Sunbeam- tai Hilman IMP ostetaan !

Imp 900

Koko auto, rullaava, pelkkä kori tai kaikki osat kun auto on purettu. Eli motit, laatikot, akselistot, korin osat, pikkutilpehöörit jne...

Tai tiedätkö kenellä on siellä tallissa, navetan vintillä, papan tallissa, suulissa tai ihan missä vain se vanha koko IMP siviili- tai kisapeli ihan mihin ryhmään tahansa tehty tai ne Impin kisa- ym osat maanneet jo ikuisesti ja siellä niitä aina vain ihaillaan, mutta ikinä ne ei mene käyttöön.
Pelastetaan ne pois sieltä, ennen kuin perikunta tms, taho kantaa ne kaatopaikalle.

Laita minulle pienimmätkin osavihjeet jne imppiin liittyen niin pelastan ne talteen sekä hienoon kisakäyttöön Historiciin.

Halutaan ostaa myös vaakaimu WEBER 40 DCOE kaasarit sekä 13"aluvanteita pikku ET:llä ja 98-100 jaolla. (takavetoisesta)

Soita tai laita sähköpostia !!!

Terveisin
Timo Rintanen
040-417 4170
[email protected]

11

2852

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ghia_V6

      Moi,

      Huuto.net palvelussa näkyy olevan kaupattavana
      pari Weber 40 DCOE:ta, Weber 32:t ja Solex 40:t
      tällä hetkellä. Katso vaikka sieltä. Vanteita
      kannattaa etsiä Nettivaraosa.com :sta. Huom. en
      mainosta omia kohteitani tällä ilmoituksella.

      Eikö Nettiauton IMP:it kelpaa? Siellä on
      monta hienoakin tarjolla. Ostaisin itsekin
      yhden, jos ei olisi niin paljon kalustoa
      ennestään. Meillä oli uutena 900 vm. 69
      vuoteen -73 saakka. Harmi, ettei isä
      säilyttänyt sitä minulle.

    • mielipiteeni

      40 vuotta vanhoja osia tai kokonaisista autoista puhumattakaan, ei kannata myydä enään mihinkään kisakayttöön. Ei historiciin tai jokkikseen. En halua loukata ketään tai mitään harrastusta. Tämä on vaan mielipiteeni.

      • IMP 900

        Olen tismalleen samaa mieltä kanssasi, siksi mekin entisöimme näitä vanhoja imppejä. Kisaosat menee kilpa-autoon ja siviiliosat siviiliautoon.
        Näkisitpä minkälaisista raadoista me ollaan ihan omin käsin nämä kisapelitkin rakennettu.
        Jokkikseen ei saisi antaa enää yhtään imppiä tai muutakaan vanhaa autoa, ne miehet kun ovat niitä pilanneet jo aivan tarpeeksi. Nyt kaikki loput vanhat autot kuuluu jo entisöitsijöille.

        Suurempi harmi on vain nämä vanhojen autojen ostajat, jotka vie ne kuivatukseen ja romutukseen, siellä se ongelma on eikä täällä meillä, koska meidän autot jää olemaan.


      • Rakentajarane
        IMP 900 kirjoitti:

        Olen tismalleen samaa mieltä kanssasi, siksi mekin entisöimme näitä vanhoja imppejä. Kisaosat menee kilpa-autoon ja siviiliosat siviiliautoon.
        Näkisitpä minkälaisista raadoista me ollaan ihan omin käsin nämä kisapelitkin rakennettu.
        Jokkikseen ei saisi antaa enää yhtään imppiä tai muutakaan vanhaa autoa, ne miehet kun ovat niitä pilanneet jo aivan tarpeeksi. Nyt kaikki loput vanhat autot kuuluu jo entisöitsijöille.

        Suurempi harmi on vain nämä vanhojen autojen ostajat, jotka vie ne kuivatukseen ja romutukseen, siellä se ongelma on eikä täällä meillä, koska meidän autot jää olemaan.

        Mulla olis osia paljon,mutta rahaakin tarvisi olla noutomatkalla lompsassa aikas paljon!


      • IMP 900
        Rakentajarane kirjoitti:

        Mulla olis osia paljon,mutta rahaakin tarvisi olla noutomatkalla lompsassa aikas paljon!

        Ota yhteyttä sähköpostilla tai puhelimella mitä sulta löytyy jne !

        [email protected]
        040-4174170


      • nano_jpj
        IMP 900 kirjoitti:

        Olen tismalleen samaa mieltä kanssasi, siksi mekin entisöimme näitä vanhoja imppejä. Kisaosat menee kilpa-autoon ja siviiliosat siviiliautoon.
        Näkisitpä minkälaisista raadoista me ollaan ihan omin käsin nämä kisapelitkin rakennettu.
        Jokkikseen ei saisi antaa enää yhtään imppiä tai muutakaan vanhaa autoa, ne miehet kun ovat niitä pilanneet jo aivan tarpeeksi. Nyt kaikki loput vanhat autot kuuluu jo entisöitsijöille.

        Suurempi harmi on vain nämä vanhojen autojen ostajat, jotka vie ne kuivatukseen ja romutukseen, siellä se ongelma on eikä täällä meillä, koska meidän autot jää olemaan.

        etsin mun iskälle ( joka koht puolii täyttää 60v) etsin korjaus kuntoista imp 900.... mielellään ajokuntoinen (tai edes kaikki osat)ja kopaltaan hyväkuntoinen...tärkeint on siinä on, että paperit löytyy.. ( Huom. myös projektit käy) kysein ajoneuvo on tulossa normaali liikenteeseen, jos kerrankin poika antais lahjan isälle toteutuis.. ...
        siis jos on tietoo tai omistaa kyseisen impin... ottakaa yhteyttä.... kaikki kiinnostaa....
        ps.( myös ruosteiset / mädät tarjoo) soitot:0465731006 tai sähköposti: [email protected]


    • se vaa

      Onko kellään vakio sunbeam imppiä voisi ostaa hintaan 2500

      • Impinpimppi'

        Taitaa olla nämä impin ostajat näitä jokkisporukoita.... Vaikka aivan muuta koettavat selittää....


      • se vaa
        Impinpimppi' kirjoitti:

        Taitaa olla nämä impin ostajat näitä jokkisporukoita.... Vaikka aivan muuta koettavat selittää....

        En itse jokkiksesta välitä tarkoitus olis rakentaa historic ralli auto


      • c climax
        se vaa kirjoitti:

        En itse jokkiksesta välitä tarkoitus olis rakentaa historic ralli auto

        Nettiautossa on myynnissä.Minulla on myös yksi ,mutta ei myynnissä tällä hetkellä.c


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2052
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      165
      1582
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1537
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1270
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      275
      1115
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      131
      1027
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1003
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      53
      847
    Aihe