Vippi.fi pelottelee maksuhäiriömerkinnällä

Ihmeissään!

Sain tänään tekstiviestin jossa sanottiin, että saatavani siirtyy OK-perinnälle ja 30 vrk:n kuluttua minulle tulee maksuhäiriömerkintä jos saatavaa ei makseta. Aiemmin kun tiedustelin Vippi.fi:stä, että voinko saada maksusuunnitelman niin sanoivat että ei voi ennenkuin menee perintään. Jos nyt teen tuon OK-perinnän kanssa maksusuunnitelman niin voiko Vippi.fi silti laittaa minulle maksuhäiriömerkinnän vaikka olen maksusta sopinut?

9

2062

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Kyllä voi.

• mutta jos ett

vaikka se penis perintään maksat sinne voit vieläkin sopia maksutavasta kuukausittain säilytät l-tietosi tämä on minulle tuore asia itse olen sopinut k-eristä ei sellaista laskkua olekkaan missä ei kuunneltais toista osapuolta kunhan sopimusta noudatat vippi .fi ei voi laittaa maksuhäiriöm

• Aimo Kurahousu

Ei mee penis perintään. Kuukautiset maksutavat ratkaisee ja L-tietosi säilyvät kyllä. Kustakin laskusta maksat osan vaikka tiukkaa tekee. Kiitos seisoo loppujen lopuksi vaikka voit olla välillä aliravittu ja. .. kyl ne sua kuuntelee.

• ...

ja Ok-perinnästä tulee ilmoitus, että on mennyt perintään (tai sitten itse otat yhteyttä sinne), sen jälkeen teet heidän kanssaan maksusuunnitelman milloin ja mitä maksat. Kunmaksat ajoissa ja sovitun määrän eli noudatat maksusuunnitelmaa, ei sinun luottotietoihisi tule merkintää.

• niiijuuu

kokemuksella voin sanoa että ei ne mitään sulle laita ja ok perintäki on sen verran rentoo porukkaa et sieltä tulee sulle ensin kirje " vippi.fi on siirtänyt perittäväksemme sinulta pläää pläääpläää" jos et sitä sitten maksa niin sun perään soittaa 03 alkusesta numerosta kiltti täti joka ihan kysyy et tehdäänkö maksu-suunnitelma. sano että joo tehdään vaan ja sit saat maksella ihan rauhassa pienemmissä erissä kerran kuussa :)

• pikavippivaiei12

Maksuhäiriömerkintä vaatii aina oikeuden päätöksen, ei Vippi.fi kaltaisen pikavippi yrityksen http://www.pikavippi.ws/vippi-fi/.

Ei kannata kuitenkaan jättää maksua noin viime tinkaan.

• kosska siinä

ei muutten oliti mitään järkeä.
      vaikka se penis perintään maksat sinne vaan koska voit vieläkin sopia maksutavasta kuukausittain elikkä säilytät lu tietosi tämä on minulle tuore asia enkää itse olen sopinut k-eristä ei sellaista laskkua olekkaan missä ei kuunneltais toista osapuolta ja muitakin osapulia kunhan sopimusta noudatat vippi .fi ei voi laittaa maksuhäiriöm vaan ulosottoom

• eimee

vaikka se penis menis peritään sinne vaan koska voit vieläkin sopia maksuttavasta elikkä säilytät lu titosi namä on minule tuore asia enkää itse olen oppinut kk-eristä ei sellaista kakkua olekkaan missä ei huudeltais toista osapulia ja toista osapulia kunhan sopimusta noudattat vippi .fi ei vaan voi laittaa vaan ulosottoom vaan voi

• Keke666

Itse myöhästelin vippi maksuissa www.getcapital.fi/vippi , mutta sain asian sovittua hienosti soittamalla, en kyllä toisten ota vippiä ja jätä maksamatta :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1920
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe