea uskoa, että hän on ihan tosissaan ihastunut minuun.
- realisima kehiin
eli toisinsanoen, hyvännäköinen ja silti voi olla kusi noussut päähän, että kun on hyvännäköinen, voi olla pinnallinen paskiainen..
Ja mä en tuijottaisi miehen sosiaalisuuteen, sekin voi olla niin pinnallista sosiaalisuutta, ettei se kerro miehen kyvystä oikeasti syviin ihmissuhteisiin yhtään mitään, ei piiruakaan tee niitä välttämättä paremmaksi, vaikka osaisi kevyesti jutella kenen kanssa hyvänsä, niin NÄENNÄINEN sosiaalisuus ei kerro ihmisestä mitään.
Lihakset ja urheilullisuus kertoo ehkä harrastusta.. Eipä ole sen kummempi naisen kannalta tai parisuhteen kannalta, mitä mies harrastaa oikeastaan. Älykkyyttä miettisin myös, painottaisin tunneälyä enemmän kuin mitään esimerkiksi älyllistä lahjakkuutta jossain pulmatehtävissä..
En sinuna nostaisi ketään noin jalustalle.
Vaatii näköjään monelta naiselta pokkaa nähdä sen ulkonäön taakse mitä mies todella on.
Veikkaan, että komea mies joutuu oikeasti tekemään sitä vaikutusta, koska fiksut naiset tietää, ettei ulkonäköön perusteta yhtään mitään. - bunny_boy
realisima kehiin kirjoitti:
eli toisinsanoen, hyvännäköinen ja silti voi olla kusi noussut päähän, että kun on hyvännäköinen, voi olla pinnallinen paskiainen..
Ja mä en tuijottaisi miehen sosiaalisuuteen, sekin voi olla niin pinnallista sosiaalisuutta, ettei se kerro miehen kyvystä oikeasti syviin ihmissuhteisiin yhtään mitään, ei piiruakaan tee niitä välttämättä paremmaksi, vaikka osaisi kevyesti jutella kenen kanssa hyvänsä, niin NÄENNÄINEN sosiaalisuus ei kerro ihmisestä mitään.
Lihakset ja urheilullisuus kertoo ehkä harrastusta.. Eipä ole sen kummempi naisen kannalta tai parisuhteen kannalta, mitä mies harrastaa oikeastaan. Älykkyyttä miettisin myös, painottaisin tunneälyä enemmän kuin mitään esimerkiksi älyllistä lahjakkuutta jossain pulmatehtävissä..
En sinuna nostaisi ketään noin jalustalle.
Vaatii näköjään monelta naiselta pokkaa nähdä sen ulkonäön taakse mitä mies todella on.
Veikkaan, että komea mies joutuu oikeasti tekemään sitä vaikutusta, koska fiksut naiset tietää, ettei ulkonäköön perusteta yhtään mitään....että yrittää osoittaa kiinnostavalle naiselle ettei ole se perus stereotyyppi hyvännäk. miehestä; lapsellinen, leuhka, kuspäinen naisten tunteilla leikkivä pelimies - niitä pystyy spottaamaan ympäristöstäänkin liikaa.
Mieshän on melko putkiaivoinen olio, joten olen yrittänyt lueskella kaikenlaisia valaisevia parisuhdekirjoja, joista voi saada kuvaa naisten logiikasta, tarpeista ja tunteista ym. Täytyy sanoa että ei olisi ikinä tullut mieleen ellei olisi lukenut asioita jostakin - toisaalta ihan hyvää viihdettä myös:D
Karua yrittää olla jotakin muuta kuin se perus-stereotypia, johon naisilta tulee aina epäluuloja. "Pelimies" imago on melkein ahdistavinta mitä voi kuvitella, kun ei kerran edes ole sellainen. - bunny_boy
Jos pelkäät että kaverisi ei ihastu sisimpääsi, niin kuitenkin se pelko voi olla turha. Nimittäin jos et avaa hänelle sisintäsi niin hän ei voi siihen tutustua. Monet naiset todella kuitenkin varovat avautumista ainakin alussa.
