Yökylä, 13v poikien kesken

13vkundi

Hei vaan olen 13 vuotias kundi Espoosta ja haluisin olla 3 kundin kanssa yötä ens viikonloppuna yökylässä jollakin tai alkuperäinen ajatus oli mennä yhdelle mestalle yöksi teltoilla mutta mutsi sano että siellä on nuotioo poltettu ja roskanen paikka, ite oon sitä mieltä ettei mikään yli-roskanen paikka ollu, ite oon kyllä sitä nuotioo sielä kans poltellu en kyllä viittiny sanoo...

Mutta ei se sitte oikein käyny mutsille ni sitte mietin tässä muita vaihtoehtoja, oma takapiha kun kerran on asuinpaikaksi poikkeuksellisen suuri piha...
Sinne sitten teltoilla jos ei muuta...
Luuletteko että mutsille kävisi jos sanoisin että se ei saa sinne tulla lainkaan edes kattomaan onko kaikki hyvin ennen aamua?

Tämä taas oli niin pimeä paikka etten tiedä olisiko se hyvä idea, siksi en tässä mitää muuta paikkaa keksi...

Vai olisiko fiksuinta pyytää mennä kaverille yökylään? Kun sielä ei sitten saisi meluta tai olla mitään kielettyä esim jos sieltä siiderin kaverin vanhemmat huomaisivat niin kyllä tupenrapinat olisi siinä... no ne voi aina piilottaa... mutta ei saisi pitää ääntä niin se on aika paska, myös että silloin se ei olisi ulkona vaan sisällä niin ei voisi kusta mihin vaan xD tai mitään mahdollisuutta nuotioon :P
Tajuatte kai ongelmani että haluan mennä ulos enkä sisälle, oma takapihakin olisi siinä mielessä hyvä vaikka se onkin sitten pimeä paikka, ajatus ei ollut siis mikään sivistynyt ilta vaan kundit ulkona makkaralla teltoilla ja siiderillä...
Olisiko sekään mahdollista että sanoo että menee jonnekkin muualle mutta meneekin sinne minne alkuperäsin halusi? Siitä kyllä tulis turpaan ku kiinni jää...

Niin olisiko mielipiteitä/ehdotuksia näistä pakoista tai muista paikka ideoista?

7

1788

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeejeejeejeejee

Tuskinpa se äites sinne teijän takapihalle tulee sen enempää teijä tekemisiänne tutkimaa, jos siel yövytte. :)
      Että eiköhän se oo parhain vaihtoehto. :)

Ja ainaha voitte yöpyy teijän takapihalla, mut tehdä nuotiot yms. jonnekki muualle.
      Pimee tulee jo yheksältä viimestään niin tuskinpa se äites huomaa, jos jossain muualle meette käymään ja tuutte myöhemmin takas, vai?

• 13vkundi

juu no kävi nyt sitte sillai ku tuhma poika olen ni 6-pack carlsbergiä tuli kaupasta nyysittyä, (anteeks) ni eihän semmone 2 tölkkiä (0,33l) tapa minua ku oon 13 ja puol vuotta..? eikä kavereitani?

ni meni sillee että yks hemmo ei pääsekkää ni tehrää se sitte seuraavana viikonloppuna mutta tää viikonloppu mennää vaa yhtee mestaa nauttii bisset ja grillaa maggaraa ihan illaks vaa ja 11 mais kotii tai jtn...

kavereitten kaa sovittii että tehrää sitte viikon pääst sillee että illaks vaa samanlail nauttii bissee/siiderii ja maggaraa ja sitte yöks miun takapihalle telttaan..

• werrhy
        13vkundi kirjoitti:

juu no kävi nyt sitte sillai ku tuhma poika olen ni 6-pack carlsbergiä tuli kaupasta nyysittyä, (anteeks) ni eihän semmone 2 tölkkiä (0,33l) tapa minua ku oon 13 ja puol vuotta..? eikä kavereitani?

ni meni sillee että yks hemmo ei pääsekkää ni tehrää se sitte seuraavana viikonloppuna mutta tää viikonloppu mennää vaa yhtee mestaa nauttii bisset ja grillaa maggaraa ihan illaks vaa ja 11 mais kotii tai jtn...

kavereitten kaa sovittii että tehrää sitte viikon pääst sillee että illaks vaa samanlail nauttii bissee/siiderii ja maggaraa ja sitte yöks miun takapihalle telttaan..

kaikki siitä ekastakin bissestä. Ei teijän maksat kestä sellasta määrää alkoholia. Ne poksahtaa heti.

• erkkipetterimaunokustaa
        13vkundi kirjoitti:

Ette te 13-vuotiaatkaa 2 bissestä varmaa ees kännii tuu -_-

• 13vkundi
        erkkipetterimaunokustaa kirjoitti:

Ette te 13-vuotiaatkaa 2 bissestä varmaa ees kännii tuu -_-

epäilen että ne maksat heti posahtaa mutta ois kiva tietää minkälaisia oireita jos tulee nii tulee ja mistä määrästä noin?
        yks tyyppi sano että jos ei kestä energiajuomia lainkaan ni ei varmaa bisseekää hyvi, onks tossa mittää perää?
        haluisin vaa tietää paljonko alkoholia me kestetään että ei kuolla? :P

• yougurttiyoda
        13vkundi kirjoitti:

epäilen että ne maksat heti posahtaa mutta ois kiva tietää minkälaisia oireita jos tulee nii tulee ja mistä määrästä noin?
        yks tyyppi sano että jos ei kestä energiajuomia lainkaan ni ei varmaa bisseekää hyvi, onks tossa mittää perää?

oblivious troll is oblivious

• Ei vtun neidit
        13vkundi kirjoitti:

Voi saatana ku pääkaupunkiseudulla on vajaita ihmisiä. ENERGIAJUOMASSA on kofeiinia 30-32g/100ml, joka aiheuttaa kofeiinille herkille ihmisille oireita, mm. tärinää ja levottomuutta. KALJASSA on alkoholia, joka aiheuttaa keskushermoston lamaantumista, eikä kofeiinilla ja alkoholilla ole sinänsä paljoa yhteistä, vaikka ne kemiallisilta ominaisuuksiltaan ovatkin päihdyttäviä (kyllä, kofeiinikin luetaan päihteeksi). ELI NE EIVÄT AIHEUTA SAMOJA OIREITA, JOTEN KOFEIINILLE HERKKÄ IHMINEN VOI JUODA ALKOHOLIA YHTÄ HUOLETTOMASTI KUIN TAVALLINEN KOFEIINIA NAUTTIVA IHMINEN, JOLLE EI AIHEUDU HERKKYYSOIREITA KOFEIINISTA. Tää nyt oli vaan vaikeasti selitetty, mutta maalaisjärjellä ajateltuna pitäis tuokin tajuta.

Niin, ja jätkät juo jotain siiderii... HEI JOTAIN VITUN RAJAA OIKEESTI, HERRAN TÄHDEN!!!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      153
      4801
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      17
      2095
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      14
      1833
    4. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      109
      1785
    5. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      93
      1658
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      43
      1298
    7. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      65
      1147
    8. Odotatko vielä vastausta...

Siihen viestiin? 🤔
      Ikävä
      114
      1113
    9. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      31
      1070
    10. Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6

Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka
      Seinäjoki
      27
      1063
    Aihe