kati 13 X 100kg penkillä

ottakaas pojjaat mallia

53

3992

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täytyy kyllä

Sanoa.Monelta jannulta jää 13x satku nostamatta ilman kokovartalo balsamointia... penkkipaita,siteet,penkkivyö,penkkisukat,kengissä korot.. Mahtaako pysyä pyllykään penkissä kun kokoäijä vänkyrällään..

• Paljonkohan painaa?

Itselläni penkki noin 100 kg *15 ja olen 80-kilonen kynis. Persekin on ihan penkissä. No treenattu on jo pidempään...

• pikajuoksijoilla
        Paljonkohan painaa? kirjoitti:

Itselläni penkki noin 100 kg *15 ja olen 80-kilonen kynis. Persekin on ihan penkissä. No treenattu on jo pidempään...

voimaa pitää olla. Osuinko oikeaan?

• aatu-eetu

kuka tahansa nainen pystyy tuohon, kunhan lääkemäärät on kohdallaan. becca swanson nosti penkistä raakana 200kiloa. hän oli nainen mutta testo ym. arvot oli 5 kertaiset miehiin nähden eli oikeammin puhuttiin shemale and ock so mycket bratwursti. kyllä kaikki naiset voivat penkata vaikka 200kiloa jos lääkkeet laitetaa kohdilleen. siksi en ymmärrä miksi tuollaista täytyisi ihailla? puhtaanakin lahjakas nainen voi tuohon päästä. enemmän naisena esittelisin kauneuttani, älyäni tai jotain oikeaa urheilumenestystä, jotka hankitaan oikeasti kovalla työllä ja pitkäjänteisyydellä. ei tosiaan hirveästi jaksaa hurraa huutoja alkaa tekemään tuollaisesta tempusta. enemmänkin myötähäpeää ja sääliä. jos joku tuosta kicksit saa joko tekijä tai katsoja niin go for it. itseä ei sytytä.

• osastolla tai

et tiedä mitä puhut -edellinen: "tai jotain oikeaa urheilumenestystä, jotka hankitaan oikeasti kovalla työllä ja pitkäjänteisyydellä" Tokkopa Kati Luoto on muulla kuin nimenomaan kaipaamillasi avuilla kuntoaan luonut,mimmi kisaa Maailman vahvin nainen MM kisoissa toukokuussa! Jollen väärin muista,synnyttänytkin olisi!

• urheilija89

täysin samoilla linjoilla aatu-eetun kanssa.

• hihihhihihihi
        urheilija89 kirjoitti:

täysin samoilla linjoilla aatu-eetun kanssa.

minkähän ikänen se tuoki amazooni on. vielähän tuon itekki samanlaisella kuurilla nostais

• aatu-eetu
        osastolla tai kirjoitti:

et tiedä mitä puhut -edellinen: "tai jotain oikeaa urheilumenestystä, jotka hankitaan oikeasti kovalla työllä ja pitkäjänteisyydellä" Tokkopa Kati Luoto on muulla kuin nimenomaan kaipaamillasi avuilla kuntoaan luonut,mimmi kisaa Maailman vahvin nainen MM kisoissa toukokuussa! Jollen väärin muista,synnyttänytkin olisi!

arvostan ihmisiä jotka urheilevat ilman lääkekaappia pitkäjänteisesti. ei nämä sun tyyppiset shemalet oikein nappaa, jos sä tykkäät näistä niin oma on ongelmasi.

• Kati-Luoto
        aatu-eetu kirjoitti:

arvostan ihmisiä jotka urheilevat ilman lääkekaappia pitkäjänteisesti. ei nämä sun tyyppiset shemalet oikein nappaa, jos sä tykkäät näistä niin oma on ongelmasi.

aatu-eetulla näyttää olevan miehinen itseluottamus kohdillaan ;) kyllä mä olen toistakymmentä vuotta elämästäni antanut kovalle periksiantamattomalle treenille,joten puhu sä vaan lääkekaapeista omalla kohadallasi.. Ja juu 3 muksuakin löytyy :)
        Kati

