20 vuotiaan bodaus

Jaysix.

kaikkihan me tiedämme kuinka monella on liian nopean aineenvaihdunnan takia vaikea
saada massaa/lihasta tässä nuoressa 20v iässä. vaikka kuinka syö niin kalorit palaa
ja peilistä töllöttää sama laiha mies vailla suuria lihaksia.

ehkä tämä fitness sopiikin paremmin 20 vuotiaille. Kyllä se ikä sitten tasoittaa sitä aineenvaihduntaa
ja massantulo helpottuu.

t. 30v aloitteleva bodari

13

354

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20-30vasdasd

Kehosi hyödyntää paremmin ravintoaineet jos aineenvaihdunta on nopeaa. Mielummin nopeampi aineenvaihdunta ja syön ruokaa kilokaupalla, olen lihaisampi ja vähän vaan läski. Sinä olet vaan pelkkä läski. Aineenvaihduntasi pitää kiinni niistä "energia" varastoistaan ja kun syöt vähänkin niin paino kasvaa ja arvaas mitä, löysää sidekudosta piisaa taas pappa! Testoarvosikin alkavat laskea muutaman vuoden päästä, joten olisiko kannattanut aloittaa aikaisemmin? Nyt on enää vaihtoehtoina lihominen ja natuilu tai aineet.

mutta tsemppiä siihen touhuun äläkä yleistä!

T: 120kg muutamassa vuodessa 20v natu ja palikat paistaa masussa jotenkin

• .........

kylläpä nyt hävettää...

• .......
        ......... kirjoitti:

kylläpä nyt hävettää...

Tämä pelle on tunkenut itseensä NATUNA rasvaa ja paskaa sen verran että elopaino kiikuttelee 120 kilossa! Ja ihan muutamassa vuodessa. sitten huudellaan täällä milloin pitäs alottaa :)

luulisi nyt sun tarvitsevan ylimääräistä testoa että saat siihen kroppaas VOIMAA. millä helvetillä sä poika muuten kasvat? sullahan kasvaa vaan amisviikset tota vauhtia :)

Mä tiesin jo alunperin ettei mitään järkeä treenata täysillä tossa pentu-iässä.

Äläkä yleistä asioita vielä tossa iässä.

• .......
        ....... kirjoitti:

Tämä pelle on tunkenut itseensä NATUNA rasvaa ja paskaa sen verran että elopaino kiikuttelee 120 kilossa! Ja ihan muutamassa vuodessa. sitten huudellaan täällä milloin pitäs alottaa :)

luulisi nyt sun tarvitsevan ylimääräistä testoa että saat siihen kroppaas VOIMAA. millä helvetillä sä poika muuten kasvat? sullahan kasvaa vaan amisviikset tota vauhtia :)

Mä tiesin jo alunperin ettei mitään järkeä treenata täysillä tossa pentu-iässä.

Äläkä yleistä asioita vielä tossa iässä.

20v natuilija yrittää kertoa kuinka suureksi hän tulee kasvamaan.

voin kertoa että ilman aineita sulla kasvaa vaan vatsa ja sen näkee painostasikin. Se mitä sen rasvan alta löytyy on eri juttu.

tohelo ei edes tiedä että aineet kuuluvat kehonrakennukseen, OVAT AINA KUULUNEET. Rasvaperse kulkee siis seuraavat 30 vuotta ilman ainehia ja sitten alkaa varmaan roinaus kun epäilee ettei kehity.

ota samantien tehokeinot käyttöön, muuten tuhlaat vaan aikaasi rasvaperse. sä et tiedä mitään mistään , sut pitäs lopettaa saunan takana vitun nisti. mitä yhdestä turhasta tollosta väliä, maailmassa on miljoonia muitakin.

• --------------------
        ......... kirjoitti:

kylläpä nyt hävettää...

Kannattaisko rauhoittua, eikä kilahdella täällä netissä foorumeilla testohöyryissä. Voisi mennä jo melkein uhkailun piikkiin. Vastasin vain provoosi provolla ja heti nousee verenpaine. Minkälaisia vastauksia sitten odotat kun kirjoitat tuollaista yleistystä mitä lukee ensimmäisessä viestissäsi?

• -----------
        -------------------- kirjoitti:

Kannattaisko rauhoittua, eikä kilahdella täällä netissä foorumeilla testohöyryissä. Voisi mennä jo melkein uhkailun piikkiin. Vastasin vain provoosi provolla ja heti nousee verenpaine. Minkälaisia vastauksia sitten odotat kun kirjoitat tuollaista yleistystä mitä lukee ensimmäisessä viestissäsi?

parempi että jätetään sitten asia tähän. rauha.

• -----
        ----------- kirjoitti:

parempi että jätetään sitten asia tähän. rauha.

eikä tässä mistään heikosta kohdasta ole ollut kyse. No, jos olisin joku 60v patu, niin vituttaisihan se sitten enää kasvattaa itseään, tosin idän ihmeillä se onnistuisi silloinkin, joten paskat natuilusta.

• Minä täältä.

..laittaa kaikki tietonsa osoitetta myöten tänne miljoonien ihmisten luettavaksi..
        Mikä joki siinä talosi vieressä virtailee?

• -J.
        Minä täältä. kirjoitti:

..laittaa kaikki tietonsa osoitetta myöten tänne miljoonien ihmisten luettavaksi..
        Mikä joki siinä talosi vieressä virtailee?

haista sinäkin pelle vittu. Onkohan sulla silmissä paskaa vai etkö osaa vitun pälli lukea että mua ei hävetä yhtään mitä sanon jossain vitun paskaportaali peräsuoli24.ssa? vitun aivokääpiö.

ja tuo toinen saatanan 20v jyväjemmari pitäisi lähettää marsiin.

ymmärtäähän sen ettei sitä massaa tule kun ollaan ikuisella kiristelydieetillä jo senkin takia että yksi saatanan aineenvaihdunta pitää sut sellaisena.

painukaa nyt vittuun kitisemästä ja jatkakaa treenejä sitten miehen iässä, menkää vaikka leikkimään pallon kanssa pihalle, sillä ne fläsät lähtee.

nyt mä en vastaa tänne enää mitään. olis kannattanut pahvi aloittaa vasta kaksysinä se sun uras saatanan pelle.

• topi tappila
        -J. kirjoitti:

haista sinäkin pelle vittu. Onkohan sulla silmissä paskaa vai etkö osaa vitun pälli lukea että mua ei hävetä yhtään mitä sanon jossain vitun paskaportaali peräsuoli24.ssa? vitun aivokääpiö.

ymmärtäähän sen ettei sitä massaa tule kun ollaan ikuisella kiristelydieetillä jo senkin takia että yksi saatanan aineenvaihdunta pitää sut sellaisena.

painukaa nyt vittuun kitisemästä ja jatkakaa treenejä sitten miehen iässä, menkää vaikka leikkimään pallon kanssa pihalle, sillä ne fläsät lähtee.

nyt mä en vastaa tänne enää mitään. olis kannattanut pahvi aloittaa vasta kaksysinä se sun uras saatanan pelle.

Paljon penkki? Mie nostankin 60 selkä suorana. Treenia takana 5 vuotta, ikä 40v. Mitä lisäravinteita suosittelet?

• Minä täältä.
        -J. kirjoitti:

..kiroilemaan oppinut, salilla varmaankin. Missä vaiheessa muuten kerroin ikäni..
        Se on 38 vuotta 3 kuukautta ja 18 päivää,
        että jätä se miehistä puhuminen MIEHILLE.

Tuo sinun kielenkäyttösi antaa aiheen epäillä sinun olevan korkeintaan murrosikäinen ja
        postaileminen tänne omalla nimellä osoitteiden kera vaan vahvistaa epäilyn lähes varmaksi.

Se talosi vieressä virtaavan joen nimen unohdit kiroilultasi mainita??

• jaska78.
        Minä täältä. kirjoitti:

..kiroilemaan oppinut, salilla varmaankin. Missä vaiheessa muuten kerroin ikäni..
        Se on 38 vuotta 3 kuukautta ja 18 päivää,
        että jätä se miehistä puhuminen MIEHILLE.

Tuo sinun kielenkäyttösi antaa aiheen epäillä sinun olevan korkeintaan murrosikäinen ja
        postaileminen tänne omalla nimellä osoitteiden kera vaan vahvistaa epäilyn lähes varmaksi.

Se talosi vieressä virtaavan joen nimen unohdit kiroilultasi mainita??

