Mielipiteitä nimestä? Onko parempi yhdellä vai kahdella e:llä? Mikä sopisi toiseksi nimeksi?
Rea
9
532
Vastaukset
- Ämiiaa
Reasta tulee mieleen mua paaaaaljon vanhempi mummo, joka Tyttökullat-sarjassa se istuu nimittäin keinutuolissa. *RepS*
Joten mieti lapsellesi jotain uudempaa nimeä kuten Sunna, Anilla
Nimi yhdistelmä: Sunna Rea Anilla
Sukunimenne on : Kovanen - olisi kivempi
pidän myös Riia nimestä..
reea amanda
reea anni juulia
reea amalia
reea karelia
reea kristiina
reea aino emilia
reea anna aleksandra
reea enna aliisa- Ämiiaa
Riia ja Ria, Reea ovat hienoja mutta Rea on mummonimi.
- Kaupan täti
Ja tuleva mahdollinen poika :ALE.Näin pysyvät perheen lapsien nimet samassa teemassa:alessa l. alennusmyynneissä!!!
- sibyllavon
olisi Reea parempi, esim. Reea Armiida
- ap.
vastanneille. Riia kuulostaa myös pirteältä nimeltä
Mitä ajattelette? Keksikää parempia vaihtoehtoja
Riia Ilona
Riia Alina- Kissantassukkainen
Riia Adalmina.
Riia Isabella.
Riia Aleksandra.
Riia Lovisa.
Riia Aurora.
Riia Karolina.
Riia Helena. - sh
Kissantassukkainen kirjoitti:
Riia Adalmina.
Riia Isabella.
Riia Aleksandra.
Riia Lovisa.
Riia Aurora.
Riia Karolina.
Riia Helena.Näin jälkikäteen... Meillä tytön nimi Riia Elviira Aleksandra. Olen tykännyt kovasti!
- sh
sh kirjoitti:
Näin jälkikäteen... Meillä tytön nimi Riia Elviira Aleksandra. Olen tykännyt kovasti!
Riian pikkusisko sai nimekseen Reea Linnea Ellen. Ja kun isoveli on Roni, niin eiköhän isovanhemmat sano aina väärän nimen... Mutta R-sarjaa oli jotenkin pakko jatkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821995Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1211715- 1801306
- 229720
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 57614
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako204575- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337482