Onko Aso Muslimi?

Ihmettelevä Ramada

Luin jostain, että Aso olisisi uskonnoltaan Muslimi? Jos näin, niin kuinka uskon veljet ja -sisaret hyväksyvät hänen toimintansa? Eikös nyt alkanut myös Ramada? Kuinka silloin voi käyttäytyä noin kun Aso nyt käyttätyy?

14

447

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varmaan näin käy

      Onkohan fatva jo Asolle julistettu. Islamista irtaantuminen on kuulemma kuolemalla rangaistava Koraanin mukaan.

      • Ihmettelevä Ramada

        Sen vähän mitä olen ohjelmaa seurannnut, niin jos Aso on Muslimi on kaverin käytös sangen ristiriidassa sen kanssa mitä kyseisestä uskonnosta olen kuullut/tiedän.
        Ikävää on, että jos Aso on muslimi ja läträä mm viinan kanssa noinkin julkisesti, kun nyt tekee. Niin joissain maissa saa raipaniskuja rangaistukseksi oluen juonnista yleisellä paikalla...
        Mutta kuten joissain muissakin kirjoituksissa on todettu, että kunnioitus toista kohtaan on nuorilta (nyt puhun ohjelman nuorista) kadonnut vanhempia, uskontoa ym kohtaan.


    • Ei kenenkään uskonto

      kuulu kellekään muulle kuin itselleen.
      Käyvätkös kaikki kristinuskovaiset muka kirkossa ja ehtoollisella?
      Ei varmasti. Rukoiletko SÄ joka ilta? Noudatatkos Raamatun lakeja?
      Mut on ristitty, enkä ole koskaan ollut ehtoollisella, enkä mene.

      Olkoon Aso vaikka mormoni, se on sen oma asia.

      Olla uskovainen on ihan eri asia kuin kuulua johonkin seurakuntaan.
      Ei kaikki ole uskossa, vaikka kuuluisivatkin katoliseen , orodoksiseen, juutalaiseen, muslimi, babtisti, lestadiolaiseen, hindu tai vaikka vinkuinkkari uskoon.
      PISTE.

      • Ihmettelevä Ramada

        En rukoile. Mutta kuka on Julma todellisuudessa on? En tod väitä, että joku uskonto olisi oikea/väärä. Tahi halua tuomita ketään uskonnon/elämänkatsomuksen/ajatusten mukaan. Jäin vain POHTIMAAN, että onko Aso Muslimi? Ei kannata hermoratojaan polttaa asian vuoksi.


      • nykyaikana
        Ihmettelevä Ramada kirjoitti:

        En rukoile. Mutta kuka on Julma todellisuudessa on? En tod väitä, että joku uskonto olisi oikea/väärä. Tahi halua tuomita ketään uskonnon/elämänkatsomuksen/ajatusten mukaan. Jäin vain POHTIMAAN, että onko Aso Muslimi? Ei kannata hermoratojaan polttaa asian vuoksi.

        No paljonkos niitä muslimeja, islaminuskoisia ihmisiä oikein on? Miljardi? Eiköhän siihen joukkoon mahdu laidasta laitaan sitä porukkaa. Osa on niiiiin äärimuslimeja, että räjäyttävät itsensä koraani kainalossa jossain tiesululla Israelissa ja osa varmaan niin maallistuneita, että tekevät ihan sitä samaa mitä länsimainen maallistunut kristittykin tekee (juopottelee, kiroilee, jne).


      • vapaus,,,,
        nykyaikana kirjoitti:

        No paljonkos niitä muslimeja, islaminuskoisia ihmisiä oikein on? Miljardi? Eiköhän siihen joukkoon mahdu laidasta laitaan sitä porukkaa. Osa on niiiiin äärimuslimeja, että räjäyttävät itsensä koraani kainalossa jossain tiesululla Israelissa ja osa varmaan niin maallistuneita, että tekevät ihan sitä samaa mitä länsimainen maallistunut kristittykin tekee (juopottelee, kiroilee, jne).

        täällä ei raipoteta Asoa sen enempää kuin muitakaan asukkaita. Se on tämän maan laki.


      • samaa mieltä

        Olen samaa mieltä sinun kanssa. Mitä se kenellekkään kuuluu mihin vinkuintiaaniuskontoon kukakin kuuluu. Mulle on sama mihin kukakin uskoo, oli se sitten jumala tai hehkulamppu kunhan ei vaan tuu mulle tuputtamaan uskontoaan, siihen loppuu ystävyys jos tullaan tuputtamaan ja sanomaan miten pitää olla ja elää.

        Onhan se mummokin helluntailainen ja silti sillä on vain pari lasta eikä viittäkymmentä. Eihän sekään noudata uskontonsa oppeja.


      • souldaughter
        samaa mieltä kirjoitti:

        Olen samaa mieltä sinun kanssa. Mitä se kenellekkään kuuluu mihin vinkuintiaaniuskontoon kukakin kuuluu. Mulle on sama mihin kukakin uskoo, oli se sitten jumala tai hehkulamppu kunhan ei vaan tuu mulle tuputtamaan uskontoaan, siihen loppuu ystävyys jos tullaan tuputtamaan ja sanomaan miten pitää olla ja elää.

        Onhan se mummokin helluntailainen ja silti sillä on vain pari lasta eikä viittäkymmentä. Eihän sekään noudata uskontonsa oppeja.

