Kuinka tälläinen epäkohta on jäänyt huomioimatta etemme vaatineet Anastasiasta DVD-julkasua sen päätyttyä neloselta pari vuotta sitten. Tuhkimotarinasta julkaistiin boxit adressien ja runsaan painostuksen jälkeen, mutta Anastasian annettiin vain vajota unholaan.
Syynä voi tietenkin olla että minä olen ainut kuka katselee edelleen YouTubesta sarjasta tehtyjä klippejä ja etsin kaiholla netistä edes englanninkielistä julkaisua (mitä ei ilmeisimmin ole tehty).
Nyt siskot ja miksei veljetkin taistoon loistavan sarjan julkaisun puolesta.
ANASTASIA (Bednaya Nastya) DVD:lle
4
1269
Vastaukset
- jookostasdfg
Niin vanha kyllä tämäkin topa jo, mutta olis mahtavaa tosiaankin saada anastasia suomi tekstein dvdlle tai edes enkkutekstein!! Adressia kehiin!!!!
- fffgregtegergt
Voitaisko asialle tehdä jotain? Kyseessä on yksi lempi sarjojani eikä kaikkia jaksoja ole ede käännetty englanniksi.. Pitäisikö nyt urakalla savustaa nelosta että laittaisi edes ruutu.fi näkyviin ne jaksot uudestaan
- Bednayanastya
PLIISPLIIS tehdään asialle jotain!! Mä oon ettiny anastasiaa boxina viimeset 4 vuotta! Ja mä en löydä mistään sitä! LAitetaan neloselle vatimus tehdä siitä DVD boxi!
Olisin kyllä NIIIIN onnellinen! - vieras90
http://www.viki.com/tv/1354c-poor-nastya-complete
Täältä löytyy koko sarja enkku tekstein ja joihinki jaksoihi on myös suomi teksti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701