Asun kunnan kämpässä toimeentulotuella. Vippivelkaa on ulosmittauksessa yli 10.000 euroa ja muuta lainaa päälle. Varastan ruokaa kaupoista ja jos joskus jään kiinni niin sakot vaan tulee joita en koskaan maksa. Eli töitä mun ei varmaan kannata ikinä enää tehdä kun toi velka estää lähes kaiken yrittämisen. Unelmat on melkolailla nollassa tällä hetkellä eikä valoa näy missään.
Ilman noita pirullisia vippejä mulla olis elämä kohdillaan ja voisin käydä töissä ja elää normaalisti. Nyt vaan makaan kämpällä ja kaikki tuntuu oleva päin mäntyä. Toimettomuus ja epäonnistumisen tunne ahdistaa yötä päivää.
Mun elämä
28
1934
Vastaukset
- 6+8
Jos sinulla on 10.000 euroa velkaa etkä enää aio tehdä töitä loppuelmänäsi, niin morjens. Oiskohan aika oikeasti alkaa tehdä töitä asian eteen? Paljonko sitä muuta lainaa on? Monellahan on 200.000 asuntolainaa ja elämä maistuu silti...
- 13+3
Elämä ei maistu luusereille jotka antaa periksi.
- helumi
Asuntolaina ei ole ihan sama juttu, koska siitä pääsee yleensä halutessaan eroon myymällä asunnon.
- helumi
10000 euroa ei ole toivottoman suuri velka. Millä tahansa normaalilla työllä tuo on mahdollista maksaa takaisin. Toki siinä voi muutama vuosi mennä jos tulot eivät ole hyvät, mutta ei loppuelämää. Tsemppiä!
- seurailija76
Eihän tuo ole paljoakaan, eikä tosiaan ole ollut viisasta luovuttaa ja pistää koko elämää ranttaliksi tuollaisen summan takia!
Perse ylös penkistä ja töitä hakemaan...ja ennenkaikkea menet sitten palkkapäivänä OSTAMAAN sitä ruokaa kaupasta...järjetöntä mennä varastamaan, kun suomessa kuitenkin saa ruoka-avustuksia ja sossusta toimeentulotukea...ei kenenkään varsinkaan sinkun tarvitse ruokiaan varastaa...ellet sitten ole joku 250 kiloinen mätisäkki, jolle ei mikään ruoka maailmassa riitä ;)
Ylös, ulos ja työkkäriin sanon minä...- velkaneuvoja.
velkaneuvoja ois yks paikka. sieltä voi myös saada nollalinjan, josko se olo siitä helpottuisi ja menisit oikeesti sinne; mol.fi.
- lle ja heti.
sulla ei ilmeisesti ole tuloja, koska elät toimeentulotuella. sulla on netti käytössä ja ilmeisesti puhelinkin, kun olet näitä vippejä ottanut, eihän niitä ilman puhelinta saa, jos ei ole puhelinta, hae prepaid. maksaa 10e.
otat selvää velkaneuvonnasta, joka on kunnassasi, varaa aika. ota paperit mukaan, jotka hän pyytää. hän tekee maksusuunnitelman sinulle, hyvinki voisit päästä noilla tuloillasi nollalinjalle, jos ei ihan niinkään pieni kuukausierä voi jäädä maksettavaksesi. mun mielestä tämä nyt olisi ensisijainen paikka mennä, lääkärin lisäksi, joka määrää sinulle masennuslääkkeitä, jos saat heti oikeat lääkkeet, pystyt toimimaan. et ehkä tarvi lääkkeitäkään, jos alat hoitelemaan asioitasi. oot vielä nuori, älä nyt ihmeessä jää siihen.
VIPPIFIRMAT PITÄISI LAILLA KIELTÄÄ, olen lukenut tämän palstan juttuja, liian moni nuori on kusessa.- luuserit makaa
ei ole mitään laitonta,en usko,että niitä voidaan koskaan kieltää.eikä sen kuuluisikaan olla niin.
jos yksilö itse ei hallitse lainarahan käyttöä,se on hänen ongelmansa.
pikavippi yhtiö ei ole häntä pakottanut lainaa ottamaan.
miksi pitäisi holhota kansaa kieltämällä rahaa takovat pikavipit vain sen takia,ettei eräät dorkat osaa laskea lainansa takaisinmaksukykyä.se on vain niin,ettei tässä maailmassa kaikki pärjää,säätää sitten mitä rajoituksia tahansa.
