Hei! Onko kellään linkkejä/vinkkejä hienoihin "kisakampauksiin"?? Heti vaan tulemaan linkkejä sun muista, asialla on kiire. Kiiti!
Kisa"kampaus" hevoselle!
7
2258
Vastaukset
- hullu makkara
semmone rusetti juttu
- KASHMIRNA
Mikä on sen hevosen "letin" nimi mikä on aina kouluratsastuksessa?
- _katherine_
Sykeröt on ne pikkuletit joita usein käytetään.
Pitkäharjaisilla hevosilla voi olla verkko. - Ponifani95
Riippuu tosi paljon sun hepan harjasta, onko pitkä vai lyhyt, ohut vai paksu.
Pari vinkkiä:
Jos hepallas on lyhyt ja nypitty harja, ehdottomasti paras kisakampaus on pienet sykeröt.
Jos taas paksu ja pitkä, verkko voisi olla tosi näyttävä, kunhan muistaa tehdä vain muutaman rivin verkon (tulee muuten jäykkä)
Useimmille hevosille sopii myös sivuletti eli ranskalainen letti
Toivottavasti sait vinkkiä - ohjeita
Voisko joku kiltti ihminen laitta linkin tai kertoa ohjeet miten voi tehä verkkoletin hepalle?
- russiponi
Verkkoletti:
Hevosen harja jaetaan kumilenkeillä osiin. Sitten kumilenkin alapuolelle jäävät vapaat jouhet pistetään puoliksi, Ja kiinnitetään toisiinsa kumilenkeillä. Osien väliin pitäisi jäädä salmiakin muotoinen kolo. Tätä jatketaan muutama rivi. Tätä oli hirmu vaikea selittää, mutta parhaiten sen oppii kun menee vaan itse kokeilemaan. ;)
pienirussponi.blogspot.fi
- lukavuonis
ranskanletti ois hyvä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501489
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15583ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402