Et ehdi vastata;(
Ässällä
8
619
Vastaukset
- vaan oon
niin väsynyt kaikkeen.
- ja miksi?
Voisko asiaan vaikuttaa???
- toosi lujaa ;))
Kyllä ehdin vastata, jos uskallat ottaa yhteyttä :)
- Bon-es
koko saamaarin ilta...nyt meen nukkuu,
hyvää yötä
ES- kenties-kuka ties?
oliko noin huono ilta?
Kiinnostuin kovasti nimikirjaimistasi.. Sopivat täydellisesti ikäväni kohteeseen, mutta et se sinä kuitenkaan ole ketä ikävöin.. Noh, yrittänyttä ei laiteta :)
Hyvää yötä!
-H- - Tekstiviestin niin voisin
kenties-kuka ties? kirjoitti:
oliko noin huono ilta?
Kiinnostuin kovasti nimikirjaimistasi.. Sopivat täydellisesti ikäväni kohteeseen, mutta et se sinä kuitenkaan ole ketä ikävöin.. Noh, yrittänyttä ei laiteta :)
Hyvää yötä!
-H-Vastatakkin, minulle tulee päivittäin 4-5 puhelua oudoista numeroista ja oon kurkkua myöten täynnä niitä, enkä vastaile niihin enää.
Minulla ei ole vanhoja numeroita muistissa kun känny ja simkortti vaihtuivat, numero toki on sama. - kenties-kuka ties?
Tekstiviestin niin voisin kirjoitti:
Vastatakkin, minulle tulee päivittäin 4-5 puhelua oudoista numeroista ja oon kurkkua myöten täynnä niitä, enkä vastaile niihin enää.
Minulla ei ole vanhoja numeroita muistissa kun känny ja simkortti vaihtuivat, numero toki on sama.minulta sitten löytyy numerosi ja olethan sinä jo kerran vastannut tekstiviestiini. Etkä taida olla edes sama henkilö, kenen kanssa viestittelin.. :)
-H- - Kenties-kuka ties?
Tekstiviestin niin voisin kirjoitti:
Vastatakkin, minulle tulee päivittäin 4-5 puhelua oudoista numeroista ja oon kurkkua myöten täynnä niitä, enkä vastaile niihin enää.
Minulla ei ole vanhoja numeroita muistissa kun känny ja simkortti vaihtuivat, numero toki on sama.ei ole muuttunut, niin täydennä tuohon kaksi numeroa kysymysmerkkien kohdalle..
(xxx-xx?xxx?)
Jos täsmää minun kaipaamani henkilön numeroon, niin viesti lähtee täältä liikkeelle.
-H-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh942294Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1741878- 1791446
- 243894
- 68816
- 62789
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11786- 55692
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349611