Tappoiko rokote Turussa eilen?

onko tietoa?

"Nyt se on tapahtunut. Ensimmäinen varma vauvan kuolema sikainfluenssarokotusken takia. Terve lapsi, jonka laskettu aika oli juuri kohdalla, kuoli äitinsä kohtuun lähes välittömästi äidin saatuaan H1N1-rokotuksen. Tieto on täysvarma, mutta saa nähdä kauanko viranomaiset pimittävät sitä. Tapaus sattui Turussa 9.11.2009. Suomen viranomaiset väittävät rokotetta turvalliseksi raskaana oleville, mutta ironisesti sanoen vauvoista ei olekaan paljoa mainittu. Nyt rupeaa selviämään todelliset syyt, miksi esim Sveitsi on kieltänyt raskaana olevien rokotukset täysin."

kirjoittaa nimimerkki Erkki Todistaja tuolla toisella palstalla

http://keskustelu.suomi24.fi/node/8606705

65

4851

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osanottoni

      se on ainakin Ruotissa tappanut muutamia, joten miksei olisi mahdollista tämäkin.
      eihän tämän rokotteen haittavaikutuksista ole juurikaan tietoa, ja vaikkei välittömiä vaikutuksia tulisikaan niin niitä voi aina esiintyä myöhemmin.

      tosin, tuon vauvan tilasta ei taideta vielä tietää paljoakaan jos ruumiinavausta ei ole tehty. voihan olla että hänellä oli joku "juttu" minkä takia ei esim. kestänyt tätä rokotetta eli riippuu varmaankin paljon sekä rokotuksesta että ihmisestä joka sen ottaa.

      näitä tietoia viranomaiset pimittää juuri siksi ettei ihmisille syntyisi pelkoa rokotetta kohtaan. sitä kun on jo Suomeenkin tilattu aikamoisella rahasummalla :/

    • 12+12

      kirjoittaa, linkkiä hän ei kuitenkaan, pyynnöistä huolimatta ollut laittanut, joten........

      • niipä nii

        Enemmän se ihmetyttää ettei mitään olisi tapahtunut kuin on tapahtunut. Itse olen nähnyt vakavia tapauksia tämän tiimoilta ja ei niistä mihinkään kirjoiteta. Ainakaan vielä.


      • .
        niipä nii kirjoitti:

        Enemmän se ihmetyttää ettei mitään olisi tapahtunut kuin on tapahtunut. Itse olen nähnyt vakavia tapauksia tämän tiimoilta ja ei niistä mihinkään kirjoiteta. Ainakaan vielä.

        Sä olet nähnyt? tahdon tietää..


      • todisteet

        siitä ettei rokotuksista ole haittaa...

        odotellaan nyt tietoa Turusta


      • haukuttavaksi
        niipä nii kirjoitti:

        Enemmän se ihmetyttää ettei mitään olisi tapahtunut kuin on tapahtunut. Itse olen nähnyt vakavia tapauksia tämän tiimoilta ja ei niistä mihinkään kirjoiteta. Ainakaan vielä.

        jos kertoo sairastuneensa rokotuksista


      • todisteenvaatija
        todisteet kirjoitti:

        siitä ettei rokotuksista ole haittaa...

        odotellaan nyt tietoa Turusta

        "Linkitä sinä todisteet siitä ettei rokotuksista ole haittaa..."

        Avaruudessa, välittömästi galaksien takana Maasta katsottuna, on paikallisia hernekeittoesiintymiä. Ne ovat niin pieniä, ettei niitä voi täältä havaita.
        Uskon yhä vahvemmin, että universuminlaajuiset hernekeittotihentymät ovat yhteydessä alaselkäkipuihini.

        Todistakaa laskelmien kera jos olen väärässä.


      • Tanja...

        Kiitos tiedosta! Minunkin tuttavani kuoli sikarokotteen jälkeen. (Oli kyllä "riskiryhmää") Hänet merkattiin sikainfluenssan uhriksi, ei rokotteen. Mietin miten voisin asian todistaa, koska tädillä jo multaa silmillä!

        Olen kerännyt sivuille kriittistäkin kommenttia julkista tiedotusta kohtaan sikainfluenssassa:

        www.homeasunto.suntuubi.com


    • Tyhjä-syli

      Olin raskaana 4-vuotta sitten ja viikot olivat 38rv.
      Olen terve nainen ja tulin ultraäänestä aamupäivällä, likkeet loppuivat iltapäivällä ja vauva todettiin kuolleeksi illalla kohtuuni, synnytin terveen poikalapsen seuraavana päivänä.

      Syytä en saanut koskaan tietää, näitä vain sattuu.....

      • niin...

        ei näitä "vain satu"

        Kyllä se rokote silloin osoittautuu vaaralliseksi... Miksiköhän Sveitsi ei anna rokotteita alle 10-vuotiaille?


      • ghghghdgh

        Mutta en ihan ymmärtänyt viestisi sisältöä. Vauva siis kuoli kohtuusi ja syntyi terveenä seuraavana päivänä? Vai mitä tarkoitit sanoa?


      • ymmärrä!
        ghghghdgh kirjoitti:

        Mutta en ihan ymmärtänyt viestisi sisältöä. Vauva siis kuoli kohtuusi ja syntyi terveenä seuraavana päivänä? Vai mitä tarkoitit sanoa?

        En ole viestin kirjoittaja, mutta ymmärsin heti, mitä hän tarkoitti. Joten, SINÄ et ymmärrä. Ikävä vaje ihmisessä.


      • raskas velvollisuus

        tai ei niitä osata edes käyttää?


      • äly hoi
        ghghghdgh kirjoitti:

        Mutta en ihan ymmärtänyt viestisi sisältöä. Vauva siis kuoli kohtuusi ja syntyi terveenä seuraavana päivänä? Vai mitä tarkoitit sanoa?

        Ehkäpä hän tarkoitti sitä, että lapsella ei todettu mitään rakenteellista poikkeavuutta tai muutakaan terveydellistä syytä kohtukuolemaan. Näin oli vain tapahtui, that's it, niin valitettavaa kuin se onkin ja osan ottoni tämän kokeneelle. En osaa edes kuvitella, mitä hän on joutunut käymään läpi.


      • ...että...
        raskas velvollisuus kirjoitti:

        tai ei niitä osata edes käyttää?

        siis ultraäänilaitteissa ja ultraajassa vika...

        Mutta ei tainnut sitä tarkoittaa :)


    • on aika todistaa

      Tieteellisiä todisteita rokotuksen hyödyllisyydestä ei valitettavasti ole olemassa. Kuka heittää ensimmäisen kiven ja todistakoon että tieteellisiä todisteita rokotteen hyödyistä löytyy.

      • löytyy!!

        Elohopea on myrkky joka haitallista ihmisen elimistölle. Vaikka tiomersaalin elohopean määrä VERESSÄ putoaa noin 7 päivässä puoleen niin ei se elimistöstä poistu. Elohopea kerääntyy keskushermostoon, lukekaa vaikka wikipediasta.

        Kun elohopea sitten aiheuttaa sairauksia ja häiriöitä niin lääketeollisuus rikastuu myymällä lääkkeitä niihin oireisiin. Samasta syystä KDI-proteiinia ja ties mitä muita uusia lääkkeitä ei ole tuotu markkinoille, koska ne parantaisivat sairauksia kokonaan ja siten vähentäisivät lääkkeiden myyntiä.

        RAAKAA BISNESTÄ!


      • löytyy!! kirjoitti:

        Elohopea on myrkky joka haitallista ihmisen elimistölle. Vaikka tiomersaalin elohopean määrä VERESSÄ putoaa noin 7 päivässä puoleen niin ei se elimistöstä poistu. Elohopea kerääntyy keskushermostoon, lukekaa vaikka wikipediasta.

        Kun elohopea sitten aiheuttaa sairauksia ja häiriöitä niin lääketeollisuus rikastuu myymällä lääkkeitä niihin oireisiin. Samasta syystä KDI-proteiinia ja ties mitä muita uusia lääkkeitä ei ole tuotu markkinoille, koska ne parantaisivat sairauksia kokonaan ja siten vähentäisivät lääkkeiden myyntiä.

        RAAKAA BISNESTÄ!

        Tiomersaali on etyylielohopea, jonka puoliintumisaika on seitsemän päivää, ja se poistuu elimistöstä.

        Sen sijaan metyylielohopea (jota saa esimerkiksi kaloista) kertyy keskushermostoon. Elohopeasta syntyvä metyylielohopea rikastuu ravintoketjuissa eläimiin ja ihmisiin. Sitä on erityisen paljon esimerkiksi tietyissä petokaloissa. Metyylielohopea keräytyy mm. rasvakudoksiin ja mm. keskushermostoon.


      • xcvcx
        löytyy!! kirjoitti:

        Elohopea on myrkky joka haitallista ihmisen elimistölle. Vaikka tiomersaalin elohopean määrä VERESSÄ putoaa noin 7 päivässä puoleen niin ei se elimistöstä poistu. Elohopea kerääntyy keskushermostoon, lukekaa vaikka wikipediasta.

        Kun elohopea sitten aiheuttaa sairauksia ja häiriöitä niin lääketeollisuus rikastuu myymällä lääkkeitä niihin oireisiin. Samasta syystä KDI-proteiinia ja ties mitä muita uusia lääkkeitä ei ole tuotu markkinoille, koska ne parantaisivat sairauksia kokonaan ja siten vähentäisivät lääkkeiden myyntiä.

        RAAKAA BISNESTÄ!

        Sinäkin saat 10 000 kertaa enemmän elohopeaa ravinnon mukana kuin rokotuksista. Mikset ole tuosta määrästä huolissasi.


      • .
        sharyn kirjoitti:

        Tiomersaali on etyylielohopea, jonka puoliintumisaika on seitsemän päivää, ja se poistuu elimistöstä.

        Sen sijaan metyylielohopea (jota saa esimerkiksi kaloista) kertyy keskushermostoon. Elohopeasta syntyvä metyylielohopea rikastuu ravintoketjuissa eläimiin ja ihmisiin. Sitä on erityisen paljon esimerkiksi tietyissä petokaloissa. Metyylielohopea keräytyy mm. rasvakudoksiin ja mm. keskushermostoon.

        Verenkierrosta tiomersaali poistuu varmaankin läpäisemällä rakenteet mutta mikä sen poistaisi elimistöstä?


      • .
        xcvcx kirjoitti:

        Sinäkin saat 10 000 kertaa enemmän elohopeaa ravinnon mukana kuin rokotuksista. Mikset ole tuosta määrästä huolissasi.

        etyylielohopea on vaarallisempaa


    • infolisäys

      Haastattelun mukaan kyse ei niinkään ole itse rokotuksesta vaan rokotteen aikaansaamasta keinotekoisen voimakkaasta äidin immuunijärjestelmän reaktiosta. Ymmärtääkseni tällä voi olla vaikutusta lapsen aivojen kehitykseen siten että myöhemmin voi olla elämässä ongelmaa:

      http://articles.mercola.com/sites/artic ... demic.aspx

      Miehenä pohtisin riskejä ja mahdollisuuksia saada ja vältellä sikainfluenssaa suhteessa raskauden vaiheeseen, keskenmenon riskiin ja tietenkin rokotuksen mahdollisesti aikaansaamaan piilevään vikaan.

      • linkin korjaus

      • osanottoni

      • 7907890

      • linnuillakin flunssa
        7907890 kirjoitti:

        mikä asia?
        ei missään muualla ole juttua tästä kun suomi24:ssa.
        suomi24 palstalta voi myös bongata:
        george bush on reptile.
        ufot tulloo
        mikrosiruja mikroruuissa??!!

        menehän bongauspalstalle.


      • oivariini78

        täälläkin on moni kertonut saaneensa oireita rokotuksesta, kuumetta ja ehkä päänsärkyä. Noinkin pienet ja viattomat oireet voivat laukaista raskaana olevassa naisessa sikiön hylkimisreaktion, luonto päättelee että lapsi tai äiti on sairas ja heikomman on kuoltava. On todella väärin, että raskaana olevat rokotetaan, eiväthän he saa muitakaan lääkkeitä käyttää!!


    • yx vaan

      Kohtukuolemia on ilman rokotuksiakin, vasta jälkeenpäin tilastojen valossa voidaan sanoa, onko kohtukuolemiin tullut lisäystä rokotusten jälkeen. Nyt ei voida sanoa johtuneen rokotuksesta.

      • najaa

        Ei voi myöskään sanoa etteikö kuolema olisi johtunut rokotteesta.

        Sellainen ajattelu että lähtökohtaisesti rokotteesta ei seuraa mitään komplikaatioita, on naiivia ja petollista.

        Jokainen tapaus pitää tutkia, varsinkin kun niitä komplikaatioita on jo aikaisemminkin ollut.


      • mumumbo

        Mutta ei voida myöskään sanoa että ei ole. Pattitilanne.


      • yx vaan
        mumumbo kirjoitti:

        Mutta ei voida myöskään sanoa että ei ole. Pattitilanne.

        intresseissä päällimmäisenä, ruuminavaus yl. tehdään, ja jos selvästi rakenteellista poikkeama ei ole, jää kuolisyy selvittämättä. Eli jätetään mahdollisesti pidemmälle menevät tuukimukset tekemättä. Ilmeisesti vain jos nostetaan syyte kuoleman tuotttamuksesta, on aihetta poliisin käynnistää kuolemansyyn tutkintaan - silloin tehdään biokemiallisia tutkimuksia. Kallista ja aikaa vievää, siksi helpompi kuitata normaalina kohtukuolemana. Mikäli niitä alkaa esiintymään normaalia runsaammin, käynnistetään mahdollisesti tarkempaa tutkimusta. Raadollista.


      • höhhöh

        Sepä se. Kohtukuolemia sattuu lääkärin mukaan n. 1 kuussa karkeasti sanottuna. Nyt olen itse tietoinen jo neljästä,mitä sattui kahden päivän aikana viime viikolla. Voi olla pelkkää sattumaa,mutta nämä kaikki tapaukset tapahtuivat muutama päivä rokotuksen ottamisen jälkeen. Vaikka rokote olisi osattu yhdistää näihin tapauksiin lääkäräreiden mielestä, ei sitä julkisuuteen tuoda,vaan sen näkee sitten joskus 10 vuoden päästä tilastoista. Hyvä esimerkki tästä on Tshernobylin onnettomuus vuonna 1986.