• Kati-Luoto
        hihihhihihihi kirjoitti:

minkähän ikänen se tuoki amazooni on. vielähän tuon itekki samanlaisella kuurilla nostais

Ihan löytyy amazonilta 36 vuotta ikää, ei muuta kun napit naamaan,luulen että jää sulta nostamatta joka tapauksessa :)
        Kati

• Kati-Luoto

itse näytit nippa nappa youtubessa pystyvän samaan..säälittävää mieheltä...
        Mitähän sä olet saavuttanut?
        Nyt ei kyllä Aatu oikeasti tiedä mistä puhuu..
        Kati

• m.pieni

minusta mennyt vähä höpöksi jos aatellaan että jokainen nainen pystyis 200kg nostamaan sen sanon että vaikka kuinka lääketiedettä käytettäis niin harva mies kuiteskaan 200kg penkistä raakana nostaa onse sen verran kuitenkin laji joka vaatii kuiteski luontaisia kykyjä.
        mietippä vaikka joku simo frangen ja 200kg penkistä siinähän sais syvärin jos sellasen näkis.
        minun mielipide on että ne ihmiset yleensä salilla viihtyvät joilla on edes vähänkään edellytyksiä koviin tuloksiin näin on suurin osa ns joilla ei riitä luonto ei fyysiset ominaisuudet lopettavat kyllä viim puolessa vuodessa kuiteski tää laji vaatii sitä sisua halua ym ei siitä muuten mitään tule.

• m.pieni
        Kati-Luoto kirjoitti:

Ihan löytyy amazonilta 36 vuotta ikää, ei muuta kun napit naamaan,luulen että jää sulta nostamatta joka tapauksessa :)
        Kati

ootko aatellut kokeilla miten sujuis ammattinyrkkeily.
        sulla on voimat niin hyvät ja varmaan kuntoakin hiomalla voisit pärjätä naisten
        ammattilaisena nyrkkeilyssä.
        hyvän valmentajan opastuksella voisit olla melkoinen kehässä..
        tietenkin toi ikä on se kysymys mikä tietenkin tulee väistämättä eteen mutta
        minä uskoisin että voisit pärjätä,kun tota treenitaustaa on niin paljon...

• höröhoro
        Kati-Luoto kirjoitti:

aatu-eetulla näyttää olevan miehinen itseluottamus kohdillaan ;) kyllä mä olen toistakymmentä vuotta elämästäni antanut kovalle periksiantamattomalle treenille,joten puhu sä vaan lääkekaapeista omalla kohadallasi.. Ja juu 3 muksuakin löytyy :)
        Kati

Onko Katilla kohdunlaskeuma?

• avuton aatu
        aatu-eetu kirjoitti:

mikä on shemale?

• lotionman

tuohan on kapea penkki. kova suoritus. ojentajissa on voimaa!

• topionman

tuo on se leveys missä kati on vahvin eli hänelle tuo on aivan normi ote. yhtään leveämmällä ei tule kiloakaan enempää. riippuu mikä on kapea kenellekin, mutta pode on kingi.

• lotionman
        topionman kirjoitti:

tuo on se leveys missä kati on vahvin eli hänelle tuo on aivan normi ote. yhtään leveämmällä ei tule kiloakaan enempää. riippuu mikä on kapea kenellekin, mutta pode on kingi.

ihan sama mutta kapea penkki tuo kuitenkin on!

• topi-on-man
        lotionman kirjoitti:

ihan sama mutta kapea penkki tuo kuitenkin on!

jollekin se on kapea jolllekin normi ote. katille toi on normi ote jossa on vahvimmillaan. kapea penkki on suhteellinen käsite. joo vittu et kiinnostaa. toi oli superleveä ja mulla on lahkeessa paksu ote. höhöhhlhlhööö

• Kati-Luoto
        topionman kirjoitti:

Kyllä se 130kg tuli leveällä, aika hassua että te täällä netissä näytätte tietävän mun treeneistä ja jopa `aineiden` käytöstä kaiken, vaikka ei edes tunneta :)
        Kati

• kapeat aivot?

ei ole kapea penkki..tyhmä!

• No joo

Se jo aika Kari tuo Kati.

• aslak torst

Tätikin on setä, jos tädillä on munat.

