Suvikset 2010

alexhedison

Pistetääs kunnon homo- ja lesbomiitti sinne nii saadaan vähän kohtalotovereiden ajatuksia yms. :)
P.S Voisitte kommentoida jos ootte vl- homoja/lesboja

13

1312

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vl-nuorimies

Mä luulen, että moni ei ehkä uskaltautuisi paikalle, mutta voisihan ehkä joku rohkeampi tullakin, jos se ei ois kovin näkyvä kokoontuminen eikä erottuisi massasta. Ois kyl kiva tutustua muihin vl-taustaisiin.

• VL-homo vm 88

Kannattais ehkä jatkaa juttua asiasta lestahomojen palstalla ni ei mee kaiken kansan nähtäville. Kaikkien maiden prole... eikun lestahomot yhtykää (=liittykää) lestahomot-yhteisöön.

• ex-vl-lesbo
        VL-homo vm 88 kirjoitti:

Kannattais ehkä jatkaa juttua asiasta lestahomojen palstalla ni ei mee kaiken kansan nähtäville. Kaikkien maiden prole... eikun lestahomot yhtykää (=liittykää) lestahomot-yhteisöön.

muuten ehkä voisin tulla, mutta menen mieluummin Helsinki Pridee kuin suviseuroihin. harmi ku ne on samaa aikaan..

• tavallista tyyppiä
        VL-homo vm 88 kirjoitti:

Yhteisöön mikä sijaitsee osoitteessa http://groups.google.fi/group/lestahomot.. Ite voisin kyllä ihan hyvin tulla tuohon tapaamiseen, mutta kattoo nyt kunhan pääsen aluksi edes tuonne yhteisöön.

• heili karjalasta
        tavallista tyyppiä kirjoitti:

Yhteisöön mikä sijaitsee osoitteessa http://groups.google.fi/group/lestahomot.. Ite voisin kyllä ihan hyvin tulla tuohon tapaamiseen, mutta kattoo nyt kunhan pääsen aluksi edes tuonne yhteisöön.

Ensimmäistä kertaa pääsen Suviseuroihin, radiosta olen tähän asti kuunnellut. Harmi ettei ole itsellä vl-taustaa, ellei lasketa sitä, että pikkuveli löysi uskon ja vaimon vl-piireistä. Hauska olisi miitata, vaikka olenkin jo oman kullan löytänyt.

• jjaaahass

En usko et löydätte montaa lestadiolaista joka olisi homo.

• EL1991

Niinhän sinä luulet mutta on kuulemma suljettu lestahomojen nettiyhteisö jossa on melkein 100 jäsentä. Että revi siitä.

• Suvisss
        EL1991 kirjoitti:

Niinhän sinä luulet mutta on kuulemma suljettu lestahomojen nettiyhteisö jossa on melkein 100 jäsentä. Että revi siitä.

Suviseurat lähestyy, ketä tulossa? :)

• ernzst
      • 8+1

Onkos ketkä jo käyneet/menossa? :)

• Jaggiz
        8+1 kirjoitti:

Onkos ketkä jo käyneet/menossa? :)

Ollaan huomen aamul.

• Kiinnostaisi tietää saitteko miitin aikaan?

• Juusozi

La-miittissä oli liikaa häirötekijöitä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1197
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      190
      551
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe