että näkis olenko tulkinnut viestit oikein, vai väärin. Hmmm... voiskohan se olla mahdollista. Siitä on kuitenkin jo aikaa. Kohta pitää kyllä mennä nukkumaan, kun jäi yöunet vähiin.
Tulis jo
24
1147
Vastaukset
- on aikaa..?
Toivottavasti ymmärsin oikein :)
- ap.
siitä, kun sen kauniin naisen näin viimeksi, mielessäni on joka päivä hän..
- aikaa
ap. kirjoitti:
siitä, kun sen kauniin naisen näin viimeksi, mielessäni on joka päivä hän..
siitä on, kun hänet viimeksi näit? Ihan vaan uteliaisuudesta kysyn.
- ap.
aikaa kirjoitti:
siitä on, kun hänet viimeksi näit? Ihan vaan uteliaisuudesta kysyn.
utelias:) Alkaahan siitä olla kohta puoli vuotta :´(
- aika.
ap. kirjoitti:
utelias:) Alkaahan siitä olla kohta puoli vuotta :´(
Mistä tiedät, että näet hänet maanantaina?
- ap.
aika. kirjoitti:
Mistä tiedät, että näet hänet maanantaina?
olekaan tietoa. Varmaan ihastuneen kuvitelmia täältä ympäri palstaa keräillyistä tiedon murusista.
- Et kai sinä
ap. kirjoitti:
olekaan tietoa. Varmaan ihastuneen kuvitelmia täältä ympäri palstaa keräillyistä tiedon murusista.
täältä mitään tiedon murusia keräile? Puoli vuotta sitten näit viimeksi? Toiset ne vaan jaksaa.
- ap.
Et kai sinä kirjoitti:
täältä mitään tiedon murusia keräile? Puoli vuotta sitten näit viimeksi? Toiset ne vaan jaksaa.
se vain on, ikävä kyllä. Toisaalta tiedän nyt jo sen verran, että hänkin käy täällä palstoilla.
- käynkinkäynkin
ap. kirjoitti:
se vain on, ikävä kyllä. Toisaalta tiedän nyt jo sen verran, että hänkin käy täällä palstoilla.
me maanantaina näemme! Ja että puoliko vuotta...hmmm? No, aika ja sen merkitys....erilainen eri ihmisillä, eikö?
Kauniita unia ja minulta myös hellä henkäys.... - ap.
käynkinkäynkin kirjoitti:
me maanantaina näemme! Ja että puoliko vuotta...hmmm? No, aika ja sen merkitys....erilainen eri ihmisillä, eikö?
Kauniita unia ja minulta myös hellä henkäys....Eipähän vaan nähty töissä, mutta se nyt ei ollut mikään yllätys. Ethän sinä kuitenkaan sinne palaa.
- kun noin tympii
ap. kirjoitti:
Eipähän vaan nähty töissä, mutta se nyt ei ollut mikään yllätys. Ethän sinä kuitenkaan sinne palaa.
miksi en palaisi ?
- ap.
kun noin tympii kirjoitti:
miksi en palaisi ?
Siitä on jo niin pitkä aika, kun olit siellä (viime vuoden puolella). Hmmm.. en tiedä enää mitään muutakuin, että kuolen kohta tähän ikävään.:(
- pitkäänkin
ap. kirjoitti:
Siitä on jo niin pitkä aika, kun olit siellä (viime vuoden puolella). Hmmm.. en tiedä enää mitään muutakuin, että kuolen kohta tähän ikävään.:(
töissä? Älä nyt vielä kuole enenkuin vastaat :)
- "kuplalla"
ap. kirjoitti:
ajavien naisten kanssa, vai voitko sietää moisia ollenkaan.?
- ap.
"kuplalla" kirjoitti:
ajavien naisten kanssa, vai voitko sietää moisia ollenkaan.?
hänen kanssaan. Epäilen kyllä, että toi sietämisjuttu on toisinpäin.
- ap.
pitkäänkin kirjoitti:
töissä? Älä nyt vielä kuole enenkuin vastaat :)
tähän, että en tiedä varmasti, kuin että ennen minua ja minun jälkeen, mutta ei enää, kun "palasin".
- ap.
ap. kirjoitti:
tähän, että en tiedä varmasti, kuin että ennen minua ja minun jälkeen, mutta ei enää, kun "palasin".
En minä varma ole tosta "ennen minua".
- täytyisi olla
ap. kirjoitti:
hänen kanssaan. Epäilen kyllä, että toi sietämisjuttu on toisinpäin.
ihan oma kupla millä päästellä . Auttaa, kun on tommonen räytymispäivä.Voisin myydä sulle sellasen heh.:)Ei mulla ole sieto-ongelmia .
- ap.
täytyisi olla kirjoitti:
ihan oma kupla millä päästellä . Auttaa, kun on tommonen räytymispäivä.Voisin myydä sulle sellasen heh.:)Ei mulla ole sieto-ongelmia .
täh? Selvempiä viestejä, kiitos. Ja mulla on kyllä ihan välttävä kupla.
- sen sitten
ap. kirjoitti:
itse erilailla tuolla aiemmissa keskusteluissa joskus.Siitä sietämisestä- tuli vaan tunne et sait ehkä vaikutelman et häivyin sen aiemman keskustelun(täällä) jälkeen. Oli pakko vähä miettiä ja tuli sit siinä kaikkea ongelmaa..Meneekö nämä jutut ihan ohi ?
- Niin meni
sen sitten kirjoitti:
itse erilailla tuolla aiemmissa keskusteluissa joskus.Siitä sietämisestä- tuli vaan tunne et sait ehkä vaikutelman et häivyin sen aiemman keskustelun(täällä) jälkeen. Oli pakko vähä miettiä ja tuli sit siinä kaikkea ongelmaa..Meneekö nämä jutut ihan ohi ?
Maanantaikin ja nyt häivyn minäki.En oo sit pelleilly.Hei hei.
- ap.
sen sitten kirjoitti:
Osittain on menyt ohi ja osittain ei:D Toisaalta ymmärrän ne ajoittaiset epäselvät vastaukset, kun täällähän pyörii kaikenlaista "hämmentäjää".
- epäselvissä
ap. kirjoitti:
ole mitään ymmärtämistä. Hän vain kirjoittaa noin epäselvästi. Ei ole paljoa kirjoitellut. Oletkohan erehtynyt siitä, kuka hän on?
- aamulla aikaisin
ap. kirjoitti:
kun menen katsomaan kuplaani, se HÖRISEE!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi812611On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole512590Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.682533Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä742443Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl411960Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu371838Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1051779Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve181308Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko271307Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?171118