      • VivaPuola
        höhhöh kirjoitti:

        Sepä se. Kohtukuolemia sattuu lääkärin mukaan n. 1 kuussa karkeasti sanottuna. Nyt olen itse tietoinen jo neljästä,mitä sattui kahden päivän aikana viime viikolla. Voi olla pelkkää sattumaa,mutta nämä kaikki tapaukset tapahtuivat muutama päivä rokotuksen ottamisen jälkeen. Vaikka rokote olisi osattu yhdistää näihin tapauksiin lääkäräreiden mielestä, ei sitä julkisuuteen tuoda,vaan sen näkee sitten joskus 10 vuoden päästä tilastoista. Hyvä esimerkki tästä on Tshernobylin onnettomuus vuonna 1986.

        www.theflucase.com


      • lastenoikeudet
        VivaPuola kirjoitti:

        www.theflucase.com

        Puola perustelee sen sillä että he evät rokota ketään ennen kuin rokote on kunnolla testattu.
        Suomi on testikaniinina.

        Puola vastustaa myös sitäettä lääketehtaat vaativat mailta sellaisen sopimuksen allekirjoittamista joka estää kansalaisten vivän lääkeyhtiöitä oikeuteen mahdollisista seuraamuksista rokotteista johtuen.

        En ymmärrä sitä että jos lääketehtaat eivät usko omaan tuotteensa turvallisuuteen, miksi meidän pitäisi?


      • ei jymmärrä
        lastenoikeudet kirjoitti:

        Puola perustelee sen sillä että he evät rokota ketään ennen kuin rokote on kunnolla testattu.
        Suomi on testikaniinina.

        Puola vastustaa myös sitäettä lääketehtaat vaativat mailta sellaisen sopimuksen allekirjoittamista joka estää kansalaisten vivän lääkeyhtiöitä oikeuteen mahdollisista seuraamuksista rokotteista johtuen.

        En ymmärrä sitä että jos lääketehtaat eivät usko omaan tuotteensa turvallisuuteen, miksi meidän pitäisi?

        Näin on!


      • RegisteredNurse
        ei jymmärrä kirjoitti:

        Näin on!

        joten parempi että olet tyytyväinen asiakas!
        Ole hiljaa, ja otaa se rokote, ole hyvä!


      • 2+2=8
        najaa kirjoitti:

        Ei voi myöskään sanoa etteikö kuolema olisi johtunut rokotteesta.

        Sellainen ajattelu että lähtökohtaisesti rokotteesta ei seuraa mitään komplikaatioita, on naiivia ja petollista.

        Jokainen tapaus pitää tutkia, varsinkin kun niitä komplikaatioita on jo aikaisemminkin ollut.

        "Ei voi myöskään sanoa etteikö kuolema olisi johtunut rokotteesta."

        Homma ei etene noin.

        Väittämän esittäjällä on todistustaakka. Tästä et pääse yhtään mihinkään kiemurtelemalla tai muullakaan tavalla. Tuollainen "todista ettei ole" -tyyppinen argumentointi osoittaa sanojansa täydellisen tietämättömyyden.


      • ?plus?
        RegisteredNurse kirjoitti:

        joten parempi että olet tyytyväinen asiakas!
        Ole hiljaa, ja otaa se rokote, ole hyvä!

        Se ei selviä ehkä koskaan.Niinkuin ei moni muukaan asia.


      • efwyyfe
        ?plus? kirjoitti:

        Se ei selviä ehkä koskaan.Niinkuin ei moni muukaan asia.

        Vaikuttaa siltä että viranomaiset peittelevät rokotteiden haittoja.


      • Nixon is no Crook
        efwyyfe kirjoitti:

        Vaikuttaa siltä että viranomaiset peittelevät rokotteiden haittoja.

        Hippokrateen vala kuuluu seuraavasti:

        »Minä vannon Apollonin, lääkärin, kautta ja Asklepioksen ja Hygieian ja Panakeian ja kaikkien jumalten ja jumalattarien kautta, kutsumalla heidät todistajiksi, että tulen kykyni ja harkintani mukaan täyttämään tämän valan ja kirjallisen sitoumuksen. Tulen pitämään vanhempieni arvoisena sitä, joka on opettanut minulle tämän taidon, ja jakamaan hänen kanssaan elatukseni, ja hänen tarvitessaan apua tulen sitä antamaan. Hänen poikiaan olen pitävä veljinäni ja opettava heille, mikäli he niin haluavat, tämän taidon ilman palkkaa ja sopimusta. Opastusta ja luentoja ja kaikkea muuta opetusta olen antava pojilleni ja opettajani pojille sekä niille oppilaille, jotka ovat sitoutuneet kirjallisesti ja valallisesti lääkärilakiin, mutta en kenellekään muulle. Elintapoja koskevia ohjeita tulen käyttämään sairaiden hyväksi kykyni ja harkintani mukaan: tulen torjumaan kaiken, mikä voi olla vahingoksi ja vääryydeksi. En tule antamaan kenellekään kuolettavaa myrkkyä, vaikka minulta sellaista pyydettäisiin, enkä neuvoa sellaisen valmistamiseen. Enkä tule antamaan naiselle sikiötä tuhoavia aineita. Puhtaasti ja hurskaasti olen viettävä elämääni ja harjoittava tointani. En tule leikkaamaan veitsellä, en edes rakkokivistä kärsiviä, vaan luovutan sen tehtävän niille, jotka sellaista tointa harjoittavat. Niihin taloihin, joissa käyn, menen auttaakseni sairaita, tekemättä tahallisesti mitään vääryyttä ja vahinkoa sekä pidättyen rakkaudesta naisten ja miesten, vapaiden ja orjien kanssa. Mikäli parannustyössäni tai sen ulkopuolella ihmisten keskuudessa näen tai kuulen sellaista, mitä ei pidä levitettämän, vaikenen ja pidän sitä salaisuutena. Jos täytän tämän valan enkä riko sitä, sallittakoon minun nauttia sekä elämästä että taidostani kaikkien ihmisten ikuisesti arvostamana. Mutta jollen sitä pidä, vaan teen väärän valan, tapahtukoon päinvastoin.»


      • tuunari_mikko
        efwyyfe kirjoitti:

        Vaikuttaa siltä että viranomaiset peittelevät rokotteiden haittoja.

        Olisiko niin, että jonkun sakon uhalla ei saa raportoida haitoista?

        En ihmettelisi yhtään tälläistä sopimusta, koska THL, rokotteen ostanut taho, saa ilmeisesti suurimman osan rahoituksestaan toimintaansa sika-rokotteen toimittavalta lääke yhtiöltä.

        Asia olisi helppo varmistaa. Hankinta asiakirjat ovat julkisia. Ne PITÄÄ saada pyytämällä.

        t. itsekkin hankintoja tehnyt wirkamies


      • Ei annettu tietoa
        tuunari_mikko kirjoitti:

        Olisiko niin, että jonkun sakon uhalla ei saa raportoida haitoista?

        En ihmettelisi yhtään tälläistä sopimusta, koska THL, rokotteen ostanut taho, saa ilmeisesti suurimman osan rahoituksestaan toimintaansa sika-rokotteen toimittavalta lääke yhtiöltä.

        Asia olisi helppo varmistaa. Hankinta asiakirjat ovat julkisia. Ne PITÄÄ saada pyytämällä.

        t. itsekkin hankintoja tehnyt wirkamies

        THL oli vastannut niiden olevan liikesalaisuus. Rikottiinko tässä Suomen lakia?


      • kuten muistamme
        Nixon is no Crook kirjoitti:

        Hippokrateen vala kuuluu seuraavasti:

        »Minä vannon Apollonin, lääkärin, kautta ja Asklepioksen ja Hygieian ja Panakeian ja kaikkien jumalten ja jumalattarien kautta, kutsumalla heidät todistajiksi, että tulen kykyni ja harkintani mukaan täyttämään tämän valan ja kirjallisen sitoumuksen. Tulen pitämään vanhempieni arvoisena sitä, joka on opettanut minulle tämän taidon, ja jakamaan hänen kanssaan elatukseni, ja hänen tarvitessaan apua tulen sitä antamaan. Hänen poikiaan olen pitävä veljinäni ja opettava heille, mikäli he niin haluavat, tämän taidon ilman palkkaa ja sopimusta. Opastusta ja luentoja ja kaikkea muuta opetusta olen antava pojilleni ja opettajani pojille sekä niille oppilaille, jotka ovat sitoutuneet kirjallisesti ja valallisesti lääkärilakiin, mutta en kenellekään muulle. Elintapoja koskevia ohjeita tulen käyttämään sairaiden hyväksi kykyni ja harkintani mukaan: tulen torjumaan kaiken, mikä voi olla vahingoksi ja vääryydeksi. En tule antamaan kenellekään kuolettavaa myrkkyä, vaikka minulta sellaista pyydettäisiin, enkä neuvoa sellaisen valmistamiseen. Enkä tule antamaan naiselle sikiötä tuhoavia aineita. Puhtaasti ja hurskaasti olen viettävä elämääni ja harjoittava tointani. En tule leikkaamaan veitsellä, en edes rakkokivistä kärsiviä, vaan luovutan sen tehtävän niille, jotka sellaista tointa harjoittavat. Niihin taloihin, joissa käyn, menen auttaakseni sairaita, tekemättä tahallisesti mitään vääryyttä ja vahinkoa sekä pidättyen rakkaudesta naisten ja miesten, vapaiden ja orjien kanssa. Mikäli parannustyössäni tai sen ulkopuolella ihmisten keskuudessa näen tai kuulen sellaista, mitä ei pidä levitettämän, vaikenen ja pidän sitä salaisuutena. Jos täytän tämän valan enkä riko sitä, sallittakoon minun nauttia sekä elämästä että taidostani kaikkien ihmisten ikuisesti arvostamana. Mutta jollen sitä pidä, vaan teen väärän valan, tapahtukoon päinvastoin.»

