kiinalainen pyöräkuormaaja

kolamies

Onko kenelläkään kokemuksia kiinalaisista 5-tonnin kokoluokan pyöräkuormaajasta? Tarvitsisin pihatöihin lumikonetta ja tuollainen viehättäisi alle 10000€ hintaan. Tekeekö tuollaisilla mitään?

15

10614

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kolamies
      • rehunottaja

        Kyllä minulla on.Aiemmin ainakin kiinasta tuli vain rihkamaa.Toivottavasti joku kokeilee, ettei minun tarvitse.Tarvitsen näet tuon kokoluokan konetta, mutten ole valmis maksamaan kymmeniätuhansia.
        Kertokaapa kokemuksia kaikista merkeistä ja käytettyjen hinnoista kokoluokissa3-6tonnia


      • hhartika
        rehunottaja kirjoitti:

        Kyllä minulla on.Aiemmin ainakin kiinasta tuli vain rihkamaa.Toivottavasti joku kokeilee, ettei minun tarvitse.Tarvitsen näet tuon kokoluokan konetta, mutten ole valmis maksamaan kymmeniätuhansia.
        Kertokaapa kokemuksia kaikista merkeistä ja käytettyjen hinnoista kokoluokissa3-6tonnia

        Hommasin saksasta n8v sitten Atlas ar51c koneen ,on ollu hyvä .Kone on deutz f3l ,käynnistyy vielä 15 asteen pakkasella.Hydrostaattinen voimansiirto on jouheva käyttää ja kone on pieni kääntö ympyrältään.Huono puoli on hidas ajonopeus n25 km/h .Varsinainen työkone!


      • opettaja 10
        rehunottaja kirjoitti:

        Kyllä minulla on.Aiemmin ainakin kiinasta tuli vain rihkamaa.Toivottavasti joku kokeilee, ettei minun tarvitse.Tarvitsen näet tuon kokoluokan konetta, mutten ole valmis maksamaan kymmeniätuhansia.
        Kertokaapa kokemuksia kaikista merkeistä ja käytettyjen hinnoista kokoluokissa3-6tonnia

        kyllä kestää jos osaa käyttää juuu on ja hyvä peli onkin pöhlöt konekouluun


    • Reppuri 58

      Tuosta laitteesta ei minullakaan omia kokemusperäisiä tietoja ole, mutta jos sillä on vastuullinen maahantuoja meillä Suomessa niin en myöskään epäröisi laitteen hankintaa.
      Kiinasta tuotavien työkoneiden tekninen laatu on yleensä tilaajan päätettävissä eli tässä korostuu maahantuojan vastuullisuus. Laatu on verrattavissa mihin tahansa muualla valmistettuun vastaavaan, jos näin on sovittu. Jos taas tilaajaa ei kiinnosta muu kuin halvin mahdollinen hinta niin toiminnalla ei ole tulevaisuutta.
      Muista, että Kiinasta tuodaan tänne meillekin paljon tavaraa, jonka laatu on maailman huippua.

      • rehunottaja

        Mikä Kiinalainen tuote on maailman huippua.Rihkamana pidän esim. mönkijöitä
        Onhan noita kaivinkoneitakin jo Suomessa .Kokemuksia?


      • linhai young
        rehunottaja kirjoitti:

        Mikä Kiinalainen tuote on maailman huippua.Rihkamana pidän esim. mönkijöitä
        Onhan noita kaivinkoneitakin jo Suomessa .Kokemuksia?

        Alle vuodessa kaks moottoria,eka kesti 120h ja toinen leikkas kiinni 15km ajon jälkeen. onneks pomon alla.Kolmas kone on nyt kestäny,mutta miten pitkään?


      • won lee
        rehunottaja kirjoitti:

        Mikä Kiinalainen tuote on maailman huippua.Rihkamana pidän esim. mönkijöitä
        Onhan noita kaivinkoneitakin jo Suomessa .Kokemuksia?

        Että noissa kiinan laitoksissa laatu on paranemaan päin.Varsinkin jos hintaan suhteuttaa,ite ainakin oon ollut tyytyväinen kiina mönkijään.Eihän kukaan halvalla voi olettaa mitään huippulaatua saavansa.Eikös japsi autoille naurettu samalla lailla kun ensimmäisiä corollia suomeen tuotiin.Minunkin mielestä aika pitkälti maahantuojasta kiinni hommien toimivuus(pelaako takuu).


      • nääs...
        rehunottaja kirjoitti:

        Mikä Kiinalainen tuote on maailman huippua.Rihkamana pidän esim. mönkijöitä
        Onhan noita kaivinkoneitakin jo Suomessa .Kokemuksia?

        Niistä kiinan kaivinkoneista.... Sen verran koe ajanu että... Koneena aika samanlainen kun muut(kalliimmat) 10 vuotta sitten. Elikkäs jostakin vanhemmista malleista ne on kopioitu. Melua kopissa enemmän kuin muissa uusissa. Varmaan vaihtoehto 5-10vuotiaalle käytetylle. Olipa tuossa myynnissä eräs pari vuotias vähän ajettu hitachi samalla hintaa kuin uus samankokonen jcm. Jos kauppaa sillä hetkellä olisin tehny niin ehkäpä Kiinan ihme olis jääny kakkoseksi niistä kahdesta valitessa. Toisaalta olihan Korean koneet joitakin vuosia sitten niitä halvimpia ja vähäteltyjä, mutta tilanne on toinen kun niissä kehitys menny eteenpäin ja tullu nämä Kiinalaiset.


    • tuota...

      kiina tuottaa lapsityövoimalla halpaa tavaraa.Niin,voiko halvalla saada hyvää...tuskimpa.

    • Everun

      Minulla on Everun 12 ajanut 70 h. Tiellä hidas, öljyt keittää 5-6 km ajon jälkeen laatikossa. ei tervettä päivää ollut. saisko siitä vielä 5000,- tuhatta ??? huolto ?

    • Tepe125

      Jos palamatta kestää yli 30 tuntia niin saattaa mennä 100 tuntia ilman ongelmia :D

      Jossain lehdessä oli kerrottu kuinka tuollainen oli palanu poroksi 30 tunnin jälkeen. Johtosarjat ei kestä ja ovat suojaamattomia. Kaikki nuo US powerit, Everunit..yms on samoja laitteita.
      Tuollaisen voisin tilata itsekkin suoraan ja maksaa alle 10t kuluineen, mutta ei kyllä kiinnosta. Huomattavasti paremman saa kun ostaa ajetun laatukoneen.

    • Cat volvo

      Näkeehän sen jo valokuvasta, että laite on täysi susi.

      • maotsetung punalippu

        osta BM-volvo 4300-4200,joku vm79-85 väliltä.Painoluokkahan on jotain 5-7 tn.
        Reuhaat pari kolme vuotta ja saat omasi vielä pois.


    • Anonyymi

      Aikanaan oli 3500tonnin everun....310 tuntia ajettu.....sain omani pois kun myin.(muuan tuhat) nyt 4300 Volo,ei ogelmia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1676
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1391
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1222
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1086
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      849
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      186
      743
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      717
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe