E-Kontakti.fi???

Mitä merkillistä!

Mitä mieltä ootte tuosta E-Kontakti.fi:ä? Luulin aloittavani siellä ilmaisen seuranhaun mutta toisin kävi? 3vrk sain surfata ja sitten homma loppui ilmainen puoli ja nyt sitten muka pitäis maksaa jatkosta?? IHME TOUHUA!!!

91

23516

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no tuota

      kyllä ne tekjätki varmaan haluaa jonkin korvauksen työstään, ei ne koodaritkaan nyt kaikkea halua ilmaiseksi tarjota.

      • hmm...

        °°° kyllä ne tekjätki varmaan haluaa jonkin korvauksen työstään, ei ne koodaritkaan nyt kaikkea halua ilmaiseksi tarjota. °°°

        Jos rahoitusta järjestää mainonnasta, voi jotain haluta tarjota ilmaiseksi, mikä lisää asiakkaita, mikä lisää mainontaa jne.


      • maksaakohan ne noista muilta sivuilta varastetuista profiilikuvista kuvien alkuperäisille haltijoille?


      • Hei nimimerkki No tuota,

        E-kontakti.fi on turvallinen, asiallinen ja luotettava deittisivusto. Sen vuoksi tarkastamme kaikki luodut profiilit sekä sivustolle lisätyt valokuvat ja tarjoamme suomenkielistä asiakaspalvelua vuoden jokaisena päivänä kello 09-21, lisäksi profiileita ja kuvia tarkistetaan käsin klo 09-23.

        Tämä pitää jäsenet, jotka eivät ole kumppanin etsimisessä vakavissaan poissa sivustolta, ja todennäköisyys tavata vakavissaan oleva henkilö kasvaa.

        Kehitämme sivustoa ja sen laatua jatkuvasti. Kaikki tämä vaatii henkilökuntaa, minkä vuoksi tilauksesta peritään maksu.

        Ystävällisin terveisin,
        Heli E-kontakti.fistä
        www-kontakti.fi

        PS: Jos vastaat meille tähän viestiin,
        käytäthän merkintää @e-kontakti.fi niin löydämme viestisi helposti ja pääsemme vastaamaan sinulle


      • Oobermann
        hmm... kirjoitti:

        °°° kyllä ne tekjätki varmaan haluaa jonkin korvauksen työstään, ei ne koodaritkaan nyt kaikkea halua ilmaiseksi tarjota. °°°

        Jos rahoitusta järjestää mainonnasta, voi jotain haluta tarjota ilmaiseksi, mikä lisää asiakkaita, mikä lisää mainontaa jne.

        Siinäpä se! Liekaa pitää höllentää. Avokätesimpi ote tuottaa Rasvaa koneeseen. Niuhotuksella pyritään nopeisiin VOITTOIHIN, ei asioiden edistämiseen ja johtaa vain mielipahaan. Nykyään meitä rassaa Money-Mania. Hölmöt juoksee suu vaahdossa, vaikka takaraivossa kilisee piilotettu Järki. Ohoi!


      • Anonyymi

        Hyvä deittisivusto - http://hespac.com/datefi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.


      • Anonyymi
        faagor kirjoitti:

        maksaakohan ne noista muilta sivuilta varastetuista profiilikuvista kuvien alkuperäisille haltijoille?

        Tuliko ajatelleeksi että saattas olla yksi ja samahenkilö eri palvelu vai


    • jansku10

      olensamaa mieltä että ihan ihmeellinen...:(
      no ehkä sinkuille löytyy Joku TOSIAAN ilmainen
      palvelu:)

    • Olli_65

      Kyllä mää voisin maksa e-kontakti n palveluksesta jos se toimi ja sieltä vois löytää treffit viikonlopuks.

      • kesänkommelluksia

        onhan tuo lupauksesi aika katteeton, tuskin kukaan haluaa vain viikonlopuksi seuraa. Minusta E-kontakti toimii, tosin sinne on hakeutunut juuri noita "viikonloppumiehiä" melkoisesti.
        Yrittänyttä ei kuitenkaan voi syytellä, jos liikenteessä on naisia, vanhempiakin, joille riittää tuollainen hetken kahvituokio, tai lemmenleikki, minusta kun kontaktiin liittyy paljon enemmän, koko elämä!
        Olli 65, maksa vain e-kontaktille. Minulla ei mitään huonoa sanottavaa palstan pitäjistä, jotka vaivautuvat vastaamaan kyselyihin ja ovat todella ammattitaitoista porukkaa.


      • hoitsu8

        ei viitsi joo maksaa et löytäs miehen.Suomi24 treffi palsta toimii ja maksuton ja yhteydenottoja satelee ettei kerkee vastaamaan.Sinne vaan ilmoitus.Seksiä, seuraa ym.löytyy.


    • LASKUTTAA VÄÄRIN

      MINÄ OTIN ALUKSI YHDEN KUUKAUDEN KAMPANJAEDUN, MUTTA LASKUTETTIIN NIRMAALI HINTA. TÄMÄ ON OIKEUSTOIMILAIN MUKAAN UUSI TARJOUS, JOTA EI TARVITSE HYVÄKSYÄ. LASKUN PITÄÄ PALAUTTAA JA KIRJALLISESTI ILMOITTAA, ETTÄ EN HYVÄKSY UUTTA TARJOUSTA. MINULTA MUKA ON UNOHTUNUT SALASANA, JOLLA KONSTILLA ESTETÄÄN PÄÄSY KOKO PALSTALLE VAIKKA ON JO LASKUTETTU.