        "variksenkin vala", jota käytettiin esim. maamme liittyessä EU:hun.


      • .............
        Ei annettu tietoa kirjoitti:

        THL oli vastannut niiden olevan liikesalaisuus. Rikottiinko tässä Suomen lakia?

        GlaxoSmithKlein ja Suomen viranomaiset(THL) ovat tehneet kirjallisen sopimuksen, joka kieltää Suomen viranomaisia raportoimasta rokotteen sivuvaikutuksista ennenkuin GSK on analysoinut tulokset ja julkaissut ne itse.

        Täältä löytyy lista asioista joista saa raportoida:
        http://www.infosota.fi/wp-content/uploads/2009/10/thl-asiakirjapäätöksen-oikaisu-green-list.jpeg


    • kaikkeen pitää uskoa

      hysteriaa levitellään ja teinit nauraa kuolat poskella vitsejään.

      GROW UP!

      • 65432

        joo,tämä oli taas teinipoikien huhupuhetta.


      • voi äly hoi
        65432 kirjoitti:

        joo,tämä oli taas teinipoikien huhupuhetta.

        ..peitellään, eikä myönnetä että rokotteesta johtuvaa..tiedän jo nyt kymmeniä kelle tullu voimakkaita oireita ja monet terveydenhoitajat eivät pysty enää suosittelemaan rokotetta kun saaneet itsekkin vaikeita oireita. Tää on ihan sairasta hommaa. Kyllähän THL haluaa rahojaan suojella, 6 miljoonaa euroa saa lääkeyhtiöltä. Kyllähän se kannattaa sillä rahalla hysterioida kansa piikille ja haitat peitellä. se on varma!


      • Kerätään tietoa
        voi äly hoi kirjoitti:

        ..peitellään, eikä myönnetä että rokotteesta johtuvaa..tiedän jo nyt kymmeniä kelle tullu voimakkaita oireita ja monet terveydenhoitajat eivät pysty enää suosittelemaan rokotetta kun saaneet itsekkin vaikeita oireita. Tää on ihan sairasta hommaa. Kyllähän THL haluaa rahojaan suojella, 6 miljoonaa euroa saa lääkeyhtiöltä. Kyllähän se kannattaa sillä rahalla hysterioida kansa piikille ja haitat peitellä. se on varma!

        Jos olette saaneet oireita rokotteestta ja omistatte profiilin facebookissa, niin liitykää tähän ryhmään:
        http://www.facebook.com/group.php?gid=109979304952&ref=ts


      • Kerätään tietoa kirjoitti:

        Jos olette saaneet oireita rokotteestta ja omistatte profiilin facebookissa, niin liitykää tähän ryhmään:
        http://www.facebook.com/group.php?gid=109979304952&ref=ts

        mitään oireita! Sain samalla kertaa 2 piikkiä, kausi sika. Vähä kyl hivittää jos niitä mikrosiruja nyt molemmis käsivarsis...Heh


      • anti Hg
        maragrande kirjoitti:

        mitään oireita! Sain samalla kertaa 2 piikkiä, kausi sika. Vähä kyl hivittää jos niitä mikrosiruja nyt molemmis käsivarsis...Heh

        jos hermomyrkky etyylielohopea on laittanut alulleen mutaatioita niin ne eivät näy heti

        älä vielä riemastu

        Äläkä yritä sumuttaa kansaa johtamalla mielipidettä "mikrosiruja koskeviin huuhaa salaliittojuttuihin" kuten teillä häiriköillä on tapana keksiä tuollaisia jotta myrkyistä myrkyin, elohopea, jäisi vaille huomiota


      • kjhdgf
        anti Hg kirjoitti:

        jos hermomyrkky etyylielohopea on laittanut alulleen mutaatioita niin ne eivät näy heti

        älä vielä riemastu

        Äläkä yritä sumuttaa kansaa johtamalla mielipidettä "mikrosiruja koskeviin huuhaa salaliittojuttuihin" kuten teillä häiriköillä on tapana keksiä tuollaisia jotta myrkyistä myrkyin, elohopea, jäisi vaille huomiota

        varmaankaan ei tule asian tältä kantilta.


    • Järkeä hoi!

      Teidän monta odottavaa äitiä ja kaikki ottaneet rokotteen ja kellekkään ei ole tullut senkummempia oireita kuin käsi hieman kipeäksi ja vauva ja äiti ovat voineet hyvin.
      Tiedän vauvoista ja lapsista monia jotka ovat saaneet rokotuksen ja kellekkään ei ole tullut juuri mitään oireita. Yhdellä hieman rokotettu kohta punoitti.
      Lapsenlapseni luokkalaiset on kaikki rokotettu alkuviikolla ja kaikki ovat ok. ja olleet koulussa.
      Mitä useampi rokotetaan sen harvempi sairastuu.
      Ei saa kirjoitella kuin sellaista mistä itsellä varmaa tietoa, eikä toisenkäden, ainakin jos se on pelottelua.

      • MM
        Lawyers Know kirjoitti:

        http://www.lawyersandsettlements.com/blog/flu-vaccinated-kids-more-likely-to-be-hospitalized.html

        Nainen nappasi kolme rokoteruiskua Ruotsin Luleåssa ja hyppäsi odottavaan autoon. TOIVOTTAVASTI vei yksityiseen laboratoriion tutkittavaksi eikä tökännyt itseensä ja rakkaimpiinsa.

        http://www.theflucase.com/index.php?option=com_content&view=article&id=1767%3Awoman-stole-qswine-fluq-vaccine-in-sweden&catid=1%...

        Alla olevan listan rokotteiden mahdollisista sisällöistä nappasin noilla sivuilla käydystä keskustelusta:

        "To really know what is in a specific vaccine one probably has to read the patent of the vaccine. The recent H1N1 vaccines and a few others (H5N1 etc) are supposed to have been patented as biochemical warfare weapons around a year before the virus appeared for the first time in humans.

         Ammonium Sulfate (salt). Suspected gastrointestinal, liver, nerve and respiratory poison
         Beta-Propiolactone. Known to cause cancer. Suspected gastrointestinal, liver, respiratory, skin and sense organ poison.
         Genetically modified yeast, animal, bacterial & viral DNA. Can be incorporated into the recipient’s DNA and cause unknown genetic mutations
         Latex rubber. Can cause life-threatening allergic reactions.
         Monosodium Glutamate. (MSG)/Glutamate/Glutamic Acid. Being studied for mutagenic, teratogenic, (developmental malformation and monstrosities) and reproductive effects. A neurotoxin. Compare the book by Dr. Russell Blaylock, “Exitotoxins, The Taste That Kills. Allergic reaction can range from mild to severe.
         Aluminum. Implicated as a cause of brain damage, suspected factor on Alzheimer’s disease, dementia, seizures and comas. Allergic reactions can occur on skin. Amplifies (strengthens) reactions to other toxins. Reduces immunity
         Microorganisms. Live and killed viri and bacteria and their toxins. The polio vaccine was contaminated with a monkey virus now turning up in human bone, lung lining (mesothelomia), brain tumors and lymphomas.
         Polysorbate 80. Known to cause cancer in animals
         Tri(n)Butulphosphate. Suspected kidney and nerve poison.
         Glutaraldehyde. Poisonous if ingested. Causes birth defects in experimental animals
         Gelatin. Produced from selected pieces of calf and cattle skin, de-mineralised cattle bones and pork-skin. Allergic reactions have been reported.
         Gentamicin sulfate & Polymyxin B (antibiotics). Allergic reactions can range from mild to life threatening
         Mercury (thimerosal). One of the most poisonous substances known. Has an affinity for the brain, gut, liver, bone marrow and kidneys. Minute amounts can cause nerve damage. Symptoms of mercury toxicity are similar to those of autism. According to Dr. David Ayub the main reason for adding this is Mercury’s negative effect on fertility.
         Neomycin Sulfate (antibiotic). Interferes with Vitamin B6 absorption. An error in the uptake of B6 can cause a rare form of epilepsy and mental retardation. Allergic reactions can be mild to life threatening.
         Phenol/Phenoxyethanol (2-PE). Used as antifreeze. Toxic to all cells and capable of disabling the immune system’s primary response mechanism.
         Human & Animal Cells. Human cells from aborted fetal tissue and human albumin, Pig Blood, Horse Blood, Rabbit brain, Guinea Pig, Dog Kidney, Cow Heart, Monkey Kidney, Chick Embryo, Chicken Egg, Duck Egg, Calf Serum, Sheep Blood and others.
         Squalene in H1N1 vaccines. severe autoimmune disorders such as MS, rheumatoid arthritis and Lupus. ALS, kidney malfunctions, Polio renamed Guillane Barre etc. This is the vaccine adjuvant that is strongly linked to the Gulf War syndrome with over 174,000 victims. Might contain Aspartame which can cause blindness and a lot of other symptoms. Supercharges immune system
         Nano particles in H1N1 vaccines. Designed to gather at lymph nodes. Supercharges immune system. Attacks healthy cells
         Possibly active viruses in H1N1 vaccines. Might spread a disease instead of stopping it."