uskon koko aloituksen olevan täyttä skeidaa. - joo-o!!!!!!
luuserit makaa kirjoitti:
ei ole mitään laitonta,en usko,että niitä voidaan koskaan kieltää.eikä sen kuuluisikaan olla niin.
jos yksilö itse ei hallitse lainarahan käyttöä,se on hänen ongelmansa.
pikavippi yhtiö ei ole häntä pakottanut lainaa ottamaan.
miksi pitäisi holhota kansaa kieltämällä rahaa takovat pikavipit vain sen takia,ettei eräät dorkat osaa laskea lainansa takaisinmaksukykyä.se on vain niin,ettei tässä maailmassa kaikki pärjää,säätää sitten mitä rajoituksia tahansa.
uskon koko aloituksen olevan täyttä skeidaa.tottahan se on, että jokainen ihminen on vastuussa omasta elämästään ja siihen kuuluu myös tuo rahankäyttö. nyt helmikuussa tulee jonkinmoinen raja kuitenkin, mitä vippifirmoihin tulee, hega kirjoitti viestissään. ehkä sitten jää ne reilummat. ja muut esim. tekstarirahastajat jää pois. en tiedä, onko aloitus skeidaa. mutta varmasti on tänä päivän monta nuorta rahavaikeuksissa juuri vippien kanssa, heile ei ilmeisesti ole opetettu rahankäyttöä ja vippi on sitä helppoa (ja kallista) rahaa.
jospa sitten siirtyisimme vanhaan kunnon pankkilainaan, rahan eteen täytyisi tehdä jotain, niinkuin esim. mennä pankinjohtajan juttusille.
ja nuoret tykkäävät ilmeisesti bilettämisestä, ja känny on ja pieness tuiskeessa otetaan vähä rahaa, että saa lisää drinkkejä. ym....
- huoh..
Meillä tai minun kihlatullani on lähes tulkoon alle 6000 e velkoja, mutta me EMME luovuta. Kun olen työharjoittelussa TE-toimiston kautta nii autan häntä maksaa velat pois. Ensi kuussa hän tulee saamaa yli 100e minulta ja sitten kun minut työllistetään nii reilusti yli 200e tulee kanssa saamaan. :D Piakkoin kun nuo laskut on hoidettu alta pois ja sitten voimme ettiä kämppää kun luottotiedot ovat kunnossa. :)
Sinuna en luopuisi onnesta sillä ei tiedä mihin helvettiin tulet joutumaan jos nyt luovutat. Mikäli haluat että joudut oikeuteen ja tällein nii ei ole hyvä asia. NYT NISKASTA KIINNI JA TOIMIMAAN! Siinä kyllä saattaa mennä jokusen 4-vuotta tai enemmän muta silti nyt alat hankkii töitä! - niskasta kiinni
saat siis 417 euroa omaan käyttöön kuukaudessa, lue täältä köyhyys palstaa sieltä huomaat että hyvinkin ruokaa saa yhdelle n 150 eurolla kk, vaatteet kirppiksestä muutama euro ja sitten ehkä bussilippu, eli yhteensä noin 200 euroa. Loppusummalla voit vaikka lyhentää vippejä 100 eur/kk ja käyttää 100 eur huvituksiin. Vuodessa siis 1200 euroa lainojen maksuun, tuolla tahdilla velat hoidettu noin 10 vuodessa. Mutta jos menet töihin vaikka 1500 euron kkansiolla voit varmaan lyhentää velkoja 300-400 euroa kk ja äkkiähän noi on hoidettu. Tulevaisuutesi ei mitenkään pilalla jos et itse sitä halua.
- yrittää auttaa...