      • Anonyymi

        pyydäntietojesi välitöntä poistamista tai pyydät heitä unohtamaan sinut sillä lasku on luultavasti klsrnan lähettämä jolloin sinun tulee pyytää laskun mitätöimistä koska et ole sovellusta voinut käyttää ja et ole salasanaa luonnut jolloin toiminta voidaan luonitella rikokseksi.... varokaa klarnaa he myy tietojasi jos,et vaadi unohtamaan sinut.


    • sellaista palstaa

      kuin, cc deitti.fi Minä pidän siitä palstasta tosisi paljon. Ja on kaikki niin kuin ilmoitetaan.

      • siirryin sinne

        Siellä kaikki rehtiä ja mahtava palvelu. Kannattaa siirtyä sinne.


      • Nähnyt

        Ja siellä ihmiset tosissaan etsivät seuraa...
        Heti tärppäsi..:)


      • f
        siirryin sinne kirjoitti:

        Siellä kaikki rehtiä ja mahtava palvelu. Kannattaa siirtyä sinne.

        Eikä maksa paljon:)


      • Melkein rouva:-)
        Nähnyt kirjoitti:

        Ja siellä ihmiset tosissaan etsivät seuraa...
        Heti tärppäsi..:)

        E-Kontakti on hyvä, siellä on vähemmän hörhöjä kuin esim Suomi24:ssä. Ja onhan se selvää, että jos on valmis maksamaan sivustolla olosta, ei siellä ihan huvikseen kukaan pyöri...tai sitten pitää olla ylimääräistä rahaa ja sijoitusvaikeuksia...itse olen löytänyt E-kontaktista pidemmän suhteen ja olen tyytyväinen siitä. E-kontakti ei ole minua ainakaan laskuttanut väärin...jos näitä epäselvyyksiä tulee, kyse on varmaan deittailijan puolelta tehdystä virheestä....


      • "hyvää päivää"
        Melkein rouva:-) kirjoitti:

        E-Kontakti on hyvä, siellä on vähemmän hörhöjä kuin esim Suomi24:ssä. Ja onhan se selvää, että jos on valmis maksamaan sivustolla olosta, ei siellä ihan huvikseen kukaan pyöri...tai sitten pitää olla ylimääräistä rahaa ja sijoitusvaikeuksia...itse olen löytänyt E-kontaktista pidemmän suhteen ja olen tyytyväinen siitä. E-kontakti ei ole minua ainakaan laskuttanut väärin...jos näitä epäselvyyksiä tulee, kyse on varmaan deittailijan puolelta tehdystä virheestä....

        *melkein rouva*Puhuu asiaa, kyllä se vika on omissa näpeissä, sekä luetu ymmärtämisessä.
        Ei pidä olla niin täpinöissä tai hiprakassa, ettei ymmärrä mitä tilauksessa lukee.
        Ne o luettava huolella, kirjoitettakoon miten vaan, aina joku sanoo, ohjeiden olevan epäselviä.
        Kyllä se vika on ihan siinä luetun väärin ymmärtämisessä.
        E-kontakti on panostanut sivuihin, siellä on hyvät viestiketjut, kivasti luettavissa, kyllä hyvästä jotai joutuu maksamaan, me ihmiset sit taas pilataan sen maíne, niin miehet, kuin yhtälailla naiset, molemmissa löytyy pelkkiä bongaajia, se kyllä on harmi, menisitte te jotka sellaista haluatte sinne tietoiselle pettäjie sivustolle,ettei tule haavoja ihmisille.En vaa nyt halua mainostaa kyseistä loosia, kun en hyväksi pettämistä, jätä ,mieluummin, kuin petät, ainakin mun kohdalla parempi vaihtoehdoista.
        elämä on lyhyt olisi ihana tehdä yksi ihminen onnelliseksi,loppuelämäksi, silloin mäkin oisin onnellinen, koetetaan elää näin. Kun iskä ja äiti pitää huolta toisistaan, lapsetkin kasvavat tasapainoisiksi;)))
        kmsi


    • maksan laskuni

      Minun mielestä ok juttu.Jopa ihan antoisaa keskustella samanlaisten ihmisten kanssa.ja myöskin tavata.

      • nainenone

        Maksoin ja kadun. Kaikkein aktiivisimmat ovat miehet epämääräisissä ammateissa vailla minkäänlaista koulutusta satojen kilometrien päässä omasta paikkakunnastani. Ja vielä sellaisella pärstälukemalla ettei paljoa innosta.


      • väärä saaja minulla

        Kenelle sinä maksoit, että toimii. Minä maksoin laskun Nordea Finans/Kreditor Ab lle laskun tilinumeroon. Mitään viestejä ei ole näytetty ainoastaan e-kontaktin tarjouksia. Kontaktia ei siis rahallakaan saa. Kontaktiyhteyden päälle laitetaan vain e-kontaktin katteeton tarjous. Minä tein sopimuksen 17 e kk tarjo9uksesta mutta lasku oli 24 e. Eikä kontaktiyhteyksiä anneta. Olen tehnyt tutkintapyynnön. Jotain on nyt pahasti vinossa.


      • kesänkommelluksia
        väärä saaja minulla kirjoitti:

        Kenelle sinä maksoit, että toimii. Minä maksoin laskun Nordea Finans/Kreditor Ab lle laskun tilinumeroon. Mitään viestejä ei ole näytetty ainoastaan e-kontaktin tarjouksia. Kontaktia ei siis rahallakaan saa. Kontaktiyhteyden päälle laitetaan vain e-kontaktin katteeton tarjous. Minä tein sopimuksen 17 e kk tarjo9uksesta mutta lasku oli 24 e. Eikä kontaktiyhteyksiä anneta. Olen tehnyt tutkintapyynnön. Jotain on nyt pahasti vinossa.

        selvät yhteydenottotiedot. Kysy suoraan heiltä ja varmaan saat oikeita tietoja. Minulle tuli sähköpostiini tieto aivan päivämäärää myöten, milloin maksettu kontaktiaikani päättyy. En voi tajuta, miksi tämä ei muilla toimisi, kun en ole itse mikään älykkö, enkä nuori ihminen ja silti olen tajunnut heidän tarjoustensa annin ja minulle kuuluvan etuuden, mikä se milloinkin on.