        Mitä mieltä olet, oliko ilmaisusi "vinkuintiaaniuskonto" asiallinen?
        Toivottavasti et pidä kristinuskoa muita parempana, "ei-vinkuintiaaniuskontona", silä sitä se ei ole.


      • Kaikkien BB-talon

        asukeiden kaikki asiat kuuluvat ohjelmaa seuraavalle kansalle. Asukit ovat tietoisesti paljastamassa itseään. Se kuuluu pelin henkeen.


      • onkin uskonnonvapaus,
        vapaus,,,, kirjoitti:

        täällä ei raipoteta Asoa sen enempää kuin muitakaan asukkaita. Se on tämän maan laki.

        mutta islamissa ei ole vapautta erota uskonnosta. Islamin mukaan uskonnon jättävät tulee tappaa. Oluen juomisesta ei kuolemantuomiota tietenkään seuraa, mutta muslimi ei voi ilmoittaa jättävänsä islamin.

        http://www.youtube.com/watch?v=ZMAZR8YIhxI


      • tarkennusta
        souldaughter kirjoitti:

        Mitä mieltä olet, oliko ilmaisusi "vinkuintiaaniuskonto" asiallinen?
        Toivottavasti et pidä kristinuskoa muita parempana, "ei-vinkuintiaaniuskontona", silä sitä se ei ole.

        Mun ilmaisuni 'vinkuintiaaniuskonto' ei viittaa MIHINKÄÄN erityisen uskontoon.
        Tarkoitin sillä, että olkoon uskonto vaikka vinkuintiasta (ja jos tiedät, Vinkuintiaa ei ole eds olw olemassa). Mulle on sama mihin kukakin uskoo.
        Onko kristinusko parempi? No EI OLE. Mikään uskonto ei ole toistaan parempi jos on kerran vain yksi jumala. Kaikki on alkanut tyhjästä ja kaikki loppuu tyhjään.

        Äläkä ole noin tosikko! Mähän puolustan Ason oikeutta olle mitä hän itse haluaa!

        (Tämä keskustelupalstan uudistus on SURKEA)


      • tarkennusta
        Kaikkien BB-talon kirjoitti:

        asukeiden kaikki asiat kuuluvat ohjelmaa seuraavalle kansalle. Asukit ovat tietoisesti paljastamassa itseään. Se kuuluu pelin henkeen.

        EN MUUTEN OLE!
        Antaas jokaisen uskoa ja olla uskossaan miten haluaa.
        Jotain rajaa sentään.


    • aso aso

      Aso vaan on osoitus siitä, ettei muslimienkaan tarvitse olla kiihkomuslimeja. Kuten kiihkomuslimit = Somalit joista lähes aina on kyse kun Suomen mediassa muslimeista puhutaan. Niillähän pikkulapsista lähtien puettu huiviin ja siitä sitten heitetään paksut kaavut päälle. Kuin he olisivat jotenkin parempia muslimeja kun koko ajan pilkunnussinnan tarkkuudella kytätään, että kaikki just eikä melkein miten minu uskonto sanoo. Onhan se somalikulttuuri ylipäätäänki afrikan kulttuureista se kaikkein omituisin, nekun ovat afrikan mustalaisia. Suomessa asuu paljon mustia jotka eivät pidä ollenkaan somaleista.

      On sellaisiakin muslimeja jotka eivät käytä huivia ja elävät suht. normaalia elämää. Sellaiset sopisi paljon paremmin täkäläisiin oloihin kuin uskonkiihko somalit.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      100
      8792
    2. Anni Sinnemäki pilasi tämän kaupungin

      Matti, 72, on myynyt jäätelöä Espalla 27 vuotta, mutta nyt hänelle riittää: "Anni Sinnemäki pilasi tämän kaupungin". Rep
      Maailman menoa
      71
      2501
    3. J mies jos vain vielä voit

      Tule luo https://m.youtube.com/watch?v=F5pinBuBRwE&pp=ygUdam9zIHZhaW4gdmllbMOkIHZvaXQgdHVsZSBsdW8%3D Ikuisuutta ei van
      Ikävä
      21
      1412
    4. Nainen haluaisitko

      Mieluiten viettää mökkiviikobloppua viinamiehen, himogrillaajan, fitness-addiktin vai vauva kuumeisen miehen kanssa ?
      Sinkut
      54
      1305
    5. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      32
      1134
    6. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      112
      1054
    7. Niin hyvä olo on

      kiitos, että olet tullut elämääni 🫂. Sä oot ylivoimainen. Mulla ei ole kiire mihinkään, tässä ja nyt on niin hyvä olla.
      Ikävä
      22
      982
    8. Nyt hylkään ajatuksen

      Ei siinä ollut mitään se oli vain minun harhakuvitelmaa. Yritän unohtaa sinut. Minä en halua pettyä tässä asiassa. Heitä
      Tunteet
      50
      876
    9. Olipa outo uni

      Näin unta sinusta. Istuin sun auton takapenkillä ja mökötin. Sanoit muru älä nyt viitsi olla tuollainen lellipentu ja m
      Ikävä
      43
      868
    10. Trump johtaa Harrisia miltei kaikissa uusimmissa tehdyissä mielipidekyselyissä !!!

      Silti Suomen lehdistö kusettaa kansaa ja julkistaa vain yhden mielipidekyselyn tuloksen, jossa Harris poikkeuksellisesti
      Maailman menoa
      19
      781
    Aihe