Missä vippipaikassa flexcash on perijänä?

voih

Maksoin perintälaskun, mutta nyt en muista mihin vippipaikkaan se meni..

16

3490

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lähettää....

automaattiseti tekstiviestin että suoritus on kirjaantunut järjestelmään. Ja uutta vippiä putkeen.

• VippariTyty

A-vippi/SN-rahoitus.

• Tyhmä, mutta ei liian tyhmä asiakas

Ihmeellinen kusetusfima. Peritään ensin huomautuskulut normilaskuista (pikavippi), sitten lähetetään erillinen lasku eräpäivän siirrosta ja sen jälkeen toiset huomautuskulut ja perintäkulut tästä eräpäivänsiirtolaskusta. Boikottiin ja pikajunalla Siperiaan.

• kusetuksen uhri
        Tyhmä, mutta ei liian tyhmä asiakas kirjoitti:

Ihmeellinen kusetusfima. Peritään ensin huomautuskulut normilaskuista (pikavippi), sitten lähetetään erillinen lasku eräpäivän siirrosta ja sen jälkeen toiset huomautuskulut ja perintäkulut tästä eräpäivänsiirtolaskusta. Boikottiin ja pikajunalla Siperiaan.

Todellinen kusetusfirma, en toivo kenenkään joutuvan ko. firman kanssa tekemisiin. En usko sen toiminnan edes olevan edes laillista,mutta kuka tavallista pulliaista uskoo. Laskuttaa saman laskun ylimääräisiä kustannuksia,joita ei pitäisi enää olla olemassakaan useaan kertaan. Taitaa olla jonkun huumeitten välittäjien rahankeräyspulju koko firma. Ihme että tämmöisiä firmoja ei Suomessa edes kunnolla tutkita ennenkuin niiden annetaan toimia täysin mielivaltaisesti.

• 30vippiä
        Tyhmä, mutta ei liian tyhmä asiakas kirjoitti:

ihana on ege-finace siirtää eräpäiviä ilmanomia sitomuksia elikkä pääoma 9e perintäkulut 74 täyttäkusetusta soitin kuluttajavirastoon sano että eioo laillista tuollainen..

• MM

Ainakin minulle.. Ja sain lainakiellon kun vippi oli ollut perinnässä. Maksusuunitelma ei onnistunut, juuri ja juuri sai eräpäivän siiretty. Suosittelen paikat joka käyttävät OK Perintä tai Lindorff, niiden kannsa saa sovittua vaikka mitä.

• Toivottavasti kohta kuivilla

Itselläni oli egen laina perinnässä tuolla (ja pari muutakin on tullut muikkarilla, mutta ei perinnässä). Ainakin minulla toimi maksusuunnitelma. Onhan se perseestä, että perintäkuluja pitää maksaa. Kun jollain pääsis näistä lainoista eroon. Itselläni 6 lainaa auki. Olen ottanut tavoitteeksi, että määrä vähenee aina yhdellä kuukaudessa nyt kun työt taas alkoi.

• Aktiv Ainalaina

on myös hyvä ja reilu perintäpaikka. MÄ olen saanut siellä sovittuu uudet maksuajankohdat Ainalaina.fi 500 euron vipille.

• yksi vippi kerrallaan

Itse tein maksusuunnitelman mobiilivipistä. Sen vippifirman toiminta on vähän outo, välillä auki, välillä ei, mutta maksusuunnitelman sain kyllä tehtyä.

Eiköhän ne kerro jos sinne soittaa, että mihin olet maksanut.

• b54b3a

onnilaina on näköjään myös näillä. suotuivat aika hyvään maksusuunnitelmaan, sain jaettua 100 lainan viiteen maksuun! olisikohan enemmän vippi firmassta kiinni minkälaisiin maksusuunnitelmiin saavat perintä toimistot taipua?

• Blaaaaaaaahhhhhhh
        b54b3a kirjoitti:

onnilaina on näköjään myös näillä. suotuivat aika hyvään maksusuunnitelmaan, sain jaettua 100 lainan viiteen maksuun! olisikohan enemmän vippi firmassta kiinni minkälaisiin maksusuunnitelmiin saavat perintä toimistot taipua?