• Aladdin85

Ottakoot Scott Mendelsonista penkin mallia,sitten saa kutsua itseään NAISEKSI.

• toistakymmentä

toistoa kapeella penkillä jää monelta itseään MIEHEKSI kutsuvalta tekemättä,luulisi salilla hävettävän! koitin itse kolmella sinisellä kiekolla,mutta kyllä se luomulla kymppiin jäi..ei ole toisto kestävyyttä,neljällä sinisellä sentään aina femma normaaliotteella ja edelleen luomuna,ranne siteet ja vyö.Vyö siitä syystä että selkä taas kiropraktikkoa vaativassa kunnossa,heh

• lotionman

no ihan varmasti oli hankalaa.. XD kummalle puolelle laitoit 2 kiekkoa..?..

• m.pieni

mutta mun mielipide on että ei naisen tarvi olla mies. meikäläinen ei kyllä hirveesti jaksa rulettaa raamikasta naista... nainen on nainen ja mies on mies..

• Kati-Luoto

Onneks täältä löytyy oikeasti miehen kokoisia miehiä meille raamikkaamillekkin naisille, ettei tarvitse hiirulaisin tyytyä ;) Jos sanotaan että nainen on nainen ja mies on mies niin oleta myös sinun olevan oikeasti miehen näkoinen etkä mikään hiirulais vätys joka uskaltaa täällä netissä kirjoitella nimimerkin takana :)
        Kati Luoto

• m.pieni
        Kati-Luoto kirjoitti:

Onneks täältä löytyy oikeasti miehen kokoisia miehiä meille raamikkaamillekkin naisille, ettei tarvitse hiirulaisin tyytyä ;) Jos sanotaan että nainen on nainen ja mies on mies niin oleta myös sinun olevan oikeasti miehen näkoinen etkä mikään hiirulais vätys joka uskaltaa täällä netissä kirjoitella nimimerkin takana :)
        Kati Luoto

ihan mies olen ja semmonen juttua tarkoitin että ei naisella tarvi olla miehen voimia. en pahalla tarkottanunna

• punttaaja__

hyvä Kati! Hienosti nostettu, ei kovin moni mieskään pysty tuohon, vaikka olisikin treenannut. Kovaa työtä vaatinut varmasti.

• synnyttänyt

3 lasta,eipähän unohdeta sitäkään puolta.vaffa mimmi!

• Total-lifter

Ei voi sanoa muuta, kuin että "rispektiä". Hieno tulos, varsinkin kun penkki on voimalaji-kisaajalle lähinnä se päälajeja tukeva harjoite.

• ilman mitään apuja

9*95 harjoittelen 1-2x kuussa. pitäis kai vähän syödäkin kun kädet painaa 4kg enintään

• Frsljdlfkjdsaölfkjsa

Tuohan on mies, naisen vaatteissa.
      Naama kertoo totuuden vaikka kuinka hokis: "Mitään en o ottanu".

• Penn & Teller

Kovaa tulosta pitää tietysti kunnioittaa mutta useimmiten kun jostain löytyy joku tosi vahva nainen niin hän on selvästi keskivertomiestä lyhyempi mikä vaikeuttaa vertailua. Esim.tämä Puolan supernainen on alle 170cm...nimi ei muistu mieleen. On toki poikkeuksia, lähinnä kuulantyönnössä jossa naiset ovat sekä pitkiä että vahvoja ja jossain määrin kai kiekossakin.

Siis en tykkää siitä että miehille ilkutaan siitä miten joku nainen on niin ja niin vahva (usein anabolisten avulla) jos nainen on joku melkein-kääpiö jonka nostomatka jää pieneksi.

Siis kun puhutaan absoluuttisesta reaalimaailman voimasta eikä lahjakkuudesta tietyssä lajissa (voimanosto). En edelleenkään tarkoita vähätellä ketään koska joku 300kg kyykkäävä 50kg kääpiömies on toki loistava voimanostaja vaikkei jaksaisikaan heittää kiekkoa kauemmas kuin kuntosalilla käymätön 178m mies.