        Odottelen kuitenkin vieläkin sellaista palstaa, joka on ainoastaan yli 60 v. Mehän emme enää ole mitään nopeakinttuisia nuoria naikkosia tai miehiä, vaan monilla on jo sairauksia, rollaattorikin usealla. Monet ovat leskiä, (enemmän naisia), ja useimmat miehet ovat eronneita, (ainakin palstalaisista). Tämäkin on epäsuhta, koska eronnut ehkä etsii "entistään", samantyylistä, näköistä kuin hän, josta on eronnut. Jotkut (ainakin miehet) ovat jääneet erossa puille paljaille ja saattavat edelleen joutua maksumiehinä olijoiksi. Leskien ongelmana ovat yleensä lapset, jotka pelkäävät, että uusi seuralainen vie heidän perintönsä. Tästä syystä ovat lesket varovaisempia, vaikka myös etsivät rinnalleen kaveria, koska entistä ei enää voi haikailla kuoleman porttien takaa.

        Uskoisin, että muutaman vuosikymmenen kuluttua ja jo nytkin, tässä on esm. sosiologeille mielenkiintoinen tutkimusala. Ihmisten väliset suhteet ja kanssakäymisen ehdot, sekä helppoudet ja vaikeudet, siinä on tutkimista kerrakseen.
        Iloista päivänjatkoa kaikille!


      • * Pohdiskelija *
        väärä saaja minulla kirjoitti:

        Kenelle sinä maksoit, että toimii. Minä maksoin laskun Nordea Finans/Kreditor Ab lle laskun tilinumeroon. Mitään viestejä ei ole näytetty ainoastaan e-kontaktin tarjouksia. Kontaktia ei siis rahallakaan saa. Kontaktiyhteyden päälle laitetaan vain e-kontaktin katteeton tarjous. Minä tein sopimuksen 17 e kk tarjo9uksesta mutta lasku oli 24 e. Eikä kontaktiyhteyksiä anneta. Olen tehnyt tutkintapyynnön. Jotain on nyt pahasti vinossa.

        Jos sinne pitää kerta maksaa. Naiset, ainakin nuoret saavat yhteyden ottoja täälläkin aivan liikaakin. Parhaat menevät päältä, normaalielämässä, Suomi24 ilmaisille treffeillä ym. Vain toivoton rupusakki ehtii ja viitsii tuon kaltaisiiin maksunllisin huijauspalveluihin mennä. Koskee niin miehiä kuin naisia. Taso ei tässä tapauskessa varmasti parane maksamalla.


    • siiri angervisto

      samat varatut kuin netin muissakin treffi palstoilla

      • yxmuija*

        on sekä E-kontaktissa että cityssä, ilmoitukset

        Hakee sinkkuna seuraa... tiedä vielä missä muuallakin, siinäpähän kujeilkoon... musta vaan tuntuu että ei sitä kukaan muu huoli xD


      • sinivuokko2
        yxmuija* kirjoitti:

        on sekä E-kontaktissa että cityssä, ilmoitukset

        Hakee sinkkuna seuraa... tiedä vielä missä muuallakin, siinäpähän kujeilkoon... musta vaan tuntuu että ei sitä kukaan muu huoli xD

        Miksi et sano suoraan miehellesi tästä deittailusta?? mitä se sieltä ettii kun on naimisissa??!! Haluatko että se siellä on???


    • Erf

      Ei ole kauhean hääppöinen tarjontakaan. Tein tunnuksen suoritin haun, ja huomasin että edes periaatteessa mielenkiintoisia ja samoilla suunnilla asuvia oli n. yksi, eikä tuokaan erityisen kiinnostava. Poistin tunnukseni heti sen jälkeen.

      • Ei jummarra!

        Siellähän on ihmisiä kuin meren mutaa, ja toimii paljon paremmin
        kuin joku hautajaisiaan viettävä 24.
        Jos ei osaa tehdä kunnon profiilia..niin seksin ratkaisee, itse
        sain heti jussiksi seuraa:)


      • .........
        Ei jummarra! kirjoitti:

        Siellähän on ihmisiä kuin meren mutaa, ja toimii paljon paremmin
        kuin joku hautajaisiaan viettävä 24.
        Jos ei osaa tehdä kunnon profiilia..niin seksin ratkaisee, itse
        sain heti jussiksi seuraa:)

        miehet ei tee aloitetta,on käynyt jo yli 60 katsomassa,kukaan ei ole kiinnostunut?
        Vaikka kuvista päätellen,luulis kelpaavan tavallisenkin naisen.
        Mitä,he etsii ja yleensä pitäs jotenkin seuloa varatut pois!


      • Sama taas
        ......... kirjoitti:

        miehet ei tee aloitetta,on käynyt jo yli 60 katsomassa,kukaan ei ole kiinnostunut?
        Vaikka kuvista päätellen,luulis kelpaavan tavallisenkin naisen.
        Mitä,he etsii ja yleensä pitäs jotenkin seuloa varatut pois!

        Erottuuko se jotenkin joukosta? Siellähän on ne valmiit kysymykset ja mielestäni
        kaikki, jotka niitä vain käyttää esittelyynsä, ovat köyhän mielikuvituksettomia.
        Onko kuva??? Se on nro 1, aina!
        Itse sain heti monta yht.ottoa. Mutta olenkin sikataitava :) kertomaan itsestäni ja se
        mitä kerron on totta. Turha valehdella.