Tosi vitun jees. eräpäivä oli pikkulainan lainassani 10.9. maksoin laskun 22.9. Okei,oma virhe. Pulitin sen muikkari maksun ja nyt tänään oli postissa tullut perintäkirje?!?!?!?!?

Katsoin viitenumerot ja tilinumerot, kaikki oikein.

Otin yhteyttä Onnilainan asiakaspalveluun, sieltä vastatataan että ota yhteyttä numeroon: 0207599910

No okei, soitan... "Numerovalintanne on virheellinen". Taas mailia onnilainalle: "Tuo numero ei toimi"

"JUURI KOITIN SITÄ JA TOIMI TERVEISIN ONNILAINA"

Pastesin muuten vielä screenshotin onnilainalle tuosta maksusta.

Voiskohan joku valottaa minulle mitä vittua tässä pitäisi tehdä?

• tietoa oikeaan osoitteeseen
        Blaaaaaaaahhhhhhh kirjoitti:

Tosi vitun jees. eräpäivä oli pikkulainan lainassani 10.9. maksoin laskun 22.9. Okei,oma virhe. Pulitin sen muikkari maksun ja nyt tänään oli postissa tullut perintäkirje?!?!?!?!?

Katsoin viitenumerot ja tilinumerot, kaikki oikein.

Otin yhteyttä Onnilainan asiakaspalveluun, sieltä vastatataan että ota yhteyttä numeroon: 0207599910

No okei, soitan... "Numerovalintanne on virheellinen". Taas mailia onnilainalle: "Tuo numero ei toimi"

"JUURI KOITIN SITÄ JA TOIMI TERVEISIN ONNILAINA"

Pastesin muuten vielä screenshotin onnilainalle tuosta maksusta.

Voiskohan joku valottaa minulle mitä vittua tässä pitäisi tehdä?

Miksi et laita sitä kuittia suoraan sille perintäfirmalle, nehän sen hoitaa

• 16+2
        tietoa oikeaan osoitteeseen kirjoitti:

Miksi et laita sitä kuittia suoraan sille perintäfirmalle, nehän sen hoitaa

Turha siinä on ihmetellä kun on paskat housuissa. Kannattaisi ottaa sellaisista paikoista lainaa ettei tartte olla tossa paskassa. Niitä löytyy mm. http://www.pienlainayhdistys.fi/

• www.äläpuhupaskaa.fi
        16+2 kirjoitti:

Turha siinä on ihmetellä kun on paskat housuissa. Kannattaisi ottaa sellaisista paikoista lainaa ettei tartte olla tossa paskassa. Niitä löytyy mm. http://www.pienlainayhdistys.fi/

ne hemmot hoida edes omis "parkkisakkojaan". MOT-ohjelman mukaan 40 prosentilla pienlainayhdistyksen jäsenistä oli ulosoottovelkaa. Että sellaiselta porukaltako uskaltaisi lainaa otta

• wdwe
        www.äläpuhupaskaa.fi kirjoitti:

ne hemmot hoida edes omis "parkkisakkojaan". MOT-ohjelman mukaan 40 prosentilla pienlainayhdistyksen jäsenistä oli ulosoottovelkaa. Että sellaiselta porukaltako uskaltaisi lainaa otta

http://www.bingoon.fi/?i=henrit1
        Käykäähän rekisteröitymässä tonne.
        Suosittelijana henrit1 saa 10€ ilmaista pelirahaa.Voitot kotiin 2 pvässä.

Pelaa bingoa ja voita oikeasti!!

• Ei velallinen.

V***** idiootit, lainaatte laillisesti, ette suostu maksamaan ajoissa ja maksatte myöhemmin enemmän.

Lainatkaa pimeesti ja menettäkää kätenne kusipäät. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      82
      1995
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      121
      1715
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1306
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      720
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      676
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      57
      614
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      204
      575
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      508
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      482
    Aihe