"T: 120kg muutamassa vuodessa 20v natu ja palikat paistaa masussa jotenkin "

Mitä isottelet natu? palikat ei kerro mitään muuta kuin sen ettet ole syönyt kunnolla kuten isot voimakarpaasit vai selitäpä mulle miksi sitten raskaan sarjat ukot eivät näytä sinunlaiselta kynäniskalta jolle pääpointti on olla v*tun tiukka eikä edes iso?
        Et ole iso uhoa mitä uhoat, muutamassa vuodessa et paina tiukalla lihasmassalla 120kg ja v*ttuako et edes bulkkaa koska olisit isompi ja vahvempi..
        tuollaisena p*skanjauhajana olet pelkkä kynäniska ja bulkkaajat ja roinaajat jotka syökin kunnolla ovat sua tuplasti isompia hei vatipää.

"Mielummin nopeampi aineenvaihdunta ja syön ruokaa kilokaupalla, olen lihaisampi ja vähän vaan läski. Sinä olet vaan pelkkä läski."

No siinähän valitset tiesi... osaahan pikkupoikakin olla pieni ja hoikka, mitä ihmeellistä? on tuhansia uimaripoikia jotka ei ole sua kummempia ääliö.
        Olis kiva nähdä mikä mies olet livenä.. oletko oikein coleman vai pelkkä tavallinen riuku joka v*ttuilee täällä niille jotka oikeasti on niitä isoja äijiä kuten minä joka painoin aiemmin yli 140kg ja voithan sä sanoa läskiksi mutta olen eri mieltä ja moni muukin sillä vaikka vatsassa on muussia niin näkee kyllä että muutakin ja jäät mua pienempään sarjaan, jäät myös penkissä ja mavessa ja kyykyssä että se siitä tiukkis.

"Aineenvaihduntasi pitää kiinni niistä "energia" varastoistaan ja kun syöt vähänkin niin paino kasvaa ja arvaas mitä, löysää sidekudosta piisaa taas pappa! Testoarvosikin alkavat laskea muutaman vuoden päästä, joten olisiko kannattanut aloittaa aikaisemmin? "

V*ttuako hifistelet?
        Pitäisikö sua oikein uskoakin, onko asioissasi perää oikeasti vai pidätkö vaan puoliasi koska olet pienempi ja kireämpi pikku p*skapää joka ei osaa syödä tai on niin hinari että haluaa näyttää kireltä h*molta ja aukoo päätä isommille jotka osaa syödä ja saa enemmän rautaa liikkumaan? :)
        Ja hei... en mä voi olla pappa koska mä olen nytkin 35v. Onko sen ikäinen pappa? No siitä voit tehdä päätelmät äläkä sä dissaa aikuisia äijiä... tuollainen huulenheittäjä tapettaisiin salilla jos siellä kehtaat hifistellä kuin apina.. täällä uskallat turista mitä suusta tulee koska se on täälä sulle helpompaa, muualla pidät turpasi kiinni kun "läskit" sulle juttelee ja väittää vastaan vai mitä?
        Ja kuule mä en tiedä laskeeko mun testoarvot muutaman vuoden päästä, ei tuossakaan ole mitään perää.. tutkimusten mukaan ne laskee jo 20 ikävuoden jälkeen että älä taas lässytä, et ole mua kovempi , olet nuorempi ja kevyempi "Pikkupoika" jolla on kovat puheet netissä mutta livenä pidät pääsi kiinni kuten muutkin.

tuu poika mittaamaan arvot niin sittenhän sä tiiät senkin. laskekoon vaan, v*tut mä siitä, eihän se tribuluskaan niitä nosta niin paljon että sitä treenissä huomaisi. Kyllä tässä mennään äijä asenteella... hoikistele sinä naru itseäsi vaan mutta ilman roinaa et kasva mitään, se on fakta.

kasvusi on natun tasolla ilman roinaa ja roinan kanssa kasvaa kuka hyvänsä, mutta vaatii työtä ja osaamista sekin, tosin sinä olet silloinkin jäljessä koska olen sua päässyt jo edelle.

kaiken pointti ja huutamisesi syy on se että tiedät mun olevan sua edellä lihasmassassa ja muussakin koska roinasin.
        ja koska olet itse natu-patu.

• Janne.
        jaska78. kirjoitti:

"T: 120kg muutamassa vuodessa 20v natu ja palikat paistaa masussa jotenkin "

Mitä isottelet natu? palikat ei kerro mitään muuta kuin sen ettet ole syönyt kunnolla kuten isot voimakarpaasit vai selitäpä mulle miksi sitten raskaan sarjat ukot eivät näytä sinunlaiselta kynäniskalta jolle pääpointti on olla v*tun tiukka eikä edes iso?
        Et ole iso uhoa mitä uhoat, muutamassa vuodessa et paina tiukalla lihasmassalla 120kg ja v*ttuako et edes bulkkaa koska olisit isompi ja vahvempi..
        tuollaisena p*skanjauhajana olet pelkkä kynäniska ja bulkkaajat ja roinaajat jotka syökin kunnolla ovat sua tuplasti isompia hei vatipää.

"Mielummin nopeampi aineenvaihdunta ja syön ruokaa kilokaupalla, olen lihaisampi ja vähän vaan läski. Sinä olet vaan pelkkä läski."

No siinähän valitset tiesi... osaahan pikkupoikakin olla pieni ja hoikka, mitä ihmeellistä? on tuhansia uimaripoikia jotka ei ole sua kummempia ääliö.
        Olis kiva nähdä mikä mies olet livenä.. oletko oikein coleman vai pelkkä tavallinen riuku joka v*ttuilee täällä niille jotka oikeasti on niitä isoja äijiä kuten minä joka painoin aiemmin yli 140kg ja voithan sä sanoa läskiksi mutta olen eri mieltä ja moni muukin sillä vaikka vatsassa on muussia niin näkee kyllä että muutakin ja jäät mua pienempään sarjaan, jäät myös penkissä ja mavessa ja kyykyssä että se siitä tiukkis.

"Aineenvaihduntasi pitää kiinni niistä "energia" varastoistaan ja kun syöt vähänkin niin paino kasvaa ja arvaas mitä, löysää sidekudosta piisaa taas pappa! Testoarvosikin alkavat laskea muutaman vuoden päästä, joten olisiko kannattanut aloittaa aikaisemmin? "

V*ttuako hifistelet?
        Pitäisikö sua oikein uskoakin, onko asioissasi perää oikeasti vai pidätkö vaan puoliasi koska olet pienempi ja kireämpi pikku p*skapää joka ei osaa syödä tai on niin hinari että haluaa näyttää kireltä h*molta ja aukoo päätä isommille jotka osaa syödä ja saa enemmän rautaa liikkumaan? :)
        Ja hei... en mä voi olla pappa koska mä olen nytkin 35v. Onko sen ikäinen pappa? No siitä voit tehdä päätelmät äläkä sä dissaa aikuisia äijiä... tuollainen huulenheittäjä tapettaisiin salilla jos siellä kehtaat hifistellä kuin apina.. täällä uskallat turista mitä suusta tulee koska se on täälä sulle helpompaa, muualla pidät turpasi kiinni kun "läskit" sulle juttelee ja väittää vastaan vai mitä?
        Ja kuule mä en tiedä laskeeko mun testoarvot muutaman vuoden päästä, ei tuossakaan ole mitään perää.. tutkimusten mukaan ne laskee jo 20 ikävuoden jälkeen että älä taas lässytä, et ole mua kovempi , olet nuorempi ja kevyempi "Pikkupoika" jolla on kovat puheet netissä mutta livenä pidät pääsi kiinni kuten muutkin.

tuu poika mittaamaan arvot niin sittenhän sä tiiät senkin. laskekoon vaan, v*tut mä siitä, eihän se tribuluskaan niitä nosta niin paljon että sitä treenissä huomaisi. Kyllä tässä mennään äijä asenteella... hoikistele sinä naru itseäsi vaan mutta ilman roinaa et kasva mitään, se on fakta.

kasvusi on natun tasolla ilman roinaa ja roinan kanssa kasvaa kuka hyvänsä, mutta vaatii työtä ja osaamista sekin, tosin sinä olet silloinkin jäljessä koska olen sua päässyt jo edelle.

kaiken pointti ja huutamisesi syy on se että tiedät mun olevan sua edellä lihasmassassa ja muussakin koska roinasin.
        ja koska olet itse natu-patu.

ja miksi nää v*tun kynikset aina pitää vatsapalikoita kehityksen merkkinä?
        hah, eihän ne kerro yhtään mitään! Pikkupoikakin saa tiukat vatsalihat kun syö vähä ja tekee vatsoja, juoksee tms. mitä vaan.

niin mitä sä pelleilet ?

Koko bodaus näine natuhiirulaisineen on pelkkää P*skapuhetta,

Oikeasti kovat äijät syö ja kasvaa, läskiä ja lihaa ja v'tut välittää kasvaako vatsa... ja testot pysyy tarpeeksi kovana siihen asti kunnes tullaan vanhaksi.

v'ttuako siitä hifistelemään.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      83
      2032
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1746
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1306
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      236
      746
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      9
      690
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      59
      647
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      210
      593
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      546
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      492
    Aihe