Kukaan meistä ei ole täydellinen eikä elä täydellistä elämää, kuten ei poikaystäväsikään. Jos hän kerran on yhtä onnistunut tyyppi, mitä puhuit, niin hänellä on ainakin kadehtijoita enemmän kuin ihan oikeita ystäviä, voit ainakin olla häntä tukemassa siinä missä kohtaa hän on heikko. - Komea
bunny_boy kirjoitti:
Jos pelkäät että kaverisi ei ihastu sisimpääsi, niin kuitenkin se pelko voi olla turha. Nimittäin jos et avaa hänelle sisintäsi niin hän ei voi siihen tutustua. Monet naiset todella kuitenkin varovat avautumista ainakin alussa.
Kukaan meistä ei ole täydellinen eikä elä täydellistä elämää, kuten ei poikaystäväsikään. Jos hän kerran on yhtä onnistunut tyyppi, mitä puhuit, niin hänellä on ainakin kadehtijoita enemmän kuin ihan oikeita ystäviä, voit ainakin olla häntä tukemassa siinä missä kohtaa hän on heikko.Kun on "hyvän näköinen"niin on vähemmän kavereita.
Se kyllä kertoo ihmisluonteista jotain,ainakin oppii
tunnistaan aidon ihmisen pinnallisesta pellestä. - irrallista pohdintaa..
Joopa joo..älykkyys,mitä se on? itseäni nuoremmat naiset sanovat monesti älykkääksi,koska tiedän paljon politiikasta,sivityssanoja,taloudesta, ja muutenkin mitä ympärillä tapahtuu, mutta minä luenkin paljon ajankohtaisia lehtiä. Sitten löytyy näitä kavereita jotka eivät tiedä yhtään mitään mitä ympärillä tapahtuu, mutta ratkovat pulmia hyvin. Mikä onkin mielestäni sitä oikeaa älykkyyttä. Se että on harjaantunut keskustelija ja tietää paljon asioita kertoo lähinnä viisaudesta mutta ei se älykkyydestä kerro.
bunny_boy kirjoitti:
Kukaan meistä ei ole täydellinen eikä elä täydellistä elämää, kuten ei poikaystäväsikään. Jos hän kerran on yhtä onnistunut tyyppi, mitä puhuit, niin hänellä on ainakin kadehtijoita enemmän kuin ihan oikeita ystäviä, voit ainakin olla häntä tukemassa siinä missä kohtaa hän on heikko.Onnea teille "Bunny_boy" ja "Kaunis tyttö"
HIenoa, ettet dissaa muita
ja puhut tästä asiasta :)
Kyllä on käsite liian hyvännäköinen kummastakin sukupuolesta kuin myös sopivan ruma/karu..
Kyllähän se tuppaa ottaa päähän jos toinen ei näe kun ulkonäön niin hyvässä kun huonossakin.
Liian hyvännäköistä ajattelevat myös ne joilla on itsetuntoa ja myös realismia. On vaikea keskittyä toiseen jos jompikumpi vie aina kaikkien muidenkin huomion. Välillä siitä voi kehittyä myös ns. kilpailutilanne kummasta pidetään enemmän.
Jokainen on aina joskus kakka tai mukava riippumatta ulkonäöstä ja/tai sukupuolesta. Ihminen aina toivoo olevansa speciaali toisiin verrattuna.. niin sepä se... aiheuttaa kitkaa jos uskoo että aina se toinen/kaveri/ naapuri tai joku muu kun minä on niin paljon enemmän kun hän.
- että omat rahkeet
ei riitä akateemiseen, komeaan ja hyvätuloiseen, niin turhaahan sitä sydänsuruja vasiten ottaa ihastumalla. Parempi jättää heti.
En mä kuitenkaan sulle kelpaisi. - on joskus
käynyt niin, että olen ajatellut liian hyvännäköisenä, eikä silloin tule mieleenkään, että tämä joku olisi kiinnostunut itsestä. Myös, jos jsoku vaikuttaa ulkoisesti itsevarmalta ja on erittäin urheilullisen näköinen, tulee mieleen vähän sama. Sitä alkaa helposti miettiä, mitä minä en ole, mitä ehkä pitäisi olla, jotta se joku kiinnostuisi ja ajattelee, että tuskinpa tämä toinen ajattelisi mitään erikoista.
Kuulostaa ehkä tyhmältä, mutta minulla on aina ollut joku sellainen idea siitä, millainen se minun mieheni olisi.. aika tavallisen näköinen, mutta aidosti oma itsensä ja mukava. Nykyinen ..tämä joku on juuri sellainen. Aluksi en olisi kuvitellut kiinnostuvani, mutta mitä enemmän huomasin hänestä, sitä enemmän kiinnostuin.. toisaalta, hän on aina ollut sen näköinen, että jonkun verran epäilyttää, onko itse sen toisen silmissä kiinnostava. Ihan kuin hyvän näköinen ei voisi olla mukava.. sitä en tarkoita, mutta kyllä se ulkonäkö voi valitettavasti vähän epäilyttää. Ainakin, ennen kuin tietää enemmän. - avovaimo vastaa
Pidin aikoinani mieheni ulkonäköä mukavana boonuksena kivan luonteen lisäksi mutta nyt ymmärrän mitä olla sellaisen kanssa.
Sinun pitää vakuuttaa ainakin tuleva morsmaikkusi siitä että hän ja vain hän on ihannenaisesi ja jotain niin spesiaalia jota olet etsinyt koko ikäsi. Minun miehelleni on tarjolla koko ajan nuorempia, kauniimpia jopa rikkaampiakin naisia. Vaikka yhdessä vanhenemme niin mies vaan paranee mutta minä en parane ikävä kyllä.
Kuka mies ei viehättyisi kun kauniit naiset tulee tyrkylle ?
Hän saisi kenet vain. Minä en jaksa enään leperellä miehelleni koko aikaa kohteliaisuuksia ym.
Ravintoloissa miestäni tuijotetaan koko ajan. Jos menen käymään vessassa on joku aina juttelemassa miehelleni kun palaan sieltä. Erittäin rasittavaa. Myös miehelle itselleen kun huomaa minun närkästymiseni. Minulla ei ole vielä mitään syytä olla luottamatta mieheeni eikä omat tunteeni johdu miehen käytöksestä vaan omasta epävarmuudestani.
Toisaalta arjessa unohdan miehen ulkonäön ja olen muutekin siihen tottunut ja elämä menee ihan mukavasti. Mies on kuitenkin ihan tavallinen putkiaivo niinkuin muutkin miehet ja joskus ajattelen että jos ne toiset naiset näkisi tuon miehen täällä kotona niin eivät olisi niin innoissaan =)
Mutta ihmisten ilmoille lähtiessä joudun totisesti panostamaan itseeni ja valmistautumaan ärsyttäviin tilanteisiin. Ja vielä enemmän joudun skarppaamaan kun herra lähtee yksin kavereidensa kanssa illanviettoon.
Silloin ainakin toivon että mies olisi vähän vastenmielisempi tapaus.- bunny_boy
melko ikävää varmasti vanhempana seurata vierestä kun miehelläsi riittäisi "vientiä".
Joskus teini-ikäisenä ja vähän ylikin se oli itsestä imartelevaa kun tytöt leperteli ja oli koko ajan vierellä. Mutta nyt ei enää semmoinen pinnallisuus ja vaihtelu enää jaksa innostaa. Se olisi paljon jos olisi joku johon sitoutua ja luottaa hyvinä ja huonoina hetkinä.
Kyllä miehesikin tietää että ei se vaihtamalla parane vaikka tarjontaa olisi.
Joskus ajattelee, että tietäisipä vain nekin naiset, jotka minusta liikoja luulee, että mikä minä todella pohjimmiltani oikein vain olen:) - komea
Siinä on parisuhe lujilla kun nuoret naiset hyppivåt
syliin ja sanovat haluavansa sinut.Oma parisuhde kaatui osittain tällaisiin tilanteisiin ja niiden aiheuttamiin epäluuloihin. - ...
Ei voi muuta kuin sanoa, että otan osaa, mutta toisaalta, siinähän sen näkee onko se aitoa rakkautta vai ei...Vaikka tosin ei se aina helppoa varmaan ole...
- tän sanois!
bunny_boy kirjoitti:
melko ikävää varmasti vanhempana seurata vierestä kun miehelläsi riittäisi "vientiä".
Joskus teini-ikäisenä ja vähän ylikin se oli itsestä imartelevaa kun tytöt leperteli ja oli koko ajan vierellä. Mutta nyt ei enää semmoinen pinnallisuus ja vaihtelu enää jaksa innostaa. Se olisi paljon jos olisi joku johon sitoutua ja luottaa hyvinä ja huonoina hetkinä.
Kyllä miehesikin tietää että ei se vaihtamalla parane vaikka tarjontaa olisi.
Joskus ajattelee, että tietäisipä vain nekin naiset, jotka minusta liikoja luulee, että mikä minä todella pohjimmiltani oikein vain olen:)ite olen tuntenut itseni rumax.Vaan kuis kävi!Tapasin elämäni naisen.Menin naimisiin saimme lapsia. Ostimme talon. 19 vuotta tätä onneea kesti.Kunnes vaimoni jäi kiinni viimeisen kerran toisen miehen kanssa.Nyt yksin huoltajana saan tapella sussulutkien kannssa siitä koska saan päähäni juoda pääni pilalle ja millon ammun kaikki! He hymyssä suin totesivat tarkkailevansa minua... Sanoin että keitän kahvit ja jos saunaan haluaa niin lämmitän saava tarkkailla tosi läheltä!
ole ilonen että olet komee ja kelpaat nyt. kun sinulla on lauma lapsia ei kukaan sua halua vaikka olist prinssi turkista! jos et suomesta löydä opettele puhuun,niin sano yks sairaan hoitaja ennenkun sito mut sänkyyn kun olin 4! Eli ystävän neuvo.Tällä tarkotan että onhan niitä naisia ympäri pallon. Mieti mitä haluat elämältäs ja taistele siitä! ps. Älä ikinä mieti mikä meni väärin tai vaihtoehtoja. Muut vaihtoehdot on enemmän vääriä kun suora päätös!
hyviä naisia ei olekkaa vaan vähä viallisia.
Yleensä kyttäävät rahaa että varo niitä!
- vastaa
Mä olen vasta hiljattain tajunnut olevani, ei nyt aina, mutta usein, liian hyvännäköinen. En oo koskaan kiinnittänyt siihen huomiota, ennen nykyistä avovaimoa. Hän, selitti kädestä pitäen, ettei naiset tule mun juttusille ihan vaan kaveripohjalta, vaan ne on kiinnostunut musta seksuaalisesti.
Mä oon pienestä pitäen ollut tekemisissä tosi paljon tyttöjen/naisten kanssa. Mulle on ihan luonnollista höpöttää ihan kenen naisen kanssa ihan missä vaan. Avokki sanoi mulle että mä flirttailen tosi pahasti kaikkien naisten kanssa. Sitäkö se oli? Kaikki ne keskustelut, kaikkien naisten kanssa? Flirttailua? Mun mielestä se oli normaalia kannsakäymistä toisten ihmisten kanssa.
Pelimiehen maine? "Sullahan pörrää jatkuvasti kauniita naisia ympärillä"? Naiset hakeutuu mun seuraan, koska ne haluu keskustelua ja mun kanssa voi rupatella. Ihan mistä vaan, ihan missä vaan. Oon onnellinen ja se näkyy kauas. Mua on helppo lähestyä.
Pakkien antaminen naisille. Naiset ei hirveesti oo tottunut saamaan pakkeja ja musta tuntuu tosi pahalta sanoa illan viimeisiä hitaita ruinaavalle humalaiselle naiselle, etten lähde. Koska oon varattu, niin tietenkään en tanssi muiden kuin rakkaani kanssa ja hän harvoin on mukana. Monen kasvoilta näkyy epäuskoinen ilme kun varmana pidetty, koko illan suuniteltu pokaus ei onnistunutkaan. Tota tapahtuu aina, eikö kaikille?
Kaikki palaset loksahti kohdalleen. Woman sanoi:etsä muka tiedä, että sä oot tajuttoman komea mies? Kaikki sen kaverit myötäili vierestä: no kyllähän sä sen tiedät! Mun mielestä en todellakaan ole ollut sitä. Oon mukava ja sillä olen mielestäni pärjännyt.
