Joo, elikkä olen muuttamassa aasiaan helmikuussa, enkä ole tulossa takaisin, joten ei paljon maksuhäiriömerkinnät haittaa. Jos otan kaikista firmoista pikavippejä, saiskohan jonkun 5000 € kasaan?
Paljon saa lainaa yhteensä...
8
581
Vastaukset
- 3+1
Toivo todellakin itsesi puolesta ettei tartte sitten tulla maitojunalla takaisin sillä täällä voisi olla odottelemassa korkoineen pikku yllätys. Velka nimittäin on voimassa kerrallaan 10 vuotta. Itse en lähtisi tuohon leikkiin mutta kai se sitten niin on että jos on tarpeeksi tyhmä niin kaikki on mahdollista.
- sanompahan vain
Sitten, kun suomen passi vanhenee max. viiden vuoden päästä ja kansalaisuuden vaihtamiseenkin otetaan totta kait yhteyttä suomen viranomaisiin ja paukahtaa tämmöinen tieto, eikä kansalaisuutta irtoakaan, niin jo alkaa korot ja lainat hirvittämään, kun se maitojuna odottaa ihan pakollakin. Tokihan siellä aasiassa on paljon näitä nimettömiä työpaikkoja, joissa ei tarvita asiapapereita ja voi saada jopa 5 dollarin päiväpalkkoja. Mutta kuitenkin.
Et joo. Viimeistään viiden vuoden päästä on aloittajalla paskat housussa.
- ..
Tuhota luottotietoja moneksi vuodeksi. Ja kai se työnantaja siellä ulkomaillakin ottaa sun taustoista selvää.
- mä vaan
saat ku 5000 euroa, jos otat joka yrityksestä keskimäärin n.250 euroa ja yrityksiä on noin 45 kpl saat 11250 euroa! Huomaa että laskin mukaan et jokaisesta yrityksestä ei tod saa tuota 250 ekalla lainauskerralla ja toisista saat reippaasti tuon yli (n.400 euroa). Vippifirmojen lukumäärä ylittänee jo 55 kpl mutta kun sivulafkoista ei saa jos oot ottanu jo toisesta saman yrityksen omistuksessa olevasta vippipaikasta. Joten pidä hauskaa Aasiassa äläkkä ikinä palaa Suomeen takaisin!!! Oikein mukavaa loppuelämää!
- kadeoon
äkkiä kannattaa luoda 'luotettavan' vip-vakioasiakkaan profiili firmoihin että saat lähtiessäsi maksimivipit mukaan. Eli kato firmat läpi ja varmista miten niisssä pääsee lopulta nostamaan maksimin. Suurin osahan vaatii hyvin hoidettuja vanhoja lainoja alle ennenkuin lainaa noita 400-1000e summia.
tsemppiä, muista laittaa aasian auringosta viestiä paljon sait kassaan - alkup. kirjoittaja
kadeoon kirjoitti:
äkkiä kannattaa luoda 'luotettavan' vip-vakioasiakkaan profiili firmoihin että saat lähtiessäsi maksimivipit mukaan. Eli kato firmat läpi ja varmista miten niisssä pääsee lopulta nostamaan maksimin. Suurin osahan vaatii hyvin hoidettuja vanhoja lainoja alle ennenkuin lainaa noita 400-1000e summia.
tsemppiä, muista laittaa aasian auringosta viestiä paljon sait kassaanJoo kiitti vinkeistä, en tosiaan tarvitse kuin 5000 e, se riittänee hyvin. Tarkennetaan nyt vielä sen verran kaikille maitojunalla pelotteleville, että olen muttamassa takaisin synnyinmaahani. Ei oikein nappaa tällainen kylmä suomi, eikä mulla ole täällä oikein mitään hyvää syytä, miksi jäisin tänne. Muutamia frendejä jää kyllä ikävä, mutta netti ja puhelimet on keksitty ja voihan sitä tulla käymään täällä joskus.
- hegasuuri
alkup. kirjoittaja kirjoitti:
Joo kiitti vinkeistä, en tosiaan tarvitse kuin 5000 e, se riittänee hyvin. Tarkennetaan nyt vielä sen verran kaikille maitojunalla pelotteleville, että olen muttamassa takaisin synnyinmaahani. Ei oikein nappaa tällainen kylmä suomi, eikä mulla ole täällä oikein mitään hyvää syytä, miksi jäisin tänne. Muutamia frendejä jää kyllä ikävä, mutta netti ja puhelimet on keksitty ja voihan sitä tulla käymään täällä joskus.
sellainen, jota tänne ei koskaan olisi kaivattukaan loisimaan eli tervemenoa vaan kotimaahasi.
- alkup.kirjoittaja
alkup. kirjoittaja kirjoitti:
Joo kiitti vinkeistä, en tosiaan tarvitse kuin 5000 e, se riittänee hyvin. Tarkennetaan nyt vielä sen verran kaikille maitojunalla pelotteleville, että olen muttamassa takaisin synnyinmaahani. Ei oikein nappaa tällainen kylmä suomi, eikä mulla ole täällä oikein mitään hyvää syytä, miksi jäisin tänne. Muutamia frendejä jää kyllä ikävä, mutta netti ja puhelimet on keksitty ja voihan sitä tulla käymään täällä joskus.
juuri ja juuri omaan riksaan. Sellaiseen, jolla sitten ajelutan pohjolasta saapuneita turisteja nähtävyyksiä katsomaan. Toisaalta, pitäisiköhän hakea samantien 5200 euroa, niin saisi riksaan vielä sumuvalot. Olisi siinä kavereilla ja kollegoilla ihmettelemistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh952318Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1791913- 1791456
- 246900
- 79882
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11796- 62789
- 55702
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349611