ERILAINEN NUORI! ymmärrän ahdistuksesi. itse olen ollut samanlaisessa tilanteessa. ilmeisesti velkasi eivät ole niin vanhoja, että velkaneuvoja pystyisi ottamaan kantaa niihin. ÄLÄ TEE ENEMPÄÄ VELKAA. hae vaikk se seurakunnan paketti, niinkuin joku täss kirjoitti. en tiedä tarviiko siihen työkkärikortin vai ei? ehkä joku tietää. ja mehua tai maitoa saat sieltä kaupasta, sulle jää kyll rahaa, sossu maksaa suurinpiirtein menosi, yksinäisen ihmisen "suojaosuus" on sossussa n. 470e. sillä saat hyvin mehut ja maidot. opettele kokkaamaan, tee itse ruokasi, huomaat, kuinka paljon säästät verrattuna siihen, kun ostat mikroruokia,maksaahan sossu sun sähkölaskusi...
kysy velkaneuvonnasta, kuin vanhoja velat pitää olla, että pääset velkasaneeraukseen. UUTTA VELKAA EI MISSÄÄN NIMESSÄ PIDÄ TEHDÄ. ja elät sillä toimeentulotuella, ILMEISESTI pääsisit siihen nolla- linjalle, JOS SELLAINE VIELÄ ON???elikäs sinun ei tarvitsisi maksaa mitään. MUTTA SIINÄ ON VIISI PITKÄÄ VUOTTA, ETTEI VELKAA SAA TEHDÄ YHTÄÄN, EI EDES 0.01 EUROA, muutoin sopimus raukeaa ja kaikki on jälleen ulosotossa.
JA vielä yksi asia; velallisella on n.620 euron suojaosuus, oli vielä viime vuonna, johon ulosttotoimisto ei saa koskea. mutta tulosi ovat ilmeisesti pienemmät, koska elät toimeentulotuella.- nuori ihminen...
mielestäni sossu ei hyväksy ulosottovelkoja laskelmissaan, varsinkin, kun ne koostuvat jostain pikavipeistä. ehdottaisin, että odotat sen aikaa, kun velkasaneeraus ihminen ottaa sinut vastaan velkoinesi. tämän ongelman kanssa ovat muutkin painineet ja SELVINNEET HENGISSÄ. ei ihminen siihen kuole, jos on ulosotossa velkaa. ja onhan sulla toimeentulotuki. sossu maksaa sinun vuokrasi, vesilaskun, sähkön ym.
mitä ihmettä siellä kieriskelet itsesäälissäs. hoida asias, pystyt siihen. on siihen muutkin pystyneet, mikset sinä. MUTTA SE TÄYTYY MUISTAA, ETTÄ VAIKKA OIS KUINKA JIPPII VELKASANEERAUKSEEN JÄLKEEN, SITÄ UUTTA VELKAA EI TEHDÄ. nimimerkkisi on NUORI IHMINEN. ota nyt vastuu omasta elämästäsi, sitä ei kukaan tee sun puolesta, sun tarvii tehä se IHAN ite. niin tässä maailmassa muutkin ovat tehneet. - sakke.kl
nuori ihminen... kirjoitti:
mielestäni sossu ei hyväksy ulosottovelkoja laskelmissaan, varsinkin, kun ne koostuvat jostain pikavipeistä. ehdottaisin, että odotat sen aikaa, kun velkasaneeraus ihminen ottaa sinut vastaan velkoinesi. tämän ongelman kanssa ovat muutkin painineet ja SELVINNEET HENGISSÄ. ei ihminen siihen kuole, jos on ulosotossa velkaa. ja onhan sulla toimeentulotuki. sossu maksaa sinun vuokrasi, vesilaskun, sähkön ym.
mitä ihmettä siellä kieriskelet itsesäälissäs. hoida asias, pystyt siihen. on siihen muutkin pystyneet, mikset sinä. MUTTA SE TÄYTYY MUISTAA, ETTÄ VAIKKA OIS KUINKA JIPPII VELKASANEERAUKSEEN JÄLKEEN, SITÄ UUTTA VELKAA EI TEHDÄ. nimimerkkisi on NUORI IHMINEN. ota nyt vastuu omasta elämästäsi, sitä ei kukaan tee sun puolesta, sun tarvii tehä se IHAN ite. niin tässä maailmassa muutkin ovat tehneet.hyväksy mitään velkoja pikavipeistä kulutusluottoihin.Saaat saman summan kuin velaton ja sillä hyvä.