• 15 x 100kg

Itse oon nostanut parhaillaan 15 x 100 kilolla, ja olen 110 kiloinen äijjä:)
      MItes muut?

• Joopa näin?

Muutaman vuosi sitten perustreeniin kuului 6*6*125kg silloin 100kg pisin sarja oli 21 toistoa. Tällä hetkellä treenaan lähes kaikkea myös penkkiä. Aikansa kutkin - valitettavasti pelkän penkin treenaaminen ei johda yhtään mihinkään.

• rautaalisää....

"Siis,jos kutsutte itseänne MIEHIKSI koittakaa nyt
      aluksi 13 toistoa 100kg"

Tuo 100 kiloa on vielä lämmittelypaino useamman vuoden pankkiä tehneille miehille. Kapealla oteella on hyvä treenata ojentajia. Sen maagisen 100 kilon jälkeen alkaa rauta painamaan.

• qq

13 x 100 kg on kova suoritus, en ole nähnyt naisen sitä tekevän koskaan.
        Joskus salilla oli 105 kg penkkaaja nainen, oli mielestäni jo vaarallisen vahva naiseksi:)
        Kyykkäsi 100 kg x 30, oli muuten oikeasti vahvin mitä olen nähnyt.

Kyllä tunnustan saavani 15 x 100 kg vaikken noin pitkiä sarjoja ole koskaan tehnyt. Uskoisin kuitenkin 150 kg penkkitason riittävän tuohon suoritukseen.
        Kapeeta ojentajatreeniä voi tehdä sen 8 x 120 kg, ojentajilla voisi mennä tuo 13 x 110 kg, on hirveen pitkä sarja ja voisi jo alkaa hapottamaan...mut irvistystä peliin.

• 130kg pena
        qq kirjoitti:

13 x 100 kg on kova suoritus, en ole nähnyt naisen sitä tekevän koskaan.
        Joskus salilla oli 105 kg penkkaaja nainen, oli mielestäni jo vaarallisen vahva naiseksi:)
        Kyykkäsi 100 kg x 30, oli muuten oikeasti vahvin mitä olen nähnyt.

Kyllä tunnustan saavani 15 x 100 kg vaikken noin pitkiä sarjoja ole koskaan tehnyt. Uskoisin kuitenkin 150 kg penkkitason riittävän tuohon suoritukseen.
        Kapeeta ojentajatreeniä voi tehdä sen 8 x 120 kg, ojentajilla voisi mennä tuo 13 x 110 kg, on hirveen pitkä sarja ja voisi jo alkaa hapottamaan...mut irvistystä peliin.

Toi rumilus nosti lahnana. Ei tekniikkaa Nostan itse 25 kertaa satasella jos nostan niin, että selkä on jouskarilla. Lahnana menee vitonen.

• qq

Juu, Kati näkyy olevan vahvin nainen mitä toistaiseksi olen netissä nähnyt.
      Mitähän Katille nykyään kuuluu, onkohan ollu terveenä ja treenannu tuosta vielä suuremmille painoille? Penkistä 135 kg ykkönen on kova juttu naiselle, jos puskee 5 x 120kg niin menee se 135 kg ainakin joskus. Tuosta voisi johdatella että moniko saa tällä palstalla sen 140 kg penkistä? On se Kati kova daami.

http://www.youtube.com/watch?v=kgKfoWo1Oho&feature=related

• 9+15

Tuo mikään nainen ole

• sama penkille vittu!

joo ei oo oikeen mun makuun..naisen pitää olla nainen, ei mikää tollanen miehekäs..

• the soldier

Tarjoilisin katille mielelläni isoa 13cm pitkää kulliani, joka seisoo terhakkana aina, ihan kuin uljas soturi.

• keskivartalostavoima

no on tolla painooki puolet enemmän eikä nosta leukoja puoliikaa saati juokse cooperis paljo yli 2000

• Mömmöjä

Tää mimmi oli tänään telkkarissa ja huh huh parta oli jääny ajamatta ja muutenkin melko miehisen näkönen!!!

• Transuko??

Kaluhan tuolla pullotti tiukoissa housuissa....trans-sukupuolinen, naamakin oli melko miehinen.