      • mutta en
        Sama taas kirjoitti:

        Erottuuko se jotenkin joukosta? Siellähän on ne valmiit kysymykset ja mielestäni
        kaikki, jotka niitä vain käyttää esittelyynsä, ovat köyhän mielikuvituksettomia.
        Onko kuva??? Se on nro 1, aina!
        Itse sain heti monta yht.ottoa. Mutta olenkin sikataitava :) kertomaan itsestäni ja se
        mitä kerron on totta. Turha valehdella.

        pitänyt siitä, että he jankuttavat, että pitää kertoa uskonto, ja pitää kertoa koulutustausta, ja sitten ei ole vaihtoehtoja, jotka sopisivat. Ei minulla ole uskonnollisia asenteita.

        Jätän sikseen. Älykkäät käyttävät ilmaista palvelua.


      • sen huomaa!
        mutta en kirjoitti:

        pitänyt siitä, että he jankuttavat, että pitää kertoa uskonto, ja pitää kertoa koulutustausta, ja sitten ei ole vaihtoehtoja, jotka sopisivat. Ei minulla ole uskonnollisia asenteita.

        Jätän sikseen. Älykkäät käyttävät ilmaista palvelua.

        Kun lukee näitä valituksia ja vittuilua.
        Totta kai älykäs ihminen on huomannut jo ajat sitten, ettei
        tällainen ilmaispalvelu toimi. Sivut täynnä ikuista deittailijaa,
        joilla ei ole aikomustakaan saada suhdetta aikaiseksi.
        Sivut täynnä pettyneitä, siis ne fiksummat.
        Jos menee sivuille, jossa ihmiset maksavat palvelusta, on kait selvää,
        että siellä ollaan tosissaan.


      • Erf
        Ei jummarra! kirjoitti:

        Siellähän on ihmisiä kuin meren mutaa, ja toimii paljon paremmin
        kuin joku hautajaisiaan viettävä 24.
        Jos ei osaa tehdä kunnon profiilia..niin seksin ratkaisee, itse
        sain heti jussiksi seuraa:)

        Kyllä tuolla ehkä ihmisiä on, mutta jos hakee Varsinais-Suomen suunnalta suunnilleen 20-25-vuotiaita kouluttautuneita naisia, niin ei kyllä monta löydä. S24:stä löytää monin verroin paremmin, ja niistä jopa osa on kirjautunut palveluun viimeisen kuukauden aikana.


      • Hekezus
        Sama taas kirjoitti:

        Erottuuko se jotenkin joukosta? Siellähän on ne valmiit kysymykset ja mielestäni
        kaikki, jotka niitä vain käyttää esittelyynsä, ovat köyhän mielikuvituksettomia.
        Onko kuva??? Se on nro 1, aina!
        Itse sain heti monta yht.ottoa. Mutta olenkin sikataitava :) kertomaan itsestäni ja se
        mitä kerron on totta. Turha valehdella.

        Mistäs ton profiilin sitten voi lukea, ku se niin hyvä on? Ja ootko muuten mies vai nainen? ;D

        Ja ei tosiaan kannata varmaan liikaa arvostella palvelua viestien määrästä ja tyylistä. :) Jos sivusto muuten pelittää hyvin ja on tarkoitukseen sopiva, ni kyllä sinne asiallisiakin käyttäjiä eksyy ja niiden seulominen joukosta on oma taitolajinsa sekin. Itsekin tässä selvittelen paraikaa, jos tosta E-kontaktista olisi johonkin, mutta tosiaan ei yhtään kiinnosta maksaa yli 2e/kk näistä palveluista.


    • pienelläkin summalla ja hyvät maksuehdot....naisia on enemmän ja mitä rahalla ei tekis ellei saa vastinetta ...suosittelen!!!!!!

    • Korian

      Ensimmäinen epäilyjä herättävä tunnusmerkki on se, että kunnon yhteystietoja ei ole palvelun nettisivuilla. Haiskahtaa vedätykselle. Mutt elämä on...

    • monellakaan

      tai vastaavat kokemuksia vaikkapa S24:sta.

      Ero on tietysti siinä että toisesta joutuu maksamaan ja toisesta ei.

      Haluatko tyhjän ja siitä vielä maksaa? Mene E-kontaktiin jos haluat.

    • Nk

      fiksusta paikasta kannattaa maksaakin, poistaa heti luuserit ja onnen onkijat. Hyvä paikka, selkeä ja seuraa on.

    • Nettideittailu sucks

      "Jäsenenä" marraskuuhun asti (3 kk). Täysin kuollut paikka.
      Itellä ihan jees kuva, profiili ok jne. 35-44 naikkoset eivät tee mitään.
      Eivät vastaile, eivät itse ota yhteyttä jne.

      Nyt en ole enää edes viitsinyt kirjautua kun pari kertaa viikossa
      ja tsekannut alle minuutisa että onko koko paikka vielä elossa.

      • Onnellinen10

        Ei moittimista E-kontaktista ja asiallisia yhteydenottoja todella paljon, jopa löytyi ihan kiva kaveri ja katsomme tulevaisuuteen yhdessä. Maksujen kanssa ei häikkää...ja saman tien palvleut toiminnassa kun maksanut.


      • ........
        Onnellinen10 kirjoitti:

        Ei moittimista E-kontaktista ja asiallisia yhteydenottoja todella paljon, jopa löytyi ihan kiva kaveri ja katsomme tulevaisuuteen yhdessä. Maksujen kanssa ei häikkää...ja saman tien palvleut toiminnassa kun maksanut.

        "löytyi ihan kiva kaveri "


        Vain kaveri mielessä taas liikeellä?


    • aamorinkaaret

      Seura kyseenalaista, miehet 20v vanhempia kuin sanovat olevansa.

    • Jepsjuukukkuu

      Ei kannata vaivautua.

      Todella kuollut paikka.

    • Maksoin vuoden jaksosta ja olinkin kohta vuoden käyttänyt. Tulos on tasan 0 eli ei tullut ensimmäistäkään tapaamista. Flirtit eivät osoittautuneet kovin uskottavaksi tavaksi aloittaa kirjeenvaihto (sopii enimmäkseen teineille chattailuun) - tyhmännäköiset hymiöt, joista suurin osa ei edes edusta normaaleja emootioita, eikä tapa sinänsä vaadi erikoisempia keskustelutaitoja, ehkä sen takia on suosiossa. Suurin osa yhteyttä ottaneista miehistä ovat olleet hädin tuskin lukion käyneitä. Yllätyin kuinka iso osuus vapaista(?) miehistä oman statistiikkani perusteella on vailla sen pitempää koulutusta. Joillakin luki että on naimisissa/asumuserossa/on tyttöystävä. Kunnioitettava rehellisyys, mutta mikähän on tuollaisilla tapauksilla ollut motiivina deittipalstalle eksymiselle, ei ainakaan minuun tee muuta kuin kielteisen vaikutuksen. Osa ei osannut vastata viesteihin vaan jatkuvasti lähetteli hymiöitä (eli kyseessä olivat todennäköisesti chattirobotit tai niihin rinnastettavat kirjoitustaidottomat yksilöt), osa ei vastannut ollenkaan vaikka ensimmäisenä on lähettänyt flirtin. Tein johtopäätöksen, että palvelu tietoisesti antaa väärän kuvan hyväuskoisille ensikertalaisille ilmaisia saitteja muka laadukkaammasta valikomasta ja varmemmasta tavasta tutustua, mm. aloitussivulla on kaikkien luettavissa "onnellisia tarinoita", jotka eivät suurella varmuudella edes ole totta. Hyvä neuvo: älä sorru maksamaan perusteettomista lupauksista, ilmaiset deittipalvelut ajavat täysin saman asian kuin maksulliset mutta luonnollisesti ilmaiseksi ja käyttäjäkunta niissäkin ihan samaa tasoa (ja mitä todennäköisimmin jopa samat hakijat), tässä vaan joku "fiksu" keksinyt helpon tavan siirtää muiden rahat omaan taskuun. Ainoa plussa, minkä maksullisille deittipalveluille voi keksiä, on (teini)häiriköiden pieni osuus (aikuisilta häiriköiltä ei nekään suojaa), mutta toisaalta riski saada valeyhteydenottoja robotilta on vastaavasti huomattavasti isompi.

      • suomi deitti

        Suomideitti.fi - myös ilmainen kehittyvä palvelu. Kokeile, ei maksa mitään koska muutettu maksuttomaksi/ilmaiseksi paikaksi 20.02.2011 lähtien.

        Ja laulukin on tehty videoineen sivuston kunniaksi (hintoja näkyy videossa, mutta ne voi muuttaa mielessään muotoon 0€), tosi korni mutta eivät kaikki ole kultakurkkuja, idols-ainesta tai hollywoodissa asuvia elokuvaohjaajia :)

        http://www.youtube.com/watch?v=wpDnHIs8xAQ


    • Haaremin ohdake

      Löysin sen "oikean" E-kontaktin sivuilta. Alussa kirjoittelimme ahkerasti puolin ja toisin ja hänellä tuntui olevan muitakin deittituttavuuksia pilvin pimein. Hän selkeästi leikitteli tunteillani ja kehuskeli naistuttavuuksillaan. Hän itse pystyi laukomaan minulle aivan mitä tahansa, mutta oli niin herkkähipiäinen, että häntä ei saanut arvostella kuin positiivisessa mielessä. Tapaamisten aikana hänellä oli aina kiire ja tapaamiset olivat melkeinpä kaikki pelkkiä perinteisiä "päiväkahvisellaisia" ja kaikki minun kotonani. Kylään kutsua en saanut, olisikohan hellapoliisi ollut esteenä? Että sitä rataa.
      Sainpahan opetuksen oikein kantapään kautta. Tavallisuus ja rehellisyys, ne sanat voi tulkita kukin aivan miten tahtoo.
      Mukaviakin hetkiä oli, sitä ei käy kieltäminen, mutta muuten - hyvin outoa ja pelottavaakin oli meininki, kun sitä jälkeen päin pohtii.

      • ei enää sinisilmä

        Oliko 5-kymppinen, pieni mies Häme-Pirkanmaalta?


      • Tummat silmät

        Oliko 50 .mies Savosta, ns erilainen profiili?


    • =(

      Pääsettekö nyt e kontaktin sivuille ? Mulla se sivu ei aukee....

      • Jymäytetty Kanalasta

        Ei onneksi aukee minullakaan. Olepa varovainen siellä mediassa, sillä moninaisia ovat herrojen tiet. En kirjaudu koskaan moiselle palstalle. Viime vuosi opetti, mitä nettiseurasta seuraa. Hyi helvetti!


    • eekoo-kiitos ei

      Tullut siihen tulokseen että EK on täysin pa&%&%a deittipalsta. Yhtäkään järkevää/ulkoiluttamisen kestävää ei löytynyt. Muutamat ns. kahvilatreffit, ja niissäkin koko ajan odotteli, että piankohan tästä kehtais tyylikkäästi poistua. Pari kertaa olen sinne maksanut kuukauden pätkän. Sitten teinkin mielenkiintoisen havainnon. Ensimmäisen jakson jälkeen profiili jäi sinne. Sitten uteliaisuuttani menin selailemaan maksamatta, ja kas kummaa komea nuorimies alkoi flirttailla ja viestiäkin tuli, no tottahan toki maksoin uuden jakson. Mies katosi. Kuukauden kärvistelin siellä, mitään kiinnostavaa ei löytynyt. Toisella kertaa en mennyt enää lankaan. Sama nimittäin toistui, kun jäsenmaksuni ei ollut enää voimassa. Houkutuslintu ilmestyi linjoille. Että siitä EK:sta. Olen nainen, 40

      • Business E-Kontakti

        Systeemi toimii just noin, siellä on maksettuja vedättäjiä ja hölmöt menee vipuun. Törkeetä bisneksen tekoa. Ei voi olla mahdollista , että samat naamat on esillä siellä 4 vuotta ????

        Onnettomia ja typeriä viedään ja rahastetaan. Mies 50


    • ei enää sinisilmä

      Pelimiesten paratiisi ja epätoivoisten etsintälinja !!!

    • joku tolkku

      Mies voi jopa esiintyä leskenä vaikka vaimo elossa?, minun mielestä ei ole leski jos vaikka sairastunut puoliso.

    • odota ja katso

      Lihavuus,yksinäisyys,turvattomuus...Siellä missä on klappia on bisnestä... Opetettiin minulle lapsena. Sinne tarjontaa missä on kysyntää...

      Olen miettinyt ja kyllä sen vielä eläessäni toteutankin, että niistän
      nämä ihmisten yksinäisyydellä rahastajat..Mitä tulee jengin puheisiin koodaamisen vaikeudesta, niin tuota koodia on kirjoitettu noin
      vuorokausi.. Jonka jälkeen se on käytössä.

      Tämän foorumin koodaamiseen menisi vähän enemmän aikaa...
      Mutta jos haluaa keinuttaa venettä,
      se onnistuu jopa työttömältä 30 € /kk

      Olen pistänyt saman merkille, minkä sinäkin...
      Tämän jälkeen he jatkavat kuvasi etc. käyttöä ihan kuinka huvittaa.
      Ilmaisia lounaita ei enään ole..tällä hetkellä.

      Tosin ahneus vie hautaan... Jos katsot City.fi:tä
      mikä oli aikanaan alansa johtaja ..Iski ahneus..Ensin ikuinen
      jäsenyys textarilla 2 eur 50 snt... Ja sit tulikin tän päälle,
      et 5 € viikko ja nykyään jos sinne menee ihmistä treffien merkeissä
      etsimään, niin uusimmat ilmoitukset minun haku kentässäni ovat vuodelta 2008...Ahneella on aidosti paskainen loppu..

      Ja niin tulee tapahtumaan tällekkin mainitsemallesi palvelulle =)

      • Deittaaaja

        Ei muuten nykyään maksa mitään rekkautuminen, jos samalla jättää deitti-ilmon. Myös vastaaminen on ilmaista. Kuvat näkyvät vain maksaville käyttäjille, mutta kaikki perustoiminnot on ilmaisia. Ei siis mitään pakollisia kk-maksuja kuten e-kontaktilla, match.comilla jne.


    • suivaantunut

      MORO !
      SE ON IHAN PERSEESTÄ ,KOKO E-KONTAKTI.
      EIVÄT OSAA EDES OMAA LASKUTUSTAAN HOITAA VAAN PISTÄVÄT OITIS LASKUT PERINTÄTOIMISTON HOTEISIIN.

      JA KAS ,KUSESSA OLET... POLVIAS MYÖTEN.

      terv nimimerkki -kokemusta on-

    • 0+0

      Samaa mieltä, ja myös klarnan kautta yritetään laskuttaa kuukausien perästä jo kertaalleen maksettua jäsenyyttä..!
      olen ollut joitain kuukausia kerrallaan e-kontaktissa maksavana jäsenenä. en ole tavannut ketää,yhtään järkevää yhteydenottoa ei ole tullut. Miehet -50 ihan jonninjoutavia , aikuiset miehet lähettelee flirttejä sekä viestejä joissa ei osata edes etunimeään kertoa.!!Muutaman viestin jälkeen yhteydenotot loppuvat... Miesten taso surkeaa... Laitaanaan vailla panoseuraa. Jäsenyyttä en enää uusi
      .Huonoin deittisivusto koskaan.

    • Hetero:)

      Huomasin,että E-kontattissa on vain naisten puolella pinnejä ja lepakoita ei muuta.

    • Sinuhe777

      E-kontaktin viestinesto on helppo kiertää. Jätä vaan tällaisia viestejä tänne eripuolille, josta joku halukas voi sinut etsiä käsiisi.

      Eli Suomi24 ja "Veitikkainen" :D

    • only one

      Olisko täällä ketään, joka pystyy e-kontaktissa lähettämään viestejä? Olen poistamassa profiiliani, mutta sinne on ilmestynyt TODELLA mielenkiintoinen tyyppi ja jos joku olisi niin ihana että voisi lähettää meiliosoitteeni sitä kautta tälle tyypille?? Onko auttavaisia ihmisiä enää?
      En aio sinne maksaa, koska joskus tyhmänä maksoin enemmän kuin piti.
      Paljon pyydetty, mutta tää on ainut `oljenkorsi` ;) kiitti -N-

      • minä ja e-kont.

        kolmekymppiä kk ei paha jos välttämättä haluat yhteyden .....


      • haku päällä

        Voin auttaa !!!!


    • lopetan

      Minäkin sorruin e-kontaktiin puoleksi vuodeksi. Aluksi viestejä tuli, mutta
      ihan toiselta puolelta suomea, tai muuten profiilia ei oltu luettu, kun
      ihan kaikkea muuta ikäryhmää tyrkyllä, mitä etsin.

      Aivan sama tyyli, kuin muissakin foorumeilla. Pyydetään heti kuvaa, mutta
      omaa pimitetään ja jos pyydät, niin kadotaan. nyhväkkeitä suurin osa.
      Varattuja tai muuten niin turvenuijia, ettei mitään rajaa ja tietysti vain seksiä
      vinkujia on sielläkin.