    • Ei rokotetta

      Sikainfluenssarokotusta ei missään nimessä pidä ottaa. Rokote sisältää mm. erittäin myrkyllistä elohopeaa ja se heikentää ihmisen immuunipuolustusta. Rokotetta testattaessa 20% koehenkilöistä kuoli. Tässä on tärkeää tietoa, katsokaa ennen kuin päätätte ottaa piikin ja levittäkää asiasta tietoa!
      http://www.changingtimes.org.uk/swineflu.htm

      Tässä toinen kauhea asia, josta media ei paljoa puhu: Codex Alimentarius, vuoden 2010 alussa voimaan tuleva EU:n direktiivi, joka tulee radikaalisti rajoittamaan vitamiinien, mineraalien ja luonnonlääkkeiden käyttöä. Ihmisten vapautta päättää omaa terveyttään koskevista asioista, siis. Tässä linkki asiaa käsittelevään dokumenttiin nimeltä We become silent:
      http://topdocumentaryfilms.com/we-become-silent/

      LISÄTIETOA:
      Lista H1N1-rokotteen aineosista:
      . Polymyxin B
      . Polysorbate 20
      . Polysorbate 80 - aiheuttaa hedelmättömyyttä
      . Residual MRC5 proteiinit
      . Sorbitol
      . Sucrose
      . Thimerosal (elohopea) -hermomyrkky, joka yhdistetään psykologisiin, neurologisiin ja immunologisiin ongelmiin, erityisesti autismiin. Voi aiheuttaa hermojärjestelmään vaurioita (kuten akuutin sclerosing panencephalitiksen), munuaistaudin, synnytyskomplikaatioita, hammasongelmia, tunnemaailman ongelmia, mielenterveysongelmia, hallusinaatioita, muistin menetyksen ja keskittymisvaikeuksia. Lisäksi oireina voi olla vapinaa, häiriöitä ihon tuntoaistissa, epäselvä puhe, ja harvinaisissa tapauksissa jopa halvaantuminen ja kuolema. Thimerosal oli syy Class Action-haasteeseen, jonka autististen ja muista samankaltaisista oireyhtymistä kärsivien lasten äidit nostivat Yhdysvalloissa. Elohopealla on myös todettu olevan yhteys valtavasti lisääntyneisiin Alzheimerin tauti-tapauksiin, ja siitä suoraan lisääntyviin influenssa-rokotuksiin. Vaikka suurin osa elohopeasta on nyt poistettu lasten rokotuksista, sitä on yhä kaikissa influenssa-rokotuksissa myrkyllisiä määriä.

      Rauhaa ja Rakkautta. Älkää uskoko kaikkea mitä media vaatii teitä uskomaan.

      • Ha ha ha!

        Ne koehenkilöt olivat FRETTEJÄ! Eihän ihminen ole fretti!


    • Vaccine-X
      • Rebel Yell

        Kyllä, ne ovat kaikki vain "sattumia"
        Täältä lisää vielä:
        www.theflucase.com


      • äiti-68-vsa
        Rebel Yell kirjoitti:

        Kyllä, ne ovat kaikki vain "sattumia"
        Täältä lisää vielä:
        www.theflucase.com

        thalidomia----kuka muistaa---


      • BINGO!

      • Oldie
        äiti-68-vsa kirjoitti:

        thalidomia----kuka muistaa---

        Tie Domia vai talidomidia? :)

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Talidomidi

        Ei kai kenenkään ole PAKKO ottaa rokotetta? Jokainen saa käyttää omaa harkintakykyään. Hysteerikot saavat toki kiekua, että maailmanloppu tulee 2012 ja tämä on vain esimakua. Oliko leffamainos Rautatientorilla vain SATTUMA? :)


      • Cocker Spaniel
        Oldie kirjoitti:

        Tie Domia vai talidomidia? :)

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Talidomidi

        Ei kai kenenkään ole PAKKO ottaa rokotetta? Jokainen saa käyttää omaa harkintakykyään. Hysteerikot saavat toki kiekua, että maailmanloppu tulee 2012 ja tämä on vain esimakua. Oliko leffamainos Rautatientorilla vain SATTUMA? :)

        Kumpaa se olikaa?


      • oireet kärsittävä
        Cocker Spaniel kirjoitti:

        Kumpaa se olikaa?

        ne kehittävät samantapaiset oireet kuin itse tautikin. Raskaanaoleva ei kuitenkaan saa aspiriinia ottaa, kun se Reuen-syndrooma vaikuttaa ensimmäiseksi juuri vauvaan. Eihän pikkulapsillekaan tuota särkylääkettä saa antaa.


      • keskustelu kehittää
        oireet kärsittävä kirjoitti:

        ne kehittävät samantapaiset oireet kuin itse tautikin. Raskaanaoleva ei kuitenkaan saa aspiriinia ottaa, kun se Reuen-syndrooma vaikuttaa ensimmäiseksi juuri vauvaan. Eihän pikkulapsillekaan tuota särkylääkettä saa antaa.

        jos masussa vauva sijaitsee.
        http://kaksplus.fi/keskustelu/t952664


    • dfdfsfs

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    9. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe