Luettuani tämän keskustelupalstan keskustelunaiheita parin viime kuun ajalta näyttääpi olevan niin kuin otsikkoon kirjoitin.
(Toinenkin vaihtoehto tälle on...)
Tämän keskustelupalstan nimi on näes 'Uskovaiset HOMOT ja LESBOT'.
Alaotsikkona tai otsikkoa selittävässä tekstissä kysytään, minkälaista on elämä uskovaisena homona tai lesbona ja lisäksi pyydetään keskustelemaan vakaumuksen ja seksuaalisuuden törmäyksistä ja yhteensovittamisesta.
Oman ymmärrykseni mukaan keskustelua pyydetään vakaumuksen ja seksuaalisuuden törmäyksestä ja yhteensovittamisesta OMASSA HOMO-seksuaalisuudessa. Nyt kuitenkin ne henkilöt, jotka tällä palstalla viihtyvät, eivät kirjoituksistaan päätellen ole homoseksuaaleja eli homoja/lesboja, vaan homoseksuaalisuuden tuomitsevia tod.näk. hetero- tai a-seksuaaleja.
Eli ymmärrykseni mukaan keskustelupalstan tarkoitus ei ole, että tällä palstalla pyhiä kirjoja siteerattaisiin kirjaimelleen silloin kun se muihin ihmisiin kohdistuvaan tuomioon omasta mielestä sopii tekstiä referoivan henkilön itse ollessa epä-homoseksuaalinen olento.
Niin, tästä toisesta vaihtoehdosta...
minäkin nyt sorrun näin helposti tähän syntiin, mistä siteeraajia haukun :-)...
siteeraan vanhaa sanontaa...
olen kuullut, että jos kuka kulloinkin ketä tahansa lähimmäistään (lue ihmistä/ihmisryhmää) syyttää eli sormella osoittaa, syyttää hän samanaikaisesti kolminkertaisesti (osoittaa kolmella sormellaan) samasta viasta itseään ja samanaikaisesti samalla "voimalla" (eli yhdellä sormella) samasta viasta korkeinta voimaansa, jumalaansa, luojaansa, allahiaan, shivaansa tai millä nimellä hän tätä personoitua olentoa tai ei-personoitua abstraktia voimaa haluaakin kutsua...
Tämän ylläolevan kappaleen verbalistisen brassailun kiemuroihin saattaa hukkua varsinainen asiani kiähkiäh.
Se, että itselleni tosiaan tuli assosiaatio todellisesta asiain tolasta pyhillä sanoilla hakkaajien omasta tilasta...
Kun he kerran tällä HOMO-SEKSUAALIEN keskustelupalstalla niin sinnikkäästi viihtyvät sekä samasta luonteenomaisesta piirteestä itseään kolminkertaisesti haukkuvat ja jumalaansa "yksinkertaisella" voimalla, ovat HE SIIS ITSE HOMOseksuaaleja. He vain toivoisivat, ettei tämä näkyisi ulospäin, he vain toivoisivat etteivät he olisi sitä. Tai he ovat itse itsensä kieltäneet, jolloin on sietämätöntä, että joku toinen ihminen saisi olla jotakin sellaista, mitä ei itse omasta mielestään saa.
Raamatunsiteeraajat lukutaidottomia?
m.o.t eli mikä jne.
0
312
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932225Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561828- 1751370
- 233836
- 65764
- 62759
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10751Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49607
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591