      Maksupuolessa ei ongelmia, mutta totuus näistä rahanvoimalla toimivista
      sivustoista, että olis viksunpaa seuraa, on täyttä pa*kaa höpön höpöä.

      • A Male

        Minäkin sorruin e-kontaktiin puoleksi vuodeksi. Aluksi viestejä tuli, mutta
        ihan toiselta puolelta suomea, tai muuten profiilia ei oltu luettu, kun
        ihan kaikkea muuta ikäryhmää tyrkyllä, mitä etsin.

        Aivan sama tyyli, kuin muissakin foorumeilla. Pyydetään heti kuvaa, mutta
        omaa pimitetään ja jos pyydät, niin kadotaan. nyhväkkeitä suurin osa.
        Varattuja tai muuten niin turvenuijia, ettei mitään rajaa ja tietysti vain seksiä
        vinkujia on sielläkin.

        Maksupuolessa ei ongelmia, mutta totuus näistä rahanvoimalla toimivista
        sivustoista, että olis viksunpaa seuraa, on täyttä pa*kaa höpön höpöä.

        ***Tämmösiä ne suomalaiset naiset on, epätoivoisia ruinaajia.***


    • karvas kokemus

      kyllä sieltä voi löytääkkin kumppanin, mutta ajna kanssa huomaa, et onkin ongelmia alkoholin kanssa eli ei koskaan kannata uskoa vaan ulkonäköä..

      • Eufrosyyne

        Ei anneta periksi,kyllä se oikea löytyy,kärsivällisyyttä


    • Aisa 20

      Täällä ois vapaa munan heiluttaja lahden läheltä.

    • kaikkea sitä

      Minulle on kynnyskysymys, jos nainen maksaa deittipalveluista. Se on yhtä tyhmää, kuin tupakanpolttokin. Joten ohitan kyseiset profiilit :)

    • ihmettelijä ?????

      olen ymmärtänyt että e-kontakti on sinkkujen paikka, mitä helkuttia siellä tekee varatut??? esim. yli 40 vuotiaat miehet kirjautuvat vaikka varattuja, mitä sieltä hakee jotain pientä pikku tuhmaa vai? ei ymmärrä näiden ajatusten juoksua.......

      • samaa ajatteleva

        olen samaa mieltä kanssasi, ja jotenkin säälittävää näiltä "varatuilta" miehiltä että vielä maksavat ja munaavat itsensä täysin, eikö mihinkään olla tyytyväisiä, jos kerran on jo kumppani ja jostain syystä haluaa pientä jännitystä elämään, niin eikö olisi fiksua sitä toista parisuhteessa olevalle että tekisi selväksi keskenään mikä on suhteen tilanne ja jos on toivoton niin lopettaisi suhteen, ja eikä touhuaisi toisen selän takana,, pientä kunnioitusta toista kohtaan olisi paikallaan näillä ukoilla...


      • "deittipalvelu"
        samaa ajatteleva kirjoitti:

        olen samaa mieltä kanssasi, ja jotenkin säälittävää näiltä "varatuilta" miehiltä että vielä maksavat ja munaavat itsensä täysin, eikö mihinkään olla tyytyväisiä, jos kerran on jo kumppani ja jostain syystä haluaa pientä jännitystä elämään, niin eikö olisi fiksua sitä toista parisuhteessa olevalle että tekisi selväksi keskenään mikä on suhteen tilanne ja jos on toivoton niin lopettaisi suhteen, ja eikä touhuaisi toisen selän takana,, pientä kunnioitusta toista kohtaan olisi paikallaan näillä ukoilla...

        Lueskelin samaa ajattelevan viestiä ja yhdyn täysin sinun ajatuksiin, tämä ns.deittipalvelu on epätoivoisten linja..en jaksa uskoa että sieltä mitään kestävää löytää, hetken viihdykettä..... siellä roikkuvat epätoivoiset ja pettämiseen erikoistuneet ihmiset...säälittävää......huvinsa kullakin.............


    • petyin....

      Minä kun liityin e-kontaktiin niin ajattelin että koska se on maksullinen, niin siellä olisi fiksumpia naisia... Mutta ei... Viesteihin vastataan kuva pyynnöllä, vaikka en itse ole vielä ensimmäisessä viestissä sitä toiseltakaan pyytänyt.

      • "deitti"

        niinpä, olen niin monelta kuullut tästä deittipalvelusta ja vain negatiivista...
        olen sitä mieltä että näiltä sivuilta ei sitä kunnollista seuraa löydä...hyvä säkä täytyy olla...suosittelen hakua jostain muualta.....


    • leana

      Olin e-kontaktissa vuoden verran,olen löytänyt sielä kaverin itselleni. Sieltä sain kylläkin usein vastauksia ukkomiehiltä tai paljon nuoremmilta kavereilta,jotka hakivat vain määrättyä seuraa.En hakenut heitä tai poistin sivustoltani. Olen ollut tämän kaverini kanssa jo yhdessä yli kaksivuotta ja olemme yhä.
      Kyllä siellä on varmaankin ihan hyviä tavallisia miehiä , jotka hakevat seuraa ja pitempi aikaista ystävääkin.
      Mutta myöskin sairaita ja rivoja kirjoittelijoita.
      Mutta on naisissakin ,he ei huoli tavallisen näköistä ja kunnollista miestä ,on tosi korkeat vaatimukset eräillä ,mistä miehet kirjoituksissaan mainitsevat. Meitähän on moneen junaan ja useampi jää vielä asemallekkin .

