Olen siis kyllä jo täysi-ikäinen, mutta kadotin kukkaroni, jossa oli kaikki henkilöpaperit. Ensi viikonloppuna olisi pikkujoulut, joihin olisin halunnut kovasti mennä. Minulla on olemassa vuonna 2006 vanhentunut passi ja opiskelijakortti. Lähes aina on henkkarit kysytty. Taitaa jäädä pikkujoulut välistä?
Baariin ilman henkkareita?
2
1704
Vastaukset
- no name
Ei kai sun henkilöllisyytesi ole vanhentunut vaikka passi onkin. Ota se ja opiskelijakortti ja näytä molemmat koottujen selitysten säestämänä.
Jos olisin ravintolan poke, päästäisin sisään noilla eväillä. - bariiinvai
olis varmaan sitten hyvä ainakin hankkia väliaikanen henkkari poliisilta? Sen saa heti taskuun. Itse otin väliaikaisen henkiöllisyystodistuksen kun henkilökortti ei kerennyt tulla siihen mennessä kun olis pitänyt..Maksoi kai jotai 30 euroa. Ei noihin ainakaan nuorten suosimiin mestoihin pääse kovin helpolla ilman virallista VOIMASSAOLEVAA henkilöllisyystodistusta. Jos tuohon "kootut selitykset" hommaan kallistut niin täytyy olla sitten tosi reilu poke että päästää sut sisään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1534761- 1061718
- 901559
Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä71376Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma371242- 1081060
- 571028
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka261013- 74874
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46823