Olen erittäin ahdistuneessa mielentilassa. Yksinäinen ja onneton. Luulen perheeni viimeistään nyt tietävän muutamista kokeiluistani ja toistamiseen hylännyt minut. Jonkinlaista kohinaa on entisellä työpaikallanikin. Saan ivallisia katseita, vaikka tunnen eläväni ihan normaalia elämää. En koe homokokemusten tehneen minua yhtään sen huonommaksi. Tässä tilanteessa minun käsitykset meni ylösalaisin. Kuvittelin vanhempien ja suvun pitävän yhtä, mutta v***t. Aina ajattelin, että sateenkaarikansa olis suvaitsevaa, mutta se oli väärä luulo. Kohdalleni on sattunut hyväksikäyttäjiä ja kaikenlaisia valehtelijoita. Olen ajatellut, että parempi yksin kuin huonossa seurassa. Minä olen ajatellyt tässä itsekseni suurella kysymysmerkillä: Mitä kenenkän seksuaalisuus kuuluu kellekkään. Minä en ole kiinnostunut kenenkään soidinmenoista ja virityksistä. Minä elin heterosuhteessa loppuun 10 vuotta ja sen jälkeen oli joku lyhyempi juttu. Ne homojutut; 2-3 kokeilua kaksi niistä tapahtui alaikäisenä. Miksi niistä tehdään niin iso juttu. Enhän minäkään kysy naapurilta miten päin olet viimesi saanut ja ethän ole sellainen? On tuskainen olo ja mietin tämän leimaantumisen vuoksi muuttoa muualle. Tätä leimaantumista on edesauttaneet ns. homokaverit, joiden kanssa olen vaan kaveri. Miksi muuten miehet ei saa olla kavereita niin kuin naiset. Miehet ei voi kimppa-asua olematta homoja, halaamisista puhumattakaan. Olen nyt lukenut Raamattua ja tullut siihen tulokseen, että se on täynnä sellaisia ismeja ja uskomuksia jotka ovat vuosituhansia vanhoja ja ei edes tästä maasta. Koko kirjan uuniin heittäminen ei onnistu kahdesta syystä; ei ole sitä uunia ja tämä Raamattu on lahja vanhalta ystävältä. Anteeksi sekava kirjoitukseni!! Toivoisin saavani kirjoittelukaavereita samoja asioita pohdiskevista. [email protected]
Hei
2
323
Vastaukset
- Kummastunut
Koita kestää. Olet hyvä tyyppi juuri selaisena kuin olet (ellet sitten ole pedofiili tai vast). Ei kukaan voi tulla sanomaan sinulle, että et voi olla oma itsesi. Ei ole suurempaa loukkausta, kuin sanoa ettet kelpaa omana itsenäsi. Mitä muutakaan voisit olla. Yritä olla väittämättä muista, vaikka se on vaikeaa. Maailmassa on hyviäkin tyyppejä, vaikka joskus tuntuu että niitä on harvassa.
- peterman
Kiitos sinulle vastauksesta! Tunnen sisimmässäni olevani hyvä tyyppi, vanhempani ja veljeni murskasivat itsetuntoni. Olen niin hajalla, että en tiedä välistä miten olla, mikä on oikein ja väärin. En ole pedofiili tai vast. Olen vain ristiriidassa tuntemusteni kanssa. En lapsuudessa enkä nyt aikuisiässä ole osannut olla mitenkään vanhempieni mieliksi, joten päätin tehdä pesäeron. Kaikki yrittäminen ja harrastukseni tms. on heille liikkaa. Olen monesti kärsinyt ja itkenyt heidän asennevammaisuutensa vuoksi, että minun on parasta olla yksin. Tuon asenteen ovat havainneet sukulaiset ja useampi lähituttava. Silti syytän itseäni, että syy on minussa, niin kuin se on aina ennenkin ollut.
Kauniita kevätpäiviä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462