Tarvitahan isolle komialle naiselle korsetti.
koko 46-48 tahi XXXL-XXXXL
Antakaahan lisää vinkkejä verkkokaupoista.
Nää mää jo löysinkin
www.naistenmaailma.com
www.feminelli.fi
www.lumingerie.fi
Korsetti XXXL Ladylle
14
4247
Vastaukset
- Kookospallo
Oletko katsellut eBayltä? Itse ostin juuri sitä kautta korsetin Englannista pikkujoulua varten ja sopivan näköistä etsiessäni huomasin, että kokoja löytyy eri korseteissa paikoin jopa 6XL:llään asti, jos sellaista tarvitsee. Hintakin tulee puolet halvemmaksi kuin Suomesta ostaessa. Siksi en edes viitsinyt etsiä kotimaasta, koska tiesin että saisin maksaa itseni kipeäksi. Moni myyjä antaa myös vaihtotakuun siltä varalta, että koko ei olekaan oikea. Postikulujakin tuli vain pari euroa. Kannatta kuitenkin rajata myyjät EU:n alueelle, koska muutoin voi tulla paperisotaa tullin kanssa.
- xl
Muoviluutetut korsetintapaiset ei ole tarkoitettu isokokoisille. Muoviluut taipuu, mutta ei palaudu muotoonsa, eli osta korsetti, jossa metalliset luut!
- se parempi puolisko
Ostimpahan lahjaksi sitten kaksi kipaletta korsetteja, toiseen muovisilla ja toiseen metallisilla luilla.
Feminellistä molemmat tullee ja toivottavasti siippa ilahtuu =O)
Oikein mukavee Jouluu vuan kaikille... tasapuolisesti.- makkarat kuriin
Hienojahan nuo oli korsetit...vuan kuka ne makkarat kiristää kasaan kun ei ole tuota siippaa??
Aukeeko nuo korsetit edestä? siis nuo kiristettävät. - hankalaa
makkarat kuriin kirjoitti:
Hienojahan nuo oli korsetit...vuan kuka ne makkarat kiristää kasaan kun ei ole tuota siippaa??
Aukeeko nuo korsetit edestä? siis nuo kiristettävät.Kyllähän ne nauhat saa kiristettyä itsekin, mutta ei ehkä aivan tasaisesti eikä välttämättä riittävän tiukkaan. Kunnon korsetin plansetti suljetaan ensin edestä kun nauhat ovat reilusti löysällä. Sitten nauhat kiristetään ja korsetti on oikean kokoinen ja mallinen kun nyöritys kiristyy tasaisesti ja jää hieman auki tasaleveästi koko matkalta.
- makkarat kuriin
hankalaa kirjoitti:
Kyllähän ne nauhat saa kiristettyä itsekin, mutta ei ehkä aivan tasaisesti eikä välttämättä riittävän tiukkaan. Kunnon korsetin plansetti suljetaan ensin edestä kun nauhat ovat reilusti löysällä. Sitten nauhat kiristetään ja korsetti on oikean kokoinen ja mallinen kun nyöritys kiristyy tasaisesti ja jää hieman auki tasaleveästi koko matkalta.
Sainkin apua naapurin "vanhalta mummolta" joka itse elämänsä käyttänyt korsetteja ja lupasi neuvoa konstit kuinka itse kiristää tuo korsetti tarpeeksi kireälle =o)
- diivakorsetti
makkarat kuriin kirjoitti:
Sainkin apua naapurin "vanhalta mummolta" joka itse elämänsä käyttänyt korsetteja ja lupasi neuvoa konstit kuinka itse kiristää tuo korsetti tarpeeksi kireälle =o)
minä tilaan kaikki korsettini täältä www.diiva.fi
kaikista halvin ja nopea toimitus tuli parissa päivässä perille todella tyytyväinen olen. - lingerie
diivakorsetti kirjoitti:
kaikista halvin ja nopea toimitus tuli parissa päivässä perille todella tyytyväinen olen.Suosittelen Diivaa. Tilasin ihanan korsetin ja se oli postilaatikossa 2 päivän päästä.
- Minni76-1
diivakorsetti kirjoitti:
kaikista halvin ja nopea toimitus tuli parissa päivässä perille todella tyytyväinen olen.tuossa liikkeessä on se ongelma, että käyttävät verkkokaupassa alkuperäisten valmistajien kuvia joiden "vähän sinne päin" olevia kopiota myyvät.
Kuvissa saattaa siis olla joku tunnetun valmistajan satojen eurojen korsetti ja se minkä sinä saat kotiisi on vähän sinne päin oleva kehnolaatuinen kopio siitä, mitä kuvassa näkyy.
Ja kauppiashan ei tästä mitään mainitse...
Kyllähän se vaan niin on, että hinta-laatusuhde kävelee yleensä melkolailla käsikädessä. Toki joskus voit joutua maksamaan huonostakin laadusta paljon, mutta hyvää laatua et koskaan saa halvalla!!
P.S.: Muoviluinen korsetti ei sitten muuten todellakaan sovellu XL ladyille. Isokokoisena ja korsetteja harrastavana tiedän, että läskin kokoon kursimiseen tarvitaan kunnon laatua niin kankaiden kuin luidenkin suhteen.
- tukevat korsetit
siis www.liivia.org
Ei mitään rimpuloita, vaan oikeat kunnon korsetit.- Kirsiikka
en kyllä löydä yhtään kunnon korsettia tuolta sivustolta...tässä taitaa nyt olla käsitteet "korsetti" ja "korseletti" sekaisin... lisäksi tuo sivusto näyttää ihan transusivulta, anteeksi vaan.
- tyytyväinen diiva
Kirsiikka kirjoitti:
en kyllä löydä yhtään kunnon korsettia tuolta sivustolta...tässä taitaa nyt olla käsitteet "korsetti" ja "korseletti" sekaisin... lisäksi tuo sivusto näyttää ihan transusivulta, anteeksi vaan.
Diiva.fi:stä olen tilannut ja olen todella tyytyväinen ja hinnat aivan loistavat
- Harmoinen
ebay ltä voisit kyllä löytää ja valikoimakin on ihan hyvä. Pitää vaan luoda paypal tili, joko luottokortilla tai siirtää omalta tililtä paypal tilille rahaa ja sitten pääset ostelemaan. Maksutavoista varmaan paremmin tietoa näkee itse ebay sivulta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi812621On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole512590Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.682543Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä742443Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl411960Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu491872Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1051779Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko271317Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve191316Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?171138