Abnormi...idiootti...imbesilli?

tuli tässä mieleen kysäistä aivojen viksuimpina tunteina.

23

414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kun täällä ihan huumotintajutonta-kin porukkaa tai sitten ei.Mitkähän ovatkaan ne normit,millä meitä mitataab...perhana nuo b ja ännä niin läellä toisiaan,
      Tupakntuhkaa piti välillä puhallella kirjaimien päältä...sorry...excuse moi...pardon etseteraa.

      • ilman aata.
        mut Ruune ja jopel toivottavasi aamuun menness tää ropleemin selvittää.
        Älä sie kukkahattu sotkeennu näin tärkeeseen asjaan...heh...


      • Siinä onkin pohtimista.

        Normien mukaan käyräksi kasvanut kurkku ei kelvannut kauppatavaraksi, mutta normaalisti kurkku ei aina ole suora!

        Ihminen asetetaan syntymähetkestä saakka johonkin normitukseen, lapsi on syntyessään joko täyden 10 pisteen vauva, tai sitten onnettomat 3 pistettä saanut, kuin väärin elämän aloittanut ihmistaimi.

        Koko elämän ajan meitä verrataan johonkin " normaaliin " joka asetetaan tavoitteeksi opiskelussakin. Paraskaan ei ole kyllin hyvä, ellei ole normaalin rajoissa.

        Kuka on normaali?
        Oma mielipiteeni on aina ollut mittareita vastaan.
        Kehitysvammainen tuttavani, ei hän ole mittareiden mukaan normaali, mutta näyttää siitä huolimatta kaikkien silmissä normaalilta ihmiseltä, kun emme mittaa henkistä kehitystä mittarilla joka näyttää muille sataa ja hänelle ehkä joku voisi näyttää vain puolta siitä.
        Hänelläkin on elämän viisautta ja henkevyyttä jota monelta ns. normaalilta puuttuu ainakin omissa silmissäni.

        Viisaus ei näy aina katsomalla, se on sisällä.
        Elämän antamaa viisautta, normeistakin poikkeaavaa, on kaikissa meissä. Millä se mitataankin.

        Olkoon normit ja normaalit mitä tahansa, kunhan ihmisellä on hyvä sydän ja viisautta jaettavaksikin.
        Rikkautta on omistaa ystävä joka ymmärtää heikoimpaakin, normaaliudesta riippumatta, joillakin on taito jakaa voimaa ympärillensä.

        Luulen, että olet yksi heistä joita monet kiittävät, vaikka täällä asia ei ole ihan niin yksiselitteinen.

        Se on " normaalia " kun täällä(kin) on monta mielipidettä, muusta normaalista viis!

        Heleätä Helluntaita, palstalaiset.


      • Tuoksuvattu kirjoitti:

        Siinä onkin pohtimista.

        Normien mukaan käyräksi kasvanut kurkku ei kelvannut kauppatavaraksi, mutta normaalisti kurkku ei aina ole suora!

        Ihminen asetetaan syntymähetkestä saakka johonkin normitukseen, lapsi on syntyessään joko täyden 10 pisteen vauva, tai sitten onnettomat 3 pistettä saanut, kuin väärin elämän aloittanut ihmistaimi.

        Koko elämän ajan meitä verrataan johonkin " normaaliin " joka asetetaan tavoitteeksi opiskelussakin. Paraskaan ei ole kyllin hyvä, ellei ole normaalin rajoissa.

        Kuka on normaali?
        Oma mielipiteeni on aina ollut mittareita vastaan.
        Kehitysvammainen tuttavani, ei hän ole mittareiden mukaan normaali, mutta näyttää siitä huolimatta kaikkien silmissä normaalilta ihmiseltä, kun emme mittaa henkistä kehitystä mittarilla joka näyttää muille sataa ja hänelle ehkä joku voisi näyttää vain puolta siitä.
        Hänelläkin on elämän viisautta ja henkevyyttä jota monelta ns. normaalilta puuttuu ainakin omissa silmissäni.

        Viisaus ei näy aina katsomalla, se on sisällä.
        Elämän antamaa viisautta, normeistakin poikkeaavaa, on kaikissa meissä. Millä se mitataankin.

        Olkoon normit ja normaalit mitä tahansa, kunhan ihmisellä on hyvä sydän ja viisautta jaettavaksikin.
        Rikkautta on omistaa ystävä joka ymmärtää heikoimpaakin, normaaliudesta riippumatta, joillakin on taito jakaa voimaa ympärillensä.

        Luulen, että olet yksi heistä joita monet kiittävät, vaikka täällä asia ei ole ihan niin yksiselitteinen.

        Se on " normaalia " kun täällä(kin) on monta mielipidettä, muusta normaalista viis!

        Heleätä Helluntaita, palstalaiset.

        harvoin kertomistasi ajatuksista.
        Olen onnellinen,kun minulla tämä pihapiiri niin "epänormaali", jokunen suomalainen sentään mukaan mahtuu.
        Kohta pimputtaa ovikello,"mummi,mummu,mitä tänään.Ja minä halinkipeänä itekin halin kaikki,monet sitä paitsi isoissa perheissään.


      • susmorsian kirjoitti:

        harvoin kertomistasi ajatuksista.
        Olen onnellinen,kun minulla tämä pihapiiri niin "epänormaali", jokunen suomalainen sentään mukaan mahtuu.
        Kohta pimputtaa ovikello,"mummi,mummu,mitä tänään.Ja minä halinkipeänä itekin halin kaikki,monet sitä paitsi isoissa perheissään.

        jo kulkea paljain jaloin.


    • kutsuit.
      Tuo abnormi vähän kummastutti, mutta jos se on normaali, niin se onkin ainoa ilmaisu, jolla voi kuvata toista ihmistä. Noilla idiootti ja imdesilli sanoilla kun nimittelee, niin haastemies on pian ovella kunnianloukkaushaaste hyppysissään.

      Käytän noita kahta kun palautan itseäni maan pinnalle tyyliin. Saa..nan Jopel olet idiootti.

      Jos b ja n ovat liian lähekkäin, niin se johtuu liian pienestä näppiksestä tai vääristä juomatavoista.

    • pitääkö

      tällaista kirjoittelua muitten vielä tukea?

      • näyttäisit mallia, millaista kirjoittelun pitäisi olla.


      • ei tietenkään, pirruuttain taas sanoin,että ihan tukea viel pärjään,vai on kyl tuossa kipparilta hankittu kävelykeppi tulevia aikoja varten.
        Abnormihan minä,mitä tarkoittaneekaan.

        Kiva oli pukkee päällen kuiteski eka kesäpäivänä vuos sitten Milanosta ostettu kesämekko,sellanen musta pohja,pikku kukkii täynnä ja letit päässä tässä.


      • susmorsian kirjoitti:

        ei tietenkään, pirruuttain taas sanoin,että ihan tukea viel pärjään,vai on kyl tuossa kipparilta hankittu kävelykeppi tulevia aikoja varten.
        Abnormihan minä,mitä tarkoittaneekaan.

        Kiva oli pukkee päällen kuiteski eka kesäpäivänä vuos sitten Milanosta ostettu kesämekko,sellanen musta pohja,pikku kukkii täynnä ja letit päässä tässä.

        ruveta sivistämään itseään täälä näillä sivistyssanoilla.


      • viisauksia
        susmorsian kirjoitti:

        ei tietenkään, pirruuttain taas sanoin,että ihan tukea viel pärjään,vai on kyl tuossa kipparilta hankittu kävelykeppi tulevia aikoja varten.
        Abnormihan minä,mitä tarkoittaneekaan.

        Kiva oli pukkee päällen kuiteski eka kesäpäivänä vuos sitten Milanosta ostettu kesämekko,sellanen musta pohja,pikku kukkii täynnä ja letit päässä tässä.

        ja näitähän riittää....


      • viisauksia kirjoitti:

        ja näitähän riittää....

        varsinkin NE pitemmät kirjoitukset joissa on ajatustakin .
        Ikävä kyllä en nyt vitsi mainita nimiä ,koska heti joku voi olla kateellinen, kun joku huomioidaan erikoisesti täälä.


      • nimittelemättä paras
        ullamirjami kirjoitti:

        varsinkin NE pitemmät kirjoitukset joissa on ajatustakin .
        Ikävä kyllä en nyt vitsi mainita nimiä ,koska heti joku voi olla kateellinen, kun joku huomioidaan erikoisesti täälä.

        mutta kyllähän NE erottuvat...


    • mallia

      miten sivistynyt ihminen kirjoittaa ystävällisesti.

      • Pilikut paekoillaan

        Nehän ovat aivan sekavia nuo jutut


      • ompaan vuan
        Pilikut paekoillaan kirjoitti:

        Nehän ovat aivan sekavia nuo jutut

        muita haukkummaa ja opettammaa hänestä.


      • <<<>>>
        Pilikut paekoillaan kirjoitti:

        Nehän ovat aivan sekavia nuo jutut

        piettii alkomahoolii lieventävänä assiihaaran ainaski etelä mailla


      • antaa se
        <<<>>> kirjoitti:

        piettii alkomahoolii lieventävänä assiihaaran ainaski etelä mailla

        joka katsoo asiakseen erästä kirjoittajaa savustaa.


      • tääää
        antaa se kirjoitti:

        joka katsoo asiakseen erästä kirjoittajaa savustaa.

        vanha hössötys onkas, vahinkokos taas onkis sen lykkäilly uurestas näkyvilles.


      • vaan
        tääää kirjoitti:

        vanha hössötys onkas, vahinkokos taas onkis sen lykkäilly uurestas näkyvilles.

        Ehkä ,, juovuksissa olevan avaajan itsensä esiin tuominen...


      • *Kukkahame*
        vaan kirjoitti:

        Ehkä ,, juovuksissa olevan avaajan itsensä esiin tuominen...

        Enpäs ymmärrä miksi näitä uudestaan nostellaan, aivan höpö juttu ja tarpeeksi sekava.


      • Simmone
        *Kukkahame* kirjoitti:

        Enpäs ymmärrä miksi näitä uudestaan nostellaan, aivan höpö juttu ja tarpeeksi sekava.

        Nii se vaa o, ett joku halluu väenväkisi Susmorsioo halveerata. Ei kuulkka onnistu!tia ylläpitävä voimavara, aito älykäs sananikkari, oma ittens. Ja semmone ihmine kerää kademielisii tänne sähähtelemään.


      • eipä paljon###
        Simmone kirjoitti:

        Nii se vaa o, ett joku halluu väenväkisi Susmorsioo halveerata. Ei kuulkka onnistu!tia ylläpitävä voimavara, aito älykäs sananikkari, oma ittens. Ja semmone ihmine kerää kademielisii tänne sähähtelemään.

        muuta. Viimeaikaiset temput aivan ala-arvoisia, jopa narttumaisia, mutta sehän taitaa olla hänen bravuurinsa.

        Ihminen, jolla olisi paljon muutakin ollut , sortuu toikkaroimaan humalassa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      83
      1868
    2. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      240
      1749
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      92
      1562
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      110
      1368
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      168
      1131
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      64
      1093
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      932
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      62
      926
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      866
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      97
      860
    Aihe