Voi etttä se on mahtava levy! Loiri on aivan uskomaton! ihanaa :)
loirin joululevy
3
236
Vastaukset
- mites ois se eläke?
On mennyt valitettavasti maku koko ukkoon. Ymmärrän että loiri alkaa olee vanha ja terveys pettää ja jalkoja särkee ja on diabetestä sun muuta, mutta tarviiko siitä vauhkota joka keikalla ja kerää sitä sääliä niiltä katsojilta??? Tai manata koko ajan ettei pysty keikkailla enään mutt ehkä silti viel tosta noin vedetään viimisil voimil pikku kiertue.
MASSI ratkaisee, rahastuksen makua sanon minä. Koko sen kuntohömpötys! en epäile etteikö se olis huonossa kunnossa kyllähän se näkeekin, mutta tuntuu että se käyttää vähän hyväkseen sitä terveyttään.
Kuntoilla voi aina, eikä keikkailla tarvi jos ei siltä tunnu!!!!!!
Vähän on yliarvostusta ilmassa koko ukon musiikkiin ja tulkintoihin kyllä. On vahva tunne siitä keijolla!
Yliarvostus on mennyt jo niin suureksi, että veskun ns. "virheetkin" ikäänkuin käännetään vahvuudeksi tai pistetään muuten vaan tulkinnan piikkiin.
onko kukaan millään tasolla samaa mieltä? sori vähän off-topic- 200€
Se on se summa mitä minulle pitää maksaa että kuuntelisin Loiria tunnin. Ja verottomana!!
- :D
200€ kirjoitti:
Se on se summa mitä minulle pitää maksaa että kuuntelisin Loiria tunnin. Ja verottomana!!
:D hahaa, hieno näkemys!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462