Näin yhteenvetona: kyllä on onni olla hyvännäköinen, kaikesta huolimatta.Ehkä se on sitten auttanut mua tutustumaan kaikki niihin ihaniin naisiin.
Jos olet nainen ja luet tätä, niin muista..
Rakastan Sinuakin.- iltaa käyttää muihin naisiin
Jos koko illan rupattelet jonku toisen emännän kanssa, niin se tosiaan on ihan jotain muuta ku "rupattelua"..et kannattais keskittyä siihen omaan kaveriporukkaan vaan. Ei se oikeen ole tuota omaa naistasi kohtaan kohteliasta, jos illat sulla menee muita naisia naurattaessa. Voipi kuule itsekin pian ryhtyä miehiä jututtaan illat pitkät, jos näkee su ntoimivan noin. Ja tietää ilmeisesti. Eli ei povaa hyvää yhteistä tulevaisuutta.
- on katsojan silmässä
Asiallinen pointti. Henkilökohtaisesti olen samaa mieltä siitä, että ongelma on olemassa siinä jos toinen on ulkoisesti hyvin viehättävä - oli se sitten mies tai nainen.
Mä lähtisin kuitenkin siitä,että sehän ei ole niin vakavaa jos pakit tulevat jo heti ensimmäisten tapaamisten aikana. Paljon pahempi vaihtoehto on että ihmisten välille ehtii muodostua jo suhde, jossa toinen osapuoli potee alemmuuden tunnetta. Se voi johtaa ihmeellisiin tilanteisiin ja lähinnä ihmeelliseen käytökseen: kontroillin ja mustasukkaisuus sekä mahdollisesti uskottomuus sen johdosta kun kokee ittesä riittämättömäksi.
Naisilla on kyllä loputtoman pitkät ja YKSILÖLLISET kriteerit miehille. Ja niihin pitäisi sitten useasti vielä mukautua.
Kuitenki ei pitäs sitä ulkonäköä miettiä liiaks koska eiköhän ne ajat ala olla jo takana kun naisista oli olemassa tietty ulkonäköstandardi. Jokaiselle kuitenki löytyy se oma kuluttujakunta.
Edelleen mun mielestä pahempi tilanne on se että nainen on miehen kanssa pelkän ulkonäön vuoksi, joka ei tunnetusti pitkälle kanna.- viiva?
Mikä on hyvännäköinen mies? Vastauksia on varmaan tasan yhtäpaljon kuin ihmisiä. Minusta hyvännäköinen mies on esim. kalju, hieman vatsakas, rintakarvat omaava, sinut itsensä kanssa, hymyilevä, rennon käytöksen omaava, itsevarma mies.
mutta olenkin nainen 47-v.
- safiiri
Varmasti jos mies on erottuva ja tosi komea niin nainen pelkää menettävänsä hänet jo heti alkumetreilla.Etenkin jos niitä katseita toisilta naisilta tulee yöaikaan.
- JA.
Yleensä ne "liian" hyvännäköiset miehet päätyy pettämään jonkun narttusen kanssa ja saa liikaa ihailevia katseita muilta naisilta. Tämä nainen nyt vaan ennakoi tulevaa ja omaa mahdollista mustasukkaisuuttaan.
- asiasta.
samoin kuin sinut tyrmännyt nainen. En haluaisi itselleni liian hyvännäköistä miestä vaikka ulkonäollisesti siihen olisi edellytyksiä. En osaa sanoa, mikä siihen on syynä, koska se ei ole siitä kiinni, ettenkö voisi luottaa liian hyvännäköiseen mieheen. Tykkään tarkkailla ihmisten käyttäytymistä yöelämässä ja olen tullut siihen tulokseen, että varatut ja tosi hyvännäköiset miehet ovat uskollista sorttia, vaikka seurasta ei olisi puutetta. Toista se on näiden vähemmän komeiden varattujen miesten kanssa.
Joka tapauksessa minun täytyy tuntea, että mies on ulkonäollisesti minun näköiseni ,) - katariina -70
varmaankin olet hyvännäköinen,mutta en tiedä millaista naista pidät hyvännäköisenä.....jos he eivät olekkaan ihan niin kauniita?itsestäni voin sanoa,että olen ihan kaunis,niin mieleltäni kuin myös ulkonäöltäni.oletko ajatellut,etä nainen tai naiset joita olet tavannut eivät vartaloltaan tunne itseään itsevarmoiksi.voi olla synnytyksen jälkeisiä rellukoita mahassa ja raskausarpia yms...he tuntevat olevansa liian epätäydellisiä sinulle vaikka pitäisivät kuinka sinusta!miehillähän näitä ongelmia ei ole.ota rohkeasti,mutta asiallisesti aihe puheeksi,voin sanoa että se auttaa.asia edellyttää tietenkin ettet ole hakemassa sitä itse täydellisyyttä!
- johbero
minulla oli joskus liian hyvännäköinen mies....kesti kolme vuotta ja mies petti minkä kerkes tämän suhteen aikana....siksi ei liian hyvännäköistä miestä :) itse olen liian hyvännäköinen nainen, koska on hirveen vaikeeta löytää miestä joka uskaltais mun kanssa alkaa johonkin...
- ole varmaankaan
kuin luonnekysymys tuo pettäminenkin!
Onhan se tietysti sanonta,että valta turmelee..
Mutta luonteestahan sekin "ominaisuus" tulee.
Kuka arvostaa mitäkin ihmisessä.
Oiskohan se kokonaisuus kuitenkin tärkeintä.ihmisen tekee kauniiksi/komeaksi moni muukin asia kuin pelkkä pärstävärkki.
- ...
Kyllä se niin vain voi olla, että mies voi olla naiselle liian hyvännäköinen tai toisinpäin, että nainen on miehelle liian hyvännäkäinen. Itse olen naisena saanut kommentteja, että liian hyvännäköinen, ei minulle, kiitos...
Eli kyseessä voi olla nämä seikat: tapauksessasi nainen voi kokea alemmuutta, koska hän kokee itsensä liian "rumaksi" seurassasi, nainen voi olla jo etukäteen mustasukkainen mahdollisista muista naisista mitä sinulla voisi olla tai sitten vain yksinkertaisesti pelkää, että sinä lähdet suhteesta kävelemään, koska hänen ulkonäkönsä sinulle ei riitä ja sinä taasen saat hyvännäköisenä kenet vaan... - ..............
voi olla. En koskaan ottaisi miestä, joka on tasoni yläpuolella, koska vain särkisin sydämeni. Sellainen mies pettää ihan varmasti, enkä muutenkaan kelpaisi pidemmän päälle. Tavis on paras.
- olen todennut.
Pari kertaa elämässä minulle on osoittanut kiinnostustaan mies, josta olen joutunut ajattelemaan: "eih, liian hyvännäköinen mies, en pystyisi hänen kaltaistaan pitämään. Juttu päättyisi vain sydänsuruihin." Molemmissa tapauksissa olen joutunut kokemaan myös kateutta muiden naisten taholta, kun ovat huomanneet kyseisten miesten kiinnostuksen minua kohtaan. Olipahan toiselle näistä miehistä joku nainen mennyt sanomaankin, että mitä oikein näet hänessä (siis minussa). Minä olen siis alkanut välttelemään näitä miehiä, miehet ovat luovuttaneet ja ihmetelleet miksi torjuin heidät, muut naiset ovat voineet olla tyytyväisiä ja lopulta päädyn elämään täysin yksin lopun elämääni, jos en tapaa kivaa tavismiestä, jota muut naiset eivät kadehdi.
- Nainen.
Kyllä, mies usein on naiselle liian hyvännäköinen.
Mainitsit, että nainen oli itsekin hyvännäköinen. Tiesikö hän sen itse? Meillä naisilla kun on yllättävän usein tuo kiero ajatustapa päällä, että sitä helposti ajattelee etteí itse normaalina ihmisenä kelpaa tuollaiselle semiurokselle.
Itse olen aivan tavallinen nuoren naisen alku. Koska en ole mikään supermalli, vaan tavallisen kaunis, niin itsetunto on kyllä kovin usein päättänyt lupaavasti alkaneen ihmissuhteen.
" Toi on liian hyvä mulle."
Naiset ( tahtomattaan kylläkin ) lietsovat tätä itsetunnon romuttajalausetta toisillee." Miten ihmeessä sä tollasen miehen sait?" Se loukkaa, mutta ´tiedän, että itsekin ajattelen kavereiden miehistä samoin.