Pitäisi jo nuorten alkaa tajuamaan,kun on puhuttu ylivelkaantumiseta ja muusta lähes 4 vuotta jokapäivä netissä ja lehdissä sekä tv:ssä.Ei raha ole ilmaista ja kiva olla heti 18v 15 vuoden ulosotto päällä,kun ei saa autoa,tietokonetta,vakuutuksia eikä vuokraasuntoa edes kunnalta ilman luottokelpoista takaajaa nykyisin.Tilanne kovenee kokoajan vain.Puhelintakaan ei saa kuin prepaid littymän ellei maksa 500€ takuita ja samoin kaikki vakuutukset voi unohtaa kuten kotivakuutuksen jonka vaatii kaikki vuokranantajat nykyisin ja samoin kaskon jos auton saisikin luotolla.Vain liikenne vakuutus on pakko antaa luottokelvottomalle jos se maksaa kerralla koko vuoden kerralla ja jos ei niin eiola pakko myöntää edes sitä. - miiinnääää
sakke.kl kirjoitti:
hyväksy mitään velkoja pikavipeistä kulutusluottoihin.Saaat saman summan kuin velaton ja sillä hyvä.
Pitäisi jo nuorten alkaa tajuamaan,kun on puhuttu ylivelkaantumiseta ja muusta lähes 4 vuotta jokapäivä netissä ja lehdissä sekä tv:ssä.Ei raha ole ilmaista ja kiva olla heti 18v 15 vuoden ulosotto päällä,kun ei saa autoa,tietokonetta,vakuutuksia eikä vuokraasuntoa edes kunnalta ilman luottokelpoista takaajaa nykyisin.Tilanne kovenee kokoajan vain.Puhelintakaan ei saa kuin prepaid littymän ellei maksa 500€ takuita ja samoin kaikki vakuutukset voi unohtaa kuten kotivakuutuksen jonka vaatii kaikki vuokranantajat nykyisin ja samoin kaskon jos auton saisikin luotolla.Vain liikenne vakuutus on pakko antaa luottokelvottomalle jos se maksaa kerralla koko vuoden kerralla ja jos ei niin eiola pakko myöntää edes sitä.sossussa par kk sitten. Olen töissä,vakitulot mutta ulosoton takia liksa pieni. Laskivat vuokran,sähkön,työmatka kulut OMALLA autolla,käyttöluoton maksuerän,opintolainan maksuerän jne. hyväksi!! Kysyivät kyllä mihin luotto oli otettu,mutta selitin asian. KAIKKI nämä siis hyväksi luettiin joten tuo "hyväksy mitään velkoja pikavipeistä kulutusluottoihin" ei pidä paikkaansa;)) Toki jos viet pikavippi laskuja sinne niin siitä ei ole mitään apuja..
- ex nuori vippailija
Erilainen nuori, lukiessa viestiä tutulta kuulosti omallakin kohdalla. Itse elelen toimeentulotuella koska karenssi menossa ja ei ole töitäkään löytynyt. Itselläni on ongelmia pikavippien kanssa, kaikki vipit perinnässä ja muutama uhkaa mennä ulosottoon. Haasteita on tullut myös , mutta onnistuin pariin ulosoton estävän maksusuunnitelman tehdä. Luottotiedot ovat menneet myös, kun yksi vippifirma ilmoitti myöhästyneestä laskusta asiakastietoon. Käräjäoikeuden tuomioista sen sijaan ei vielä ole kuulunut mitään.
Velkaneuvojalle kannattaa varata ehdottomasti aika, itselleni velkaneuvojalla käynti oli mieluinen kokemus. Jonot voi olla pitkät velkaneuvontaan riippuen tietty paikkakunnasta, omalla paikkakunnalla ei edes ole velkaneuvojaa, joten piti matkustaa kaupungiin lähes sadan kilometrin päähän!
Makselen vippejä joten on pakko elellä nuukasti. Sossu tietää vippiongelman, koska tiliotteista näkevät.
Sossu ei ole kertaakaan valittanut, vaan on kannustanut hakemaan apua velkaneuvonnasta.
Tsemppiä!- ihmettelee!!!
en vielä ole kuullut, että vippifirma voisi suoraan laittaa luottohäiriömerkinnän. mitenkähän sekin on mahdollista? voi, voi jotkin firmat on sitten...
mutta hyvä, että hoitelet asioitasi. harmittaa puolestasi tietysti tuo merkintä, kun niin aktiivisesti olet raha- asioitasi hoidellut. - ex nuori vippailija
ihmettelee!!! kirjoitti:
en vielä ole kuullut, että vippifirma voisi suoraan laittaa luottohäiriömerkinnän. mitenkähän sekin on mahdollista? voi, voi jotkin firmat on sitten...
mutta hyvä, että hoitelet asioitasi. harmittaa puolestasi tietysti tuo merkintä, kun niin aktiivisesti olet raha- asioitasi hoidellut.Itselle tuli maksuhäiriö merkintä kun vippifirma sen itse ilmoitti. Kyseinen vippi ei ole haastemenettelyyn mennyt ja maksan pois laskun heti kun rahaa saan. Kyseessä on creditpoint niminen vippifirma.
- huojentunut
ex nuori vippailija kirjoitti:
Itselle tuli maksuhäiriö merkintä kun vippifirma sen itse ilmoitti. Kyseinen vippi ei ole haastemenettelyyn mennyt ja maksan pois laskun heti kun rahaa saan. Kyseessä on creditpoint niminen vippifirma.
Itse olin ensimmäistä kertaa vippi kierteessä vuoden 200 alkupuolella velkaa oli loppujen lopuksi 7500e no onneksi mutsi pelasti ja takasi velan että sain maksettua kaikki pois.
Puolisin vuotta selvisin kuivilla ja marraskuussa 2009- helmikuu 2010 eli toissapäivään asti olin kierteessä no mutsi pelasti minut vielä toisin kerran ja takasi 6200e lisälainan huomenna saan rahat tillileni ja maksan kaikki pois ja sen verran kokemusta on että mieluummin tapan itseni nälkään ja kurjuuteen kuin otan enää IKINÄ YHTÄÄN PIKAVIPPIÄ tai muutakaan lainaa se on alin helvetti missä ihminen voi olla.
jokaiselle nuorelle kenellä on velkaa niin kannattaa kääntyä vanhempien puoleen jos vain suinkin mahdollista nyt minulla on luottorekisterissä sellainen tieto että vippejä en enää saa mutta ei kuitenkaan vaikuta esim. vuokraasunnon saamiseen.
Nyt toivon että itseni lisäksi kukaan muukaan ei ikinä ottaisi yhtään vippiä niin saataisiin nuo saatanat pois suomen markkinoilta.
kellään ei voi olla niin suurta hätää että ottaa pikavipin sanokaa mitä sanotte. - sori.....
huojentunut kirjoitti:
Itse olin ensimmäistä kertaa vippi kierteessä vuoden 200 alkupuolella velkaa oli loppujen lopuksi 7500e no onneksi mutsi pelasti ja takasi velan että sain maksettua kaikki pois.
Puolisin vuotta selvisin kuivilla ja marraskuussa 2009- helmikuu 2010 eli toissapäivään asti olin kierteessä no mutsi pelasti minut vielä toisin kerran ja takasi 6200e lisälainan huomenna saan rahat tillileni ja maksan kaikki pois ja sen verran kokemusta on että mieluummin tapan itseni nälkään ja kurjuuteen kuin otan enää IKINÄ YHTÄÄN PIKAVIPPIÄ tai muutakaan lainaa se on alin helvetti missä ihminen voi olla.
jokaiselle nuorelle kenellä on velkaa niin kannattaa kääntyä vanhempien puoleen jos vain suinkin mahdollista nyt minulla on luottorekisterissä sellainen tieto että vippejä en enää saa mutta ei kuitenkaan vaikuta esim. vuokraasunnon saamiseen.
Nyt toivon että itseni lisäksi kukaan muukaan ei ikinä ottaisi yhtään vippiä niin saataisiin nuo saatanat pois suomen markkinoilta.
kellään ei voi olla niin suurta hätää että ottaa pikavipin sanokaa mitä sanotte.siis tuo eka vuosluku on siis tietysti 2009 ei 200 tämän ilmoitan siitä syystä että tätä lukevat eivät ryhdy tuota kommentoimaan (siis sen verran tyhmää porukkaa täällä on) vaan pitävät huolen että lopettavat pikavipin oton.
- Ana -72
sori..... kirjoitti:
siis tuo eka vuosluku on siis tietysti 2009 ei 200 tämän ilmoitan siitä syystä että tätä lukevat eivät ryhdy tuota kommentoimaan (siis sen verran tyhmää porukkaa täällä on) vaan pitävät huolen että lopettavat pikavipin oton.
Pikavipit on ihan hyvä juttu, ite oon käyttänut niitä säännöllisesti jo pari vuotta, kaikissa lainoissa
on se ominaisuus että ne pitää maksaa takaisin näin se on ollut aina ja aina tulee niin olemaan. - miiinnnäää
Ana -72 kirjoitti:
Pikavipit on ihan hyvä juttu, ite oon käyttänut niitä säännöllisesti jo pari vuotta, kaikissa lainoissa
on se ominaisuus että ne pitää maksaa takaisin näin se on ollut aina ja aina tulee niin olemaan.Kyllä mä kieltäsin pikavipit pois.
- kieltäisin
miiinnnäää kirjoitti:
Kyllä mä kieltäsin pikavipit pois.
vaikka ei moisista vipeistä kokemusta olekkaan, mut kun kattoo korkoprosentteja niin voi sanoa että ovat 2000-luvun mafia. Niin ja pikavippiluuderit: haistakaa paska ja menkää töihin!
- Pikavippeilijä
kieltäisin kirjoitti:
vaikka ei moisista vipeistä kokemusta olekkaan, mut kun kattoo korkoprosentteja niin voi sanoa että ovat 2000-luvun mafia. Niin ja pikavippiluuderit: haistakaa paska ja menkää töihin!
Osa-aikaisen siivoojan palkalla täytyy ottaa pikavippejä välillä kun ei muuten elä. Oon maksanu kaikki takasin mutta ei toi palkka asumistuki riitä mihkään kun on karenssi päällä niin ei saa edes soviteltua päivärahaa.
- popppijh
Pikavippeilijä kirjoitti:
Osa-aikaisen siivoojan palkalla täytyy ottaa pikavippejä välillä kun ei muuten elä. Oon maksanu kaikki takasin mutta ei toi palkka asumistuki riitä mihkään kun on karenssi päällä niin ei saa edes soviteltua päivärahaa.
Ei muuten elä??? Ja kuitenkin sulla on varaa heitellä 20€ seteleitä vippifirmoille kofkojen muodossa. Tuo on ihan paska puhetta että rahat ei riitä. Ei riitä varmasti jos ei osaa tinkiä asioista. Silloin kun on vähemmän töitä syödään halvempaa ruokaa. Ja jätetään kaikki ylimääräiset kulut muutenkin pois.
- kunnotontullimies
Kovasti ihmetellen lueskelin tarinoita, en ole kovin nuori ja sain maksumerkinnän voudin takia. Jouduin työttömäksi ja palkasta olisi pitänyt ulosmitata. Vouti joutui mittaamaan ansiopäivärahani, sou not asia alkoi hoitua ja velat tulivat maksuun. Mutta vouti onkin mielivaltainen ja laittoi pikkumaksuille varattomuusmerkinnän, vaikka saikin ulosmitattua säännöllisesti. ELI voutimulkun ei tarvitse pitää sovituista asioista kiinni. Hän kuvitteli että työttömällä on sivutuloja????? Pitäsikö tehdä poliisitutkinta asiasta ja saattaa jokin virkavirhe voutimulkulle vireille???
Olen muuten täyttänyt jo 50v,enkä takulla anna kenellekään tuumaakaan periksi.
Eihän minulla ole elämää jäljellä paljon paskaakaan, parikymppisiin verraten.
Pakkohan meidän on löytää vaihtoehto nykyisille päättäjille. Elämme muuttuvaa aikaa ja kehityksen on päästävä kulkemaan. - 10+13
Pikavipit eivät yksinään ole syypää mihinkään lainaongelmaan. Taustalla voi olla muuta velkaa tai esim. peliongelma. Velkajärjestely on luotu luusereille jolla elämänhallinta on pielessä. Mutta juuri näille loiseläjille Jutta täti on lykkäämässä 100 euroa kuussa lisää jotta saa rauhassa maata kotona kenenkään häiritsemättä. Sinänsä tuo 100 euroa/kk ei valtion kassaa paljon heiluta kun saman verran alkon myynti kuitenkin nousee. Sen sijaan että rutisee täällä maailman pahuutta, voisi saman energian käyttää töiden hekmiseen. Töitä tekevälle löytyy jos on valmis ottamaan mitä tahansa töitä vastaan.
- ihmettelevä yks
Luaja senttääs ei yks kymppitonni ulosotto mitää kaada mulla 20 000e ulosotossa maksan siivoojan palkalla olen siis työssä ja 15 vuodessa velat vanhenee joten....ei ihan mahdoton juttu:(
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471197
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462