• katiltakyrpää

Saako Katilta melaa helposti, entä kuinka iso sillä on?

• teiniviiksimies

Jännä juttu, 4 vuoden tauon jälkeen aloin reenata päivittäin niin aamulla herää keppi suorana kuin teinipojilla :D Hah-hah ! On siinä vaimokkeella ihmettelemistä.

• stay clean

Jos ei nosta antidopingpuolella (SVNL ja IPF), lienee siihen joku syy.

Ihmetellä täytyy, mksi jopa yleisradion ohjelmiin kutsutaan näitä testien välttelijöitä = urheilun maineen pilaajia "urheilijoina" ja "maailman vahvimpina", kun samaan aikaan antidopingtyöhön käytetään verovarojamme huomattavassa määrin.

Loppuu suorana Kortesmäellä-ohjelman katsominen tähän, yleX:n laitoin jo pannaan. Harmi, ettei YLE-veroa voi jättää maksamatta, tuen siis tahtomattani dopingurheilua eli lääkkeiden väärinkäyttöä, eli salakuljetusta...

Kannattaisikohan urheiluministerin puuttua asiaan ja jättää sateenkaarilipputouhut vähemmälle?

Suomen voimanostoliiton ja Suomen painonnostoliiton tiedotusta seuraamalla kautta löytäisivät fiksut toimittajat ihan dopingtestattuja ja puhtaaseen urheiluun sitoutuneita maailman vahvimpia suomalaisia naisia. Esimerkkinä eräskin 15-vuotias tyttö, joka voitti mm. raw-penkin maailmanennätyksellä 102,5 kg kolme 18-vuotiaiden sarjan MM-kultaa tänä vuonna. Samoissa MM-kisoissa toinenkin nuori suomalaisnainen nosti ME-raudat, raw-maastanostossa.

• selvä juttu!!

One word; Anavar. ;) Miedoin anabolinen, joka tuo voimaa eikä aiheuta juuri sivuvaikutuksia naisillakaan. Ehkäpä eniten käytetty anabooli naisten keskuudessa. :) Ei siinä, kyllä minäkin söisin jos aitoa apteekin tavaraa saisi. Ei tarttisi räpistellä 140kg natupenalla ;)

T: 10v natutreeniä. Isoksi et kasva ilman myrkkyjä se pitää ymmärtää teinien!

• uohrge

Aivan sama mitä Kati Luoto täällä horisee ja kerää säälipisteitä. Treenattu on kovin juu, sitä ei varmaan kukaan kyseenalaista. Mutta millä keinoilla sitä treeniä on buustattu???
      Pidät itseäsi kovana mimminä kun nostat x- määrän penkistä ja olet pyöräyttänyt muutaman lapsen. Silläkö meinaat mennä kuuhun asti? Jospa kasvaisit aikuiseksi!

• aikuinen

vois kati ajatella jo niitä lapsenlapsiaan ja lopettaa nuo touhut. jos tässä vaiheessa lopettaa niin saattaa olla vielä terveitäkin vuosia jäljellä. tai sitten käännät höyryt nolliin ja jäähdyttelet vaikka jossain toisessa lajissa. kyllä se mummi on lapselle kuitenkin tärkeämpi kuin edesmennyt maailman vahvin mummi, tai dialyysissä makaava entinen maailman vahvin mummi.

ja tätä ei ole kirjoitettu ilkeily tarkoituksella, vaan ihan hyvällä tahdolla.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      145
      4705
    2. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      106
      1678
    3. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      90
      1539
    4. Odotatko vielä vastausta...

Siihen viestiin? 🤔
      Ikävä
      106
      1035
    5. Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6

Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka
      Seinäjoki
      26
      973
    6. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      50
      937
    7. Ehkä se on niin

Ettet vaan uskalla lähestyä tämän jälkeen. Ehkä haluaisit. En osaa sanoa.
      Ikävä
      74
      864
    8. Jos oot täällä,laita tunniste.

Muuten en lue!
      Ikävä
      47
      763
    9. Tämän palstan naiseksi esittäytyvät

Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?
      Sinkut
      113
      753
    10. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      43
      749
    Aihe