Itse en kovin välitä miehen ulkonäöstä. Luonne ja persoonallisuus ovat se avainsana onnistuneeseen suhteeseen. Mielestäni.
Vaikka en ulkonäöstä välitä, liiallinen hyvännäköisyys saa pelkäämän! Usko tai älä.
Naisen on helppo ajatella, että koska toi on noin hyvännäkönen unelmamies, se saisi kenet tahansa ja kuitenki löytää mua paremman.
Monet miehet kun ovat todistaneet välittävänsä enemmänkin siitä ulkoisesta kuin sisäisestä kaunedesta.
Miehet voisivat kyllä mainostaa enemmänkin suhtautumistaan naisen luonteeseen! :)
Myös normaali, kaunis nainen osaa rakastaa ja täyttää miehen tarpeet.
Ei siihen tarvita 20 kiloa alipainoa ja 90Ö rintoja. ( Tällä en tarkoita, että juuri Sinä ajattelisit näin. ) - reremramk
Tietenkin ihmisillä on eroja sen suhteen, mitä he pitävät hyvännäköisenä, mutta on myös näitä yleisiä tasoja, joiden perusteella ihmiset voidaan raa'asti jaotella yleisiin luokkiin ulkonäkönsä perusteella. Esimerkiksi, ihminen voi olla niin hyvännäköinen, että kaikkien on myönnettävä asia, vaikkeivat kaikki henkilökohtaisesti pitäisikään hänen ulkonäöstään. Oma mieheni esimerkiksi on mielestäni erittäin hyvännäköinen, mutta yleisellä tasolla hän olisi ehkä tavistasoa. Miehelläni on juuri niitä piirteitä, joita pidän miehessä ihanina.
Joten siis, jos yleisellä tasolla erittäin hyvännäköinen mies on tullut iskemään minua, olen ollut hieman epäileväinen. En oikein jaksa uskoa, että sellainen ihminen olisi oikeasti kiinnostunut minusta, vaan hommassa on jotain hämärää, ehkä mies on erittäin epätoivoinen tai kyseessä on jokin pila. Itse olen korkeintaan tavistasoa ulkonäöllisesti, omasta mielestäni erittäin vastenmielinen.
Sanoit, että yrittämäsi naiset ovat olleet hyvännäköisiä. Alemmuuskompleksi on naisten keskuudessa erittäin yleistä - ehkä he ovat pitäneet itseänsä sinua rumempina, eivätkä siksi ole suostuneet treffeille. - HenriM
Nii tuota valitettavasti en osaa auttaa tässä asissa lainkaan, mutta luin tuossa nuo kaikki kommentit ja oli todella paljon ulkonäköön liittyvää jutustelua. Minulla tuli on semmonen ongelma mieleen, että en todellakaan rehellisesti sanonen tiedä mitä mieltä naiset ovat ulkonäöstäni. kukaan koskaan sanonut kunnolla. Paitsi kerran yksi tyttö sanoi "emmä ainakaan nää sussa mitään vikaa" se ei hirveesti helpottanu. Mutta arvelen itse olevani kai ihan OK? todella ahdistavaa kun ei tiedä yhtää yleistä mielipidettä. Ei viitsi lähteä hirveesti naisia pokailemaankaan kun ei oikeen tiedä sitä omaa tasoa. Toisaalta olen taas aika valikoiva naisten suhteen eli ns. nirso.
Itse olen jonkin verran pyörinyt baareissa ja huomannut että mielestäni naiset tulevat todella harvoin pokailemaan miehiä. Esim eräs kaverini on näin heterona sanonen _TODELLA_ komea, urheilullinen ja lihaksikas jne. Mutta kun olen hänen kanssaan ollut baareissa niin todella harvoin kukaan nainen olisi lähestynyt häntä muistan vain muutamia kertoja niistä monista baari-illoista =D. Ihmettelin vain noita kirjoituksia missä moni mies sanoi suorastaan naisten hyppivän syliin. Itse en ole vielä ketään niin komeaa kaveria nähnyt, että naiset vain tulisivat hänen luokseen. Mutta tiedä heitä toki se voi olla mahdollista =). ihmettelen vain....- HenriM
tosiaan lisäsin oman kuvan tuonne ja voin lisätä lisääkin, että jos joku haluaa mielipiteensä kertoa niin ihan vapaasti. Kritiikki otetaan lämpimästi vastaan ja ohjeet! =D
- dancer89
Liian hyvännäköinen. .. hmm saattasin itse käyttää tuota käsitettä, "heittona" esim. jos mies näyttää siltä, että viettää enemmän aikaa peilin ääressä kuin itse.
* On ylihuoliteltu, hiukset, kulmat, kaikki.
Sellaista miestä en ikinä haluaisi. Tuolloin vois tokasta, että "liian hyvännäköinen", mutta parempi ilmasu "babyface, skliipattu, itserakas" tms. vaikka aika tylyjä ilmaisuja ovatkin.
Ennen kaikkea kuitenkin haetaan sitä oikeanlaista luonnetta, persoonaa. - "liian hyvännäköisistä...
itse pidän liian hyvännäköisiä miehiä pelimiehinä. he ovat luultavasti hyvinkin tietoisia omasta ulkonäöstään ja panevat kaikkea mikä liikkuu. ja jos eivät pane saa nainen kuitenkin aina pelätä sitä. he myös puhuvat paljon mutta vähän asiaa. osaavat olla vakuuttavia mikä tekee vaikeaksi päätöksen onko mies lintu vai kala. aluksi voi olla ihanaa tuntea hyvännäköisen miehen kiinnostus itseään kohtaan ja jopa vähän "esitellä" komeaa miestä kavereilleen, mutta sitten kun suhdetta miettii pidemmälle ei tällainen toimi. itse en ainakaan halua että jokainen kadulla vastaantuleva nainen kuolaa mieheni perään. ihana mieheni on ihana ja komea juuri omasta mielestäni.
- ngooooooooooo
Olettaisin, että kyse on pitkälti siitä, että naisilla rima on hyvin korkealla. Suurin osa naisista ihannoi miehissä sitä komeinta viittä prosenttia ja muista miehistä löytyy aina jotain vikoja, mikä tekee heistä ei kiinnostavia. Miehillä taas naisten kelpoisuus sektori on paljon laajempi, ja nainen yleensä kelpaa miehelle, kunhan ulkoisesti naisella on puitteet naisellisella tavalla kunnossa.
Tämä johtaa siihen, että näille "liian hyvännäköisille" miehille tarjoutuu huikea tarjonta naisista ja tällaisen miehen treffailu tuottaa kauniillekin naiselle paljon paineita, sillä kaikki muutkin kuolaavat hänen peräänsä. Ja jos nainen ei vähäänkään kestä tätä ajatusta, että hänen miehensä on hyvin haluttu ja iskuyrityksiä satelee päivittäin, naisen on helpompi ottaa komea, mutta "ei liian hyvännäköinen mies". Nämä miehet taas ovat naisille kuin kompromissi, ulkonäköä löytyy, muttei liikaa, ja nämä suolautuvat kuitenkin sen verran hyvin massaan, ettei muiden naisten ylenpalttinen huomio kiinnity näihin.
Tämän vuoksi nainen ottaa mieluummin sen "ei liian hyvännäköisen miehen". - Ex Pimp
Vanha, vanha ketju, mutta kommentoin kuitenkin että EI - ei todellakaan ole mahdollista, että mies olisi liian hyvän näköinen naiselle.
Jos joku nainen sellaista sanoo, joka ei ole itse ihan täys rumilus, niin se on vain tekosyy. Naiset keksii mitä ihmeellisimpiä syitä ja tietysti kaunistelevat asiat niin, että mies ei loukkaantuisi ja siirtyisi mahdollisimman pikaisesti seuraavaan uhriin.
Jos mies on hyvännäköinen, itsevarma eikä sosiaalisesti vihannes, niin hänellä ei ole mitään ongelmaa naisten suhteen.
"Liian hyvännäköinen" voisi kääntää useissa tapauksissa "liian kunnollinen".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama917620Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1236344Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1624462Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2353071Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta902638Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh411982- 1301567
Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1971544Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo46839Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?
Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk21792