    • never again

      liityin muutama päivä sitten, olen 25v lähinnä nelikymmpiset samat miehet pommittavat kuvapyynnöillä jne. olen aika pettynyt koko sivustoon.

    • hyväsisko

      Täyttä potaskaa koko e-kontakti.Juoppoja tai muuten syrjäytyneitä ja eivät osaa keskustella.Maksuni verran vielä olen siellä ja poistun iäksi.Voisin luetella pitkän pätkän potaskajuttuja mitä olen kohdannut,mutta mitkään palstat ei siihen riitä.

    • pääsin eroon

      alkoholiongelmaisia paljon ja eronneita juuri sen takia, ei kannata uskoa ulkonäköä, ajan kanssa huomaa mihin on sortunut jos menee pidemmälle..

    • pääsin eroon II

      E-kontakti on varsin surkuhupaisa deittisivusto. Miehet, mutta millä resusseilla etsivät itseään reippaasti iteään nuorempia naisia. Ikäiseni 50 on tuolla sivustolla "kaatopaikka tavaraa" ja tulee surkuhupaisa olo miesten deitti-ilmoituksia lukiessa.

    • qwerty20

      Itsellä ei ole kokemuksia muista paikoista joten täten en oikein pusty vertaamaan tätä mihinkään. Mutta yhden asian kuitenkin tuolla olen huomannut, en tiedä onko tämä yleisestikin enemmän sääntö kuin poikkeus... ? Nykyään kun tuolla noita profiileja katsoo niin näkee onko tämä henköli lähettänyt itse jollekkin viestin, tai flirtin. Ja oikeestaan voin sanoa että näkemistäny naisten proliileista yli 90% ei ole koskaan lähettänyt kenellekkään mitään (nämä ikähaarukassa 27-37v). On myös hyvin vaikeaa saada vastausta viestiin, toki ymmärrän että mikäli ei toinen yhtään kiinnosta niin miksi vaivautua. Kokeeksi laitoin viestiä myös muutamalle nätisti sanottuna ei niin nätille naiselle, myöskään sieltä ei vastauksia tullut. Ja uskaltaisin sanoa että olen itse kyllä ihan normaalin näköinen, eikä ole vikaa koulutuksessa tai muussakaan. Vaikea sanoa mitä ihmiset tuolta hakevat, mutta itselle ainakin huono kuva tuosta paikasta tullut. Myös jonkun verran on liikkeellä näitä Veneläisiä kusettajia tuolla, jotaka koittavat saada rahaa epätoivoisilta huijattua.

    • sipuli2

      Varokaa naiset hra46 e-kontaktin sivuilla sil on vain se paikka mielessä. Ensin lupailee seurustella ja toisen luottamaan. Sit tekstarilla ettei hänestä ole seurustelijaksi. Sitä se on tehnyt monelle.

    • mint6

      E-kontakti vie rahat, mutta ei silti päästä lukemaan viestejä. Odottelen vielä pari päivää ennen kuin teen rikosilmoituksen...

    • iris5

      Kerrokaa minulle, onko dating site ilman rahaa?

    • jo luovuttanut

      ei todellakaan ole tositarkoituksella hakevien deitti, samat tyypit vuosikausia, ihan ajankulukseen ovat..

    • Koodin saa valmiina, se on tehty moneen kertaan. Sähköinen ilmoitustaulu hakuominaisuuksilla ja tageilla ajaa saman asian. Match algoritmit ovat todistetusti huijausta.

    • 8+15

      Kokeillut e-kontaktia, matchia ja suomi suomi24.
      Suomi 24 oli aikoinaan paras käyttöominaisuuksiltaan. Jos se olisi vaihdettu kokonaan maksulliseksi silloin, se olisi paras.

      Nyt kallistun matchiin, koska suomi24 on liikaa varattuja ym kukkijoita.

    • kerta riitti

      Sivustolta eroamisen jälkeenkin tulee "sopivasti" yhteydenottoja lähialueelta, kummasti vain ovat mielenkiintoisia. Joku siellä houkuttelee maksamaan jäsenyyden taas, että saisi tuon houkutusviestin auki. Enpä maksa!

    • Anonyymi

      aika epäreilua toimintaa mutta,muista koska olet rekisteröitynyt ja tunnistautunut pankki tunnuksilla on sinun tiedot edelleen tallennettuina ja niitä voidaan myydä eteenpäin markkinointi mielessä. pyydä tietojesi poistamista johon sinulla on Suomen lain mukaan oikeus pyytää jos et jatka .ja tämä tietojen säilytys/ rekisterissä on tietoturvariskin sovelluksen käyttämisessä . itse en ikinä antaisi henkilötunnustani kokonaan ja en myöskään tunnistautuisi pankki tunnuksilla jolloin sinun koko nimi ja henk.tunnusja mahdolliset muut tiedot jää heille rekisteriin. tässä ohjelmassa näytti olevan klsrna mukana joka myy tietojasi ja he eivät halua poistaa ja yrittävät vetoa että on ruotsalainen yritys mutta sinä joka,adut Suomessa koskee suomen ja etämyynti säännöt jotka,sallivat sinun vaatia tietojesi poistoa eli klarna tietoturva sanot että unohtakaa minut....

    • Anonyymi

      Surkee ja paska paikka. Älkää miehet laittako rahaa sinne. Vanhimmat "kuolleet" profiilit ovat 3v vanhoja. Ovat itdekin myöntäneet sen.

      Eli EI KANNATA!
      Vaikka tällä hetkellä heillä on tv mainos kuten Valolla.

      • Anonyymi

        Paikka on niin kuollut että en ymmärrä miksi sitä pitää enää edes pystyssä kun kukaan ei edes käytä sitä.

        Hinnat roimat verrattuna siihen että vanhentuneita peofiileita suurin osa kaikesta tarjonnasta.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5078
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe