AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  / Vakiyökön palkka

Vakiyökön palkka

13 Vastausta 9 169 Lukukertaa
Hei te pelkästään yötyötä tekevät lähi-/perushoitajat! Paljonko tienaatte kuukaudessa?

Miten yövuoronne kulku muuten menee eli mitä kaikkea teette vuoron aikana?

Veikkaisin noin

euroa brutto pyhä-ja sunnuntailisineen. Mut vain karkea arvio.

vuodessa

Vuodessa hiukan yli 30 000e

tässä jotain työtehtäviä meidän yöstä

Meillä on vakituiset yökäynnit + turvapuhelin hälytykset.
Työ koostuu enimmäkseen
-tarkistuksista
-lääkkeen antamisesta (särkylääke, nitro yms. tarvittaissa annettavia lääkkeitä).
-portatiivi avusta
-vaipan vaihdosta
-asennon vaihdosta
-kaatuneen ylös nostamista
-verenpaineen ja verensokerin mittaamista + yöpalan antamista

Lisäksi rauhoitellaan levottomia vanhuksia ja estetään kulunvalvonta laitteen kera dementoituneen vanhuksen lähtemistä kaduille öiseen aikaan.

Tarvittaissa kutsutaan apuun ambulanssia.

liksaa

vuodessa noin 35000e.

2500€ tai 3000€

Lisät menee kolmen ja kuuden viikon jaksoissa, joten kk-palkka ja kolmen viikon lisät noin 2500€ brutto ja kk-palkka sekö kuuden viikon lisät 3000€. Hox! mulla on kaikki ikälisät.

Jotain tietoa. :)

Mie oon tehny nyt reilun vuoden ajan yötyötä eli oon vakiyökkö ja mun bruttopalkka on lisineen päivineen n.2700€/kk..siis karkea arvio. Tottakai tuohon nyt vaikuttaa myös se, et paljonko on kuukaudessa pyhätöitä. Lisät siis yölisät maksetaan 6:n viikon jaksoissa.

Oon todella tyytyväinen tähän työhön, tää on mulle just paras aika tehdä töitä. :)
vastataas vaikka vanha ketju. Teen vakiyökkönä lähihoitajana 21-08 vuoroja 3-5 peräkkäin. viimevuonna oli palkka n. 37.000 euroa. 8v ikälisät.
Vastaan kanssa vanhaan viestiketjuun. Aloitin vuoden vaihteessa vakoyökön hommat juuri valmistuneena lähihoitajana. Peruspallka+40% lisät ja sunnuntait tietty 100% ja juhlapyhät. kuukaudessa tienasin 4200e. Ihan kohtuu summa uni valverytmin muutoksesta entiseen. =)
Ja sitten vielä valitetaan, että hoitsuilla on huonot palkat.... hohhoijjakkaa taas
Mutta eihän ne lisät ole palkkaa, vaan korvausta huonoista työajoista. Näin siis sairaanhoitajilla, muilla aloilla ne hoitajien retoriikan mukaan ovat osa palkkaa.
Joko on kohtuu tiukka peruspalkka jo tai noihin kk ansioihin olet oikeesti saanut painaa ylitöitä useamman tunnin. Näin niinkuin äkkiseltään laskettuna jos peruspalkka 2100€/kk + 4 viikon lisät normaalilla työajalla (163h/4 viikkoa/11h vuoro) tekee n. 3500€/kk jos olet joka la-su yön töissä.

Joko tässä haisee juksaaminen tai saat vastavalmistuneena lähärinä julmetun hyvää peruspalkkaa.

Itsellä kahdeksan vuoden ikälisät ja lähihoitajan peruspalkkaa huomattavasti korkeampi palkka niin vuoden keskiansiot kuukaudessa n. 3200€. Lisät tulee kolmen ja kuuden viikon jaksoissa.
Pyykin pesu rumbasta dosettien jakoon ja asukkaisen kuivituksesta puuron keittoon sekä raportista vielä aamuhoitajien auttamiseen kun ekat asukkaat heräilevät.Valtavasti vaaditaan yöhoitajalta ainakin meidän pisteessä ja kaippa se on nykyaikaa että kaikki mehut pois vaikka olisit jo työskennellyt ja valvonut tunnollisena lähihoitajana 11h! EN KAI JAKSA TÄTÄ 2vuotta pidempään mutta vielä tsemppaan kun vasta puolisen vuotta takana ja työ toverit ovat mukavia ja ne mummelit ihkuja!
"Pyykin pesu rumbasta dosettien jakoon" ???

Jaetanko jossain lääkkeet dosetteihin YÖLLÄ? Moinen touhu pitäisi lailla kieltää!. Lääkkeenjako se vasta vaatiikin tarkkuutta ja huolellisuutta. Yöllä niitä virheitä tulee takuuvarmasti, kun yöhoitaja on väsynyt. Jos asiat ovat niin rempallaan kuin kerroit, niin ota hyvä ihminen yhteyttä työpaikkasi luottamusmieheen ja työsuojeluvaltuutettuun!
 /   /  /  / Vakiyökön palkka

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Viikon keskustelluimmat

Tietoa mainosten kohdentamisesta