Bar Loose ja sen ikäraja

VastaustaHaen

Moi!
Huomasin tuolla loosen sivulla ikärajan olevan K.22.
Kuinka tiukkoi ne on sit ton ikärajansa kanssa?
Meinaan ku onhan noit baarei joissa on k 22 mutta kyllä ne 20 vuotiaita ellei joskus jopa 18 sisään päästä.

Haluaisin ite käydä katsastamassa kyseinen paikka, mutta ikää on vasta 20 niin mietityttää että kannattaako edes yrittää jos sinne ei tosiaan alle 22 päästetä?

4

4592

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onlytwenty

Juuri tätä samaa pohdin ite! Saiks koskaan mitään vastausta tähän? Kävitkö kokeilemassa? Tietty tosta sun viestistä on jo jonkun verran aikaa, et ajat on voinu paljonki muuttua! Oon kans just 20 ja kuulemma on hyvä paikka kyseessä, mut ei viittis ihan turhaan mennä ovelle käännytettäväks.

• näin mulla

Ite olin aikoinaan yhellä keikalla siellä, valmiiks ostetun lipun kans ku mentiin niin ei papereita kyselleet. En muuten tiä kuinka tarkkaa on, mut ehdottomasti kokemisen arvonen paikka!

• Trynnahelp

Keikkapaikka.infon mukaan ikäraja k-18

• äläluota

Liian löysästi suhtautuvat noihin ikärajoihin. Tapasin kerran Loosessa erään tytön joka väitti iäkseen 18v. Oikeasti oli 16. Hyvä, ettei sitten mitään kämpilläni tapahtunut, kun tyttö oli juonut vähän liikaa. Aika likaiselta tuo tuntui kun sain oikean iän selville.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      76
      1954
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1683
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      215
      694
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      656
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      581
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      193
      557
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe